Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Tis de ondragelijke zwaarheid van het bestaan, Laluna

Maar, zonder gekkigheid, kweenie, ik denk feit dat er heel veel vernaderingen op komst zijn en gaande zijn. Beetje richtingsloosheid.

Als je AG-poppen wilt heb ik er hier nog wel een berg voor je liggen

Aap is leuk. Ik vind die Doll Factory poppen mooi.

Jaa, Vish, das wel beetje masochistisch hoor, op zaterdag naar Ikea. Ik kan het weten (heb nog halve zak Daim hier die ervan getuigt )
anoniem_42951 wijzigde dit bericht op 03-11-2007 10:22
Reden: bladiebladieblajadiejadiejada ;-)
% gewijzigd
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Heuj!

Dus ik heb als enige geen kleur? Mooi is dat. Blanco dus.

Ikea op zaterdag is buitengewoon dapper. Heel veel sterkte.

Goed nieuws hier. Juno heeft gisteren zijn eerste druppel melk zelf gedronken. En wel rechtstreeks uit mijn borst. Hij mag en kan nog niet echt zelf drinken, maar om te oefenen mocht ik hem wel even bij mijn borst houden, om hem vast te laten wennen. Dus even een druppel melk in zijn mondje gedaan om te laten proeven, dat beviel kennelijk goed, want meneer doet zijn mond open, hapt naar de tepel en begint me toch te sabbelen! Had van tevoren wel gekolfd, omdat hij zich anders verslikt, maar hij weet dus heel goed hoe het moet!

Ik ben héél erg trots. Vanochtend is hij voor het eerst in bad geweest. Wel jammer dat we dat niet zelf konden doen en het ook niet gezien hebben, maar toch, het is weer een stapje vooruit. En hij weegt nu 1230 gram!
Dat is nog eens goed nieuws, Eow!

Go Juno! En steeds een stapje verder (en nu dus 2 stapjes in 1 keer!)...

(Dat verzacht toch wel een beetje de pijn dat jij blanco bent he?)

Inad, die poppen zijn leuk. Waarom waren die er niet in mijn tijd? Ik had zo'n ongelofelijk neppe mega-babypop.
Jeee wat een goed nieuws Eow!!! Maakt m`n dag weer een beetje goed!

Die Keptin knuffels zijn leuk inderdaad. En ik verslikte me ook even toen de AG-poppen voorbij kwamen; ze zijn écht eng hoor!

Hier trouwens wel een goeie nacht achter de rug maar een minder grappige morgen. Ik kon niet pinnen bij de super en dat terwijl ik dacht dat ik nog erg ruim in m`n geld zat . Na nader onderzoek blijk ik 75 euro in de min te staan en eerstvolgende payday is rond de 15e..... Nu dus even verzinnen hoe ik dit ga doen.

En mega stom takkewijf in de super begon te gillen "néé, kun je niet pinnen?! Heb je geen geld?! Ow wat erruggggggggg!!!!" \\:-)//

Zo!
Laluna, ik raak een beetje in de war van jouw zwaai/klapsmileys .

Eow, je bent nog een blanco blaadje. Jong hè, dan krijg je dat . Was trouwens nog vergeten te vertellen wat een ontzettend lief geboortekaartje jullie hebben! En tekst is inderdaad erg treffend en mega-tearjerker *snif snif*
FBTO heeft een collectieve verzekerng in het leven geroepen waarvan de basispremie daalt naar gelang er meer mensen meedoen. Inschrijven (vrijblijvend) kan hier:

http://www.fbtozorg.nl/Join.aspx
Eow, volgens mij was jij ook groen. Niet blanco in elk geval. Jij had ook een kleur. Wat goed gaat Juno, zeg! Lijkt me een bijzonder moment als je je mannetje dan eindelijk zelf aan de borst hebt.

Geweldige nacht, laluna! Helemaal fijn! Maar dat betekent wel dat er nog niet geswifferd is, of wel?

Inad, je klinkt wat dipperig, of zit ik ernaast?
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Kess schreef op 03 november 2007 @ 11:51:

Geweldige nacht, laluna! Helemaal fijn! Maar dat betekent wel dat er nog niet geswifferd is, of wel?

Kessebesje, je weet toch dat jouw zus niet voor 1 gat te vangen is?

Jawel hoor, huis was 7 uur al in geswifferde toestand!

Lunaman en ik waren om half 7 al paraat in het kader van 'wees je kinderen altijd 1 stap voor'.

(Eigenlijk zijn Lunaman en ik ook echte ochtendmensen, op voorwaarde dat we 's nachts goed kunnen slapen. Voor we kinderen hadden was uitslapen bij ons ook al tot een uur of 8. Langer slapen vinden we allebei zonde van de dag.)
quote:Kess schreef op 03 november 2007 @ 11:51:

Eow, volgens mij was jij ook groen. Niet blanco in elk geval. Jij had ook een kleur. Tuurlijk groen, als in 'jong groen blaadje'.
Wat een knappe Juno!!!

Ikea was goed te doen hoor, geen probleem. Heb 2 van die grote bakken gekocht voor onder mijn bed, kan ik straks de halve kast leeghalen en erin stoppen, gaat echt lekker opruimen zo.

Nemo slaapt nu dus even wat nuttig doen hier terwijl ik Daim eet.
"néé, kun je niet pinnen?! Heb je geen geld?! Ow wat erruggggggggg!!!!"

Inad wat voor sussekindjes heb jij? We zijn ernstig toe aan nieuwe namelijk
Heb de bestekjes gevonden!!!!
www.toys4sale.nl hebben ze ook aapsoortigen maar die vind ik iig niet leuk. Ga nog even voor je zoeken, wil er ook nog wel iets van.
Meesleepbeesten van sussekind zijn ook heel leuk en knuffelbaar! (Ook al in collectie van Nemo)
Komt er net echt een zeer apetijtelijk Jackexemplaar langs, zie ik daarna dat m`n haar echt megadebiel om m`n hoofd gevouwen zat! Weg kans....
Het zit idd wat vreemdig Pep.

Het kan echter altijd erger.

Mijn Jacks zijn altijd oud en kleurloos. Vandaag is er ook 1 geweest met mijn nieuwe tandenborstel van Buzzerrrrrrrrrrrrrr. maarja kwas ernie.
Waar heb je bestekje uiteindelijk gevonden Vish? Gelukkig dat Ikea goed te doen was. Drukte vind ik nooit het ergste maar die hítte daar!

Inad, waarom piekerdepieker? Of gewoon even een fase? Ik ben sinds gisteren ook weer een minipiekertje maar dat gaat vast wel weer over wanneer m`n leven weer op de rails is....
Ik eet nu een kop erwtensoep en heb voor morgen boerenkool met rookworst op het menu staan
Ik zal maar niet zeggen wat ik alweer weggewekt heb vandaag.

En vanavond pannekoeken!!!
quote:Vishnu schreef op 03 november 2007 @ 14:47:

Mijn Jacks zijn altijd oud en kleurloos.

De mijne ook inderdaad, en ook nog vies daarbij

En ik kom altijd net onder de douche vandaan als ze komen. Irritant

Eow is paaaaarrrsss, duh

Wat geweldig van Juno!! Een echte borstlurker in spe dus!! Goed!! en badje nieuws ook leuk! Juno is een held

Vish, ik heb een roze en een wit Sussekindachtig ding, weet niet of t officieële Sussekinderen zijn, ik noem t spookjes. En van mij mag Nemo ze hebben, want Chica kijkt er niet naar om. Chica is op dit moment helemaaaal weg van "Vicky" (zo heeft ze t ding genoemd), een klein bruin babypopje van Zapf. Tis ook een erg lief dingetje. Ze vind em leuker dan alle AG (logisch ook ) en andere blanke babypoppen bij elkaar. Beetje discriminerend wel, die Chica. Gaat gewoon voor t enige donkere popje dat we hebben.

Hmm, verkeerde scherm open want nu wel smiliemogelijkheid te over maar geen berichten van jullie in zicht om op te reageren.

Gelukkig is mijn geheugen al weer iets beter dan een tijdje terug. Herstellende Zeef.

Swiffer, Ikea (goed idee Vish, ik heb ook bakken onder mn bed staan, = handig), geen geld (kutterdekut, das echt balen, kun je iets van je moeder lenen? Wil je samen een bank beroven?) , kleur (check - al beantwoord) en eh...eh

Oja, de dip. Ja t is wel een echte vrees ik. Misschien nog beetje terugslag van al te monter over relatiebreuk met Chico heen stappen (al was t al langer aan de gang en had ik het idee dat het zo gegroeid was, de situatie, dat het niet echt een schok was. Ik wil gewoon alles anders, behalve Chica, huis minder zooierig (huis an sich is leuk) ander werk, nieuwe liefde, nog een baby, en heb t gevoel nu beetje vast te zitten. Moet ook meer gaan doen, zonder Chica, weer wat uitgaan, cursus doen, nieuwe energie denk ik. Eerst maar op aan raden van jongere zus (niet de zwangere maar andere) naar goede masseur in onze stad, 30 euro voor 1,5 uur nek en rug massage. Dat helpt vast al

Wat niet helpt is zwelgen en zelfmedelijden dus ik houd nu op met zeiken
Ik heb ook soep gegeten net, mosterdsoep, voelt wel toepasselijk

OOOO en wel iets van vrolijk nieuws, behalve dan voor mn portemonnee: Chica heeft een takkeduur oventje/keukentje van me gekregen van hout met allerlei pannetjes. Ze is helemaal blij, zo lief Goed hoor, voor Chica, dipperige mama, ik verwen haar dan heel erg

En nu ligt ze te slapen, ze wilde tussen de middag niet en werd half uur geleden ineens sjacherijnig en heel moe en wilde opeens BV (doet ze normaal niet meer overdag) en viel prompt op de bank op schoot in slaap .Gelukkig weg kunnen leggen. Ze ligt er zo lief bij. Zal even foto maken.

Chica is erg goed voor mijn humeur
quote:Inad schreef op 03 november 2007 @ 15:55:

Ik heb ook soep gegeten net, mosterdsoep, voelt wel toepasselijk

OOOO en wel iets van vrolijk nieuws, behalve dan voor mn portemonnee: Chica heeft een takkeduur oventje/keukentje van me gekregen van hout met allerlei pannetjes. Ze is helemaal blij, zo lief Ook hier een foto van, please. Oudste krijgt van Sint een keukentje en ben nog in de orienteringsfase.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven