Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Och Kessje, hoop op een goede nacht vannacht! Maar wel ff met Piet in het zh (leuk voor later )
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Kess

Wat fijn dat Vito weer wat levendiger is. Wel lastig inderdaad, maar aan draadjes trekken is in principe een goed teken. Hoe is het met Tony? Snapt hij er iets van?

Ik hoop echt voor jullie dat Vito gewoon morgen mee naar huis mag.
Oh en Inad ook beterschap!

(jullie schrijven teveel, moet érg veel bijlezen)
Hoe is het met stoere Juno in Eowstad??
Goed!

Alleen riep er gister meteen een verpleegkundige 'denk niet dat hij voor de kerst thuis is hoor'. Terwijl een andere verpleegkundige 's ochtends zei dat hij dat makkelijk kon redden.

Ben vanochtend bij hem geweest, Eowman gaat straks en ik ga dan vanavond weer. Toch wel héél erg lekker dat we een paar keer per dag kunnen.

Ook wel grappig dat we verpleegkundigen tegenkomen die 1,5 jaar geleden ook voor Juna hebben gezorgd.
Is hij nu helemaal zonder CPAP? En dat andere, die snor? Heeft hij dat ook niet meer?
Stom trouwens dat die verpleegkundige het nodig vond om daar uitspraak over te doen. Is toch helemaal niet aan haar?
Ja raar en voorbarig van zo`n verpleegkundige! Grappig (of juist niet) dat je weer dezelfde verpleegkundigen hebt! Gaat Juna nu ook vaker mee naar het zh?

Kessiebessie

Lunitsa Sinterklaas overleefd?
Ik zit een bak popcorn weg te werken samen met een reep chocolade en een milkyway. Ik ben zo`n vreetbeer!
Heey,

Wat fijn om te horen dat Juno het zo goed doet, Eowyn

1800 gram klinkt dan ineens al zo 'zwaar' en 'groot', terwijl het eigenlijk nog steeds maar heel mini is

Hoop dat ie voor de kerst thuis is lieve Eow. Gek inderdaad dat verpleegster zo bruut is daarover.

Kess, ahh Vitootje. Kan me voorstellen dat hij al die draadjes maar raar vindt en er aan gaat trekken. Wel goed teken dat hij weer veel levendiger is. Rot dat hij niet wil slapen, maar is ook lastig natuurlijk in een andere omgeving met meer en vreemde mensen om hem heen en vast in een bepaalde houding. Hij kan vast niet draaien met al die draden? Kun je hem dus ook niet optillen en knuffen enzo?? Wel aaien en kussen natuurlijk. Mag je bij hem op bed liggen? Vraag me altijd af hoe dat gaat zo in zo'n ziekenhuis..

Star, bosregen niet leuk

Hier kinderboerderijregen. Gelukkig klaarde het uiteindelijk op en konden we de stinkende geitenstal waarin we geschuild hebben uit Ik kan niet ruiken, maar merkte duidelijk aan Chica dat het stonk

Lekker vreetkevertje, Pep. Chica en ik hebben net fondantkikkers en muizen gegeten. Ook lekker. Foliespul haalt Chica er zelf af

Lieve fotos van Nemootje in AK, Vish. Moest wel gniffelen om t wie is u?

Ja, Luna, hoe was Sinterklaas?

Ben benieuwd hoe het met Diri is...

Ik ga morgen toch maar proberen te werken denk ik. Kijken hoe t gaat. Nu vooral nog heel naar hoestje. Koorts lijkt bijna weg.
anoniem_42951 wijzigde dit bericht op 25-11-2007 21:12
Reden: sorry Vish!
% gewijzigd
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Iedere keer als ik denk dat ik nu wel even lekker kan gaan liggen op de bank wordt Wup wakker. Hij rúikt het gewoon!
Sint was nep. Die baard en snor. Pfff...

Wel spectaculair met helicopters en van quads.

Oudste heeft neppe ouwe zeiksnor hand gegeven.

En 1/3 kind sliep dus dwars door het helicopter geluid, harmonie,... heen. Thuis worden ze al wakker als je het dopje van de tube tandpasta draait. Tsssk.

Kess, was weer even in da house. Hopelijk mag Vito gewoon morgen naar huis. Leuk foto met Piet.

Pep verliest de love of her life aan Vish. Ik zeg 'catfight'.

Griek op foto is creepy.

Inad, blijf nou gewoon morgen nog lekker thuis. (Zegt zij die zich zelfs halfdood nog naar het werk sleept.)

Star, regen zuigt en is idd koud. Heb er zelf ook in gestaan. Ze weten niet waar ze het over hebben.

Eow, Juno doet het goed aan z'n gewicht te zien. Zet je nog eens een foto in de spoelkeuken?
anoniem_34181 wijzigde dit bericht op 25-11-2007 17:07
Reden: met dank aan juf Star
% gewijzigd
Ja helicoters zijn wel heel spectaculair. Had je zo'n genoeg van ze dat je met ze bent gaan gooien

Inad weer beetje beter?
Je hebt van die momenten, dan wordt het zelfs een ubermoeder als mij een beetje teveel en ja, dan gooi wel eens met datgene wat het dichtst in de buurt ligt...
Ik heb weer een spectaculaire vertyping gemist geloof ik....

En zitten jullie es niet zo te zeiken over Thanos! Hoewel ik een beheurlijke George-lover ben vind ik `m na het zien van de laatste Nespresso reclame wat minder. Hij is mij daar iets teveel "O Brother Where Art Thou".....

Peppie, George wordt gewoon oud.

Tijd om dat onder ogen te zien en te accepteren.

Lunaman en ik hebben net qualitytime samen gehad: we hebben het keukentje, dat oudste van Sinterklaas krijgt, samen in elkaar gezet.

Keukentje is ontzettend leuk. Kan niet wachten tot het pakjesavond is.
Ik dacht even dat ik na "qualitytime" niet verder moest lezen maar gelukkig, je viel niet uit je rol van übermoeder .

Heeft niets met oud te maken Luun. Oud is geen probleem, dat weet je toch! Hij doet zo dóm!
quote:peppie schreef op 25 november 2007 @ 19:21:

Ik dacht even dat ik na "qualitytime" niet verder moest lezen maar gelukkig, je viel niet uit je rol van übermoeder .

Heeft niets met oud te maken Luun. Oud is geen probleem, dat weet je toch! Hij doet zo dóm!
Trouwens, ik verveel me.
Pep, mager is hij in die reclame hè?! Ik 'schrok' ook zeg maar.

Ghe ghe....kwalitietaaim.
Ik zit te eten, wil je hapje?
In Pashion zegt iemand over een collega dat ze dikke borsten heeft
Wat heb jij? Ik heb pizza.
quote:Star schreef op 25 november 2007 @ 19:35:

Pep, mager is hij in die reclame hè?! Ik 'schrok' ook zeg maar.

Dat ook ja!. Maar ook dat ie zo dom doet. Echt over the top. Alsof ie het allemaal verre van serieus neemt, die commercials. Dat zal dan ook wel maar ik vind de koppen die ie trekt irritant!
Ik had kerrierijst (nog van gisteren) en lekurru slaaaa!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven