Het Theehuis
zondag 25 november 2007 om 21:16
Ik vind George nog steeds oke hoor Geef em dan maar aan mij, als jullie em en masse niet meer willen
Garry Oldman (oude man ) ook leuk. Zo heet hij toch?
Ben te lui voor een google-aktie.
Ik ga op de bank hangen en dan vroeg slapen. Nog steeds erg rottig hoestje, Chica ook.
Kus en weltrusten iedereen!
Oja, Vish, zal nog even in theehuis kijken en daar reageren.
Diri, hoe is het nu?
Garry Oldman (oude man ) ook leuk. Zo heet hij toch?
Ben te lui voor een google-aktie.
Ik ga op de bank hangen en dan vroeg slapen. Nog steeds erg rottig hoestje, Chica ook.
Kus en weltrusten iedereen!
Oja, Vish, zal nog even in theehuis kijken en daar reageren.
Diri, hoe is het nu?
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
zondag 25 november 2007 om 21:37
Hier is het vrij kut Inad...maar goed, positief blijven denken natuurlijk! Probeer de moed erin te houden.
Eow SUPER dat Juno naar EOWstad is!!! Dat zal vast superfijn zijn, je mannetje zo dicht in de buurt...gek dat zo'n verpleegster daar inderdaad een uitspraak over doet. Gooi maar over je schouder en bij te veel gekke opmerkingen kun je EOW man er wel op af sturen las ik
Kess zet hem op meis en veel sterkte wat zul jij kapot zijn!!
Pep haha jij met je kwaliteit tijd van Luna, pis in mijn broek hiero...kan ook leuk zijn hoor in het bijzijn van een keukentje...
Inad ik zeg morgen lekker thuis blijven en uitzieken behalve als je post verwacht Koorts weer wat gezakt? Blegh niks aan he ziek zijn, gelukkig dat chicaman is blijven slapen!
Starrrrr weggerend van de regen hihi, is mooi but weer. Beetje thuis gehangen?
Laluna sint en wentelwiek, dat heb je dan weer bij jullie
WE is wel leuk maar het verschilt per keer, zo te horen moet ik daar weer eens buurten. Ga morgen met diriman de stad in enne Vish jouw kleren zien er goed uit, vooral die schoenen ergens die zijn supersupergaaf! Jaja...en thanks voor MP tip..
Zooooo ben nu aan het nippen van mijn wijntje, wat smaakt tie GOEHOED!
Eow SUPER dat Juno naar EOWstad is!!! Dat zal vast superfijn zijn, je mannetje zo dicht in de buurt...gek dat zo'n verpleegster daar inderdaad een uitspraak over doet. Gooi maar over je schouder en bij te veel gekke opmerkingen kun je EOW man er wel op af sturen las ik
Kess zet hem op meis en veel sterkte wat zul jij kapot zijn!!
Pep haha jij met je kwaliteit tijd van Luna, pis in mijn broek hiero...kan ook leuk zijn hoor in het bijzijn van een keukentje...
Inad ik zeg morgen lekker thuis blijven en uitzieken behalve als je post verwacht Koorts weer wat gezakt? Blegh niks aan he ziek zijn, gelukkig dat chicaman is blijven slapen!
Starrrrr weggerend van de regen hihi, is mooi but weer. Beetje thuis gehangen?
Laluna sint en wentelwiek, dat heb je dan weer bij jullie
WE is wel leuk maar het verschilt per keer, zo te horen moet ik daar weer eens buurten. Ga morgen met diriman de stad in enne Vish jouw kleren zien er goed uit, vooral die schoenen ergens die zijn supersupergaaf! Jaja...en thanks voor MP tip..
Zooooo ben nu aan het nippen van mijn wijntje, wat smaakt tie GOEHOED!
zondag 25 november 2007 om 21:57
quote:Diri schreef op 25 november 2007 @ 21:37:
Inderdaad, op het aanrecht....
En verder dikke
Ben op de bank aan het liggen. Heb het stervenskoud en dus ligt de kruik alweer klaar voor gebruik . Dadelijk Pfaffs kijken en dan nar bed. Beterschap voor Inad en tot morgen!
Inderdaad, op het aanrecht....
En verder dikke
Ben op de bank aan het liggen. Heb het stervenskoud en dus ligt de kruik alweer klaar voor gebruik . Dadelijk Pfaffs kijken en dan nar bed. Beterschap voor Inad en tot morgen!
zondag 25 november 2007 om 22:09
quote:Laluna schreef op 25 november 2007 @ 22:04:
Hier spreekt het 'eerst het sinterklaasfeest voordat kesrt gevierd wordt' comite!
UIT DIE KAARSEN!!!
Ik herhaal
UIT DIE KAARSEN!!!
't Is toch wat...
O ja COMITE....moeilijk hoor Nederlands, denk dat mijn kind ook 2 talig door mij wordt opgevoed...Nederlands en gastarbeids
Kaarsen zijn uit, kaarsen zijn uit, heb net al een staf tegen mijn bips aangekregen!
Hier spreekt het 'eerst het sinterklaasfeest voordat kesrt gevierd wordt' comite!
UIT DIE KAARSEN!!!
Ik herhaal
UIT DIE KAARSEN!!!
't Is toch wat...
O ja COMITE....moeilijk hoor Nederlands, denk dat mijn kind ook 2 talig door mij wordt opgevoed...Nederlands en gastarbeids
Kaarsen zijn uit, kaarsen zijn uit, heb net al een staf tegen mijn bips aangekregen!
zondag 25 november 2007 om 22:22
quote:Diri schreef op 25 november 2007 @ 22:09:
[...]
En dan moet er op de e nog een accent, maar dat lukt nu even niet met dit toetsenbord.
Deze Staf?
Ieks.
[...]
En dan moet er op de e nog een accent, maar dat lukt nu even niet met dit toetsenbord.
Deze Staf?
Ieks.