Het Theehuis
donderdag 29 november 2007 om 22:13
donderdag 29 november 2007 om 22:17
Dus net toen er wat begon te gebeuren en gyn dosering nog íets omhoog wilde gooien ging Inad protesteren: 'nee, stop, ik wil niet meer, dat kind moet er nú uit, ik wil een keizersnee!'
Gyn keek bedenkelijk en ging het toch maar even uitleggen: 'ja maar mevrouw..'
Waarop Inad weer kwam met 'Nee, kan me niks schelen, ik wil nu een keizersnee!'
Gyn keek bedenkelijk en ging het toch maar even uitleggen: 'ja maar mevrouw..'
Waarop Inad weer kwam met 'Nee, kan me niks schelen, ik wil nu een keizersnee!'
donderdag 29 november 2007 om 22:19
Goed, die man praatte dat uit haar hoofd, waren we een half uur verder, kon de dosering eindelijk weer iets omhoog. Gyn vluchtte meteen weer de kamer uit, weeen werden wat heftiger, maar nog niet heftig genoeg dus gyn wilde dosering nóg iets omhoog gooien. Mocht niet van Inad: "haaluteruithaaluteruitikwilNUeenkeizersnee!'
donderdag 29 november 2007 om 22:21
Gyn wilde eigenlijk dus knop nog wat omhoog jassen maar kon in plaats daarvan wéér gaan uitleggen dat keizersnee zware ingreep etc en bladiebla, onderbroken door tig woeste kreten van Inad dat ze er geen sodemieter mee te maken had wat hij er van vond en dat hij vast zelf nog nooit bevallen was en ze gewoon NU een keizersnee wilde.
donderdag 29 november 2007 om 22:24
Ik heb bij oudste na 15 uur gezegd: 'ik stop ermee' en meteen daarna ben ik dus even 'weg' geweest, buiten bewustzijn of zo....
Toen is gyn erbij gehaald en die heeft oudste eruit 'geduwd' (met volle kracht op mijn buik duwen terwijl hij zich afzette tegen de muur met voet). Kind zat dus klem met navelstreng rond nekje.
Toen is gyn erbij gehaald en die heeft oudste eruit 'geduwd' (met volle kracht op mijn buik duwen terwijl hij zich afzette tegen de muur met voet). Kind zat dus klem met navelstreng rond nekje.