Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Pcies, en tegen mij durft ze niet. Daarom moest ik er ook bij zijn
Oké, ze heeft lang genoeg gehad om te protesteren, komt ie:
Tuurlijk Mille, vertel maar hoor. Inad heeft geen geheimen voor ons.:-P
Om te voorkomen dat ze het kind er echt uit zouden snijden

Nah, waar blijft dat sappige bevallingsverhaal!?
Wij dus naar dat ziekenhuis na anderhalve dag weeen.

Komen we daar aan, blijkt mijn rijstijl de ontsluiting van amper 5cm in een keer naar 8 cm te hebben geknald (kwartiertje rijden), dus gyn wilde toch even wachten met weeenzooi toedienen.
Haha, ik vind het nú al hilarisch!
Maar goed, toen gebeurde er weer geen donder, dus uiteindelijk aan het infuus. En wachten. En wachten. En wachten.

(ik post in gedeeltes voor het geval Inad nog even boos wil worden tussendoor)
Uiteindelijk dosering iets omhoog. En nog iets omhoog. En nog iets omhoog. En toen was Inad het zat.
Wat een cliffhanger!!
Dus net toen er wat begon te gebeuren en gyn dosering nog íets omhoog wilde gooien ging Inad protesteren: 'nee, stop, ik wil niet meer, dat kind moet er nú uit, ik wil een keizersnee!'

Gyn keek bedenkelijk en ging het toch maar even uitleggen: 'ja maar mevrouw..'

Waarop Inad weer kwam met 'Nee, kan me niks schelen, ik wil nu een keizersnee!'

"Stop, ik wil niet meer!"
Dat zei die vrouw daarstraks op tv ook trouwens, dat ze niet meer wilde. En dat het infuus eruit moest en alles moest stoppen
Ow, geweldig! Ik val gewoon midden in het bevallingsverhaal van Inad! Leuk! Ga door Mille! We smullen ervan!
Loretta is De Mol. Punt.
Goed, die man praatte dat uit haar hoofd, waren we een half uur verder, kon de dosering eindelijk weer iets omhoog. Gyn vluchtte meteen weer de kamer uit, weeen werden wat heftiger, maar nog niet heftig genoeg dus gyn wilde dosering nóg iets omhoog gooien. Mocht niet van Inad: "haaluteruithaaluteruitikwilNUeenkeizersnee!'
Ja ik vind het ook helemaal te gek. Telkens F5 enzo
Ow gosh, ik vind het nu toch wel zielig worden voor Inadje heur...
Volgens mij zei babyboommevrouw zelfs : ik doe het niet meer. Hoe had ze zich dat dan voorgesteld? Gewoon opstaan, weglopen en doen alsof je niet hoogzwanger en in barensnood bent?
Loretta is De Mol. Punt.
Gyn wilde eigenlijk dus knop nog wat omhoog jassen maar kon in plaats daarvan wéér gaan uitleggen dat keizersnee zware ingreep etc en bladiebla, onderbroken door tig woeste kreten van Inad dat ze er geen sodemieter mee te maken had wat hij er van vond en dat hij vast zelf nog nooit bevallen was en ze gewoon NU een keizersnee wilde.
Ja, ik begijn me ook een beetej schuldig te voelen. Wij hier lol terwijl Inad lag te kreperen.
Loretta is De Mol. Punt.
Ja pesies, ze wilde infuus eruit en dan moest het gewoon stoppen. En dan? "Ik kom een andere keer wel terug" Zoiets
.....dat hij vast zelf nog nooit bevallen was....
Loretta is De Mol. Punt.
Kom op Mille, vertel nou verder!
Loretta is De Mol. Punt.
Whahaha die Inad! Girrrrrlpower!

Hoe was jij er aan toe eigenlijk Mille?
Maar achteraf is het best leuk

Stelletje slijmerds zijn jullie trouwens, je gewoon vast indekken door Inad zielig te vinden
Ik heb bij oudste na 15 uur gezegd: 'ik stop ermee' en meteen daarna ben ik dus even 'weg' geweest, buiten bewustzijn of zo....

Toen is gyn erbij gehaald en die heeft oudste eruit 'geduwd' (met volle kracht op mijn buik duwen terwijl hij zich afzette tegen de muur met voet). Kind zat dus klem met navelstreng rond nekje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven