Het Theehuis
donderdag 29 november 2007 om 14:32
Ik geloof ook dat ik niet zou gaan, Pep. Ik zou de Baron geen aanleiding willen geven. Daar zit hij misschien net op te wachten. En ik kan me gewoon niet voorstellen dat dat een ontspannen vakantie zal zijn...
Eow, om zijn voetje dus! Ja, daar kan ik me dan wél iets bij voorstellen. Ik vroeg me echt af hoe ze dat in bij zo'n minifriemelkindje zouden doen. Wat voor andere snoertjes en slangetjes heeft Juno nu nog? Infuus? Sonde?
Leuke site, Inad! Krijg meteen wer inspiratie! Bedenk me nu ook dat Star nog linkjes geplaatst had, maar dat ik die nog niet bekeken heb. In nieuwe spoelkeuken even topicje aanmaken met leuke linkjes? Dan zijn ze lekker makkelijk terug te vinden!
Eow, om zijn voetje dus! Ja, daar kan ik me dan wél iets bij voorstellen. Ik vroeg me echt af hoe ze dat in bij zo'n minifriemelkindje zouden doen. Wat voor andere snoertjes en slangetjes heeft Juno nu nog? Infuus? Sonde?
Leuke site, Inad! Krijg meteen wer inspiratie! Bedenk me nu ook dat Star nog linkjes geplaatst had, maar dat ik die nog niet bekeken heb. In nieuwe spoelkeuken even topicje aanmaken met leuke linkjes? Dan zijn ze lekker makkelijk terug te vinden!
Loretta is De Mol. Punt.
donderdag 29 november 2007 om 14:32
donderdag 29 november 2007 om 14:58
Achgos Luun, een is wel op z`n plek dus?
Kheb trouwens je verhaal in het Achterhuis nog steeds niet gelezen maar heb wel op MAF op je relaas gereageerd. Is hetzelfde relaas toch?
Kind op bed maar nog aan het kreunen. Zodra ie slaapt babyfoon bij m`n moeder gooien en snel snel functionele boodschappen doen.
Kheb trouwens je verhaal in het Achterhuis nog steeds niet gelezen maar heb wel op MAF op je relaas gereageerd. Is hetzelfde relaas toch?
Kind op bed maar nog aan het kreunen. Zodra ie slaapt babyfoon bij m`n moeder gooien en snel snel functionele boodschappen doen.
donderdag 29 november 2007 om 17:24
Ahum, ik zit nu te eten en bedenk me dat ik bijna geen benzine meer heb. En ook geen centen dus . Volgende week Luun!
Wup kreeg net ongelooflijke driftbui tijdens het eten. Hij bleef er bijna in man! Ik moest hem helemaal in knuffelhoudgreep nemen en fiepje in z`n mond frotten en toen kalmeerde ie. En waarom?? Geen idee...
Nu zit ik dus helemaal onder de babysmurie
Wup kreeg net ongelooflijke driftbui tijdens het eten. Hij bleef er bijna in man! Ik moest hem helemaal in knuffelhoudgreep nemen en fiepje in z`n mond frotten en toen kalmeerde ie. En waarom?? Geen idee...
Nu zit ik dus helemaal onder de babysmurie
donderdag 29 november 2007 om 18:02
Achtehaalde kaartjes zijn ook welkom, Pep. Het is zo vreselijk lief, die kaartjes, smsjes en Dokter Ernie natuurlijk. Vito is er echt helemaal gek mee. Er zit een losse stethoscoop bij en die heeft Tony zich toegeëigend. Iedereen die hier een voet over de drempel zet wordt stevig onderzocht!
Luun, succes vanavond. Denk aan je. Tel tot 10..... , adem in, adem uit!
Erwtensoep, getver!
Luun, succes vanavond. Denk aan je. Tel tot 10..... , adem in, adem uit!
Erwtensoep, getver!
Loretta is De Mol. Punt.