Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Nieuw topic, weer iemand die advies nodig heeft....
Snel, trek je superwoman shirt aan en vlieg erheen

Ik moet zo even boodschappen doen, bah bah, geen zin in. Miezert het bij jullie ook?
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ik geloof ook dat ik niet zou gaan, Pep. Ik zou de Baron geen aanleiding willen geven. Daar zit hij misschien net op te wachten. En ik kan me gewoon niet voorstellen dat dat een ontspannen vakantie zal zijn...

Eow, om zijn voetje dus! Ja, daar kan ik me dan wél iets bij voorstellen. Ik vroeg me echt af hoe ze dat in bij zo'n minifriemelkindje zouden doen. Wat voor andere snoertjes en slangetjes heeft Juno nu nog? Infuus? Sonde?

Leuke site, Inad! Krijg meteen wer inspiratie! Bedenk me nu ook dat Star nog linkjes geplaatst had, maar dat ik die nog niet bekeken heb. In nieuwe spoelkeuken even topicje aanmaken met leuke linkjes? Dan zijn ze lekker makkelijk terug te vinden!
Loretta is De Mol. Punt.
Het zeikt hier van de regen! Ik moet ook echt even naar de super en kaartjes posten maar gelukkig () wil mijn moeder wel even de babyfoon in de gaten houden wanneer Wup slaapt zodat ik snel snel vlieg vlieg kan gaan. Nu moet ie dus nog wel moe worden en gaan slapen
Ja, hier miezert het ook. Bah! Grijs en grauw.
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Inad schreef op 29 november 2007 @ 14:27:

Snel, trek je superwoman shirt aan en vlieg erheen

MegaMindy-shirt dan toch hè.

Ik zou zeggen "kijk het een maand of 5 aan en neem dan een beslissing" maar ja, wie ben ik?!
Ik trek net een blik Stevige Erwtensoep open en stévig is ie!
Erwtensoep om half 3 's middags? Stevig tussendoortje.

Topic in spoelkeuken voor nuttige (lees: shopgerelateerde) links is heul goed plan.

Hier ook miezer. Past wel bij mijn stemming, in afwachting van de avond.
Achgos Luun, een is wel op z`n plek dus?

Kheb trouwens je verhaal in het Achterhuis nog steeds niet gelezen maar heb wel op MAF op je relaas gereageerd. Is hetzelfde relaas toch?

Kind op bed maar nog aan het kreunen. Zodra ie slaapt babyfoon bij m`n moeder gooien en snel snel functionele boodschappen doen.
Ik heb zo`n pak Familiegerecht Japanse Noodles van Honig en wil dat morgen maken. Ben eigenlijk wel even benieuwd of ik dat Wup voor zou kunnen zetten?
Pepsel, morgen Tubbiemeet?

Kom je wat vroeger? Dan zet ik het campingbedje klaar.

Ik lees het hier of daar wel.

Ga zo maar eens naar school vetrekken: laatste keer deze week. Pfff...
Man wat ben ik een muts zeg. Wéér kaartjes vergeten te posten! Kess, je krijgt een vreselijk achterhaald maar wel goedbedoeld kaartje van me. Ooit
Succes op school Luun. Morgen is goed geloof ik. Nu even boodschappen in kastjes pleuren en kind voederen. Dan nog even logisch nadenken of morgen echt goed is
Ahum, ik zit nu te eten en bedenk me dat ik bijna geen benzine meer heb. En ook geen centen dus . Volgende week Luun!

Wup kreeg net ongelooflijke driftbui tijdens het eten. Hij bleef er bijna in man! Ik moest hem helemaal in knuffelhoudgreep nemen en fiepje in z`n mond frotten en toen kalmeerde ie. En waarom?? Geen idee...

Nu zit ik dus helemaal onder de babysmurie
Achtehaalde kaartjes zijn ook welkom, Pep. Het is zo vreselijk lief, die kaartjes, smsjes en Dokter Ernie natuurlijk. Vito is er echt helemaal gek mee. Er zit een losse stethoscoop bij en die heeft Tony zich toegeëigend. Iedereen die hier een voet over de drempel zet wordt stevig onderzocht!

Luun, succes vanavond. Denk aan je. Tel tot 10..... , adem in, adem uit!

Erwtensoep, getver!
Loretta is De Mol. Punt.
Weeeeeeeeeeeeeeeeeekenddddddddddddddddddddd
Haaaaai Vishje. Ga je extra van je weekend genieten?
Lekker uitgeblust Vish?
Loretta is De Mol. Punt.
Lekker gevoel is dat, dat je écht weekend hebt zo na je werk

Is Inad nog groenig?
eten zit er nu net in, nu quality time (kotssmilie) met kindeke en dan mag ik een heerlijke borrrrrrrrellll en moet ik volgens mij aardig wat bijlezen hier
Haha oh zielig, ik zei net heel spannend tegen nemo dat ik hem ging pakken en toen deed ik net of ik opstond, nu zit hij op schoot te janken want hij is "beetje bam"

Tot zover de quality time
Goed zo Vish, je eerste 'echte' weekend!

Juno is verder snoertjesloos. Alleen een sonde en dus een lampje onder zijn voet. Je kunt inmiddels dus zowaar een beetje baby zien
Vish.... da's ook haske eng!
Vish
ja jemelig, nu net klaar en straks komt house alweer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven