Het Theehuis
donderdag 29 november 2007 om 21:08
Ja, Inad nog zeer groenig, groenig is vies.
Vanmiddag wel even eruit geweest op zoek naar Sinterklaaskadootjes. Wat een ellende zeg, overal enormmmm druk, alsof er niet nog een heel weekend en een paar dagen tussen zit zeg, pfff. Ben blij dat ik nu zo goed als klaar ben.
Lekker Vish, je 1e echte weekend
Star, handig zo op de PC. Wil ik met Lost gaan doen.
Fijn Eow, dat je Juno nu goed kan zien. Snel weer een foto plaatsen
even posten vast..
Vanmiddag wel even eruit geweest op zoek naar Sinterklaaskadootjes. Wat een ellende zeg, overal enormmmm druk, alsof er niet nog een heel weekend en een paar dagen tussen zit zeg, pfff. Ben blij dat ik nu zo goed als klaar ben.
Lekker Vish, je 1e echte weekend
Star, handig zo op de PC. Wil ik met Lost gaan doen.
Fijn Eow, dat je Juno nu goed kan zien. Snel weer een foto plaatsen
even posten vast..
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
donderdag 29 november 2007 om 21:27
I survived!!!!
En nu dus ook weekend.
Vish, jij hebt je weekend ook dubbel en dwars verdiend. Miste je stenotypsels en plaatjes hier al.
Inad, bijna klaar voor Sint. Wat heppie allemaal voor Chica?
Pep, volgende week is ook goed hoor.
Kess, ben benieuwd of dokter Ernie hier ook zo goed ontvangen zal worden: staat te wachten in de kast tot Sinterklaas. (Ik vond na 3 x het liedje al wel 'kotssmiley': de dokter zei ik ben gezond.....)
Juno herkenbaar als baby. Fijn!
Star: haai!
Diriwiri, (of worden ze betekenisloos na tig keer? )
En nu dus ook weekend.
Vish, jij hebt je weekend ook dubbel en dwars verdiend. Miste je stenotypsels en plaatjes hier al.
Inad, bijna klaar voor Sint. Wat heppie allemaal voor Chica?
Pep, volgende week is ook goed hoor.
Kess, ben benieuwd of dokter Ernie hier ook zo goed ontvangen zal worden: staat te wachten in de kast tot Sinterklaas. (Ik vond na 3 x het liedje al wel 'kotssmiley': de dokter zei ik ben gezond.....)
Juno herkenbaar als baby. Fijn!
Star: haai!
Diriwiri, (of worden ze betekenisloos na tig keer? )
donderdag 29 november 2007 om 21:53
donderdag 29 november 2007 om 22:04
Heeft uiteindelijk echt 3 dagen geduurd. Begin was al meteen zo om t kwartier een wee en daarna om de 6 a 7 minuten, maar ontsluiting schoot niet op. Dus ook twee nachten niet geslapen en echt bek af tegen de tijd dat we eindelijk naar het ziekenhuis gingen en ik wee-opwekkers kreeg. Dat had achteraf gezien veel eerder gemoeten. Een volgende keer zou ik niet meer zolang doormodderen..
Wel leuk, Kess, 13 Vito's
Wel leuk, Kess, 13 Vito's
Wat Supersmollie zegt vind ik ook