Het Theehuis
vrijdag 30 november 2007 om 18:02
Beterschap Kess. Blijft aan de gang bij jullie he?
Pep. goed gedaan meid. Knap dat je het tegen je moeder gezegd hebt. En die reactie? Tja, je wist dat die ging komen. Benieuwd wat de baron zal zeggen.
Vish, laat het je smaken.
Inad en eieren. doe er es wat mee meid in plaats van ze op te eten.
Vanmiddag schoonmoeder aan telefoon. Wanneer we kerst vieren. Euhm...met Kerstmis misschien?
Ok, zegt ze, bij jullie dit jaar, want het is jullie beurt.
Was even sprakeloos.
Onze beurt??? Sinds wanneer werken we met beurten???
Met Kerst gaan we al jaren naar hen omdat zij dat willen. Zij kookt dan een 78 gangen menu, dat duurt en duurt en duurt..... Voor ons hoeft het niet zo nodig. Nodigt ze zichzelf en de rest zomaar uit bij ons.
Heb gezegd dat ik het met Lunaman moet bespreken.
Ben helemaal pissed off. Als ze nu gevraagd had of het een keer bij ons zou kunnen omdat ze het veel werk vindt of te duur of weet ik veel. Maar op deze manier...
Eigenlijk wil ik met Kerst uberhaupt niet bij haar zijn. Wil gewoon thuis op de bank met mijn mannen zitten. Maar helaas ontbreekt het mij aan lef om dat te zeggen. (En dan ben ik mijn oppas voor maandag en dinsdag kwijt vrees ik.)
Pep. goed gedaan meid. Knap dat je het tegen je moeder gezegd hebt. En die reactie? Tja, je wist dat die ging komen. Benieuwd wat de baron zal zeggen.
Vish, laat het je smaken.
Inad en eieren. doe er es wat mee meid in plaats van ze op te eten.
Vanmiddag schoonmoeder aan telefoon. Wanneer we kerst vieren. Euhm...met Kerstmis misschien?
Ok, zegt ze, bij jullie dit jaar, want het is jullie beurt.
Was even sprakeloos.
Onze beurt??? Sinds wanneer werken we met beurten???
Met Kerst gaan we al jaren naar hen omdat zij dat willen. Zij kookt dan een 78 gangen menu, dat duurt en duurt en duurt..... Voor ons hoeft het niet zo nodig. Nodigt ze zichzelf en de rest zomaar uit bij ons.
Heb gezegd dat ik het met Lunaman moet bespreken.
Ben helemaal pissed off. Als ze nu gevraagd had of het een keer bij ons zou kunnen omdat ze het veel werk vindt of te duur of weet ik veel. Maar op deze manier...
Eigenlijk wil ik met Kerst uberhaupt niet bij haar zijn. Wil gewoon thuis op de bank met mijn mannen zitten. Maar helaas ontbreekt het mij aan lef om dat te zeggen. (En dan ben ik mijn oppas voor maandag en dinsdag kwijt vrees ik.)
vrijdag 30 november 2007 om 18:24
vrijdag 30 november 2007 om 18:29
Ach gadverdarrie Kess. Maar zo raar is het niet natuurlijk dat je vermoeide lijf nu snel virusjes oppikt.... Beterschap voor jou en Tony!
Mjammie Vish, dat klinkt veul lekkerderder dan mijn Japanse Noodleshit! Wup vond het wel te nakken trouwens. Maar niets haalt het bij de yoghurt uiteraard
Reactie valt me nog mee eigenlijk Eow en was verwacht dus....
Foto`s staan er echt hoor Vish! Maar wel in het Nieuwe Theehuis dusssss.....
Mjammie Vish, dat klinkt veul lekkerderder dan mijn Japanse Noodleshit! Wup vond het wel te nakken trouwens. Maar niets haalt het bij de yoghurt uiteraard
Reactie valt me nog mee eigenlijk Eow en was verwacht dus....
Foto`s staan er echt hoor Vish! Maar wel in het Nieuwe Theehuis dusssss.....
vrijdag 30 november 2007 om 18:47
vrijdag 30 november 2007 om 18:48
vrijdag 30 november 2007 om 18:55
hmm zitten alweer een paar reacties tussen, maar you get mai drift
Hier staan pizza's in de oven, geen zin om te kopen. Wel salade met blauwe kaas erbij geflanst.
Experimenteren met Wup, Pep? Wat ga je precies met hem doen?
Lekker, Vish, gewoon keer wat bestellen, heb je wel verdiend ook!
Kess, beterschap!! Bah naar, heb je net Vitootje terug.
Wij zijn de hele middag bij Mille geweest. Was gezellig. Nu even eten en dan gaat Chica heel vroeg dr nest in, t nest is een beetje aan t nesten het ;aatste half uur
Hier staan pizza's in de oven, geen zin om te kopen. Wel salade met blauwe kaas erbij geflanst.
Experimenteren met Wup, Pep? Wat ga je precies met hem doen?
Lekker, Vish, gewoon keer wat bestellen, heb je wel verdiend ook!
Kess, beterschap!! Bah naar, heb je net Vitootje terug.
Wij zijn de hele middag bij Mille geweest. Was gezellig. Nu even eten en dan gaat Chica heel vroeg dr nest in, t nest is een beetje aan t nesten het ;aatste half uur
Wat Supersmollie zegt vind ik ook