Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Wil je mee Pep, naar die afspraak?
Jaaaaa!

Niet dat ik me verveel verder, ofzo....
Vish, kroon er nu al uit?

Ik schoot net helemaal vol want nieuwe foto op linnen van Elyane kwam binnen. Foto van mijn broertje met Wup in z`n armen, zó mooi! Is een kado voor hem ook dus ben benieuwd naar zijn reactie...

Ik heb trouwens besloten om inderdaad niet mee te gaan op ski-vakantie dus ben nu aan het bedenken hoe ik dat mijn moeder ga vertellen zonder provocerende dingen te zeggen. Iemand tips?
Vish sterkte bij de tandarts, helemaal vergeten...

Pep, ben benieuwd naar foto, kan ie de keuken?

En ik zou gewoon zeggen dat je niet meegaat zonder al teveel uitleg te geven. Als ze vraagt waarom niet kun je altijd gewoon zeggen dat je liever thuis blijft met Wup. Je bent geen uitleg verschuldigd toch?
Hahahaha, haai

Lekker samen naar de afspraak, volgens mij zegt Pep vooral ja, omdat ze hoopt een blik op te vangen van Dr Twan

Eow, hmm als jij niet wilt hoeft het niet toch, is wel omgekeerde wereld als je verplicht naar maatschappelijk werkster zou moeten. Dan wordt dat weer een potentieël onverwerkt trauma.

Luna, lekker die Senseo, dank. Fijn dat jullie goede nacht hadden.

Ben benieuwd hoe het bij kess ging met Vitootje

Mille vertelde heel lief dat het meconium was

Chica is nu haar nieuwe Diego puzzel aan t maken (in schoen gehad, daar gaat het idee van de sencillo kadootjes ). Tis exit Dora en enter Diego geloof ik, of nog erger: beide tegelijk. Gisteren kwam Dora langs bij Diego op TV en Chica werd helemaal wild! Meteen maar verteld dat ze familie van elkaar zijn. Ik ga even een broodje voor ons smeren. We gaan zo met Mille en kinderen bij Sinterklaas op bezoek. Die heeft hier in de stad zijn eigen huis. Net de stad in geweest op jacht naar een nieuwe vaste telefoon (alles alles alles gaat kapot de laatste maanden, wasmachine, koffiezetautomaat, allllles) en kussenhoezen (ook een rits kapot) en wamre chocola gedronken in de bieb. Chica wilde vanmorgen perse de Flamenco jurk aan die ze van Mille heeft gehad (komt van Lanzarote) dus die had heel wat bekijks en genoot van die oeeeeewwss en aaaaaws en van de 'wat ben jij een mooie prinses!' opmerkingen

Vanmorgen vaste foon monteur over de vloer, want het lag én aan de lijn én aan het toestel, en dat was ik helemaal vergeten, dus liep heel charmant nog in pyjama. Gelukkig was het toch geen mooie man en ook nog eens helemaaaaal niet mijn type. Ik denk dat hij van jan Smit houdt. Hij heeft heel weinig gerepareerd en des te meer koffie gedronken en gekletst over eigen kinderen en manier van opvoeden. Ik ben maar niet in discussie gegaan (ja mijn vrouw blijft thuis bij de kinderen, anders mot je geen kids nemen vinnik) en heb hmm hhmm gemompeld. Discussievoeren doe ik wel op fora met mensen die niet mijn telefoonlijn nog moeten maken en kunnen saboteren

Zoo, zit weer op mijn praatstoel. Nu echt broodsmeren.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
oh kruispost.

haha haai was vanwege Pep mee naar afspraak.

Goed dat je niet gaat hoor, lijkt me veel fijner

en inderdaad, geen uitleg verschuldigd lijkt me.

Vish, succes bij de tandarts
quote:Inad schreef op 30 november 2007 @ 12:41:

Lekker samen naar de afspraak, volgens mij zegt Pep vooral ja, omdat ze hoopt een blik op te vangen van Dr Twan Nee hoor, ben echt zo labiel als de neten

Mille vertelde heel lief dat het meconium was

Jaaa, tot Chica een half jaar was ofzo he? Toen heb ik je uit de droom geholpen

Ik ga je zo even bellen trouwens want betwijfel of Nano het trekt

Ik kijk even hoe hij straks wakker wordt maar hij hoestte zich na een krap kwartier slapen alweer huilend wakker en toen heb ik 20min. met hem op mijn arm in donkere slaapkamer gelopen tot hij weer weg te leggen was. Kreeg pasgeboren baby met krampjes visioenen, alleen was dit letterlijk 3x zo zwaar
anoniem_41673 wijzigde dit bericht op 30-11-2007 12:56
Reden: tieperdetiep
% gewijzigd

Mille vertelde heel lief dat het meconium was Jaja, it`s always meconium
Van vibrator naar klaarkomen met de hand

Ik wil `m graag nomineren voor topictitel van de dag

Arme Nano zo ziek? Het heerst wel bij jullie op het topic geloof ik hè Mille? Beterschap voor allen (een amen zou hier best passen )

De Wuppert wordt al kreunend en steunend wakker, echt lachen die mannen Dus nu even broodje eten en voor de 6e keer deze week een poging doen om kaartjes te gaan posten.

Zal straks even foto van foto-op-linnen maken en in Achterhuis gooien Eow!
Mooie topictitel heb je weer opgesnord, Pep

Ah, arm Nanootje! Kijk maar hoor, anders gaan we een andere keer.

Foto van een foto op linnen van een foto Daar gaat het effect wel een beetje van verloren

Onze eitjes zijn klaar, we gaan eten.
quote:Eowynn_ schreef op 30 november 2007 @ 12:38:

En ik zou gewoon zeggen dat je niet meegaat zonder al teveel uitleg te geven. Als ze vraagt waarom niet kun je altijd gewoon zeggen dat je liever thuis blijft met Wup. Je bent geen uitleg verschuldigd toch?Ik ben bang dat ik er niet zonder uitleg onderuit kom eigenlijk.... Zou ook raar zijn toch, alleen zeggen "ik ga niet mee" en dan niet vertellen waarom niet? Want als ik zeg dat ik liever met Wup thuisblijf dan krijg ik weer hele riedel dat het juist voor Wup zo leuk/gezond is in de bergen/sneeuw. M.a.w. wat doe ik dat kind aan als ik niet meega, asociale beslissing... Zucht
quote:Inad schreef op 30 november 2007 @ 13:13:

Onze eitjes zijn klaar, we gaan eten.Ei? Ei?? Hebbie een ei????
Nieuwe woorden voor klussen deze week:

- spontalen

- eten

Kweenie wat je verkeerd hebt gezegd tegen telefoonmonteur maar blijkbaar hoor je je vaste foon niet..
Enniehouw: Nano is wakker en zielig en koortsig. Ik ga nu met hem Mini halen en dan weer naar huis want hij moet ook nog eten enzo (als 'ie dat wil..).

Dus Sinthuis gaat niks worden maar als jullie hierheen willen komen zodat ze chicas kunnen spelen samen is dat wel leuk
Arme Nano.

Lijk je eigenlijk op Inad, Mille? En wie is d'r ouder?

En Inad, monteurs moet je áltijd te vriend houden idd. Ik had ook allerlei dubbele gedachten over eitjes die klaar waren...X-D Dacht dat die monteur misschien nog niet weg was.

Hoessut met Vito, Kess?
Nee, Mille en ik lijken volgens mij niet echt op elkaar. Zij is veeeeeel ouder

Hmm, zou mijn toekomstige kind dat soort genen niet aan willen doen hoor, zei zij lekker elitair Maar een man met iets meer hersencellen vind ik toch wel wenselijk.

Ik ga zo dus naar Mille toe, die me uiteindelijk maar op mijn mobiel heeft gebeld. Zaadmonteur! En nee, niet zaad, maar zaahaad

Ben ook benieuwd naar Vitoverhalen van Kess.

Eow dus vanmorgen lekker gebabysnuffeld. Neem je Juna dan mee? Hoe vindt ze het?

Chica kijkt nog even naar Diego voor we gaan..
anoniem_42951 wijzigde dit bericht op 30-11-2007 13:55
Reden: zaadforum, zaadvertypinkjes
% gewijzigd
quote:Inad schreef op 30 november 2007 @ 13:53:

Nee, Mille en ik lijken volgens mij niet echt op elkaar. Zij is veeeeeel ouder ..Bijna 3 jaar ouder en veeeeele malen wijzer bedoelt ze. Maar Inad heeft wel vaker moeite om uit te leggen wat ze bedoelt en dan mijn vertaling nodig, zie bevallingsverhaal
Nah dit is echt niet bij te houden hoor. Sint, tandarts, daarna even naar oma en nu net weer thuis,Nemo ligt te krijsen in bed ik ga er maar even bij hem liggen.

Kan iemand een korte update geven??
Het ging over poep en zaad Vish
Zo, ik heb mijn moeder maar gelijk verteld dat we niet meegaan en zoals verwacht was haar eerste reactie heerlijk genuanceerd en invoelend; "wat een onzin"

Ikke toch nog in tranen uiteindelijk, fijn hoor . Maar ik geloof dat ze het nu wel doorheeft. Hoop ik.
Hehe, ik ben bij. Nu maar eens koken dan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven