Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Lid worden

Zit me misselijk te snoepen. Bah.
Nee, nog niet. Kijk het nog even aan, anders bel ik later.
Oh wat snoep je Star?

Leuke hond gezocht

Voelt iemand zich geroepen?
Star heeft krijskind nu.

Frummel nog erg sjielug Luun?
Pfffft, probeer een boodschapenlijstje samen te stellen voor morgenochtend. We moeten `s middags naar opa dus ik moet vóór het ochtendslaapje al boodschappen gedaan hebben en wil morgen niet nog na moeten denken wat ik moet kopen. Maar het schiet niet echt op. Tot nu toe heb ik:

- speklapjes

- vetspek dobbelsteentjes

- 1 tomaat

- brood

Ik ben al bezig op hondentopic

Maar dan wel serieus, aangezien ik expert ben natuurlijk

Chips en nougat. En het blijft zeggen 'eet me, eet me'.

Luiers? Wcpapier? Drinken?
Ow lekkur!!!

Nope. Nope. Nope. Allemaal nog op voorraad. Ik ben bang dat het bij dit trieste lijstje blijft aangevuld met chips, snoep en al het andere verleidelijke waar wat uiteraard op ooghoogte aanlokkelijk ligt uitgestald

Kunnen kinderen van 11 maanden al sla eten?
Nah als het serieus is ga ik niet kijken hoor
Hondentopic is geen bal aan. Is bloedserieus hondje kiezen.

Sla kan wel, maar is zonder tanden best lastig. Anders door aardappel en beetje jus prakken, dan lukt het wel. Al zou Tony meteen al het groene er tussenuit gaan mieren.
Loretta is De Mol. Punt.
Ceetje eet nog steeds geen sla. Vindt ze blaadjes. En blaadjes horen bij bomen.
quote:Star schreef op 07 december 2007 @ 22:01:

Ceetje eet nog steeds geen sla. Vindt ze blaadjes. En blaadjes horen bij bomen. en geef haar eens ongelijk!
Loretta is De Mol. Punt.
Whaha die Ceetje

Wup eet geen aardappel, purree weet ik niet eigenlijk. Maar ik had al bedacht dat ik een tomaat in stukken snij en eens ga zien of ie dat wat vindt. Samen met de (afgespoelde ) bruine bonen en een alleen met paprika gekruid licht gebakken speklapje best een volwaardige maaltijd toch?
Ik ga maar eens naar boven. Heb het koud en de elektrische deken vind ik nu wel een erg aanlokkelijk idee. Lekker lezen of nog filmpje kijken, ofzo.

Slaap lekker voor straks!
Loretta is De Mol. Punt.
Ow elektrische deken is fijhijn! Heb je zo 1 waar je op ligt of zo 1 die op jou ligt?
Wij gaan ook
Truste dus Kess!!
Haha, Star hep ook tietuh
En ik ga er eens op liggen, is weer wat anders dan die van Vish

Bis morgen!!
Ow Luun, sterkte vannacht! Als je het niet vertrouwd arts bellen hè!!
quote:Kess schreef op 07 december 2007 @ 20:52:

Wil Ceetje de trein, of jij, Star? Gisteravond lagen Don en ik op onze buik met de trein te spelen. Mooi spoortje leggen, perronnetje bouwen, brug in elkaar zetten. En Tony zat eigenlijk alleen maar in de weg. Dus toen hebben we een dvdtje voor hem aangezet, zodat wij even rustig konden spelen de boel op konden bouwen.

Proesssstttttttttt

Moet nog bijlezen, maar vast flink gniffelen om schattige Kess en Don
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ooow, Luna, dat klinkt als zware ziekenboeg, oef.

Beterschap voor alle frummeltes, de ene grote en de twee kleinste. Vraag me altijd af over wie je t hebt als je 'een van de frummels' schrijft, haha

Pep, zou t gewoon proberen met Wup. Hij laat het vást wel merken als t hem niet zint

Luna, goed hoor van die LPtjes

En Kess ook bij de luiers. Baal bijna van Chica's zindelijkheid

Ceetje oke Star? Was ze wakker geworden?

Waar werd je dan op je vingers getikt?

Chica Marcos, whahaha. Meestal is één paar een duur paar uit de winkel en zijn de andere krijgertjes van collega of zus. Laatste nu steeds minder aangezien Mini dus smallere voetjes heeft. Maar vind het wel leuk inderdaad, meer dan 1 paar, dan kan ze beetje afwisselen.

Zit meest vreselijke bagger tv te kijken..pft. Docu over jongetje met meer tumor dan gezicht. Snap niet waarom ik het doe want niet leuk. Docu is slécht want te sensatiegericht en willen shockeren. Maar vind het dan zo zielig dat ik wil weten dat het na operaties beter met hem gaat. Geprobeerd weg te zappen, maar lukt niet echt. Er is ook verder niets. Jensen is dom en stom. Heb Najib wordt wakker gekeken, dat was wel erg leuk. Nu zo slapen..heb weer insomnia laatste nachten..
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Môggel, wij gaan nu al boodschapjes doen dus bis später
mogge vanuit huize koppijn. Nemo was gister niet mee met shoppen, had hem bij mijn moeder gedropped maar hij heeft veel te kort geslapen omdat hij steeds moest hoesten.

Vanochtend werd ik wakker met megakoppijn dus lig op bank en nemo speelt heel lief op de grond.

Ga weer liggen.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ai, beterschap Vish! Fijn dat Nemootje zo lief speelt.

Luna, hoe was jullie nacht? Hier eindelijk weer een kotskakvrije nacht. Maar Vito sliep wel erg onrustig en het liefst gewoon in mijn armen. Hij is ook erg prikkelbaar vanmorgen.

Inad, ik zag het in de tvgids, die docu. Vaak worden dat soort dingen inderdaad erg sensatiebelust gebracht. EIgenlijk vind ik alleen de documantaires op de publieke omroep echt goed. Die van Dokument, bijvoorbeeld.

Ik ga me klaar maken voor middaje shoppen in Den Bosch!
Loretta is De Mol. Punt.
Oef, paar ibuprofennetjes achterover mikken Vish?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven