Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Heey

Oh, Visje

Plak Nemootje maar even achter t behang

Pep, kweenie, ben met van alles bezig. Is verder niet dramatisch maar slaap gewoon weinig daardoor. Moet eigenlijk weer eens Chicaloze vrije dag nemen en dan alles wat in hoofd zit op papier zetten en doen.

Hoest bij jou?
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ik dacht trouwens even dat Vish ons gekrijs hier bedoelde
Arme Nemo. En arme Vish, die al dat gekrijs aan moet horen. Dat betekent vast dat Nemo nog niet beter is...

Jammer dat je dagje intern niet doorgaat Eow. Hoorde je dat wel een beetje bijtijds, of op het laatste moment. Wel fijn dat je dan straks samen een kamertje hebt. Lijkt me best knus, toch?

Ben net met Vito maar weer eens naar de huisarts geweest. Het arme piepbeestje. Weer extra ventolin geven en als het binnen 2 dagen niet verbetert, terugkomen. Het feit dat hij er zo snel na de opname al weer last van heeft, geeft toch een astmavermoeden, zei de huisarts. Al mag/kan je astma niet diagnoticeren voor een kind 5 jaar is.

Nu even lunsjen.
Loretta is De Mol. Punt.
Vish

Juno is weer gegroeid, 2215 gram inmiddels. En hij is vandaag overgegaan van 8 naar 7 voedingen. Morgen mag hij van de monitor als hij vandaag geen dalingen krijgt. Dus ik duim me suf, want elke keer als hij weer een daling krijgt betekend dat weer opnieuw beginnen met tellen, en dus weer 3 dagen langer ziekenhuis.

Als hij van de monitor af is morgen moet hij laten zien dat hij alle 7 voedingen zelf kan drinken, en dan mag hij mee!!!!!!
Wauw! 8 voedingen, dat is gewoon net als een "gewoon" babietje!

*duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim*
7 Pep
quote:Laluna schreef op 12 december 2007 @ 10:06:

[...]

Kinderkots.Ook zo'n aangename...ik heb nu diksap in een drapje van slijm
Oh Eow ik ga echt zo met je meehopen!!!!!! DUIM DUIM

Man thuis dus even kort

Arme Vish!

Pep als je het maar laat met die vreselijk my first x-mas bal AAAAAAAAAH! Te ERRUG JA haha!

Inad balen van slecht slapen...hopelijk vannacht beter (toelicht op new style?).

Kess minder zeg van kleine Vito...kunnen ze er dan wel iets mee als het voor de 5de eigenlijk nog niet gediagnosteerd mag worden?

Star druk an het wark?

Luna druk met haar mannen, succes babe!
Heeey,

Oooh, ik help ook duimen! Juno, zet em op

Het is eigenlijk iets leuks, Diri, niet iets vervelends, behalve dan die liedjes die in m'n hoofd blijven zitten Ik schrijf straks wel wat op New Style ja

Als je man thuis is moet je júist forummen, kan hij Nesta vermaken

Vish, hoest nu? Nemo weer rustig.

Luna, leef je nog?

Star, druk aan t werk?

Wat ben jij aan t doen vandaag, Pep?

Ik wil een dag vrijhij Nog een week en dan kerstvakantie. Gelukkig maar
Star achterlijk druk. Stom stom. Gelukkig kan ik het hebben want WE HEBBEN EEN DOORSLAPER!!!! Zal wel 1 nacht zijn geweest maar mag de pret niet drukken

Eow Ik duim ontzettend met jullie mee!

Over LP gesproken; LP trendsetster Inad heeft zelfs haar postcode LP proof gemaakt
OH Is dat het, dat klinkt goed inad. nu huilende nesta later meer...

Star klinkt goehoed!!!!!!
Knuf voor Nesta, snel stoppen met huilen hoor

Star, woow, wat knap van Ceetje. Hoop dat ze smaak te pakken krijgt.

Ja, leuk he, ik ben eigenlijk de LP-Queen

*stoot Luna meteen van onterecht verworven troon*

Zo, naar huissssssssssssssssss

én

tadadadadadaaa

Ik ben morgen kinderloos VRIJ!! x heeeeel veeeel

Tis niet druk dus dat kan lekker
Whahahah! Ware LP-fight hier. Moet niet gekker worden.

Star, wat goehoed, een doorslapend meisje! Heb je zelf ook lekker geslapen of heb je op haar liggen 'wachten'? Hoop op meer van zulke nachten!

Vish, hoest emt jou en Nemo?

Lekker morgen dagje vrij, Inad!

Ben vanmiddag weer in het ziekenhuis geweest. Nee, niet met Vito maar met Don! Die had zich in zijn vinger gecirkelzaagd! Brrrrrr! Gelukkig was net de overbuuf hier met haar kinderen. Zij bleef dus hier in huis met haar kids en de onze en wij als een gek naar het ziekenhuis. Alwaar Don harder heeft liggen kermen dan ik bij 2 bevallingen bij elkaar heb gedaan. Hij heeft flink wat hechtingen, maar ut komt goed.

Oooooh, Don-alarm!
Loretta is De Mol. Punt.
Nesta hangt nu als echte kerel op mijn schoot met hoofd naar achteren en benen omhoog...het zit er al vroeg in bij die kerels

Ah Radiohead met Creep op de radio SUPER...dat is leuk aan deze maand, heb het idee dat ze veel meer leuke muziek draaien.

JOEHOE INAD DE ONE AND ONLY LP QUEEN, BIG NUFF RESPECT ;-)!!! LP stal rulezzzz
Ah wat sneu voor Don Kess...hoe krijgt hij dat voor elkaar en waarom moet hij cirkelzagen? Niet nieuwgierig hoor? Haha ga maar snel naar je 3/3 kind!
Oooooo brrrrr, Kess, brrr. Dat is eng en bloederig en vast heel pijnlijk. Arme Don.

Das toch NOD DON eigenlijk, jezelf cirkelzagen

brr, iew, ah, beterschap

Don alarm, whoeha

Star, nu snap ik waarom jij postcode wist. Wat een leuke Kerstkaart, thanks Chica was helemaal blij en stond te springen

Hier staan pizza's in de oven. Ik ben zo dol en dol gelukkig met mijn dagje morgen, haha, doe gewoon net alsof t al weekend is, wat feitelijk ook wel t geval is voor mij Ik ga heel veel doen, maar ook lekker bankhangen met tijdschriftjes en lekker forumpauzes houden

es kijken of er niets aan t verbranden is
Oh kruispost, haha, die Nesta Stoerrrr!

Ja, veel trip down memory lane-erige muziek he. Radiohead is goehoed. Ben benieuwd wat Eow er van vindt. Vast watjes

Diri, ik ben toch bang dat ik een onhoudbare postitie heb en binnenkort van de troon zal worden gestoten, of ik moet als de donder een stal gaan regelen. Die hebben we namelijk niet Ik kan wel moderne variant maken met de mama (met flesje in haar hand, tssssk, FV maffia en ongeemancipeerd ) en papa (met telefoon in de hand en stropdas en de baby uit het LP huis (die hebben we wel ) en dan in de boederij mikken met boerderij dieren eromheen We hebben ook t kasteel dus koningen zijn er ook (heb er twee en een nar, is dat oke? ). Ik zal eens freuebelen
Leuke muziek? Ik word een beetje onpasselijk van al die ellende op de radio op het moment Diri

Nesta niet lekker of wilde hij gewoon bij mama hangen?

Inad, kinderloos vrij, wat zijn de plannen?

Ja had Chica's naam uiteraard ook op kaart gezet

Kess, ik heb redelijk geslapen maar schrok wel steeds wakker omdat ik haar inderdaad verwachtte. Kleine dame is sowieso een levenslink geval tegenwoordig. Krijgt het traphekje open. Zucht.

Zal straks nog even bijlezen op new style Kess, las vluchtig allemaal interessante dingen daar!

Vito naar dokter en Don naar ziekenhuis, fijn dagje. Gelukkig zit alles er nog aan bij Don Hopelijk werkt extra puffen voor Vito! Arm klein schaapje.

Ik sluit me bij voorbaat vast bij Eow aan dat Radiohead watjes zijn

Tenminste, veel nummers dan.

En nu wil je zeker ook een plekje op de troon van koningin van de meeste knipogen in een berichtje? Nou vergeet het maar.

Grrr Star Radiohead watjes hoe durf je :eenhamertikkendeemotioconhiero:

Nesta beetje hangerig en koorts gehad, blijken weer 3 tandjes op komst te zijn en hij heeft dezelfde onhandige moves van zijn moeder zodat hij weer onder de tafel terecht komt en er niet onderuit komt, dan is het brullen gezellie. Bij mams hangen altijd goed, heb hem net weer in dezelfde kerelpositie bij mij op schoot gelegd als net..nu nog een biertje en het leven is voor Nesta oke

Blablalalbllba wat een gezwets....

Wat ga je morgen inderdaad allemaal doen Inad? Shoppen? Ik weet wat welke LP queen heeft nou geen stal??????

Hhaha Star
Radiohead is wel te pruimen, ze hebben 1 geweldig nummer, Street Spirit, staat toch zeker in mijn top 10 van beste nummers aller tijden.

Op 1 van die top 10 staat trouwens nog steeds 'No Rain' van Blind Melon. Kent iemand dat? Zo blij!

Eigenlijk is mijn top 10 helemaal niet zo metallerig hoor....

LP poppenhuis is inderdaad walgelijk seksistisch....heb daarom voor Juna's verjaardag afgelopen keer de boerderij gekocht. Kon moeder met fles en vader in pak toch echt niet waarderen

Lekker Inad, dagje kindloos thuis. Lekker veel doen, of juist heel weinig...
Oei, ruzie met een cirkelzaag is nooit prettig. Arme Don. Issie normaal wel een beetje handig? Of is dit meer een 'help mijn man is klusser'-geval?
Nesta aan het bier? Tsss..... Tandjes zijn altijd vervelend.
Topic: "Jasje met luipaardprint, kan het nog?"

Het kan nog steeds niet, zou ik willen zeggen....
Oeee ik heb toch zo'n sexy setje van Starman gekregen. Babydance materiaal
Drie tandjes in een keer? Arm ventje! En arme mama

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven