Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Kaal?
Loretta is De Mol. Punt.
Nouja, bijna toch??
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Hahahahah Kess haar kaal ging niet om die foto volgens mij. Crosssssss
Ik ga slapie doen. Toedels en truste!
slaap lekker, Star, dromen van Dr House
Wat een hoop gebral hier over lelijke mannen.

Morgen allemaal, worst night ever achter de rug. Heb NIET, ik herhaal NIET, geslapen, dankzij 3 hysterisch brullende zieke jongens.

Een enkeltje maan, voor mezelf wel te verstaan, lijkt me op dit moment wel wat...
Och Luun toch! Wat een ramp! Is het nog de kotskak, of wat anders? Hoop dat de Drie Musketiers lief voor je zijn vandaag...

Kaal was crossje, ja. Grappig!

Hier ook slechte nacht, maar als ik Luna hoor, kan het dus echt nog veel slechter. Vito is ieder uur paniekerig wakker geworden. Klampt zich dan helemaal aan me vast en zakt dan huilend langzaam weer in slaap.
Loretta is De Mol. Punt.
Arme Luun. ik zal zo koffie voor je halen.

En arme rest, wat moet dat vreselijk zijn, leven met zo'n verschrikkelijk slechte smaak qua mannen en series

Kess, voel met je mee hoor, heb House ook nog nooit gezien.

Bij jou dus ook een slechte nacht? Arme Vito.

Hier ook geen denderende nacht, maar meer vanwege mezelf. Had denderende koppijn, maar kon geen paracetamol vinden terwijl ik wist dat er nog een doosje moest zijn. Dus om 3.00 's nachts hele kast op de kop gekieperd en tóch nog wat gevonden. Ben nog niet helemaal lekker, misselijk, koppijn, moe.
Alle mannen weer onder de loep genomen zie ik....heel goed!

Eow gelukkig nog wat gevonden..nog steeds hangerig..vandaag onder de wol als het kan?

Kess en Luun ook al van die butnachten bah....dikke rustigaanknuffel hier...

Nu verder bijlezen en vast later op de dag meer reageren!

Had ik al gezegd dat superPep mij had aangestoken met LP kerststal, hij is echt super, jammer dat Nesta het engeltje iedere keer aanrandt tssssss
quote:peppie schreef op 11 december 2007 @ 22:00:

Geweldig topic weer:

van achter

Hoi iedereen,

Gisteren ben ik voor het eerst anaal genomen. Mijn man met wie ik al 6 jaar samen bent had er maar een woord voor en dat was GAAF! We hebben dit heel voorzichtig op gebouwd. Maar ik zal nu zeggen ondanks dat het raar klinkt, ik vond het zo lekker ik loop de hele dag al op wolken. Ik vond het echt een sensatie en het bewijst dat je elkaar voor meer dan 100% vertrouwd, in mijn ogen. Hoe denken jullie hier over en heeft er iemand nog tips om uit te proberen?Geweldig mooi topic! Hoezo bewijst dat je elkaar 100% vertrouwd? Het is te vroeg om uit te wijden met vieze proat he ??
quote:peppie schreef op 11 december 2007 @ 10:38:

Ik doe het niet maar oooooh wat is dat moeilijk want ik vind ze zooooo überschattig!

[afbeelding]Foei als je het maar laat anders steek jij mij weer aan (ben van het naapen )
Oh, trouwens, ben vandaag weer niet intern bij Juno. Alle babykamers mét monitor waren bezet, en dat zou betekenen dat ik op een heel andere kamer zou komen dan Juno, en dat hij gewoon op de afdeling bleef. Beetje saai en niet zo handig. Dus we wachten tot hij van de monitor af is, want dan mag hij gewoon met bed en al naast mij komen logeren. En dat is wel zo handig en gezellig.
o ja moet nog vertellen wat voor geurtje ik vandaag op, geur applefly ofwel fruitvlieg!

Welk geurtje hebben jullie vandaag op?
Vandaag is de dag toch Eow of Juno zonder monitor kan? Hel veel succes!!!!!!!!!!!!!!
quote:Diri schreef op 12 december 2007 @ 10:01:

o ja moet nog vertellen wat voor geurtje ik vandaag op, geur applefly ofwel fruitvlieg!

Welk geurtje hebben jullie vandaag op?Kinderkots.
Old and rich
Voor Luun

Kinderkots is gewoon keihip Luun

Moet ik nog wat dingen zoeken om je aan te steken Dier? Ik denk dat een My 1st Xmas-bal m`n volgende projectje wordt, hehehe

Eow, wel fijn dat je straks je mannetje 24 (?) uur dicht bij je hebt én kunt kuffen wanneer je maar wilt! Hopelijk heel heel snel!!
Heey

He, Eow, wat jammer dat het vandaag niet door kan gaan. Hoop dat je niet te lang meer hoeft te wachten

Luna, oefffff, sterkte deze dag Ik zou die raket van Pep meteen pakken

Diri, hoe is het bij jou verder? Dat aanranden van Nesta klinkt gek genoeg erg schattig

Hier ook slechte nacht, maar lag net als bij Eow alleen aan mezelf. Denk denk denk denk denk, liedjes in m'n hoofd. Ik ben zoooo ver
moeiend

(trol )
Dat wilde ik juist komen vragen Inad, hoe je nu slaapt. Niet zo lekker dus? How come?
Hehehe, trol

Waar is ons vissekind??
wilde bij komen lezen maar ik word echt even sch**tziek van dat gekrijs hier dus ik ga wat anders doen.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Bah Vish

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven