Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Weeeeeeh! Net hele post bij elkaar getypt.....weg!!!!!

Ik ben echt een beetje misselijk, maar testen is niet aan de orde. Paar slokken cola doet wonderen, trouwens. En daarbij: Star is aan de beurt. Ik heb er verdorie al twee!

Diri, hoever ben je in Harry? En valt het mee of tegen? Ik vind eerlijk gezegd ieder deel slechter worden, maar kan het toch niet laten om het laatste deel dan niet te lezen. Denk dat ik hem maar voor mijn verjaardag vraag.

Pep, ben zwaar ontroerd door je voornemen om je boom een fijne, warme kerts binnenshuis te bezorgen. Tranen in mijn ogen. Ik ben vóór!

Don is weer thuis. Verband is er niet eens afgeweest. Hij heeft alleen dikke lading zware pijnstillers meegekregen. Ik moet er stiekem een beetje om lachen, maar dat laat ik maar niet merken. Hij heeft echt veel pijn en 5 hechtingen in je vinger is niet fijn en hij is echt zielig en ik heb ook echt medelijden met hem..... Maar het blijft een man. En je weet hoe die zijn met ziekte en pijn en ellende enzo. Pfffffff.
Loretta is De Mol. Punt.
Ik zie net dat er op het topic 'wat voor een horloge heb jij' ene Stardust heeft gepost. En het is zeker niet de onze!
Loretta is De Mol. Punt.
Hey.... waarisiedereen? Benikdeenige?
Als Don echt zo hard aan de klus is geweest de afgelopen weken dat zelfs zijn duim erbij gewond is geraakt zou ik echt maar eens gaan testen Kess Dat van die cirkelzaag moet je me dan toch maar eens uitleggen....klussen met een cirkelzaag....bizar hoor.... En jij maar roepen dat je zo saai bent
Ik ben BLIJ! Juno is van de monitor gegaan vanochtend! Joehoe! En beter nog, de verpleegkundige zei dat we maandag maar eens moesten gaan kijken of en wanneer hij mee naar huis kan. Ik ga morgenochtend daar naartoe (nu echt ) en ik blijf tot zaterdagochtend en dan hopen dat hij alle voedingen goed drinkt. En dan hoop ik echt dat hij dinsdag ofzo mee naar huis mag!!!!

Hij heeft vanacht het eerst zonder nachtvoeding moeten doen. Hij heeft om 11 uur de laatste voeding gehad, en om 4 uur de eerste weer. Normaal zit daar om 2 uur nog een voeding tussen. Zo mogen ze hem wel mee naar huis geven hoor Ben bang dat dat schema er wel zo weer uit is, helaas
Valt het op dat ik alleen de code van uit mijn hoofd weet?
O wat geweldig, Eowyn! Nu als een gek toegeven aan wat verlate nesteldrang. Kamertje lekker fris&fruitig maken, kleertjes uitzoeken (of weet je al wat hij aankrijgt op De Dag Van Thuiskomst), wiegje nog eens opmaken. Wat een fantastisch idee dat Juno daar nu echt heel binnenkort lekker in ligt te slapen.
Loretta is De Mol. Punt.
Dat is één van de weinige codes die ik ook zomaar uit mijn blote bolletje ken!
Loretta is De Mol. Punt.

Loretta is De Mol. Punt.
Ehm, het spijt me dat ik je beeld van mij als moeder onderuit moet schoppen Kessje, maar Juno heeft geen eigen kamer en zijn bedje moet nog opgemaakt en feitelijk moet ik nog nieuw beddegoed kopen
Ehm, bedje moet nog opgemaakt, bedje moet zelfs nog in elkaar gezet worden
quote:Kess schreef op 12 december 2007 @ 23:01:

Ik zie net dat er op het topic 'wat voor een horloge heb jij' ene Stardust heeft gepost. En het is zeker niet de onze!

Haha, misschien is het die masturberende van de sexpijler? Oh nee, dat was gewoon stiekem onze eigen Star toch?

Ik ga zo even kijken.

Ja, Star is aan de beurt! Met setje moet dat toch lukken zou je denken
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Whaha, Eow, moet zo gniffen om je bedjenoginelkaarzettenbeddegoednog kopen

Ik ken die gele smiliecode overduidelijk niet, ik ken deze dan weer wel:

en en natuurlijk voor onze stoere Juno

Wat doet die man ineens rechts? Zien jullie die ook of is dat mijn stiekeme oudere mannen fantasie
anoniem_42951 wijzigde dit bericht op 13-12-2007 13:49
Reden: oude mannen fanta wat??
% gewijzigd
Zo, ik heb al heel veel gedaan. Boodschappen gehaald, stoel geschuurd en was zit nu in de machine (ik loop zo achter, ik ga er vandaag 2 of 3 draaien, tis maar goed dat ik niet aan strijken doe anders was vrije dag daar enkel al aan opgegaan )
Het is niet je oude mannen fantasie. Ik vind oude mannen namelijk alleen maar oud, en meer niet, en ik zie em ook
Shit, ik lees dat Inad aan de was zit en dat doet me denken aan die enorme berg in de badkamer....

Ik ben even weg denk ik
Haai!

Woehoe wat TE GEK nieuws van Juno!!!! Behangetje komt straks nu effies druk

Doei!
Tis Leo. Ik vind Leo oke!
Ja, Leo is prima. Jammer dat we hem pas op zijn laatste dag hebben mogen leren kennen.
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Inad schreef op 12 december 2007 @ 21:59:

Kessss???

Testen Testen testen Nee joh ze heeft gewoon alle choco van Inad opgevroten
quote:Kess schreef op 12 december 2007 @ 23:01:

Ik zie net dat er op het topic 'wat voor een horloge heb jij' ene Stardust heeft gepost. En het is zeker niet de onze! Ik heb de dust achter me gelaten
Ooooooooooooooooooooooo nouhou dat was ik echt niet op de sekspijlert.

En nog meer oooooooooooooooooooooo voor Juno! Die mag met gewoon voor de kerst naar huis als het zo doorgaat Wow!

Leo? Ken alleen diCaprio en da's meer dan genoeg Leo.

Zag net clipje van One van Metallica. Krijg er altijd naar gevoel van.
Wie is Leo?

Kess hoe is het met Don? Genoeg pijnstillers gegeven dat ie geen gekreun en gekerm meer kan uitbrengen?

En verder blablablablablabla

Baumpje staat nog buiten maar heb `m wel gepimpt met ballen en piek... eh... piekje X-S
Ik stem voor boom naar binnen Pep! Gezellig toch!

Star, je mag het rustig blijven ontkennen hoor...wij weten wel beter

Leo Beenhakker? Krijg altijd van die horrorfilmbeelden in mijn hoofd bij die naam....

Kunnen jullie vanmiddag nog even duimen? Heeft bij Juno prima geholpen, en Eowman heeft vanmiddag een sollicitatiegesprek.
Okay, ik weet nu wie Leo is. Lekker belangrijk

Nee boom blijft buiten denk ik. Tis hier reuzewarm (22 graden) en daar gaat ie alleen maar van vernaalden . En dah moe`k nie hebbeh!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven