Het Theehuis
woensdag 12 december 2007 om 22:47
Weeeeeeh! Net hele post bij elkaar getypt.....weg!!!!!
Ik ben echt een beetje misselijk, maar testen is niet aan de orde. Paar slokken cola doet wonderen, trouwens. En daarbij: Star is aan de beurt. Ik heb er verdorie al twee!
Diri, hoever ben je in Harry? En valt het mee of tegen? Ik vind eerlijk gezegd ieder deel slechter worden, maar kan het toch niet laten om het laatste deel dan niet te lezen. Denk dat ik hem maar voor mijn verjaardag vraag.
Pep, ben zwaar ontroerd door je voornemen om je boom een fijne, warme kerts binnenshuis te bezorgen. Tranen in mijn ogen. Ik ben vóór!
Don is weer thuis. Verband is er niet eens afgeweest. Hij heeft alleen dikke lading zware pijnstillers meegekregen. Ik moet er stiekem een beetje om lachen, maar dat laat ik maar niet merken. Hij heeft echt veel pijn en 5 hechtingen in je vinger is niet fijn en hij is echt zielig en ik heb ook echt medelijden met hem..... Maar het blijft een man. En je weet hoe die zijn met ziekte en pijn en ellende enzo. Pfffffff.
Ik ben echt een beetje misselijk, maar testen is niet aan de orde. Paar slokken cola doet wonderen, trouwens. En daarbij: Star is aan de beurt. Ik heb er verdorie al twee!
Diri, hoever ben je in Harry? En valt het mee of tegen? Ik vind eerlijk gezegd ieder deel slechter worden, maar kan het toch niet laten om het laatste deel dan niet te lezen. Denk dat ik hem maar voor mijn verjaardag vraag.
Pep, ben zwaar ontroerd door je voornemen om je boom een fijne, warme kerts binnenshuis te bezorgen. Tranen in mijn ogen. Ik ben vóór!
Don is weer thuis. Verband is er niet eens afgeweest. Hij heeft alleen dikke lading zware pijnstillers meegekregen. Ik moet er stiekem een beetje om lachen, maar dat laat ik maar niet merken. Hij heeft echt veel pijn en 5 hechtingen in je vinger is niet fijn en hij is echt zielig en ik heb ook echt medelijden met hem..... Maar het blijft een man. En je weet hoe die zijn met ziekte en pijn en ellende enzo. Pfffffff.
Loretta is De Mol. Punt.
donderdag 13 december 2007 om 10:51
donderdag 13 december 2007 om 10:57
Ik ben BLIJ! Juno is van de monitor gegaan vanochtend! Joehoe! En beter nog, de verpleegkundige zei dat we maandag maar eens moesten gaan kijken of en wanneer hij mee naar huis kan. Ik ga morgenochtend daar naartoe (nu echt ) en ik blijf tot zaterdagochtend en dan hopen dat hij alle voedingen goed drinkt. En dan hoop ik echt dat hij dinsdag ofzo mee naar huis mag!!!!
Hij heeft vanacht het eerst zonder nachtvoeding moeten doen. Hij heeft om 11 uur de laatste voeding gehad, en om 4 uur de eerste weer. Normaal zit daar om 2 uur nog een voeding tussen. Zo mogen ze hem wel mee naar huis geven hoor Ben bang dat dat schema er wel zo weer uit is, helaas
Hij heeft vanacht het eerst zonder nachtvoeding moeten doen. Hij heeft om 11 uur de laatste voeding gehad, en om 4 uur de eerste weer. Normaal zit daar om 2 uur nog een voeding tussen. Zo mogen ze hem wel mee naar huis geven hoor Ben bang dat dat schema er wel zo weer uit is, helaas
donderdag 13 december 2007 om 11:01
O wat geweldig, Eowyn! Nu als een gek toegeven aan wat verlate nesteldrang. Kamertje lekker fris&fruitig maken, kleertjes uitzoeken (of weet je al wat hij aankrijgt op De Dag Van Thuiskomst), wiegje nog eens opmaken. Wat een fantastisch idee dat Juno daar nu echt heel binnenkort lekker in ligt te slapen.
Loretta is De Mol. Punt.
donderdag 13 december 2007 om 11:17
quote:Kess schreef op 12 december 2007 @ 23:01:
Ik zie net dat er op het topic 'wat voor een horloge heb jij' ene Stardust heeft gepost. En het is zeker niet de onze!
Haha, misschien is het die masturberende van de sexpijler? Oh nee, dat was gewoon stiekem onze eigen Star toch?
Ik ga zo even kijken.
Ja, Star is aan de beurt! Met setje moet dat toch lukken zou je denken
Ik zie net dat er op het topic 'wat voor een horloge heb jij' ene Stardust heeft gepost. En het is zeker niet de onze!
Haha, misschien is het die masturberende van de sexpijler? Oh nee, dat was gewoon stiekem onze eigen Star toch?
Ik ga zo even kijken.
Ja, Star is aan de beurt! Met setje moet dat toch lukken zou je denken
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
donderdag 13 december 2007 om 11:20
Whaha, Eow, moet zo gniffen om je bedjenoginelkaarzettenbeddegoednog kopen
Ik ken die gele smiliecode overduidelijk niet, ik ken deze dan weer wel:
en en natuurlijk voor onze stoere Juno
Wat doet die man ineens rechts? Zien jullie die ook of is dat mijn stiekeme oudere mannen fantasie
Ik ken die gele smiliecode overduidelijk niet, ik ken deze dan weer wel:
en en natuurlijk voor onze stoere Juno
Wat doet die man ineens rechts? Zien jullie die ook of is dat mijn stiekeme oudere mannen fantasie
anoniem_42951 wijzigde dit bericht op 13-12-2007 13:49
Reden: oude mannen fanta wat??
Reden: oude mannen fanta wat??
% gewijzigd
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
donderdag 13 december 2007 om 11:22
donderdag 13 december 2007 om 12:03
Ooooooooooooooooooooooo nouhou dat was ik echt niet op de sekspijlert.
En nog meer oooooooooooooooooooooo voor Juno! Die mag met gewoon voor de kerst naar huis als het zo doorgaat Wow!
Leo? Ken alleen diCaprio en da's meer dan genoeg Leo.
Zag net clipje van One van Metallica. Krijg er altijd naar gevoel van.
En nog meer oooooooooooooooooooooo voor Juno! Die mag met gewoon voor de kerst naar huis als het zo doorgaat Wow!
Leo? Ken alleen diCaprio en da's meer dan genoeg Leo.
Zag net clipje van One van Metallica. Krijg er altijd naar gevoel van.
donderdag 13 december 2007 om 12:16
Ik stem voor boom naar binnen Pep! Gezellig toch!
Star, je mag het rustig blijven ontkennen hoor...wij weten wel beter
Leo Beenhakker? Krijg altijd van die horrorfilmbeelden in mijn hoofd bij die naam....
Kunnen jullie vanmiddag nog even duimen? Heeft bij Juno prima geholpen, en Eowman heeft vanmiddag een sollicitatiegesprek.
Star, je mag het rustig blijven ontkennen hoor...wij weten wel beter
Leo Beenhakker? Krijg altijd van die horrorfilmbeelden in mijn hoofd bij die naam....
Kunnen jullie vanmiddag nog even duimen? Heeft bij Juno prima geholpen, en Eowman heeft vanmiddag een sollicitatiegesprek.