Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Tja, Tatumfoto was ook op wintersport, dan mag je raar doen

Liever niet naar de Appie; kleine wijsneus

Spannend berichtje Kess

Ceetje ook onder dekbed en net als dekbedje van Nemo voor de helft onder matras. Ze slaapt echt beter sinds ze er lekker onder kan liggen volgens mij.
Truste Pepje!
Lieve nieuwe fotos van Ceetje! Wat wordt ze groot! Helemaal baby-af hoor. Lekker eigenwijs toetje. Die door t net heen is leuk en in bed lekker eigenwijs. Ikea dekbedhoesje?

Wup lacht altijd zo op fotos. Doet ie dat gewoon 24 uur per dag zeg maar? Of begint ie zodra ie camera ziet? In geval van laatste optie: hoe heb je em zover gekregen? Die ene boze foto tussendoor daarom ook zo succesvol misschien, haha. Stoer issie hoor.

Chica is nog wakker vanwege middagslaapje. Middagslaapjes zuigen. We gaan denk ik zo gewoon tegelijkertijd naar bed om uut of 21.00
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
eh
Das NU dus, al geweest zelf. Hmm, dan toch maar Chica eerst alleen want ik ben nog wijn aan t slurpen en zit vol energie en wacht op sms van PopdeE ivm kater.
http://www.brilamsterdam.nl/monturen.php?brand=5

Rode bril, links.
Hema hoesje. Ikea kom ik niet zo vaak vanwege Eowgedonder

Chica lang geslapen dan vanmiddag?
Kinderkunstwerken topic leuk trouwens. Zal eens foto maken van Ceetje gekras. Heel knap zoals Chica al kan tekenen, echt al vormen!
Ooooh! Wat een mooie bril Star! Zo eentje bedoelde ik dus eigenlijk, maar dan in het bruin/zwart. Ben erg benieuwd hpoe hij staat. Ben er gewoon een beetje jaloers op, ondabks dat het een bril is. Bl;egh!
Loretta is De Mol. Punt.
Ik had ook zoiets op in het zwart en ook eentje in een beetje zo'n ouderwetse bruine kleur, daar dat stond veel te hard. Ben nogal een bleek betje

Hij staat volgens mij broertje erg secretaresse-achtig Zo van gooi je haar los secretaresse bedoelt hij denk ik
Heb jij je bril altijd op dan? Nee toch? Kan me ook foto's zonder bril herinneren?
Mooie bril Star. Ja volgens mij al wel foto gezien met dat model toch? Vind het je goed staan, broeromschrijving met jouw toevoeging ja

Chica 1,5 uur geslapen. Wilde haar na 30 minuten wakker maken, maar toen druk bezig met cake baksel, internet en vrije moment voor zelf nu gebakken peren, stinad met chica op schoot..

komt ze:

yb jghggg
Ga dr Nu bed in mikken. Ze vind smilies heel leuk trouwens dus voor Chica nog even voor t slapen gaan:

Ik heb hem niet altijd op, maar de laatste tijd toch meestal wel. Omdat ik werk dat ik dan toch wel echt heul veul beter zie. Het niet-brildragen is hier echt ijdeltuiterij (zet em soms af voor de foto :shame:) en eigenlijk ook echt stom, omdat ik dan toch behoorlijk mollerig ben. Eigenlijk.

Tony lag emt 1,5 onder een dekbedje. Vond hij heerlijk! Ik zou Vito er ook wel onder willen hebben, maar die is daar tch nog wel iets te jong voor. Is wel verleidelijk, omdat het dekbedje er toch al ligt van Tony. Ik denk dat ik inderdaad zo'n dekbeddekentje ga kopen, Luna. Alleen was die volgens ELsjeFiederelsje wel erg duur, moet ik dus nog eventjes naar kijken.

Don heeft intussen haardvuurtje gemaakt en we gaan samen banken en filmpje kijken. Als hij zo klaar is met wat hij op de computer aan het doen is. Geen idee. Volgens mij iets crackerigs.
Loretta is De Mol. Punt.
Hey, grappig, dat is bijna dezelfde bril als ik heb. Alleen heb ik dus een bruin/zwarte. Zwarte pootjes en een bruin montuur.

Juna wil niet slapen, is er al 2x uitgeweest. Beetje van de leg door laat in bed van het weekend en twee hoektanden....Ga straks maar met haar in mijn bed liggen.
Herkenbaar hoor, Inad! Tussen de middag slapen = heerlijk momentje voor jezelf. Voelt soms echt als cadeautje. Maar dan 's avonds met geen stok naar bed te krijgen..... Grmbl.
Loretta is De Mol. Punt.
Ai, tandjespijn is niet fijn! Doet me wel denken aan onze mijlpaal van vandaag: tandje nummer 3 is gearriveerd!
Loretta is De Mol. Punt.
Welke boer vond je zo leuk dan Vish, ben ik wel even benieuwd naar! Die bollenboer?
Haaaai Chica, welterusten Chica!

Ik niet met die bril, maar Kess met bril. Deze moet nog gekocht worden.

Mollerig??? Nee joh, vind ik niet hoor! Maar goed, ik heb ook liever geen bril. Wacht nog steeds op zak met geld, dan ga ik ze meteen laten laseren.

O en computeren kan hij wel met zijn vinger?

Lekker knuffelen met Juna zo Eow!
Met mollerig bedoel ik dat ik dan echt te weinig zie, helaas....

Weet je wat het punt met laseren is? Als je nu je ogen laat laseren en je krijgt op latere leeftijd staar, dan kun je dat niet meer operatief laten verhelpen. Dus nu laseren = later wellicht staar waar je niets meer aan kunt doen. Dat is het eigenlijk waarom ik er nog niet serieus over nagedacht heb. Is het echt zo duur? Heb geen idee!
Loretta is De Mol. Punt.
Volgens mij is het Nationale Ik Ga Niet Slapen Avond.

Juna op schoot, Chica nog niet in dromenland, Tony zegt "ik vind slapen niet fijn", Vito net weer wakker. Liggen de andere kindjes wel op één oor?

Ja, computeren kan hij wel. Verdacht he? Maar nu echt film kijken. Ik ga hem wegslepen bij het beeldscherm!
Loretta is De Mol. Punt.
Zo heb Starman even laten zien hoe geweldig twee kindertjes in een bad wel niet zijn. Dank Kess

O op die manier mollerig, dacht dat je vond dat je er als mol uitzag

Collega heeft het laten doen en was 3000 euro per oog en was volgens hem nog niet eens een van de duurste klinieken.

Ik vind slapen niet fijn Prachtig!

Ja heel verdacht! Welke film gaan jullie kijken? Jij mag toch wel kiezen hè? Anders worden het vast zombies.
Sliding Doors. Heb hem al een keer gezien, maar dat is lang geleden en hij is echt grappig, aprt, leuk. Don roept. Hij is klaar!

Lekkere kindekes in dat bad he? Rammelt Starman nu wat meer?
Loretta is De Mol. Punt.
Ik laat hem gewoon rammelen

Enjoy film!
zooo pffft

Chica slaapt, ik ga ook meteen, truste allemaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven