Het Theehuis
maandag 17 december 2007 om 12:01
maandag 17 december 2007 om 12:03
maandag 17 december 2007 om 13:29
Vito kreeg het toch mooi voor elkaar Gewoon je moeder uitputten
Juno mag uiteindelijk tóch morgen naar huis. Kwam vanochtend in het ziekenhuis en er werd mij meegedeeld dat hij pas woensdag mee mocht, want ze wilden hem eerst zijn prikken geven en hem dan 24 uur aan de monitor houden. En dat prikken wilden ze pas vanavond doen, om de een of andere duistere reden. Gezegd dat ik dat stom vond. En dus hebben ze vanochtend geprikt en mag hij morgen als er geen gekke dingen gebeuren gewoon mee. Dappere ik.
Wel errug zielig. 3 prikken in dat kleine ventje. En vanmiddag nog 1. Dan krijgt hij dat spul tegen het RS-virus. Vanaf nu elke maand tot en met maart, dan komen ze hem thuis prikken. Wil niet zeggen dat hij het niet krijgt, maar wel dat het veel minder ernstig wordt als hij het krijgt.
Juno mag uiteindelijk tóch morgen naar huis. Kwam vanochtend in het ziekenhuis en er werd mij meegedeeld dat hij pas woensdag mee mocht, want ze wilden hem eerst zijn prikken geven en hem dan 24 uur aan de monitor houden. En dat prikken wilden ze pas vanavond doen, om de een of andere duistere reden. Gezegd dat ik dat stom vond. En dus hebben ze vanochtend geprikt en mag hij morgen als er geen gekke dingen gebeuren gewoon mee. Dappere ik.
Wel errug zielig. 3 prikken in dat kleine ventje. En vanmiddag nog 1. Dan krijgt hij dat spul tegen het RS-virus. Vanaf nu elke maand tot en met maart, dan komen ze hem thuis prikken. Wil niet zeggen dat hij het niet krijgt, maar wel dat het veel minder ernstig wordt als hij het krijgt.
maandag 17 december 2007 om 13:30
maandag 17 december 2007 om 15:25
maandag 17 december 2007 om 15:46
Ik ben benieuwd hoe je gesprek ging Eow! En stoer inderdaad dat je riep dat het stom is van die prikken, wie niet waagt die niet wint
Tis koud boiten seg! Vergeten om extra doek om Wups pootjes te wikkelen maar op zich ging het ook wel prima zo geloof ik. Ik kreeg van één vrouw te horen 'zo, die is wel héél goed ingepakt zeg!" met een meewarige blik naar Wup. Ik kreeg heel eventjes -neigingen maar heb alleen maar naar d`r geglimlacht
Tis koud boiten seg! Vergeten om extra doek om Wups pootjes te wikkelen maar op zich ging het ook wel prima zo geloof ik. Ik kreeg van één vrouw te horen 'zo, die is wel héél goed ingepakt zeg!" met een meewarige blik naar Wup. Ik kreeg heel eventjes -neigingen maar heb alleen maar naar d`r geglimlacht
maandag 17 december 2007 om 20:16
Herkennen jullie dit?
Kind op aankleedkussen, pyjama moet aan.
N:Sokken uit?
V:Ja doe je sokken maar uit.
N:NEEHEEEEEEEEEEEEEEEEEE wil niet sokke uit.
V: Dan laat je ze aan, ook goed,
N: NEEHEEN schop schop sla sla Sokke moete uihuihuihuihuit.
V: Dan doe je ze lekker uit.
N: Nouhou maahahaaamaaa schop schop trap trap Sokke moete niet uit. AAN jank gil krijs peeuw
etc etc.
of:
Kind staat in keuken en wil op aanrecht zitten. ik buk om hem op te tillen
N: NEEHEE moet niet zitte
V: komt weer omhoog zonder kind
N: schop schop IK MOET ZITTE!!!
V: zucht eens diep, nou kom maar dan, dan til ik je op
N: NEEHEE NIET TILLE MAAHAAMAAHAA
V: Doei nemo, bekijk het lekker
N: MOET TILLE
V:pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
N: gil krijs schreeuw jank
pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff en dit kan hij dus met alles. En doet dat ook.
Kind op aankleedkussen, pyjama moet aan.
N:Sokken uit?
V:Ja doe je sokken maar uit.
N:NEEHEEEEEEEEEEEEEEEEEE wil niet sokke uit.
V: Dan laat je ze aan, ook goed,
N: NEEHEEN schop schop sla sla Sokke moete uihuihuihuihuit.
V: Dan doe je ze lekker uit.
N: Nouhou maahahaaamaaa schop schop trap trap Sokke moete niet uit. AAN jank gil krijs peeuw
etc etc.
of:
Kind staat in keuken en wil op aanrecht zitten. ik buk om hem op te tillen
N: NEEHEE moet niet zitte
V: komt weer omhoog zonder kind
N: schop schop IK MOET ZITTE!!!
V: zucht eens diep, nou kom maar dan, dan til ik je op
N: NEEHEE NIET TILLE MAAHAAMAAHAA
V: Doei nemo, bekijk het lekker
N: MOET TILLE
V:pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
N: gil krijs schreeuw jank
pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff en dit kan hij dus met alles. En doet dat ook.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.