Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
OOOO wat lief, de wolkenEow. Zo blij voor jullie Eindelijk mag hij komen!

Star, ja tis gek, moeilijk uit te leggen, maar ik vind je toch elke keer heel anders lijken. Wel elke keer leuk hoor Misschien op de Tatum-foto na

Vish, hmmm, teven klinken erg verleidelijk. Tis dat niet op loops-afstand is he, je huis

Jammer van de fotos, Kess, wel heel gezellig zo met verenigd grut.

Luna, nog nieuws over elftalkwestie?

Zooo, Mille toch nog langsgekomen, was leuk, al is t soms best lastig praten terwijl twee meiden (lees: een meid, namelijk de mijne ) alles wil wat de ander heeft

Nu staan schnitzels op t vuur, spinazie en aardappelpuree. We gaan voor ongeïnspireerd zichzelf klaarmakend eten vanavond. Moest nog heel laat boodschappen doen want sochtends niet gelukt, dus net zog met Chica in Appie. Ze wilde 'liever niet' (zo zei ze het echt ) in de wagen dus goed uitgelegd dat ze aan handjes moest lopen dan, omdat mama dan de mand moest tillen. Ze is zo uber braaf geweest, echt voortreffelijk. Dus dat heb ik achteraf uitgebreid vermeld en haar hemel in geprezen. We kregen veel 'ah wat schattig' opmerkingen vanwege t hand in hand lopen Dit maakt eventuele future gil en op grond gooi sessies alvast wat goed

Volgens mij is eten redelijk klaar
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
*
Loretta is De Mol. Punt.
Snoezig Inad, zo'n Chica aan het handje. Wijze dame is het volgens mij.

Was al bang dat ik naar Ikea zou moeten. Had toen een heel leuk overtrekje gezien en had hem al in de kar liggen, maar op laatste moment niet meegenomen....

Officieel mogen ze pas vanaf 2 onder een dekbed toch? Zou het extreem veel kwaad kunnen dat Juna er iets vroeger onder ligt? Het is hier ijskoud in huis, verwarming wil niet warm worden. Morgen even bellen naar woningstichting. Alles staat voluit, maar echt warm wordt het niet.

Dus Juna ligt nu onder een laken met een dekbedje eroverheen zonder overtrek....
Nemo ligt ook al tijdje onder dekbedje Eow, het is hier ook ijskoud. De onderkant stop ik echt bijna voor de helft onder het matras, niet los te krijgen zo strak.
Klinkt trouwens érg lekker Pep, die aardappels.
Lief Inad, de Chica's hand in hand! Zie jullie al huppelend met een rieten mandje en rood met wit gestippelde mutsjes op.
Anouk op tv, wat een lekker wijf vind ik dat toch.
Zou 120-150 passen?

Heb wel iets gevonden, maar érg duur. Vind 50,- voor een dekbedovertrek wat overdreven...jullie niet?
Ach, zo erg is dat toch niet Eow? Ik ken iemand die haar baby`s al onder een dekbedje laat slapen . Maar serieus, hoe oud is ze nu? Het "gevaar" van een dekbedje is dat je kind overhit raakt maar als het in huis 0 graden is lijkt mij dat de kans daarop beheurlijk klein is
50 euro??? In nog geen 50 jaar! Ook niet voor mezelf!
Ik gooi weer even een Wuppenfoto op New Style, ik ben weer even zó vliefd op me kind
Kess, wat wilde je eigenlijk zegen met dat * ?
50 voor een overtrekje wahahahahaaaa
Juna wordt in april 2. En oververhit raken is hier in huis nogal een klein risico....
op mp: dekbedovertrek met vissen
Vond het ook nogal duur. Toch maar een ritje naar Ikea een dezer dagen. (lees, als er weer geld op mijn rekening staat ) Wil ook een stoeltje en tafeltje voor Juna kopen en een stel opruimdozen, dus ik heb meteen een goed excuus.
Sounds like some serious shoppinggggggggggggggggggggg
Zit er een Ikea bij jullie in de buurt Eow? Anders kun je morgen even gaan, lekker voor de laatste keer onbezorgd zonder peuter en baby mee te hoeven sjouwen . Een soort van "geniet nog snel even van je verlof want morgen is de baby er"-idee
Gaat er hier nog iemand Boer zoekt vrouw kijken?

Ben ook al op MP aan het kijken Visje. Zie hem niet.

Juno heeft trouwens zijn eerste pakje van Nemo al aangehad. Die gestreepte met die capuchon met kwastjes. Errug schattig. (en errug, errug groot )
Ooohh wat leuk Eow!! Heb je er een foto van?
Boer zoekt Vrouw, neuh . Ik heb de tv eens een keer uit en zet `m straks pas weer aan voor de Pfaffs . Als ik dat red tenminste....
Ik vind Yvon Jaspers zoooooooooooo nep, ze irriteert me echt mateloos. Ik ga wel even kijken maar denk niet dat ik het trek.
Yvon is smodsig
Morgen gaat niet lukken. En dichtstbijzijnde Ikea is toch wel een eindje rijden, dus ander keertje. Moet morgen naar ziekenhuis en gesprek met baas.
Nee, geen foto Vish, zal er de volgende keer een maken. Was echt nog véul te groot, maar verpleegkundigen vonden het prachtig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven