hoe vinden julllie dit?

09-02-2009 20:34 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tijdje terug op marktplaats.....

Jurkje aangeboden van Bengh: "omdat er nog een meisje op de psz of creche(weet ik niet meer precies) zit die hetzelfde jurkje heeft als mijn dochter verkoop ik deze, zij vindt hem blijkbaar zo leuk dat ze hem wel 2 keer per week aan heeft, en om hem nou maar alleen voor het weekend te bewaren vind ik ook weer zo wat"

(Voor de niet ingewijden van merkkleding, dit jurkje van Bengh dus was nieuw 145, euro)

Ik heb zoiets van, so what, lopen ze af en toe in hetzelfde jurkje en anders spreek je dagen af, als je het heeeel erg vind dat ze er hetzelfde bijlopen.( vind ik eigenlijk al te ver gaan hoor) die kinderen zijn 2t/m 3. En hoezo 2 dagen in hetzelfde jurkje lopen, lijkt mij vrij normaal toch
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Waarschijnlijk gaat dat kind inderdaad 5 dagen per week naar het kdv want om een jurkje van 145 euro te kunnen kopen moet je wel veel verdienen en dus veel werken .....
Ik vind het echt een geweldig leuke jurk, maar die prijs voor een kinderjurkje?!!????

Als mijn dochter zoiets duurs had, moest ze het juist vaak aan, trouwens
Ik vind het een erg leuk jurkje ... en als ik geld als water had, zou ik er vast ook wel 145,- voor betalen. Maar ja, aangezien ik dat niet heb, zou het absoluut niet in me op komen om zo veel geld voor 1 kledingstuk uit te geven. Zelfs 35,- op marktplaats vind ik dan eigenlijk nog te veel (maar dat is gewoon zuunigheid van me, want volgens mij krijg je het er ook nog wel voor terug als je het daarna weer verkoopt, inmiddels als derdehands, dat dan weer wel )

Als ik een exclusief jurkje gekocht dacht te hebben, dan zou ik ook balen als een ander kind hetzelfde droeg. Maar goed, duurder dan mexx in de uitverkoop koop ik niet (en zelfs dan baal ik stiekem een beetje als op een feestje of zo een ander kind er net zo uitziet als het mijne).

Persoonlijk denk ik ook dat het een verkooppraatje is. Vast avn een beetje een domme mama, want eht is toch helemaal neit nodig om zo'n heel ervhaal op je advertentie te zetten. Nieuw zonder kaartje voldoet ook!

Als mijn kind zoiets duurs had 9Met mijn portemonaie dus) dan zou het het helemaal neit naar het KDV aan mogen ... zou veel te bang zijn dat het beschadigd werd.
Dat dacht ik ook al Nineke, ik geloof niks van die advertentie-tekst.

En ja, ik zou het dus wel aan doen naar kdv. Wat heeft kind er anders aan?
quote:pemberley schreef op 09 februari 2009 @ 20:58:

ik vind 145 euro voor een jurkje waar kleine zo uitgroeit eigenlijk al van de zotte Ik niet, maar mijn kind groeit dan ook niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven