hoe vinden julllie dit?

09-02-2009 20:34 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tijdje terug op marktplaats.....

Jurkje aangeboden van Bengh: "omdat er nog een meisje op de psz of creche(weet ik niet meer precies) zit die hetzelfde jurkje heeft als mijn dochter verkoop ik deze, zij vindt hem blijkbaar zo leuk dat ze hem wel 2 keer per week aan heeft, en om hem nou maar alleen voor het weekend te bewaren vind ik ook weer zo wat"

(Voor de niet ingewijden van merkkleding, dit jurkje van Bengh dus was nieuw 145, euro)

Ik heb zoiets van, so what, lopen ze af en toe in hetzelfde jurkje en anders spreek je dagen af, als je het heeeel erg vind dat ze er hetzelfde bijlopen.( vind ik eigenlijk al te ver gaan hoor) die kinderen zijn 2t/m 3. En hoezo 2 dagen in hetzelfde jurkje lopen, lijkt mij vrij normaal toch
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Het allerergste is: ze gaat er nog wel een eurootje of honderd voor vangen ook, als het niet meer is. Bengh rules op MP.
Nu ik er nog even over nadenk: ik geloof het verhaal niet. Het is een mooi MP-praatje, zodat ze het jurkje 'nieuw zonder kaartje' kan verkopen.

Vertel mij wat, ik verkoop ook op MP.
quote:tonkje schreef op 09 februari 2009 @ 21:33:

Wat voor creche is dat, waar 2 meisjes rondlopen die allebei van die gekke ouders hebben dat ze jurkjes kopen van 145 euro! En dan ook nog dezelfde...Nou... A'dam zuid.. kleine gok
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nooit van gehoord, dat merk....

Is dat erg?
quote:nouschi schreef op 09 februari 2009 @ 23:08:

[...]

Nou... A'dam zuid.. kleine gokDenk eerder aan een creche vlak bij een woonwagenkamp.
quote:Eowynn_ schreef op 09 februari 2009 @ 23:11:

Nooit van gehoord, dat merk....

Is dat erg?Siert je!
quote:fleurtje schreef op 09 februari 2009 @ 23:08:

Nu ik er nog even over nadenk: ik geloof het verhaal niet. Het is een mooi MP-praatje, zodat ze het jurkje 'nieuw zonder kaartje' kan verkopen.

Vertel mij wat, ik verkoop ook op MP.Was ook wel bij mij opgekomen,maar het, stond er toch net iets te overtuigend
Ik ken het van MP, heb het nooit in een winkel zien hangen. Nou moet ik ook zeggen dat ik vrijwel niet in kledingwinkels kom....
quote:fleurtje schreef op 09 februari 2009 @ 23:22:

Ik ken het van MP, heb het nooit in een winkel zien hangen. Nou moet ik ook zeggen dat ik vrijwel niet in kledingwinkels kom....ik ook niet maar het was een heeeel mooi jurkje dat dan weer wel
quote:fleurtje schreef op 09 februari 2009 @ 23:15:

[...]

Denk eerder aan een creche vlak bij een woonwagenkamp.neee echt geen white trash!
.
quote:lindy schreef op 09 februari 2009 @ 23:29:

Misschien is ze bang dat ze na een dag hard werken per ongeluk het verkeerde kind meeneemt uit de creche.
Als ik ¤145 voor een jurkje over zou hebben, zou ik het haar trouwens ook naar de creche aantrekken hoor.
quote:nouschi schreef op 09 februari 2009 @ 23:28:

[...]

neee echt geen white trash!Echte kampers vind ik geen white trash. Maar ik vind het wel typische kamp-jurkjes, die van Bengh.
Ik zou mailen dat er op jouw creche al 4 meisjes die jurk hebben en dat je die jurk dus wel over wil nemen , maar omdat jouw dochter hem alleen op de woensdag aan kan , en je dan ook nog maar één dagdeelt afneemt , dus dat je hoopt dat er wat van de prijs af kan .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:fleurtje schreef op 09 februari 2009 @ 23:34:

[...]

Echte kampers vind ik geen white trash. Maar ik vind het wel typische kamp-jurkjes, die van Bengh.Ik zal even proberen om het jurkje hier neer te zetten
Ha, kun je de link van de advertentie hier neerzetten?
Het jurkje staat er helaas niet meer op maar het was zoiets als dit, ik vind em echt prachtig.

Bied op deze advertentie

Uw e-mailadres

Uw bod

¤

Bieder Bod Datum

Raffaella ¤ 81,00 06-02-09, 20:25

Raffaella ¤ 75,00 06-02-09, 19:59

mis ¤ 65,00 06-02-09, 18:25

maria ¤ 60,00 06-02-09, 17:43

Copyright © 1999-2009 Marktplaats.nl. Alle rechten voorbehouden.

Home | Help en Contact | Forum | Voorwaarden en Privacybeleid | Veilig handelen | Site map | Over Marktplaats.nl
quote:fleurtje schreef op 09 februari 2009 @ 23:40:

Ha, kun je de link van de advertentie hier neerzetten?nee dus, mislukt, maar nou moet ik eerlijk zeggen dat dat ook niet mijn sterkste kant is
quote:fleurtje schreef op 09 februari 2009 @ 23:33:

Als ik ¤145 voor een jurkje over zou hebben, zou ik het haar trouwens ook naar de creche aantrekken hoor.en wel 5 dagen per week!!!!
quote:Poezewoes schreef op 09 februari 2009 @ 21:20:

[...]

En dat ook nog in het juiste seizoen! Heel genereus....

Ik heb een keer een jurkje gekocht in een outlet, haske mooi jurkje, 30 euro, maar hee, het was feest. Ze heeft het een aantal keer aan gehad en op één feestje kreeg ik de opmerking: Hee, dat is de kerstjurk van merk X! Maar wel van vórig jaar hoor....

Ja dus? Boeiuh! Maar in bepaalde kringen is dat dus wel boeiuh. Je kunt de jurk dan ook niet meer voor je volgende dochter gebruiken he, want hij is sooo, last season... Ooo, wat erg laat jij je kind lopen in een jurk van vorig jaar. Schandalig!!!!!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 09 februari 2009 @ 23:35:

Ik zou mailen dat er op jouw creche al 4 meisjes die jurk hebben en dat je die jurk dus wel over wil nemen , maar omdat jouw dochter hem alleen op de woensdag aan kan , en je dan ook nog maar één dagdeelt afneemt , dus dat je hoopt dat er wat van de prijs af kan .
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Nu ben ik wel heel benieuwd hoe zo'n duur jurkje er eigenlijk uitziet..!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Ik gok dat het er zo 1 is: http://link.marktplaats.nl/227867584

Die doen het erg goed op MP.

Toevallig vandaag ook een jurkje van Bengh binnen gekregen die ik via MP had gekocht.

Van vorig zomer, nieuwprijs toen 90 euro, nu 25 euro nog nieuw met kaartje.

En ik vind hem helemaal super dus ik ben er heel blij mee.

http://link.marktplaats.nl/227442839

Ik vind het trouwens niet echt kamp kleren (whatever that may be) maar ik vind ook niet alles mooi. In dat opzicht ben ik totaal niet merktrouw, ik koop wat ik leuk vind en het ene jaar is dat veel Hema en het andere jaar is dat bijvoorbeeld Mexx.
quote:pebbles10 schreef op 10 februari 2009 @ 21:33:

Ik gok dat het er zo 1 is: http://link.marktplaats.nl/227867584

Die doen het erg goed op MP.

Toevallig vandaag ook een jurkje van Bengh binnen gekregen die ik via MP had gekocht.

Van vorig zomer, nieuwprijs toen 90 euro, nu 25 euro nog nieuw met kaartje.

En ik vind hem helemaal super dus ik ben er heel blij mee.

http://link.marktplaats.nl/227442839

Ik vind het trouwens niet echt kamp kleren (whatever that may be) maar ik vind ook niet alles mooi. In dat opzicht ben ik totaal niet merktrouw, ik koop wat ik leuk vind en het ene jaar is dat veel Hema en het andere jaar is dat bijvoorbeeld Mexx.Klopt, zoiets was het

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven