hoelang mag ex erkennen na uitspraak rechter?

14-07-2009 17:43 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ze zijn nu twee jaar en hij heeft al ruim 1.5 jaar geen contact gezocht.

In het begin probeerde ik nog contact te houden door achter zijn kont aan te lopen en vragen of hij kwam. Dit ging erg moeizaam. Hij is nog paar keer geweest doordat zijn ouders hem mee sleepte. Maar zijn ouders zie ik ook al die tijd niet meer.

Dat ze 6 maanden waren heeft hij en zijn ouders ze voor het laatst gezien.

Maar buiten het contact om, het idee als mij iets overkomt dat ze naar hem moeten, wordt ik spontaan misselijk, hij is geestelijk echt niet goed ontwikkeld en kan absoluut deze verantwoording niet aan, plus daarbij, dat hij totaal een vreemde is voor de kinderen.
Nu ik het zo terug lees, lijkt het net alsof hij geestelijk gehandicapt is.

Wat ik ermee bedoel te zeggen is, dat als een vent van ver in de 30, geen kaas heeft gegeten van financiele zaken, nooit voor zichzelf heeft gezorgd, anderen moeten werk zoeken voor hem enz. enz., kortom, hij heeft zelf nooit iets gedaan en weet ook niet hoe dat moet, alles moet hem verteld worden. Gesprek voeren met volwassenen heeft hij ook moeite mee, hij is geestelijk stil blijven staan op 16 jaar ofzo.

Groetjes
Narutah heeft haar berichten weggehaald zie ik.

Graag gedaan hoor Narutah.

Een bedankje dat ik het speciaal voor je na ben gaan vragen had er toch best even afgekund, ook al was het antwoord niet wat je wilde horen?
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Zonde van de energie dit, ik vind het gewoon kleinzerig dat er berichten zijn weggehaald. Hier had een ander toch ook wat aan kunnen hebben?
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
Ach, iedereen mag zijn berihten weghalen vind ik. Het hoeft toch niet tot in de lengte der dagen te blijven staan? De adviezen staan er nog en die kunnen mensen gewoon nog lezen. Als ze daar vragen over hebben dan kunnen forummers daar gewoon nog op ingaan.

Dat ik aankondig navraag te gaan doen omdat ik iets niet zeker weet, ik dit ook heb gedaan en het antwoord hier post, en vervolgens niet eens een bedankje krijg, vind ik wel jammer.

Maar ja, het was niet wat ze wilde horen. Helaas pindakaas :-)
Nou Poezewoes, idd jammer. Zit je dan met je goede gedrag. Het valt me op dat jij altijd zeer waardevolle adviezen geeft in het belang van het kind, ook al is het niet wat de ouder wil horen.

Volgens mij bevinden we ons ook in het zelfde werkveld. (alleen kan ik het niet zo goed verwoorden).
Molie, wat lief! Dank je wel voor het compliment! Ik geef gewoon mijn kennis door hoor...

Geen idee in welk werkveld jij zit, maar nu ben ik wel nieuwsgierig! Poezewoes bij orange punt nl.

Kan wel even duren voor je antwoord krijgt, vanaf morgen gaat mijn huisnetwerk even op de schop......
Weet iemand misschien een telefoonnummer waar ik hier advies kan krijgen over dit probleem?

Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven