Hoeveel kleding kopen jullie voor je kind of baby?

08-01-2020 14:38 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

Hoeveel setjes kleding kopen jullie nu voor jullie kind(eren)? Ik vind het best lastig om te bepalen. Ik vraag het zowel voor mijn baby met maat 62-68 als mijn kleuter met maat 104-110.

Ik ben heel benieuwd naar jullie antwoorden.
Veel te veel, ik weet echt niet uit mijn hoofd hoeveel kledingstukken ik van ieder heb. Dochter is lang en smal.
Maat 104/110, ze is bijna 3.
Hier kan echt niets 2 dagen aan.
Bonnieux schreef:
08-01-2020 15:31
Ja, is zo! Misschien dat ik het daarom nu ook vraag. Zo van ik moet nu eindelijk eens wat structuur aanbrengen in mijn aankopen voor de kids.

Wat zijn jouw favoriete merken voor je sprieten?
Alles van H&M kun je sowieso overslaan. Ik heb altijd veel Name-it gekocht voor beiden (jongen en meisje) zowel de broeken als bovenstukken vallen mooi smal en het is nog enigzins betaalbaar. Mijn ervaring is sowieso dat wat duurdere merkkleding veel smaller valt en dus beter zit. Ik sla dus ook altijd mijn slag in de uitverkoop en kocht ook veel tweedehands op MP, maar dat is nu een beetje klaar, omdat het aanbod in de maat die ze nu hebben heel mager is (152/164). Maar zeker tot 140 ofzo heb ik daar altijd heel goed kunnen slagen voor een habbekrats.
The time is now
Oh ja, Mango en Zara is idd ook goed wbt pasvorm, maar daar zijn ze nogal van de kantjes en roezeltjes en dat vindt dochter vreselijk. ;-D
The time is now
Ik koop eigenlijk alles wat ik leuk vind maar in de praktijk kwam dat er op neer dat ik altijd teveel had/heb, wat ook een beetje jammer is. Minimale wat ik wil hebben is 7 lange broeken, 7 korte broeken, 14 longsleeves/truien en 14 t-shirts. In de praktijk is het dus nog meer. :$
NYC schreef:
08-01-2020 18:35
Ik koop eigenlijk alles wat ik leuk vind maar in de praktijk kwam dat er op neer dat ik altijd teveel had/heb
Dit hier ook
Voor baby van 5mnd circa 5 setjes kleding en 2 setjes in een maat groter op reserve. Rompers wel 10 stuks ongeveer.
Peuter heeft ongeveer 8 setjes kleding en veel rompers.

Kleding die we voor baby krijgen wordt eigenlijk niet gedragen, omdat het veelal niet past bij het seizoen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven