infacol; iemand ervaring?

29-12-2008 20:54 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochtertje is net twee weken oud, maar de kramp-fase is al aangebroken. Nu las ik iets over een nieuw middel dat uit England over is gekomen: Infacol. Het zou de kleine luchtbelletjes in de darmen samenvoegen, zodat het er makkelijker uit kan (scheetjes of boeren).

Heeft iemand al ervaring hiermee?
Ik heb 2 weken Infacol gebruikt bij mijn 3weken oude dochtertje maar de laatste dagen had ze erg veel last van slijm in haar keel. Vooral 's nachts maakte ze de hele nacht stikkende geluiden en veel roggelende geluiden, meer als de weken er voor. We zijn nu gestopt met de Infacol en ze boert nu veel beter en maakt gelukkig geen stikende geluiden meer. We zijn nu overgestapt op Cinababy van VSM maar we weten nog niet of dat werkt.
Je merkt de eerste dagen gelijk al een verbetering.

Het voordeel in tegenstelling tot inflacol is dat je het direct in de flesvoeding kan druppelen.

Ik heb het besteld via marktplaats

succes verder.
Ik heb voor mijn dochtertje lacto new life gekocht... 3 wkn gebruikt en het was over. 1 klein schepje bij de eerste fles op de dag. Geen smaak en kleurstoffen en toegevoegde spullen....

Is te koop bij de gezond en welzijnswinkel...
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven