Initialen I.K., raar of eigenlijk wel leuk?
dinsdag 29 juli 2008 om 12:30
Hallo allemaal!
Ik ben nu 20 weken zwanger van mijn 2e kindje, volgens de pretecho een meisje. Ik heb nu namen in mijn hoofd die bij elkaar dus I.K. als initialen hebben. Dan wordt het dus I.K. Jansen (bij wijze van). Komt dit raar op jullie over of zie ik spoken?
Alvast bedankt voor jullie mening!
groetjes, Marit
Ik ben nu 20 weken zwanger van mijn 2e kindje, volgens de pretecho een meisje. Ik heb nu namen in mijn hoofd die bij elkaar dus I.K. als initialen hebben. Dan wordt het dus I.K. Jansen (bij wijze van). Komt dit raar op jullie over of zie ik spoken?
Alvast bedankt voor jullie mening!
groetjes, Marit

dinsdag 29 juli 2008 om 12:44
Bedankt voor jullie snelle en leuke reacties! Misschien inderdaad wat teveel doorgedacht maar ja, het kind zit er wel haar hele leven aan vast...
Ik wil de namen best delen hoor: ik zit te denken aan Iris Karlijn (en toevalligerwijs zijn dat bekende namen hier, i know )
(En KI heb ik ook even aangedacht maar meteen weer verworpen )
Ik wil de namen best delen hoor: ik zit te denken aan Iris Karlijn (en toevalligerwijs zijn dat bekende namen hier, i know )
(En KI heb ik ook even aangedacht maar meteen weer verworpen )
dinsdag 29 juli 2008 om 12:45
quote:tjilla schreef op 29 juli 2008 @ 12:39:
[...]
Oh gelukkig ben niet de enige!
I.d.d grove woorden, oke, maar verder...
Nou niet alleen met grove woorden in het bijzonder. Mijn zoontje heeft J.R. voor zijn achternaam staan. Vind ik eigenlijk niet zo heel leuk. Doet me aan Dallas denken. ( voor de jeugdigen onder ons: J.R was de " slechterik" in de serie.)
Zelf heet ik E.I. Ook wat minder. Maar hee, geen drama hoor.
[...]
Oh gelukkig ben niet de enige!
I.d.d grove woorden, oke, maar verder...
Nou niet alleen met grove woorden in het bijzonder. Mijn zoontje heeft J.R. voor zijn achternaam staan. Vind ik eigenlijk niet zo heel leuk. Doet me aan Dallas denken. ( voor de jeugdigen onder ons: J.R was de " slechterik" in de serie.)
Zelf heet ik E.I. Ook wat minder. Maar hee, geen drama hoor.