Innestelingspijn?

27-11-2008 16:28 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voel me vandaag lichtelijk grieperig, hoofdpijn, wil slapen en een zeurderige pijn bij mn rechter lies...kijk ik op predictor.nl, zie ik dat de innestelingsdag vandaag is - als alles gelukt is vorige week .... Kan je pijntjes hebben van de innesteling.....of ben ik toevallig vandaag niet lekker?
Ik had buikgriepverschijnselen. Voelde me ook niet heel lekker. Vooral erg moe en ik kreeg ook een snotneus. En verder een zeurderig gevoel in mijn buik.

Was ook de innesteling. Precies een week later ongeveer een positieve test. Dus wie weet?
ik zal de glazen bol er eens bijpakken ....
Tja...helaas hebben we geen luikje in onze buik om te kijken wat er daar aan de hand is...

We kunnen nu wel met zn allen gaan zeggen dat je pijntjes kan hebben van je innesteling, maar wat heb je eraan? Of je bent niet zwanger of je bent t wel....er is maar 1 manier om daar achter te komen en dat is afwachten, hoe moeilijk ook.

Succes ermee!
t zal wel
quote:liubi schreef op 27 november 2008 @ 16:31:

Precies een week later ongeveer een positieve test. Dus wie weet?Sorry, moest ineens erg om deze lachen....precies een week later ongeveer?
t zal wel
Daarnaast heb je in deze fase ALS het al een innesteling is nog 50% kans dat het zich niet goed innesteld en daarna nog eens kans dat het vroeg misgaat.

Geduld is moeilijk, ik weet er alles van (nu 5e poging) maar echt waar van speculeren wordt je niet blij(er).
quote:WannabeMom schreef op 27 november 2008 @ 17:07:

Tja...helaas hebben we geen luikje in onze buik om te kijken wat er daar aan de hand is...

Vind ik idd zoooooooooooo jammer dat we dát niet hebben!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven