IUI, wie ook?

20-08-2010 14:03 431 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle meiden die ook in het IUI traject zitten:

NaamPogingZwangerReden van IUIJill2JAAAA onbegrepen infertilitietVechtertje3JAAAA Sbanini3Puck1JAAAA Roos2Rhona2i312Piplilly5Stephanietje1Ignormagirl1

Wil degene d]ie in de tabel wil dit aangegeven
Jill, vorige x was ik na 11 dagen ongesteld. Zo kort erna is dus niet heel gek. Ben benieuwd hoe het nu na 4 jaar gaat... Heb in elk geval meer last van de hormonen. Ook ben ik doodmoe en kan ik de hele dag wel slapen. Net ook TWEE uur op bed gesnurkt. Niet normaal toch. Ook kan ik 's avonds al om tien uur naar bed en dat is echt niets voor mij :-)) Ik word echt oud ben ik bang...
Hè, wat een verdrietige berichten hier weer. Voor iedereen een

Jill, ik werd na de iui-behandeling telkens op dag 13 ongesteld. Volgens mij is het 'normaal' om ergens tussen dag 10 en 14 ongesteld te worden, maar vraag het anders nog even na bij je volgende poging.
Nou ook ik ben ongesteld geworden, na 10 dagen..
Oh Tazzle, kut zeg!!

Godsallemachtig, waarom lukt het nou toch niet gewoon eens een keer?!! Ik had het zo voor je gehoopt
Hè getver!!! Zijn geen goeie berichten op de zondag. Sterkte meis. Even lekker balen en dan weer door?
Ja, zit niks anders op he... op naar poging 5 alweer..

Naski, bedankt voor de support elke keer!
Oooooohhhhh, Tazzle. Dit is toch niet te filmen...

Ik weet ook niet goed wat ik moet zeggen, alleen dat ik nu zo goed weet hoe je je voelt. En dat is flink KUT!!!!!

Ik knap nu weer een beetje op maar heb het hele weekend natte ogen gehad. Wat is het allemaal toch oneerlijk...

Vechtertje en Sbanini ik hoop zo dat het bij jullie raak is, ik heb wel even een positief bericht nodig.

Tazzle, wat is er bij jullie eigenlijk aan de hand dat IUI nodig is?
Nou Jill zal mijn best doen voor een goed bericht haha. Helaas hebben we het niet zelf in de hand, want had dit topic niet bestaan. Hihi. Maar hoop ook snel op positieve berichten hier. Zou wel heel leuk zijn. P

Kreeg net bij het uitrekken wel onzettende steek in mijn rechter onderbuik (eileider?) Denk je toch meteen... Zal het?!?!?!....
Erg is dat he, dat jij bij elk pijntje, steekje etc hoopt.., denkt.., zoooo spijtig dat je niet gewoon direct na de iui iets weet, maar gewoon 2 weken moet wachten... wachten.. wachten.. argh!

Ik heb tegen mezelf gezegd dat ik moet stoppen met me gek te maken, probleem is alleen dat ik niet altijd erg goed naar mezelf luister. Als m'n menstruatie er aan kwam had ik altijd gevoelige borsten, zo nu en dan wat krampen, eigenlijk HELEMAAL HETZELFDE ZOALS NU !!! Zo, misschien dat als ik dat teruglees ik beter luister en gewoon moet afwachten. Maar ja, het is zo spannend allemaal he. En zo'n grote teleurstelling als het niet gelukt is. Het enige wat anders dan anders is nu na de IUI is dat ik direct vanaf de IUI een erg opgeblazen gevoel in de buik heb, hebben jullie dat ook?

Gisteren verjaardag bij vrienden met wel tig kids, neefjes, nichtjes, vriendjes, in leeftijd van 2 maanden tot 5 jaar. Erg confronterend dan altijd. Als het bij ons direct gelukt was toen we gingen proberen hadden we ook al kindje van bijna 6 gehad. Maar helaas, het liep allemaal anders.

Bij deze toitoitoi allemaal dames!
Hoi Dames,

Hier stijgt de spanning met het uur. Inmiddels op dag 26 aangekomen en nog steeds geen enkele tekenen van onze vijand.

Dit is voor mij al vrij lang, normaal heb ik een cyclus van 24 a 25 dagen. Onze derde IUI vond plaats op de 11de dag.

Zoals jullie weten gisteren getest, negatief! Ik helemaal in zak en as maar dankij jullie er weer een beetje bovenop gekomen.

Vanochtend even t zkh gebeld. Ze vond dat ik te vroeg had getest want na de controle echo moest ik eigenlijk 16 dagen wachten ( omdat mij eisprong pas net was geweest). Nu las ik gisteren op een ander forum dat mensen wel eens een ovulatietest gebruiken om een vroegtijdig een zwangerschap op te sporen. Deze is namelijk zeer gevoelig. Ik kon het natuurlijk niet laten en wat denk je, direct twee dikke rode strepen...... Ik kan er natuurlijk geen conclusie uit trekken. Dus de spanning blijft. Zo erg als deze maand is het nog nooit geweest.

Jullie gaven aan dat ik mijn temperatuur in de gaten moest houden. Ik heb dit een aantal maanden geleden gedaan op advies van de dokter. Ik weet echter nu niet wat mijn 'normale' temperatuur is. Als ik nu begin weet ik dus ook niet of deze hoger is dan normaal. Hebben jullie hier normen voor?

Oh dames, het is toch wat hé. Ik voel me zelfs een beetje schuldig naar jullie toe. Wat als het bij ons dadelijk raak is, en jullie zijn er net achter gekomen dat het niet zo is.... Ik duim voor ons allemaal.
Vechtertje wat hoop ik voor je dat het raak is!!! En wij? Nou wij redden ons wel hoor daar hoef jij je echt niet schuldig over te boelen. Ben jij gek. Als er mensen zijn die je dit geluk gunnen, dan zijn het de meiden hier wel denk ik.

Ik zou gewoon temperaturen. Rond de 37 is meestal hoog. Kijk even wat hij de eerste x aangeeft. Op zich maakt het niet uit. Als het opeens lager wordt (+\- 0,2), dan kun je er vanuit gaan dat het waarschijnlijk niet goed zit. Hoop zo voor je dat we straks ons eerste feestje kunnen vieren op dit topic.

Hier alles rustig. Schoonmaakaanval gehad en de hele badkamer overhoop gehaald en ontsmet. Heerlijk wat knapt dat op. Was ook hard nodig....(schaam)
Vechtertje, spannend! Ik zou het juist super vinden wanneer je nu zwanger zou zijn. Dat geeft weer moed om door te gaan. Ik duim voor je.

Ik moet vandaag weer beginnen met het spuiten van hormonen.

Vind het nu eigenlijk wel fijn dat de ongesteldheid vroeg was, ik heb niet extra lang in spanning gezeten en kan nu meteen door.

SB ik hen vanochtend ook de badkamer op de kop gehad, je wilt ook niet weten wat ik allemaal uit het doucheputje heb gevist, jak!

Hoe voel jij je?
Ik voel me wel goed Jill. Ook al denkt mijn man daar anders over na deze schoonmaakwoedeaanval (galgje-woord). Hihi. Niet echt iets geks. Ja moe en wat steken aan de rechter kant bij (ik denk) mijn eileider. Nog steeds gevoelige borsten ook. Allemaal kleine dingetjes, maar volgens mij kan ik daar nu nog helemaal niets uit opmaken. Zal toch echt nog een dag of vijf moeten wachten denk ik.

Hoe is het met de rest van de dames?
Ik voel helemaal niks meer. Opgeblazen gevoel is zo goed als weg. Wel erg gevoelige borsten, maar dat heb ik elke maand. Dus wat dat betreft had ik juist liever dat ik dat niet had, want dan was er tenminste iets anders dan anders. Zit nu op dag 6 na IUI. Mag pas op dag 16 testen, dus heb nog heel wat wacht-dagen te gaan... zucht... (of de regels moeten al eerder doorbreken).

1e IUI poging dit.
Vechtertje, niet schuldig voelen hoor, gewoon zwanger zijn jij hoor, ok??

SB & Jill, ook ik heb de badkamer gedaan, al was dat gisteren, maar wat heb ik een hekel aan schoonmaken, niet te geloven... Maar goed het is weer schoon.

Jill, ik heb een hele korte en onregelmatige cyclus, vandaar de iui met clomid, man zn zaad is goed, gelukkig.

Hier gaat het ook wel weer hoor, heb er niet om hoeven huilen, kan ik op een of andere manier heel slecht, wou wel eens dat ik alles er eens lekker uit kon gooien, maar ik lijk wel emotioneel gehandicapt ofzo...

Morgen nieuwe clomid halen, en de gyn maar weer eens bellen...zucht.
Was het algemene badkamerschoonmaak week deze week haha. Allemaal najaarsschoonmaak al gestart.

Ik wil wel door met het opruimen en schoonmaken van mijn huis. Gewoon het idee dat er nog zoveel moet gebeuren mocht er nog een kleine bijkomen... Pffff Ik word er nu al moe van hahah.

Wij moeten de hele zolder gaan verbouwen, zodat wij daar kunnen gaan slapen. Dan mijn dochter naar onze slaapkamer en haar kamertje opknappen voor de eventuele volgende spruit. We zijn dus nog wel even bezig ben ik bang.

Nou ja, eerst maar eens zien of het uberhaupt gaat lukken.

Hoe is het Vechtertje? Nog steeds niets? Heb je toevallig al je temp opgenomen?

Ik zit hier steeds met gloeiwangen en ben zooooo ontzettend moe. Herkent iemand dit of is dit een persoonlijk defect bij mij op dit moment?

En de rest van de meiden? Hoe gaat het?
Jeetje meiden, wat is het hier rustig. Zit elk uur te kijken voor een update van jullie, maar helaas....

Ik begin inmiddels een emotioneel wrak te worden... Nog een week wachten totdat we meer weten. Wat een ellende zeg!!!! Zijn pas 1 week op weg na 1e IUI.
Sorry SBanani, ik heb weinig te melden eigenlijk, behoorlijke baaldag vandaag, heel moe en lamlendig, dus weinig gedaan vandaag.

Morgen weer beginnen met clomid,en dan dinsdag weer naar de gyn.

Wacht weken zijn echt slopend he?!

Heb je een beetje afleiding komende week?

Vechtertje, al nieuws??
hi SB, exact zelfde schuitje als jij op dit moment he, dat wachten... brrrrrr

Moet morgen en donderdag voor mijn werk op pad en overnachten in hotel, is wel even afleiding. IUI is precies week geleden nu hier.
Hè Tazzle. Nee niet echt afleiding. Tenminste, morgen werken en daarna bij zus eten. Donderdag kraamschudden bij buuf, vrijdag werken met aansluitend kantoorfeest. Zaterdagavond naar film en zondag rustdag haha. Best wel afleiding dus :-)

Zie je, zo heb je het drukker dan je denkt.

Erg hè Puck dat wachten. Lekker een paar dagen weg is best lekker. Andere omgeving is vaak ook andere gedachten. Ik moet ook nodig een paar dagen weg haha.
Beste dames,

We moesten het even laten bezinken. Gisteren getest en er stond in hoofdletters ZWANGER!!!!

We zijn door het dolle heen maar het voelt met name heel onwerkelijk. Vandaag toch nog maar een keer extra getest en jawel het werd weer bevestigd.

Vandaag ook onze dierbaren het goede nieuws verteld. We vonden niet dat we het voor ons konden houden aangezien zij ons de afgelopen jaren zo gesteund hebben. Nou, dat heeft heel wat tranen teweeg gebracht.

OP 7 okt. mogen we voor onze eerste echo komen. Tot die tijd is het natuurlijk spannend en zal het ook onwerkelijk blijven. Ook dan weten we of het er één of twee zijn. Ik had namelijk deze maand twee eicellen.

Ik gun jullie allemaal dit gevoel. En het is een opsteker voor ons allemaal....... het kan lukken! Bij ons was het 3x scheepsrecht.

Hoe gaat het bij jullie?

X
JAAAAAAA Vechtertje GEFELICITEERD!!!!

Oh wat een geweldig nieuws zeg. Zit helemaal te stuiteren! Wat kan het leven toch mooi zijn. Echt super blij voor jullie. Geniet er Lekker van meis. Het is jullie gegund. Op naar de eerste echo.
owwwww wat goed nieuws zeg, super!!!!!

Van harte!! We blijven met z'n allen voor jullie duimen dat alles goed gaat!

En dit geeft ons ook weer hoop, het kan allemaal nog!
Dat is nog eens goed nieuws op de vroege ochtend, van harte gefeliciteerd!!

Geniet ervan, het is je gegund!

SBanani. inderdaad, je hebt afleiding genoeg , maar altijd sluimert het wel ergens in je achterhoofd he?

Succes nog even meiden!
He meiden, hier een berichtje van een domme, domme doos. Ik heb net in mijn pauze een test gehaald en ook direct gedaan. Vorige week woensdag de IUI, dus net 7 dagen verder... Maar wel een heeeeeeel licht streepje. Nu zit ik dus helemaal in onzekerheid. Ik ga vrijdag of zaterdag gewoon nog eens een testje doen (doosje van 2 voor 5 euro bij Kruidvat) om te kijken of het streepje dan iets donkerder is.

Ze zeggen ook dat het nog de pregnyl zou kunnen zijn, maar als je nagaat dat dat elke dag halveert zit ik vandaag op 9.8 (gerekend van 5000 Ehd). Lijkt mij niet dat dat nog invloed zou kunnen hebben toch?

Nou ja, gedane zaken nemen geen keer...

Vechtertje, zijn jullie al een beetje bekomen van de schrik?

Puck, hoe voel jij je? Heb jij ergens 'last' van of bij jou alles stil?

En de rest van de meiden? Hoe is het met jullie? Hoe gaat het? Hoe voelen jullie je?

Vertel, vertel, vertel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven