IUI, wie ook??

24-10-2010 19:51 1001 berichten
Alle reacties Link kopieren
NAAMLFTDOORZAAKSINDSPOGINGEN NU:IUID&UDRoos146

(Dr)24jrNegatieve

samenlevingstest20085Puregon

+Pregnyl

+IUIWo

2-2

IUIMaggyo

(Ov)28 jrOnbegrepen

infertiliteit

Okt 20086Puregon

+Pregnyl+

Utrogestan+

IUI

25-2 Intake

IVFMa

7-2

IUIDiana82

(Z-H)28jrZaadkwaliteitoktober 20095Puregon+

IUI

april IVFVr

11-2

IUIKnorretje28(Z-h)28 jrPCO,

2e kindfebr

20102Puregon+

Pregnyl

+IUIWo

16-2

IUI?Girly

(Zl)25 jrBaarmoeder-

vernauwing

+Zaadkwaliteit20074Clomid+

Pregnyl

+IUIZa

12-2

FMi31

(N-br)32jrOnbegrepen

infertiliteit

Sept 20086Clomid

+Pregnyl+

Utrogestan

IUIDo

10-2

FMRoos99

(L)33 jrZaadkwaliteitApril

20102IUIMa

14-2

FMRhona

(Z-H)30jrZaadkwaliteit20071IVFDo

24-2

FMPiplilly

(Ov)28 jrVijandig baamoederslijmvliesSept

20081IVFBrabander8327 jrPCOFebr

20102Puregon

+Pregnyl ,

O.I.Zo

30-1

eisprSisu

(N-br)jrPCO,

2e kindJuni

20103Provera+

Puregon+

Pregnyl+

IUIMa

14/2

FMSamm3036jrOnbegrepen

infertiliteit

2e kindjeJan

20091

IUIJemie

(N-H)30jrOnbegrepen

Infertiliteitnajaar

20084Puregon

+Pregnyl+

IUIRust

tot

MaartYvon81

(Gld)30 jrPCO

+Zaadkwaliteitdec

20081IVFJuniZWANGERVechtertje 30jrOnbegrepen infertiliteit20083Clomid

+Pregnyl

+IUIMei

2011Puck 34 jrPCO20041Menopur

+Pregnyl

+IUIJuni

2011Jill Onbegrepen infertiliteit2Menopur

+Pregnyl

+IUIJuni

2011Stephanie 35 jrNegatieve

samenlevingstest20083Pregnyl

+IUIAug

2011Botsauto 34 jrNegatieve

samenlevingstest

+zaadkwaliteitzomer

20093Pregnyl

+IUIOkt

2011

Als jullie nog wijzigingen hebben voor de tabel, willen jullie dit dikgedrukt in je tekst zetten??

(Ook als je toegevoegd wilt worden!)
@Roos146

Hier nog steeds alles rustig, gisteren avond beetje bloed verlies maar verder helemaal niks, maar heb er een hard hoofd in aangezien ik vlak na de iui 4 dagen bloed verlies heb gehad. Ik heb nog tegaan tot de Donderdag dus de tijd zal het uitwijzen he, ik hou jullie zeker op de hoogte!!!!

IEDEREEN HEEL ERG VEEL SUCCES!!!!!
Hmm... ik heb nu wat bruinige afscheiding.. Het is nog maar dag 9... zo vroeg is het nog nooit begonnen..... Heb alleen nog helemaal geen buikpijn, rugpijn of iets dergelijks... En heb die Utrogestan, wat die te korte luteale fase moest voorkomen...
@Jemie

Heey meis hoe staat het ervoor bij jou, vandaag is jou NOD toch, ik ben zo beneiuwd hoe het gaat en of je mischien met positief nieuws komt laat je gauw iets horen succes!!!

Nou dames ik heb net getest en de test geeft aan niet zwanger dus het zal er deze maand niet in zitten, nu is het wachten op me ongi als ik die vorige week al niet gehad heb
ik heb net het ziekenhuis gebeld maar me gyneacoloog is vandaag niet aanwezig, morgen weer dus gaan ze morgen ff overleg plegen en dan word ik terug gebelt want volgens mij is vorige week me emnstruatie al geweest
Voor de statistieken, ik ben voor een tweede bezig sinds juni 2010. Ik gebruik Puregon en Pregnyl en ik woon in Brabant. Zo herkenbaar al die gevoelens, als andere mensen vertellen dat ze zwanger zijn. Ik ben er echt wel eens hysterisch over geworden, dat was niet zo'n leuke reactie voor die vriendin.... En ik ben ook altijd heel benieuwd hoe lang het geduurd heeft voordat iemand zwanger werd, het lijkt soms wel een obsessie. Nu kun je dat natuurlijk niet vragen maar met wat omwegen...

En inderdaad, in de wachtweken heb ik ook allerlei klachten die lijken op. Terwijl toen ik echt zwanger bleek te zijn nergens last van had.

i31, apart, dat bloedverlies. Hoe staat het er nu voor?

Girly, bij jou loopt deze cyclus volgens mij ook niet echt op rolletjes. Sterkte.

En voor de wachtenden, we wachten met jullie mee...
@i31, wat vervelend zeg!!! Heeft het doorgezet??? Kan het ook een evetuele late innestelingsbloeding zijn, dat lees ik toch wel erg veel op internet dat dat kan... ik duim zo dat het niet je ongi is!!!

@Girly, Knuffel! Wat naar he als je nega test, wat een poepzooi allemaal! We horen het morgen wel dan!
@31: hmm vaag he...je moet toch maar weer geduld hebben of het doorzet of niet. Herkenbaar...

@ Girly.. balen zeg..!!!!

@ Roos, mijn gyn geeft aan dat ik het niet langer dan een maand moet laten liggen. ze schrijft mij dan weer een nieuwe voor. Ik krijg alles vergoed, dus voel dat zelf niet in de portemonee gelukkig...

Ik heb vandaag weer uitgangsecho voor cystes gehad. besproken dat ik al zo snel weer ongesteld ben geworden. Nu had de gyn het erover dat ik na de volgende IUI pilletjes voor in de vagina krijg, om het afbreken van het slijmvlies te vertragen. Deze moet ik dan 3x per dag inbrengen (direct na de IUI). kent één van jullie dit??
heej girls, nou het gaat hier zoals het altijd gaat. de voortekenen van een ongi zijn aanwezig (buikpijn en rugpijn)...heb er dus een hard hoofd in dat het deze 4e keer gelukt is en dat we door gaan voor de ivf...kak....

@maggyo: nee ik heb hier nog nooit van gehoord.

@i31, begint het normaal gesproken bij jou ook met bruine afscheiding? of is dit anders dan normaal?

@girly, ik vind het allemaal we heel naar hoor. zou toch wel heeeeeeel raar zijn als je zo snel na de iui al een ongi hebt gehad, toch?

@sisu: heel herkenbaar over het niets voelen en dan zwanger blijken. zo ging het volgens mij bij alle 4 de zwangeren hier ook. zij voelde niets...en bleken toen ineens zwanger....

dus ik hou mezelf steeds voor...ik voel niets...ik voel niets....lol

knuffels allemaal
hey, volgens mij bedoelt de gyn Utrogestan, dat ik in tabletvorm in de vagina moet inbrengen.

@i31: dit gebruik jij nu ook toch?
@Maggyo, ik ken dat niet maar geloof indd dat i31 dit ook heeft ja! 3x per dag!!! Hoe doe je dat dan op je werk???

Kan je dat gewoon even snel op de wc doen en weer aan het werk? Je moet dan toch even liggen of niet, anders valt zown tablet er toch gewoon weer uit lijkt me of niet?

Vervelend zeg dat dat ook nog nodig is soms :(

@Rhona, ik hoop dat je gewoon NIET ongi wordt zeg, ik duim!

Voor de rest duim ik ook!!!

@Jemie, ik ben zooo nieuwsgierig hoe het is???
@roos146, ik heb zo`n last van mijn rug, ik weet wel zeker dat ik ongi ga worden...tis tot nu toe iedere maand hetzelfde geweest en dat al zeker 3 jaar lang....maar wie weet ;) de wonderen zijn de wereld nog niet uit hahahaha

@jemie, hoest daar? je maakt ons wel nieuwsgierig zeg!

iemand trouwens nog iets van puck gehoord? ben zo benieuwd! heb iedere dag een kaarsje branden voor haar.
@ Rhona KAK zeg! bah balen, tja dan ken je je lichaam zo goed he en weet je al genoeg....maar inderdaad gewoon blijven geloven in wonderen hoor!!!

@i31 spannend zeg...zou maar zo een innestelings bloeding kunnen zijn toch? dat zou toch heeelemaal te gek zijn!! duim voor je!!

@ Girly vreselijk zeg dat gerommel van je lichaam veel sterkte meis hoop dat je morgen wat meer duidelijkheid krijgt.....

Hier zit de IUI er weer op, helaas!! weer een zeer teleurstellende uitslag, de gyn heeft er ook niet veel vertrouwen in (nou lekker peptalkje dan, net voor de iui) maar wel weer besloten om de inseminatie door te laten gaan. Gelukkig verliep het weer snel en goed maar nu heb ik wel voor het eerst veel buikpijn na de iui het gaat wel steeds beter maar het voelt niet lekke,r hopen dat het snel weer wat beter gaat.

En...tja toch maar weer hopen en positief blijven... (best naief eigenlijk he) wie weet!!

-X-
@yvon81: Wat een teleurstelling zeg en helemaal om dat bevestigd te krijgen van de gyn. Ik las dat je veel last had van je buik na de iui. Dat had ik precies zo... Waar komt die pijn toch vandaan? Maarja iedere iui is toch weer een kans!! Dus ik duim voor je, op een goed resultaat!

Bij mij ging de iui ging goed en vlot. Al moest het speculum er wel uit en weer opnieuw worden ingebracht. Maar de rest van de dag heb ik best wel last van mn buik gehad. Ook nu twee dagen later heb ik last van steken. Het is een pijn die als het ware uitstraalt... bij mn linker eierstok lijkt het wel. Iemand die hier ervaring mee heeft? Maak me best wel zorgen...
@Sisu; herken je verhaal inderdaad dat ik van iedereen wil weten hoelang ze bezig zijn geweest... Misschien om hoop te krijgen dat het bij ons dan ook nog ooit gaat lukken.. Aan de andere kant slaat het natuurlijk helemaal nergens op, onze kans wordt niet groter... Het zegt uberhaupt niks over 'ons'

@Maggyo; ik heb inderdaad Utrogestan, zelfde als jou, maar dan in tabletvorm (om te slikken). 2 tabletten in de avond, 1 tablet in de ochtend. Enige nadeel is dat ik soms hartstikke dol ben.. Verder weinig last van, is voor een goed doel! (Hoop ik)..

@Piplilly+Yvon; ik heb de vorige keer ook wat menstruatieachtige buikpijn gehad na IUI, volgens mij komt het gewoon doordat er wat meer aan de baarmoedermond is gefrunnikt ofzo, dan krijg je vaak die pijn.. (dat heb ik me die tijd voorgehouden in elk geval ;))

@Yvon; balen zeg dat de uitslag niet goed was!!

@Puck; moet zoveel aan je denken....Hoop zo voor jullie dat hij/zij gezond is!

@Girly; ben toch heel benieuwd wat er nu allemaal bij je speelt.. Ze hebben toch gewoon je eitje gezien voor de IUI, hoe kan je dan je menstruatie hebben..... Hopelijk geeft de gyn je snel duidelijkheid..

@Jemie; Ben je er nog?

@Botsauto; hoe is het daar?

@Allemaal; hier is het inmiddels allemaal weer weg.. Vandaag nog 1x met afvegen beetje rozige afscheiding, daarna weg.. Maar ook geen menstruatieachtige buikpijn en rugpijn, dus had ook niet verwacht dat het door ging zetten, daarbij zou het natuurlijk ook raar zijn, net nu ik Utrogestan gebruik... Ik bedacht me net dat het misschien een bijwerking is van Utrogestan en dat is het!! Tja, voor mij is het waarschijnlijk nog langer wachten als zondag, aangezien de menstruatie vaak pas dag of 5 na laatste tablet volgt (en die neem ik vrijdagochtend voor het laatst in)..

@Rhona; Nu al buikpijn joh??? Had het de vorige keren ook.. nu niet met Utrogestan..
Heey

Ik moet morgenvroeg bloed laten prikken voor Progesteron me gyneacoloog snapt er ook helemaal niks van, dan Maandag weer bellen voor de uitslag en dus ben ik nog niks wijzer, ik hoop dat ik na het weekend gewoon eens mag komen voor een echo zodat we weten wat er allemaal aan de hand is in me lichaam pppffff zo word ik er ook niet geruster op, en dus weer afwachten en wchten wat een gedoe ik had het me eigen eigenlijk minder ingewikkeld voor gesteld met de IUI het lijkt wel of het elke maand moeilijker word in me lichaam, ik had net wel wat roze slijm toen ik naar de wc ging maar ja wil natuurlijk allemaal niks zeggen ppffff ik hou jullie op de hoogte van de verdere ontwikkelingen.

@Jemie

Ben je er eigenlijk nog wel????
@girly; heb jij nog eens getest? Misschien is hij nu wel positief??

@ allemaal; vanmorgen dacht ik dat mijn menstruatie door zou zetten, maar het was weer eenmalig. Misschien wordt het steeds geremd met utrogestan?? Gynaecoloog sprak me net aan dat mijn progesteron nu 57 is???!!! Supergoed dus! Geeft nog beetje hoop
heej meiden,

nou hier is de rugpijn en de buikpijn weer weg gezakt..wat gebruikelijk is. verder voel ik helemaal niets....na 4 iui`s ben ik me dan eindelijk goed bewust wat die hormonen nou eigenijk doen in een lijf.

@girly, echt vervelend allemaal dat wachten. je wilt nu toch wel eens weten hoe of wat.....frustrerend...

@i31: ook al van die wisselende berichten. hoop zo dat het deze keer lukt met de utrogestan. en dat je progesteron hoog is, is inderdaad goed nieuws!

knuffels all
Wat een onzekerheden weer allemaal! Wat is dat wachten ook verschrikkelijk, grrr....

Ik heb nog steeds steken aan de linkerkant en ook last van mn benen. Net zoals wat ik eigenlijk altijd vlak voor de menstruatie heb. Maar het is nu nog maar drie dagen na de iui??!! Moet om de drie dagen pregnyl spuiten ter ondersteuning van de 'tweede' fase. Misschien dat het hiermee te maken heeft. Vorige keer had ik ook wel wat last maar toen ging het natuurlijk wel mis. Gatver, heb helemaal geen goed gevoel. Terwijl ik toch eigenlijk wel heel veel goede hoop had.

Die tergende onzekerheid ook....
Ja....die onzekerheid pffff.... vreselijk, als we nu eens wisten dat het uiteindelijk wel goed gaat komen!

Voor jullie allemaal gewoon even een hele dikke knuffel!!!

Hier draaien de duimen hoor!!!

-X-

Yvon
@piplilly; heb jij toevallig ooit progesteron laten bepalen na gebruik van Pregnyl na IUI?? Ben benieuwd hoe hoog hij bij jou was..
@i31 Nee ik heb niet meer gestest ik wacht eerst het bloedprikken wel even af deze morgen, mischien dat ik toch te vroeg ben geweest wie zal het zeggen, en mischien is heel me lichaam wel in de war, ik weet het ook niet.
Wat een onzekerheid allemaal weer he, echt vervelend zeg!!!

Ik duim voor jullie allemaal heel erg hard!!!

@Jemie, pleaseeeeeeee laat even iets horen???

We zijn zoooo benieuwd naar he!!!

@Puck, hoe is het met je?

Ik ben net terug van de fm en het lijkt erop dat er 3 eitjes gaan groeien!!! EINDELIJK! Maar moeten afwachten of ze doorzetten... Maandag 31-1 weer FM dus ben benieuwd... ziet ernaar uit dat mn cyclus niet zo kort gaat zijn als normaal, maar geeft niets als ik nou maar eens 2 of 3 eitjes heb, ben ik al lang blij en heb ik weer hele goede hoop
Zo het bloedprikken zit er weer op moest Progesteron laten prikken en BHCG ik zei tegen dat vrouwtje, me eigen test was toch negatief dus deze zal ook wel nagatief zijn, maar een urine test wil eigenlijk helemaal niks zeggen zei ze, want in het bloed is het veel sneller traceerbaar, ik kan Maandag pas bellen voor de uitslag we blijven nog even in spanning afwachten, nog steeds geen menstruatie te bekennen hierzo, ik weet nu echt niet meer wat ik moet denken hoor pppffff
@Roos; super!! Hoe groot zijn je eitjes nu??

@Girly; jeetje, wat een onzekerheid.. Ik zou volgens mij blijven testen... Had je vorige week wel klachten van een menstruatie toen je bloedverlies had?? Was toch heel weinig bloedverlies?? PFfff vreselijk!
@i31 ja idd het is nogal een onzekere zaak maar we nemen het allemaal maar voor lief he, en over dat bloedverlies ik had totaal geen buikpijn of ook maar ergenst last van, het was ook niet hetzelfde als een menstruatie het was elke dag maar een klein beetje, en dus werd ik er ook niets wijzer van. Nu is het wachten op Maandag of er een verlossend woord komt maar tot nu toe nog geen enkele klacht in me lichaam, het enige waar ik last van heb is dat ik snel moe ben maar dat had ik vorige maand ook komt volgens mij door de Pregnyl haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven