IUI, wie ook??
zondag 24 oktober 2010 om 19:51
NAAMLFTDOORZAAKSINDSPOGINGEN NU:IUID&UDRoos146
(Dr)24jrNegatieve
samenlevingstest20085Puregon
+Pregnyl
+IUIWo
2-2
IUIMaggyo
(Ov)28 jrOnbegrepen
infertiliteit
Okt 20086Puregon
+Pregnyl+
Utrogestan+
IUI
25-2 Intake
IVFMa
7-2
IUIDiana82
(Z-H)28jrZaadkwaliteitoktober 20095Puregon+
IUI
april IVFVr
11-2
IUIKnorretje28(Z-h)28 jrPCO,
2e kindfebr
20102Puregon+
Pregnyl
+IUIWo
16-2
IUI?Girly
(Zl)25 jrBaarmoeder-
vernauwing
+Zaadkwaliteit20074Clomid+
Pregnyl
+IUIZa
12-2
FMi31
(N-br)32jrOnbegrepen
infertiliteit
Sept 20086Clomid
+Pregnyl+
Utrogestan
IUIDo
10-2
FMRoos99
(L)33 jrZaadkwaliteitApril
20102IUIMa
14-2
FMRhona
(Z-H)30jrZaadkwaliteit20071IVFDo
24-2
FMPiplilly
(Ov)28 jrVijandig baamoederslijmvliesSept
20081IVFBrabander8327 jrPCOFebr
20102Puregon
+Pregnyl ,
O.I.Zo
30-1
eisprSisu
(N-br)jrPCO,
2e kindJuni
20103Provera+
Puregon+
Pregnyl+
IUIMa
14/2
FMSamm3036jrOnbegrepen
infertiliteit
2e kindjeJan
20091
IUIJemie
(N-H)30jrOnbegrepen
Infertiliteitnajaar
20084Puregon
+Pregnyl+
IUIRust
tot
MaartYvon81
(Gld)30 jrPCO
+Zaadkwaliteitdec
20081IVFJuniZWANGERVechtertje 30jrOnbegrepen infertiliteit20083Clomid
+Pregnyl
+IUIMei
2011Puck 34 jrPCO20041Menopur
+Pregnyl
+IUIJuni
2011Jill Onbegrepen infertiliteit2Menopur
+Pregnyl
+IUIJuni
2011Stephanie 35 jrNegatieve
samenlevingstest20083Pregnyl
+IUIAug
2011Botsauto 34 jrNegatieve
samenlevingstest
+zaadkwaliteitzomer
20093Pregnyl
+IUIOkt
2011
Als jullie nog wijzigingen hebben voor de tabel, willen jullie dit dikgedrukt in je tekst zetten??
(Ook als je toegevoegd wilt worden!)
(Dr)24jrNegatieve
samenlevingstest20085Puregon
+Pregnyl
+IUIWo
2-2
IUIMaggyo
(Ov)28 jrOnbegrepen
infertiliteit
Okt 20086Puregon
+Pregnyl+
Utrogestan+
IUI
25-2 Intake
IVFMa
7-2
IUIDiana82
(Z-H)28jrZaadkwaliteitoktober 20095Puregon+
IUI
april IVFVr
11-2
IUIKnorretje28(Z-h)28 jrPCO,
2e kindfebr
20102Puregon+
Pregnyl
+IUIWo
16-2
IUI?Girly
(Zl)25 jrBaarmoeder-
vernauwing
+Zaadkwaliteit20074Clomid+
Pregnyl
+IUIZa
12-2
FMi31
(N-br)32jrOnbegrepen
infertiliteit
Sept 20086Clomid
+Pregnyl+
Utrogestan
IUIDo
10-2
FMRoos99
(L)33 jrZaadkwaliteitApril
20102IUIMa
14-2
FMRhona
(Z-H)30jrZaadkwaliteit20071IVFDo
24-2
FMPiplilly
(Ov)28 jrVijandig baamoederslijmvliesSept
20081IVFBrabander8327 jrPCOFebr
20102Puregon
+Pregnyl ,
O.I.Zo
30-1
eisprSisu
(N-br)jrPCO,
2e kindJuni
20103Provera+
Puregon+
Pregnyl+
IUIMa
14/2
FMSamm3036jrOnbegrepen
infertiliteit
2e kindjeJan
20091
IUIJemie
(N-H)30jrOnbegrepen
Infertiliteitnajaar
20084Puregon
+Pregnyl+
IUIRust
tot
MaartYvon81
(Gld)30 jrPCO
+Zaadkwaliteitdec
20081IVFJuniZWANGERVechtertje 30jrOnbegrepen infertiliteit20083Clomid
+Pregnyl
+IUIMei
2011Puck 34 jrPCO20041Menopur
+Pregnyl
+IUIJuni
2011Jill Onbegrepen infertiliteit2Menopur
+Pregnyl
+IUIJuni
2011Stephanie 35 jrNegatieve
samenlevingstest20083Pregnyl
+IUIAug
2011Botsauto 34 jrNegatieve
samenlevingstest
+zaadkwaliteitzomer
20093Pregnyl
+IUIOkt
2011
Als jullie nog wijzigingen hebben voor de tabel, willen jullie dit dikgedrukt in je tekst zetten??
(Ook als je toegevoegd wilt worden!)
vrijdag 5 november 2010 om 15:46
@girly: volgens mij komt de actieve stoelgang door de pregnyl of in ieder geval de hormonen. ik heb er namelijk ook last van en niet alleen deze cyclus. maar sinds ik de hormonen slik en spuit.
@sbanani: Ik werd vorige keer na de inseminatie ook snot verkouden.....echt vreselijk...iedere keer als ik niestte of hoestte, dacht ik: ow ja daar gaat mijn eitje! hahaha.....
maar ik bedacht het zo: of het is juist een goed teken, want je lijf is zo bezig met dat eitje dat het geen tijd heeft gehad om deze baccillen te verweren.
@roos: nog druk aan het werk zeker?? maar we zijn zo nieuwsgierig!!! hahaha
of je lijf heeft het te druk met het aanvallen van de baccillen en daardoor minder tijd om voor je eitje te zorgen....
heb het er helaas niet meer met mijn arts over gehad, dus ik kan je geen goed onderbouwd antwoord geven....
beterschap in ieder geval....
@sbanani: Ik werd vorige keer na de inseminatie ook snot verkouden.....echt vreselijk...iedere keer als ik niestte of hoestte, dacht ik: ow ja daar gaat mijn eitje! hahaha.....
maar ik bedacht het zo: of het is juist een goed teken, want je lijf is zo bezig met dat eitje dat het geen tijd heeft gehad om deze baccillen te verweren.
@roos: nog druk aan het werk zeker?? maar we zijn zo nieuwsgierig!!! hahaha
of je lijf heeft het te druk met het aanvallen van de baccillen en daardoor minder tijd om voor je eitje te zorgen....
heb het er helaas niet meer met mijn arts over gehad, dus ik kan je geen goed onderbouwd antwoord geven....
beterschap in ieder geval....
vrijdag 5 november 2010 om 16:12
@Rhona oke thanks hormonen doen ook zoveel ik weet het op den duur ook niet meer hoor haha
@Roos en?????? heb je al getest we wachten in spanning af
en dan is het aan Piplilly en Mij ik moet aanstaande Woensdag testen en Piplilly vanwege extra Pregnyl Vrijdag de tijd begint op te schieten
@Piplilly heb je al ergenst last van ik kamp vooral met vermoeidheid de ene dag erger dan de andere dag en vanmorgen weer missenlijk wakker geworden mischien zijn het de spanningen wel en is er niks gaande heb verder geen buikklachten meer gehad gelukkig op naar Woensdag
@Roos en?????? heb je al getest we wachten in spanning af
en dan is het aan Piplilly en Mij ik moet aanstaande Woensdag testen en Piplilly vanwege extra Pregnyl Vrijdag de tijd begint op te schieten
@Piplilly heb je al ergenst last van ik kamp vooral met vermoeidheid de ene dag erger dan de andere dag en vanmorgen weer missenlijk wakker geworden mischien zijn het de spanningen wel en is er niks gaande heb verder geen buikklachten meer gehad gelukkig op naar Woensdag
vrijdag 5 november 2010 om 17:13
vrijdag 5 november 2010 om 18:17
@Girly: ik heb constant last van steekjes/krampjes. Niet heel erg pijnlijk ofzo maar wel voelbaar. Het rottige is dat het nu op zich heel goed tekenen van menstruatie kunnen zijn. Bij de laatste 2 iui's werd ik na 12 dagen ongesteld. Dat zou dan nu maandag zijn... Dan zou ik dus ook nu het één en ander kunnen voelen.
En dan denk ik hetzelfde als i31, als het ooit maar goed komt...
En dan denk ik hetzelfde als i31, als het ooit maar goed komt...
vrijdag 5 november 2010 om 19:04
@i31,knuffel! Vind het echt rot voor je
het komt echt ooit goed!!! Je verdient het echt, net als jullie allemaal, jullie leven zo mee allemaal met mij en met elkaar, echt heel erg fijn!
Bedankt allemaal, echt super allemaal te lezen!
Hier nog steeds geen ongi... dag 14 is bijna om, ik ga morgen om een uur 11 een testje wagen, dan is mijn man thuis van werk! Ik heb aan de ene kant een goed gevoel maar ben aan de andere kant nog steeds bang ongi te worden, het kan altijd nog...
Succes en sterkte allemaal!
Bedankt allemaal, echt super allemaal te lezen!
Hier nog steeds geen ongi... dag 14 is bijna om, ik ga morgen om een uur 11 een testje wagen, dan is mijn man thuis van werk! Ik heb aan de ene kant een goed gevoel maar ben aan de andere kant nog steeds bang ongi te worden, het kan altijd nog...
Succes en sterkte allemaal!
vrijdag 5 november 2010 om 20:12
@Roos SPANNEND!!!!!!!!!!!!!! we wachten in spanning af op je resultaat (DUIM DUIM DUIM DUIM)
@Piplilly hopen dat je menstruatie weg blijft ik heb nu helemaal geen last meer van buikklachten net die ene avond maar verder niks meer maar het is natuurlijk nog geen 10 november ook kan nog veel gebeuren in die paar dagen
ben wel al 2 dagen missenlijk wakker geworden en ja vaker moe dan anders wie heeft hier ook last van ????
Succes en veel geluk iedereen
@Piplilly hopen dat je menstruatie weg blijft ik heb nu helemaal geen last meer van buikklachten net die ene avond maar verder niks meer maar het is natuurlijk nog geen 10 november ook kan nog veel gebeuren in die paar dagen
ben wel al 2 dagen missenlijk wakker geworden en ja vaker moe dan anders wie heeft hier ook last van ????
Succes en veel geluk iedereen
zaterdag 6 november 2010 om 09:00
Ik moet normaal aanstaande Zondag mijn menstruatie krijgen. Ik heb bij mijn andere keren altijd een paar dagen buikpijn en pukkels overal, ook dat is nu niet aan de orde dus als er Maandag nog niks is dan weet ik al genoeg. Mijn vriend en ik hebben er een goed gevoel over het zou te mooi voor woorden zijn als het zo mag zijn na de 1ste keer
Ik ben zo benieuwd naar Roos ik ben gewoon zenuwachtig voor haar hoe vreemd kan het zijn
Ik ben zo benieuwd naar Roos ik ben gewoon zenuwachtig voor haar hoe vreemd kan het zijn
zaterdag 6 november 2010 om 09:39
@ Roos: ben benieuwd naar de uitkomst! Hoop zo dat de test positief is!! Spannend zeg.
@Girly: dat ziet er allemaal wel goed uit dus?? Hoop dat het zo blijft en dat het geen 'uitstel van executie' is... Je lichaam kan soms zo anders reageren. Er echt helemaal op vertrouwen kan ik niet. Duim voor je!! Het zou inderdaad heel bijzonder zijn, bij de 1e keer raak.
Ik werd vanmorgen wakker met ontzettende menstruatie-achtige buikpijn. Ik gelijk naar de wc of er al bloed zat... Dat was niet zo en de buikpijn is ook weer weggezakt.... Maarja ziet er wel uit als een flinke waarschuwing. Moet nog 6 dagen wachten officieel... Ben er bang voor. Maarja zolang er geen bloed te zien is, kan het misschien nog????!!
@Girly: dat ziet er allemaal wel goed uit dus?? Hoop dat het zo blijft en dat het geen 'uitstel van executie' is... Je lichaam kan soms zo anders reageren. Er echt helemaal op vertrouwen kan ik niet. Duim voor je!! Het zou inderdaad heel bijzonder zijn, bij de 1e keer raak.
Ik werd vanmorgen wakker met ontzettende menstruatie-achtige buikpijn. Ik gelijk naar de wc of er al bloed zat... Dat was niet zo en de buikpijn is ook weer weggezakt.... Maarja ziet er wel uit als een flinke waarschuwing. Moet nog 6 dagen wachten officieel... Ben er bang voor. Maarja zolang er geen bloed te zien is, kan het misschien nog????!!
zaterdag 6 november 2010 om 10:05
@Piplilly dat is idd heel vervelend als je zo wakker wordt ik heb geen buikklachten meer gehad sinds 5 dagen terug die ene avond maar ik hoop ok zo voor jou dat het heeft mogen baten het is iedereen zo gegunt en zeker jou het is nu al je 5de IUI op den duur moet het toch een keer zo ver zijn ook bij JOU ik hoop het zo voor je echt waar kop op he !!!!!!
zaterdag 6 november 2010 om 10:30
Nou heb net getest maar negatief
had zoooo gehoopt dat ie positief zou zijn maar nee... Ik weet niet wat ik er nu van moet denken, ben echt onzeker nu. Ik ben niet ongi, geen ongi pijn maar de test is negatief
voel wel van alles in me buik, het voelde gisteravond echt alsof ik zwanger was en dan door die test ineens helemaal niet meer. Ga misschien vanmiddag nog maar 2 testen kopen en dan misschien morgen 1 doen en maandag maar het is elke keer zown teleurstelling dan he?
Mijn man moet nu slapen, hele nacht gewerkt, die slaapt vast niet nu, zijn echt teleurgesteld...
Mijn man moet nu slapen, hele nacht gewerkt, die slaapt vast niet nu, zijn echt teleurgesteld...
zaterdag 6 november 2010 om 10:47
Ja ik hoop het dat het te vroeg was:( ik heb dag 12 de inseminatie gehad en gister was dag 14 vanaf de iui... en de 1e keer werd ik dag 12 al ongi na iui... dan zou je toch denken dat het raak is... heb expres tot dag 15 gew8 met test... Ik heb nog wel hoop maar ben wel erg bang voor ongi... wordt zo gek van het wachten, elke keer naar de wc pfff maarja het moet he. bedankt voor je reactie, hoop echt dat ie bij jullie allemaal wel meteen posi is hoor, hier wordt je echt gek van
zaterdag 6 november 2010 om 10:50
Goedemorgen dames!
Wat een spanning allemaal voor de meeste van ons! Dit zijn belangrijke dagen voor jullie he? Ik leef zooo mee! Ik hoop natuurlijk op positieve testen!
@ i31, een dikke knuffel voor jou omdat je je zo rot voelt! Hopelijk heb je snel duidelijkheid en krijg je weer nieuwe energie voor de volgende poging!
Voor mij is het ook spannend vandaag. Ik ga voor het eerst de Pregnylspuit zetten. Deze zet je toch ook in de buik he? Ik ga het nog eens googlen op internet, de spuitles in nu alweer een paar maanden geleden, door de overstimulatie zijn we hier niet aan toe gekomen.
Maandag hebben we de IUI, ben echt benieuwd!
Wat een spanning allemaal voor de meeste van ons! Dit zijn belangrijke dagen voor jullie he? Ik leef zooo mee! Ik hoop natuurlijk op positieve testen!
@ i31, een dikke knuffel voor jou omdat je je zo rot voelt! Hopelijk heb je snel duidelijkheid en krijg je weer nieuwe energie voor de volgende poging!
Voor mij is het ook spannend vandaag. Ik ga voor het eerst de Pregnylspuit zetten. Deze zet je toch ook in de buik he? Ik ga het nog eens googlen op internet, de spuitles in nu alweer een paar maanden geleden, door de overstimulatie zijn we hier niet aan toe gekomen.
Maandag hebben we de IUI, ben echt benieuwd!
zaterdag 6 november 2010 om 11:00
@Roos wat een dikke teleurstelling zeg maarre geef de hoop nog niet te snel op ik ken iemand die was ook zwnager en die testen 3 maanden lang negatief bloedtest gedaan ook negatief echo gedaan toch 3 maanden zwanger dus geef de hoop nog niet op roos echt niet kan zijn dat je hcg hormoon te laag is je weet het nooit zelfs dat kan al dus geef de hoop nog niet op en bel anders naar het ziekenhuis en vraag een echo aan dan heb je pas echt zekerheid over negatief/posiief
dikke knuffel voor jou
dikke knuffel voor jou
zaterdag 6 november 2010 om 11:11
@Girly, bedankt voor je reactie, wordt er weer beetje positief van:) man ligt op bed dus ben nu alleen en dit helpt wel ff!!! Zit de hele tijd met tranen in mn ogen maar ik laat ze nog niet gaan, ik hou echt hoop! Zat net terug te lezen op het andere forum waar we eerst schreven en zag dat 1 van de zwangere, ik d8 Puck ook op deze dag na de iui nega getest had en de dag erna positief! Dus ik hou nog hoop! Ik ben alleen zoooo bezig en bang voor de teleurstelling als ik alsnog ongi word... dan wordt het echt een jankweekend
het voelde voor het eerst gister echt alsof we zwanger waren... kan het moeilijk uitleggen maar ik wacht inderdaad gewoon nog even af, elke keer wc om te checken pfff ben ik eindelijk een weekend samen vrij... hoopte die met een posi test in te gaan... maar nu wordt het weer elke keer wc
maar het is niet anders dan wachten...
succes allemaal met het wachten, echt vreselijk lang duurt het he
succes allemaal met het wachten, echt vreselijk lang duurt het he
zaterdag 6 november 2010 om 11:30
Dankjewel Roos! Ik ga voor je duimen. En inderdaad geef de moed niet op hoor! Zolang je niet daadwerkelijk ongesteld bent is er hoop! Ik heb ook wel vaker gehoord dat mensen niet meteen positief testen, dus hou je positieve vibe vast!
Vraagje aan jullie; Pregnyl moet je toch spuiten ongeveer 36 uur voor de IUI? Ik heb maandag om 10.30 de IUI, dus vanavond rond 20.00 uur spuiten zou dan goed zijn? Ik ben het gisteren helemaal vergeten te vragen allemaal. Normaal spuit ik de Puregon ook rond 20.00 uur.
Vraagje aan jullie; Pregnyl moet je toch spuiten ongeveer 36 uur voor de IUI? Ik heb maandag om 10.30 de IUI, dus vanavond rond 20.00 uur spuiten zou dan goed zijn? Ik ben het gisteren helemaal vergeten te vragen allemaal. Normaal spuit ik de Puregon ook rond 20.00 uur.