IUI, wie ook??
zondag 24 oktober 2010 om 19:51
NAAMLFTDOORZAAKSINDSPOGINGEN NU:IUID&UDRoos146
(Dr)24jrNegatieve
samenlevingstest20085Puregon
+Pregnyl
+IUIWo
2-2
IUIMaggyo
(Ov)28 jrOnbegrepen
infertiliteit
Okt 20086Puregon
+Pregnyl+
Utrogestan+
IUI
25-2 Intake
IVFMa
7-2
IUIDiana82
(Z-H)28jrZaadkwaliteitoktober 20095Puregon+
IUI
april IVFVr
11-2
IUIKnorretje28(Z-h)28 jrPCO,
2e kindfebr
20102Puregon+
Pregnyl
+IUIWo
16-2
IUI?Girly
(Zl)25 jrBaarmoeder-
vernauwing
+Zaadkwaliteit20074Clomid+
Pregnyl
+IUIZa
12-2
FMi31
(N-br)32jrOnbegrepen
infertiliteit
Sept 20086Clomid
+Pregnyl+
Utrogestan
IUIDo
10-2
FMRoos99
(L)33 jrZaadkwaliteitApril
20102IUIMa
14-2
FMRhona
(Z-H)30jrZaadkwaliteit20071IVFDo
24-2
FMPiplilly
(Ov)28 jrVijandig baamoederslijmvliesSept
20081IVFBrabander8327 jrPCOFebr
20102Puregon
+Pregnyl ,
O.I.Zo
30-1
eisprSisu
(N-br)jrPCO,
2e kindJuni
20103Provera+
Puregon+
Pregnyl+
IUIMa
14/2
FMSamm3036jrOnbegrepen
infertiliteit
2e kindjeJan
20091
IUIJemie
(N-H)30jrOnbegrepen
Infertiliteitnajaar
20084Puregon
+Pregnyl+
IUIRust
tot
MaartYvon81
(Gld)30 jrPCO
+Zaadkwaliteitdec
20081IVFJuniZWANGERVechtertje 30jrOnbegrepen infertiliteit20083Clomid
+Pregnyl
+IUIMei
2011Puck 34 jrPCO20041Menopur
+Pregnyl
+IUIJuni
2011Jill Onbegrepen infertiliteit2Menopur
+Pregnyl
+IUIJuni
2011Stephanie 35 jrNegatieve
samenlevingstest20083Pregnyl
+IUIAug
2011Botsauto 34 jrNegatieve
samenlevingstest
+zaadkwaliteitzomer
20093Pregnyl
+IUIOkt
2011
Als jullie nog wijzigingen hebben voor de tabel, willen jullie dit dikgedrukt in je tekst zetten??
(Ook als je toegevoegd wilt worden!)
(Dr)24jrNegatieve
samenlevingstest20085Puregon
+Pregnyl
+IUIWo
2-2
IUIMaggyo
(Ov)28 jrOnbegrepen
infertiliteit
Okt 20086Puregon
+Pregnyl+
Utrogestan+
IUI
25-2 Intake
IVFMa
7-2
IUIDiana82
(Z-H)28jrZaadkwaliteitoktober 20095Puregon+
IUI
april IVFVr
11-2
IUIKnorretje28(Z-h)28 jrPCO,
2e kindfebr
20102Puregon+
Pregnyl
+IUIWo
16-2
IUI?Girly
(Zl)25 jrBaarmoeder-
vernauwing
+Zaadkwaliteit20074Clomid+
Pregnyl
+IUIZa
12-2
FMi31
(N-br)32jrOnbegrepen
infertiliteit
Sept 20086Clomid
+Pregnyl+
Utrogestan
IUIDo
10-2
FMRoos99
(L)33 jrZaadkwaliteitApril
20102IUIMa
14-2
FMRhona
(Z-H)30jrZaadkwaliteit20071IVFDo
24-2
FMPiplilly
(Ov)28 jrVijandig baamoederslijmvliesSept
20081IVFBrabander8327 jrPCOFebr
20102Puregon
+Pregnyl ,
O.I.Zo
30-1
eisprSisu
(N-br)jrPCO,
2e kindJuni
20103Provera+
Puregon+
Pregnyl+
IUIMa
14/2
FMSamm3036jrOnbegrepen
infertiliteit
2e kindjeJan
20091
IUIJemie
(N-H)30jrOnbegrepen
Infertiliteitnajaar
20084Puregon
+Pregnyl+
IUIRust
tot
MaartYvon81
(Gld)30 jrPCO
+Zaadkwaliteitdec
20081IVFJuniZWANGERVechtertje 30jrOnbegrepen infertiliteit20083Clomid
+Pregnyl
+IUIMei
2011Puck 34 jrPCO20041Menopur
+Pregnyl
+IUIJuni
2011Jill Onbegrepen infertiliteit2Menopur
+Pregnyl
+IUIJuni
2011Stephanie 35 jrNegatieve
samenlevingstest20083Pregnyl
+IUIAug
2011Botsauto 34 jrNegatieve
samenlevingstest
+zaadkwaliteitzomer
20093Pregnyl
+IUIOkt
2011
Als jullie nog wijzigingen hebben voor de tabel, willen jullie dit dikgedrukt in je tekst zetten??
(Ook als je toegevoegd wilt worden!)
woensdag 3 november 2010 om 20:13
Roos; wat een spanning! Jij vroeg of we iets voelde tussen de 12 en 14 dag. Eigenlijk niet echt. Ik had af en toe lichte buikkrampen. Een beetje menstruatiekrampen maar toch zette het niet door. Ook merkte ik dat ik het wat warmer had dan normaal. Ik kreeg regelmatig een soort 'opvliegertjes'. ( rode wangen en oh zo warm). Verder voelde ik weinig bijzonders. Dit kan ook zo verschillend zijn bij iedereen. Ik duim voor je!
Net zoals natuurlijk voor alle andere meiden.
Puck en Jill; ik kan me helemaal voorstellen dat jullie helemaal onzeker zijn. Ik ben het ook. Raar hé, dat ben je eindelijk zwanger maar begint er een hele andere manier van onzekerheid. Morgen krijgen wij onze 2de echo. Als het dan goed is, durf ik me pas meer te ontspannen. We zullen zien.
Net zoals natuurlijk voor alle andere meiden.
Puck en Jill; ik kan me helemaal voorstellen dat jullie helemaal onzeker zijn. Ik ben het ook. Raar hé, dat ben je eindelijk zwanger maar begint er een hele andere manier van onzekerheid. Morgen krijgen wij onze 2de echo. Als het dan goed is, durf ik me pas meer te ontspannen. We zullen zien.
donderdag 4 november 2010 om 07:48
@Piplilly nee ik heb alleen Pregnyl 2 dagen voor de IUI en verder niets meer, dan snap ik wel waarom je nog wilt wachten ja wel zo verstandig. Ik hoop zo dat we er allemaal goed door heen gaan komen deze maand en dat we allemaal positief testen zou natuurlijk helemaal geweldig zijn. We zullen het zien mijn partner zei ook zou je niet wachten tot zaterdag omdat je menstruatie mischien wel verstoord is, en je als nog in het weekend ongesteld wordt, maar als ik na 8 November nog niet ongesteld ben dan weet ik voor mijn gevoel genoeg. Ik heb gelukkig geen last meer van buikkrampen want dat vondt ik oh zo vervelend maar nu niks meer gevoeld. Ik vindt het allemaal zo spannend voor ons allemaal, mischien is deze maand een geluksmaand laten we het hopen
SUCCES allemaal met wachten en met de volgende IUI
SUCCES allemaal met wachten en met de volgende IUI
donderdag 4 november 2010 om 15:29
Hallo dames,
Met veel interesse heb ik jullie topic gelezen en het lijkt me leuk om me hier toe te voegen aangezien ik ook met IUI bezig ben. Het lijkt me wel fijn om hier met mensen te kletsen die hetzelfe mee maken, want in mijn omgeving heb ik deze mensen niet.
We zijn nu ruim 2 jaar bezig met onze kinderwens. Er is bij mij (lichte) endometirose vastgesteld en dit kán een oorzaak zijn dat het nog niet gelukt is, dit hoeft niet. Alle andere onderzoeken zijn allemaal goed afgesloten, dus niets mis mee. We zijn in september begonnen met IUI, maar de eerste poging is afgebroken vanwege overstimulatie. Ik heb daarna nog een maandje rust moeten houden en deze maand zijn we weer begonnen. Tot nu toe verloopt het gelukkig wel goed. Ik spuit Puregon en moet ook Pregnyl spuiten voor de eisprong. Ik zit vandaag op dag 8 van de cyclus.
Mijn vraag aan jullie is; hoe gaan jullie om met de spanning die dit toch op brengt? Hoe beleven jullie dit?
Veel succes allemaal, ik leef met jullie mee!
Met veel interesse heb ik jullie topic gelezen en het lijkt me leuk om me hier toe te voegen aangezien ik ook met IUI bezig ben. Het lijkt me wel fijn om hier met mensen te kletsen die hetzelfe mee maken, want in mijn omgeving heb ik deze mensen niet.
We zijn nu ruim 2 jaar bezig met onze kinderwens. Er is bij mij (lichte) endometirose vastgesteld en dit kán een oorzaak zijn dat het nog niet gelukt is, dit hoeft niet. Alle andere onderzoeken zijn allemaal goed afgesloten, dus niets mis mee. We zijn in september begonnen met IUI, maar de eerste poging is afgebroken vanwege overstimulatie. Ik heb daarna nog een maandje rust moeten houden en deze maand zijn we weer begonnen. Tot nu toe verloopt het gelukkig wel goed. Ik spuit Puregon en moet ook Pregnyl spuiten voor de eisprong. Ik zit vandaag op dag 8 van de cyclus.
Mijn vraag aan jullie is; hoe gaan jullie om met de spanning die dit toch op brengt? Hoe beleven jullie dit?
Veel succes allemaal, ik leef met jullie mee!
donderdag 4 november 2010 om 15:41
donderdag 4 november 2010 om 15:52
Hoi Girly,
Ja ik doe ook gewoon mijn dingetjes, maar ondertussen zit het toch steeds in je hoofd he? Nu ben ik nog echt 'bezig' met de spuitjes en de uitgangsecho's, maar als dalijk de IUI is geweest kun je niks meer doen als afwachten he? Soms zeggen mensen dat als je er te veel mee bezig bent, dat het ook niet gaat lukken, maar dit is toch bijna onmogelijk, er niet veel mee bezig zijn? En sporten etc doen jullie dat nog gewoon? Ik wil vanaf volgende week met Yoga beginnen. Ik neem aan dat dit gewoon kan toch?
Ja ik doe ook gewoon mijn dingetjes, maar ondertussen zit het toch steeds in je hoofd he? Nu ben ik nog echt 'bezig' met de spuitjes en de uitgangsecho's, maar als dalijk de IUI is geweest kun je niks meer doen als afwachten he? Soms zeggen mensen dat als je er te veel mee bezig bent, dat het ook niet gaat lukken, maar dit is toch bijna onmogelijk, er niet veel mee bezig zijn? En sporten etc doen jullie dat nog gewoon? Ik wil vanaf volgende week met Yoga beginnen. Ik neem aan dat dit gewoon kan toch?
donderdag 4 november 2010 om 16:15
@Kiddooo
Dat is inderdaad zo na de IUI kun je niks anders meer doen dan alleen maar wachten en nog eens wachten en het is ook beter om er niet teveel mee bezig te zijn en je hoeft er niet altijd bewust mee bezig te zijn onbewust sta je ermee op en ga je ermee naar bed en er teveel mee bezig zijn zeggen ze idd ook van dan juist heb je de kans dat het niet gaat pakken maar daar ben ik nog niet mee weg hoor dat dat zou kloppen haha maar volgens mij kun je na de IUI gewoon alles doen het enige dat ik nu laat is scooter rijden ik pak vanaf dat ik de IUI heb gehad de bus naar de stad want als je zwanger bent wordt scooter rijden ook afgeraden door de vele klappen de een scooter maakt maar voor de rest kun je volgens mij alles doen ik sport zelf niet dus ik weet niet want andere ermee doen ik heb wel de dag van de IUI rustig aan gedaan maar de volgende dag heb ik weer gewoon mijn eigen ding gedaan
Dat is inderdaad zo na de IUI kun je niks anders meer doen dan alleen maar wachten en nog eens wachten en het is ook beter om er niet teveel mee bezig te zijn en je hoeft er niet altijd bewust mee bezig te zijn onbewust sta je ermee op en ga je ermee naar bed en er teveel mee bezig zijn zeggen ze idd ook van dan juist heb je de kans dat het niet gaat pakken maar daar ben ik nog niet mee weg hoor dat dat zou kloppen haha maar volgens mij kun je na de IUI gewoon alles doen het enige dat ik nu laat is scooter rijden ik pak vanaf dat ik de IUI heb gehad de bus naar de stad want als je zwanger bent wordt scooter rijden ook afgeraden door de vele klappen de een scooter maakt maar voor de rest kun je volgens mij alles doen ik sport zelf niet dus ik weet niet want andere ermee doen ik heb wel de dag van de IUI rustig aan gedaan maar de volgende dag heb ik weer gewoon mijn eigen ding gedaan
donderdag 4 november 2010 om 17:54
@kiddooo: Hoi, leuk dat je meekletst.
Ik geloof wel dat je alles kunt doen hoor na je iui. Ik moet altijd een kwartier na de iui blijven liggen. Is dat bij anderen trouwens ook zo? Verder is het dan maar afwachten. De natuur moet zijn werk doen. Mensen die op de natuurlijke manier zwanger raken doen ook gewoon van alles.
Ik geloof wel dat je alles kunt doen hoor na je iui. Ik moet altijd een kwartier na de iui blijven liggen. Is dat bij anderen trouwens ook zo? Verder is het dan maar afwachten. De natuur moet zijn werk doen. Mensen die op de natuurlijke manier zwanger raken doen ook gewoon van alles.
donderdag 4 november 2010 om 17:58
donderdag 4 november 2010 om 18:02
@Kidooo: Welkom! Wil je ook in de tabel?? Ik vind die 2 weken even niet naar het ziekenhuis moeten en niet elke avond op dezelfde tijd spuiten ook wel zijn voordelen hebben, de spanning neemt in die dagen weer toe ja...Ik werk sowieso 36uur en daarbij spreek ik veel met vrienden/vriendinnen af of ga ik leuke dingen doen met mijn vriend. Afleiding genoeg.. Maar ook al ben je iets aan het doen, toch denk je er af en toe aan, maar wel minder als dat je niets doet.. Ik merk dat ik echt veel rustiger ben, sinds chinese kruiden.. Ook al zou het verder niet helpen, dit is voor mij al een hele stap! Volgens mij kun je gewoon sporten hoor, heb nog nooit gehoord dat dat niet mag.. tot afgelopen dinsdag, de chinees zei dat ik even niet moest sporten/bewegen en weinig moest sexen... Dus dat doen we maar netjes dan
..
Heb jij een HSG gehad, dan kunnen ze toch zien of er verklevingen zijn in de eileiders?
@Piplilly; ik blijf ook altijd 15 minuten liggen na IUI, is ook uit onderzoek gebleken dat er daarna meer zwangere waren.. Probeer eruit te halen wat er in zit...
@Rooss; hoe is het daar? Ben zo benieuwd
Heb jij een HSG gehad, dan kunnen ze toch zien of er verklevingen zijn in de eileiders?
@Piplilly; ik blijf ook altijd 15 minuten liggen na IUI, is ook uit onderzoek gebleken dat er daarna meer zwangere waren.. Probeer eruit te halen wat er in zit...
@Rooss; hoe is het daar? Ben zo benieuwd
donderdag 4 november 2010 om 18:03
@Piplilly; ik had vandaag het idee dat het weer een beetje de kant op ging van de vorige keer.. Darmkrampen, misselijk.. Nu is het allemaal weer een beetje aan het zakken.. Heb wat meer last van borsten (heb ik nooit).. en heb nu helemaal geen steken, had ik de vorige keer wel, maar dan wat later... (zit nu ook nog maar op dag 6 na IUI. Vorige keer dag 11 werd ik ongesteld wakker).. Vannacht ook zeurderig gevoel in onderbuik gehad, maar dat is ook weer weg..
donderdag 4 november 2010 om 18:18
ik moest na de IUI 10 tellen blijven liggen mocht daarna weer weg, maarre wel vreemd dat de meeste van ons last hebben van tussentijdse buikklachten zou het een voorteken zijn????? van eventuele zwangerschap want daarna zakt de kramp weer en komt het niet meer terug wel heel toevallig nu bij de meeste van ons heb nu verder geen klachten meer alleen als ik veel doe dan wat last van me buik maar wil ik ook niet al teveel mee bezig zijn maar wie weet dames ik heb nog tegaan tot 10 november dus nog 6 spannende dagen succes iedereen
donderdag 4 november 2010 om 18:21
Roos, hoe is het nou?? Ben heeeeel benieuwd. En hoeveel kerstbomen staan er al? Voel je al iets, hoe laat ga je morgen testen?
Wanneer moet de rest, volgende week toch?
Hoi kidoo, spannend hè! Ik heb morgen m'n 2e iui en vond het de eerste keer vanaf het inspuiten (de periode waar de meeste meiden nu in zitten...) het ergst. Dan moet je 2 hele lange weken wachten en ben je constant aan het "voelen" of je iets voelt.
Ik heb een erg drukke baan 5 dagen dus ik kom de week wel door.. Ik denk er wel de hele dag aan en tot voor kort wist bijna niemand ervan en kon ik er ook niet over praten.
Morgen 11:45u ben ik weer aan de beurt!
Sterkte allemaal!
Ik heb heel slecht geslapen en ben nu heel moe. Lig lui op de bank, m'n mama komt zo lekker eten brengen en ik kom m.a.w. ook niet meer van de bank.
Wanneer moet de rest, volgende week toch?
Hoi kidoo, spannend hè! Ik heb morgen m'n 2e iui en vond het de eerste keer vanaf het inspuiten (de periode waar de meeste meiden nu in zitten...) het ergst. Dan moet je 2 hele lange weken wachten en ben je constant aan het "voelen" of je iets voelt.
Ik heb een erg drukke baan 5 dagen dus ik kom de week wel door.. Ik denk er wel de hele dag aan en tot voor kort wist bijna niemand ervan en kon ik er ook niet over praten.
Morgen 11:45u ben ik weer aan de beurt!
Sterkte allemaal!
Ik heb heel slecht geslapen en ben nu heel moe. Lig lui op de bank, m'n mama komt zo lekker eten brengen en ik kom m.a.w. ook niet meer van de bank.
donderdag 4 november 2010 om 18:45
Hellow ladies,
Wat leuk die reacties al! Ik werk gelukkig ook de hele week, dat zorgt wel voor afleiding natuurlijk.. alhoewel ik nu wel 2 zwangere collegaatjes heb, dit maakt het er soms niet makkelijker op. Al gun in het hen natuurlijk van harte, soms wil ik er even niet aan denken en dan wordt je er wel mee geconfronteerd!
Ik heb HSG gehad en toen was er niks zichtbaar van verklevingen, dit hebben ze tijdens kijkoperatie gezien, de endometirose zat alleen op mijn blaaswand.
Hoe ervaren jullie de IUI zelf? Pijnlijk? Ik denk dat we allemaal wel al wat gewend zijn na al die vervelende onderzoeken en tientallen echo's?
Ik zou het leuk vinden om ook in het schema te komen, hoor ik er een beetje bij haha.
Wat leuk die reacties al! Ik werk gelukkig ook de hele week, dat zorgt wel voor afleiding natuurlijk.. alhoewel ik nu wel 2 zwangere collegaatjes heb, dit maakt het er soms niet makkelijker op. Al gun in het hen natuurlijk van harte, soms wil ik er even niet aan denken en dan wordt je er wel mee geconfronteerd!
Ik heb HSG gehad en toen was er niks zichtbaar van verklevingen, dit hebben ze tijdens kijkoperatie gezien, de endometirose zat alleen op mijn blaaswand.
Hoe ervaren jullie de IUI zelf? Pijnlijk? Ik denk dat we allemaal wel al wat gewend zijn na al die vervelende onderzoeken en tientallen echo's?
Ik zou het leuk vinden om ook in het schema te komen, hoor ik er een beetje bij haha.
donderdag 4 november 2010 om 18:56
@Kiddooo ik heb de IUI niet als pijnlijk ervaren hoor je voelt er bijna niets van heb alleen kort na de IUI wat last van steken gehad maar dat is heel normaal
@Stephanie heel veel succes morgen met je IUI ik duim voor je
verder iedereen heel erg veel succes met de wachtweken en de nieuwe rondes van de IUI
Kijk hier onder ik laat voor ons allemaal een kaarsje branden
@Stephanie heel veel succes morgen met je IUI ik duim voor je
verder iedereen heel erg veel succes met de wachtweken en de nieuwe rondes van de IUI
Kijk hier onder ik laat voor ons allemaal een kaarsje branden
donderdag 4 november 2010 om 19:07
@ Kiddooo: Ik vind de iui zelf niet echt pijnlijk. Die eendebek vind ik altijd wel een beetje een rottig gevoel. Zeker als die er soms meerdere keren weer uitgehaald wordt omdat ie niet goedzit...
Verder ben ik inderdaad helemaal gewend aan al die inwendige echo's, maakt me nu niets meer uit. Eerste keer vond ik eerlijk gezegd wel spannend maar nu niet meer. Heb er al genoeg gehad helaas!
@i31: Vind die 15 min. na iui een goede zaak hoor! Als daardoor het de kans groter is zou ik zelfs een uur blijven liggen, of langer...
Beetje gek misschien maar toen we nog niet in de medische molen waren beland, bleef ik na de sex ook wel een tijd liggen. Soms met de benen omhoog of met een kussentje onder m'n billen. Mocht niet baten helaas, haha.
Hoorde trouwens van een vriendin van mij dat vrouwen bij wie het niet lukt zwanger te raken ook weleens naar de osteopaat gaan. Met positieve resultaten. Iemand ervaring?
Verder ben ik inderdaad helemaal gewend aan al die inwendige echo's, maakt me nu niets meer uit. Eerste keer vond ik eerlijk gezegd wel spannend maar nu niet meer. Heb er al genoeg gehad helaas!
@i31: Vind die 15 min. na iui een goede zaak hoor! Als daardoor het de kans groter is zou ik zelfs een uur blijven liggen, of langer...
Beetje gek misschien maar toen we nog niet in de medische molen waren beland, bleef ik na de sex ook wel een tijd liggen. Soms met de benen omhoog of met een kussentje onder m'n billen. Mocht niet baten helaas, haha.
Hoorde trouwens van een vriendin van mij dat vrouwen bij wie het niet lukt zwanger te raken ook weleens naar de osteopaat gaan. Met positieve resultaten. Iemand ervaring?
donderdag 4 november 2010 om 20:45
@i31, nee nog steeds geen ongi, begin nu egt zenuw8tig te worden, elk kwartier naar de wc... Maar dag 13 is eindelyk byna voorbei! @stephanietje, hahaha heb nog niet 1 kerstboom opgezet, andere afl gehad. Myn man vond tog btje te vroeg haha, ik ben van plan zaterdag te testen, wil zeker zyn dat de pregnyl geen invloed heeft en morgemiddag werken. Hoop zo dat k niet ongi word maar t kan morge natuurlyk ook gwoon nog... Succes allemaal met w8te! Denk aan jullie! @kiddooo, leuk dat je met ons mee kletst hier!
donderdag 4 november 2010 om 21:41
Hallo allemaal,
Vandaag hebben wij onze tweede echo gehad. Zijn nu 10 weken zwanger. Het was een bijzondere ervaring. We zagen een klein mensje van 3,5 centimeter groot. Alles zat erop en eraan. Je zag zelfs de vingertjes en teentje. Nu mogen we gewoon naar de verloskundige. En over twee weken krijgen we de echo voor de nekplooimeting. De arts zei dat we nu eindelijk moesten gaan genieten en de angsten los moeten laten. Dat zullen we dan maar eens doen!
Roos; wat een spanning, succes de komende dagen.
Kiddooo; welkom op het forum.
Voor alle andere dames, toi, toi, toi. Ik denk aan jullie
Vandaag hebben wij onze tweede echo gehad. Zijn nu 10 weken zwanger. Het was een bijzondere ervaring. We zagen een klein mensje van 3,5 centimeter groot. Alles zat erop en eraan. Je zag zelfs de vingertjes en teentje. Nu mogen we gewoon naar de verloskundige. En over twee weken krijgen we de echo voor de nekplooimeting. De arts zei dat we nu eindelijk moesten gaan genieten en de angsten los moeten laten. Dat zullen we dan maar eens doen!
Roos; wat een spanning, succes de komende dagen.
Kiddooo; welkom op het forum.
Voor alle andere dames, toi, toi, toi. Ik denk aan jullie
donderdag 4 november 2010 om 21:56
@Roos; ooehhhh wat GOED zeg!! Ik hoop dat ik je binnenkort bij vechtertje, jill en puck kan plaatsen..
@Kidoo; zijn gewoon kruiden die je als thee drinkt.. werkt echt goed.. Maar goed, we gingen erheen om zwanger te worden.. Dit is nog maar de eerste maand dat ik ze volledig heb kunnen gebruiken, dus hoop op snel resultaat!
Ik vind de eendenbek, IUI niet pijnlijk.. alleen het spuiten is wel lastig omdat ik onregelmatig werk.. soms sta ik vast en kan ik niet makkelijk weg... Maar goed, hopen dat het niet lang meer nodig is..
@Vechtertje; Nu genieten! Wat moet dat geweldig zijn...
@Piplilly; ik bleef ook altijd liggen hoor en dan vaak ook nog op de zij waar mijn ei zou springen (sinds ik per januari geechood werd) en soms inderdaad met een kussen onder mijn billen... Ik zei pas tegen de gynaecoloog; al moet ik op mijn kop gaan staan, ik doe het!
@Stephanie; succes morgen!
@Kidoo; zijn gewoon kruiden die je als thee drinkt.. werkt echt goed.. Maar goed, we gingen erheen om zwanger te worden.. Dit is nog maar de eerste maand dat ik ze volledig heb kunnen gebruiken, dus hoop op snel resultaat!
Ik vind de eendenbek, IUI niet pijnlijk.. alleen het spuiten is wel lastig omdat ik onregelmatig werk.. soms sta ik vast en kan ik niet makkelijk weg... Maar goed, hopen dat het niet lang meer nodig is..
@Vechtertje; Nu genieten! Wat moet dat geweldig zijn...
@Piplilly; ik bleef ook altijd liggen hoor en dan vaak ook nog op de zij waar mijn ei zou springen (sinds ik per januari geechood werd) en soms inderdaad met een kussen onder mijn billen... Ik zei pas tegen de gynaecoloog; al moet ik op mijn kop gaan staan, ik doe het!
@Stephanie; succes morgen!
donderdag 4 november 2010 om 22:49
@kiddooo: welkom! Gezellig dat je ons komt vergezellen in deze spannende tijden;) ik vind de iui zelf ook niet pijnlijk, ja de eendebek is niet altijd even prettig, maar dat valt echt onwijs mee! Het inspuiten zelf voel je echt helemaal niks van!! Ti's voorbij voor je het weet;)
sporten mag gewoon, alleen de dag van inseminatie zelf niet. Ik rij paard en heb meerdere malen gevraagd of dat wel ok was. En alle keren werd me verzekerd dat dat in orde was en dat ik moet luisteren naar mijn lijf.
Om mezelf te entertainen speel ik world of warcraft, das gegarandeerde afleiding bewust en onbewust... Ow en ik dut veel op de bank!! Ben zo onwijs moe iedere keer!!! Pfff stomme hormonen!! Haha
@roos: spannend hoor!!! Ik duim voor je!!
@vechtertje: wat moet dat een onwijs fijn gevoel zijn!!!! Is de onzekerheid nu een beetje weg?
@steph: succes morgen;)
Verder voel ik me ok. Geen bijzonderheden hier op het steekje en krampjes hier en daar na. Had heel even het gevoel van ongi vandaag, dat komt op in vlagen en zakt rustig weer weg, niet pijnlijk iig zoals normaal....
Knuffels en kussies allemaal!!!
sporten mag gewoon, alleen de dag van inseminatie zelf niet. Ik rij paard en heb meerdere malen gevraagd of dat wel ok was. En alle keren werd me verzekerd dat dat in orde was en dat ik moet luisteren naar mijn lijf.
Om mezelf te entertainen speel ik world of warcraft, das gegarandeerde afleiding bewust en onbewust... Ow en ik dut veel op de bank!! Ben zo onwijs moe iedere keer!!! Pfff stomme hormonen!! Haha
@roos: spannend hoor!!! Ik duim voor je!!
@vechtertje: wat moet dat een onwijs fijn gevoel zijn!!!! Is de onzekerheid nu een beetje weg?
@steph: succes morgen;)
Verder voel ik me ok. Geen bijzonderheden hier op het steekje en krampjes hier en daar na. Had heel even het gevoel van ongi vandaag, dat komt op in vlagen en zakt rustig weer weg, niet pijnlijk iig zoals normaal....
Knuffels en kussies allemaal!!!
vrijdag 5 november 2010 om 07:20
@Vechtertje wat geweldig om te lezen dat alles in orde is nu is jullie tijd aangebroken om lekker te gaan genieten wat een heerlijk gevoel moet dat zijn
@Roos ik duim voor je
Mischien een beetje een rare vraag maar normaal heb ik moeite met stoelgang maar nu moet ik zowat elke dag?? is dit bij iemand anders ook zoveel veranderd en ik heb vanaf dat ik wakker ben een raar gevoel in me maag heel vreemd
@Roos ik duim voor je
Mischien een beetje een rare vraag maar normaal heb ik moeite met stoelgang maar nu moet ik zowat elke dag?? is dit bij iemand anders ook zoveel veranderd en ik heb vanaf dat ik wakker ben een raar gevoel in me maag heel vreemd
vrijdag 5 november 2010 om 10:19
He Vechtertje. Wat geweldig zo'n goede echo. Inderaad lekker gaan genieten nu. Heerlijk.
Ik mag ook altijd een kwartiertje blijven liggen na inseminatie. Dat was 'vroeger' bij mijn dochter wel anders. Dan moest ik direct opstaan. Vond ik nooit zo prettig, dus vond dit wel een vooruitgang. Nu moet het alleen nog helpen hihi.
Roos, dat wordt wel heel spannend bij jou. Hoop het zo voor je. Kun je niet gewoon nu even een testje doen... Hoeven wij niet nog een dag met jou in spanning te zitten haha.
Hier alles nog rustig. Heb sinds vanmorgen wel last van mijn onderrug. Meestal geen goed teken.... Verder nergens last van. Ja ontzetttend verkouden en daar baal ik van. Volgens mij moet je lichtaam in optimaforma zijn voor een zwangerschap, dus vind dat dan weer geen goed teken. Nou ja, we zullen zien. Als ik maandag nog niet ongesteld ben, dan ben ik in elk geval al 1 dag verder dan vorige cyclus en 2 dagen verder dan de eerste IUI. Ik was ontzettend overtuigd dat ik bij de 3e behandeling zwanger zou zijn, maar dat gevoel is nu eigenlijk weer weg... Wel jammer. Moet gewoon afwachten. Zitten nu een week na de inseminatie. Kan dus nog alle kanten op gaan.
Vanavond weer de 3e en laaste pregnyl prik zetten. Hoop ook zo dat dit ook zijn werk doet. Heb overigens helemaal geen last van die pregnyl. Dat had ik hiervoor wel. Zou je lichaam wennen aan al die troep in je lijf?
Nou meiden, succces allemaal weer.
Oja, Kiddooo, welkom! Goed dat je je hier hebt aangesloten. Gezellig!
Ik mag ook altijd een kwartiertje blijven liggen na inseminatie. Dat was 'vroeger' bij mijn dochter wel anders. Dan moest ik direct opstaan. Vond ik nooit zo prettig, dus vond dit wel een vooruitgang. Nu moet het alleen nog helpen hihi.
Roos, dat wordt wel heel spannend bij jou. Hoop het zo voor je. Kun je niet gewoon nu even een testje doen... Hoeven wij niet nog een dag met jou in spanning te zitten haha.
Hier alles nog rustig. Heb sinds vanmorgen wel last van mijn onderrug. Meestal geen goed teken.... Verder nergens last van. Ja ontzetttend verkouden en daar baal ik van. Volgens mij moet je lichtaam in optimaforma zijn voor een zwangerschap, dus vind dat dan weer geen goed teken. Nou ja, we zullen zien. Als ik maandag nog niet ongesteld ben, dan ben ik in elk geval al 1 dag verder dan vorige cyclus en 2 dagen verder dan de eerste IUI. Ik was ontzettend overtuigd dat ik bij de 3e behandeling zwanger zou zijn, maar dat gevoel is nu eigenlijk weer weg... Wel jammer. Moet gewoon afwachten. Zitten nu een week na de inseminatie. Kan dus nog alle kanten op gaan.
Vanavond weer de 3e en laaste pregnyl prik zetten. Hoop ook zo dat dit ook zijn werk doet. Heb overigens helemaal geen last van die pregnyl. Dat had ik hiervoor wel. Zou je lichaam wennen aan al die troep in je lijf?
Nou meiden, succces allemaal weer.
Oja, Kiddooo, welkom! Goed dat je je hier hebt aangesloten. Gezellig!
vrijdag 5 november 2010 om 13:17
Ze zitten er weer in, 30 miljoen, en nu wachten..
Ik moet trouwens ook een kwartiertje blijven liggen.
@Sbanani volgens mij zegt het helemaal niets hoor. Ik heb weleens gelezen dat je lichaam zo bezig is, dat de kans juist groter is dat je verkouden wordt. Maar ja, je leest zoveel....
Roos, en??
Sterkte voor de rest!
Ik moet trouwens ook een kwartiertje blijven liggen.
@Sbanani volgens mij zegt het helemaal niets hoor. Ik heb weleens gelezen dat je lichaam zo bezig is, dat de kans juist groter is dat je verkouden wordt. Maar ja, je leest zoveel....
Roos, en??
Sterkte voor de rest!