Jaaa....Eind aug/begin sept

03-01-2009 10:43 2964 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdUitgerekend J/M KidsBijzonderheden

Elyane 14-08-2009 3

Pauwie 34 19-08-2009 1 / 1

Mmomo 32 21-08-2009 1

Rebbel 27 28-08-2009 1

Aruba 23 29-08-2009 / Dierewier 27 29-08-2009 1

Visotsky 31 30-08-2009

Star 29 31-08-2009 1

Lala1979 29 01-09-2009 1

Gympy77 31 07-09-2009

Pipi28 33 07-09-2009

Nala24 27 09-09-2009 /

Aapje 30 11-09-2009 /

Suze2 20-09-2009 1

Inad 34 21-09-2009 1

quote:[message=3644231,noline]Star schreef op 31 juli 2009 @ 21:39

Ik kwam er maar niet uit, dit woord

Hand-engel, wat is dat vroeg ik me af. En was al aan het vertalen geslagen

Hier ook lekker dagje strand gehad en wél gezwommen. Water was heerlijk. Heb steeds heel veel drang om te zwemmen en in bad te liggen, voel ik me minder walvisserig.

Ik maak me ook nog niet druk om mex.griep. Heb normaal gesproken ook nooit griep, terwijl ik op een school werk met 2000 mensen. Dus zal nu helemaal wel meevallen, zoveel mensen kom ik niet meer tegen. Was wel continu mijn handen, maar das gewoon een zwangerschapstic.

Leuk, een bakfiets, Inad. Welke ga je kopen? Jullie hebben ook geen auto toch? Hier ook een bakfiets, van Babboe. Vind 'm ideaal.

Geniet maar lekker van je weekend, Dier. Lekker om even niet alleen met zoon te zijn hè. Dat vind ik ook wel het allerfijnste van de vakantie, dat ik niet continu de zorg voor dochter heb.
Jawel hoor, Reb, we hebben een auto (een best grote Ford, maar IEr wil nog een grotere auto kopen binnenkort, soort mannelijke nesteldrang. Maar ik heb geen rijbewijs nog (Ier uiteraard wel ), dus daarom wil ik de bakfiets, aangezien je een baby pas met een maand of 10/ 11 kunt meenemen in een fietsstoeltje, afhankelijk van wanneer ze zelfstandig rechtop zitten.

Lekker hoor, de zee in Ik heb het in Ierland gedaan, oceaan in Vissenstad in geweest. Was koud maar erg lekker.

Star, bedje liggen klinkt ook goed

Vis, Cliffs konden wij vanuit Doolin zien. Erg mooi. Toch vind ik het niet, zoals ze bekend staan, de mooiste cliffs van Ierland. Er lopen ook net teveel mensen op rond vaak

Fijn dat jonge babies minder risico lopen. Weer een voordeel van de BV.

We zijn net, na t eten, een duinwandeling gaan maken. Zo lekker. Chica viel erna als een blok in slaap Nu even beetje forummen en dan vroeg bed in. Ben nog steeds moe.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Dier, is Nesta gister nog een beetje gekalmeerd?

Wij hebben een weekend vol open huis. Morgenavond voor de buurtjes uit de oude straat, zondag voor Vent zijn familie.

Morgenmiddag gaan we nog bloemencorso kijken. Is ook altijd errug leuk.

Visotsky, veel plezier dit weekend.

Bezoek alweer thuis gekomen?

Elyane, met je mannetje nog bij de dokter geweest?

Pauwie, je dochter laatste dag op KDV gehad? Hoe was het?

Aapje, dat went snel hoor, verlof. Althans bij mij wel.

Ik dacht niet zo na bij de mex griep, maar nu weer meer. Is tuurlijk ook zoveel in het nieuws weer.

Ben ook benieuwd of het echt zo erg is, als dat ze soms doen blijken.

Hoorde vandaag dat het in NL ook verdubbelt is volgens mij.

Wij zijn gisteravond nog ff naar de Wielerronde hier in de buurt geweest. Was gezellig en zelfs nog tot 11 uur uitgehouden! Maar toen was ik er wel klaar mee.

Helaas vannacht veel wakker gelegen door doodvoelende vingers en tenen. Toch iets teveel vocht in, door het lange staan.

Vanmorgen heerlijk gezwommen en mijn schoonmams heeft het huis gezogen en gedweild.

Vanmiddag de barkrukken opgehaald. Die zijn zooo mooi. Zal na het weekend de foto’s online zetten.

Vanmiddag had ik open huis voor collega’s.

Nou, het viel een beetje tegen vanmiddag.

Ik heb zo’n 30 collega’s. Wist dat er niet zoveel kwamen. Is toch vakantie periode.

Maar er waren er maar 6! En die gingen na ruim een uur alweer weg. Lekker gezellig hè.

Gelukkig kwam er later nog 1 collega, waarmee ik altijd heb gewerkt, dus dat was nog wel ff gezellie.

Maar was dus een beetje rustig.

Maja, dus lekker daarna languit op de bank. Nog ff bij de Gamma geweest en bij de Mac wat naar binnen geschoven.

Nu ga ik nog ff pokeren en dan op tijd naar bed. Ben een beetje moei.
Over walviserig gesproken. Heb net mijn toetsenbord opgegeten en nu ben ik misselijk.

Sinds gisteren ben ik met verlof

Heb nog niet het gevoel dat mijn verlof al begonnen is, maar dat komt omdat ik regelmatig op vrijdag vrij ben. Het is dan ook best een gek idee dat ik maandag niet vroeg op hoef en de dagen erna ook niet. Ik denk dat ik volgende week maar boeken ga lezen die ik nog op voorraad heb, want de nesteldrang is nog steeds niet aanwezig en aangezien ik nog steeds vocht vast houd in mijn voeten, is het verstandiger om met de voetjes om hoog te zitten .

Gisteren hoorde ik trouwens van een kennis dat een meisje van zwangersschapsgym die op 6 september uitgerekend was, gisterennacht bevallen is. Het kindje moet nog in de couveuse omdat het nog klein is. Ik heb die van mij maar even aangegeven dat hij/zij voorlopig nog maar even moet blijven zitten waar hij zit.

Mijn bloeddruk was gisteren trouwens weer helemaal prima, dus mag nu weer gewoon over 2 weken terug.

Oh ja, afgelopen week was het nogal druk op het werk, dus ik heb slechts zijdelings meegelezen op het forum. Heb wel gelezen over de gebeurtenissen op het werk van Aapje, de leraar van Elyane en Inad had ook nog wat rottigs meegemaakt... Dus bij deze een voor jullie en voor al de andere die ik misschien vergeten ben...
quote:Aruba schreef op 31 July 2009 @ 22:43:

Over walviserig gesproken. Heb net mijn toetsenbord opgegeten en nu ben ik misselijk.

Huh? Bijzondere cravings heb jij... Het wordt steeds gekker hier
Hihi Aruba, dat chocoladetoetsenbord ziet er lekker uit.

Ik heb gister de M&M’s maar weer ingeslagen.

Jeej Gympy, lekker verlof!!!

Heb heerlijk uitgeslapen, een keertje niet de wekker gezet.

Vandaag ook niet zoveel te doen in huis. (is ook wel eens lekker )

Gaan eind van de middag bloemencorso kijken, doen we ieder jaar.

Vanaaf komen de oude buurtjes op visite.

Heb net ff een zwikkie foto’s op Hyves gezet.
quote:Star schreef op 31 July 2009 @ 21:39:

[...]

Ik kwam er maar niet uit, dit woord

Hand-engel, wat is dat vroeg ik me af. En was al aan het vertalen geslagen

Gympy, Geniet van je verlof... En je vriend/man kan ook prima invulling geven aan je nesteldrang hoor! Ik vertel de mijne ook zo nu en dan wat er allemaal moet gebeuren .

Rebbel, je vakantie klinkt heerlijk! Ik vind zwemmen en badderen ook heerlijk nu.

In plaats van pubben zijn we gisteravond gaan bankhangen. Behalve de zwangere was iedereen namelijk doormoe . Heb maar een goede huisvrouw gespeeld en steeds nieuwe bier/wijn en cranberrysap met sparkling water (voor mezelf) aangesleept . Het was wel heel gezellig.

Nu ben ik ook nog de enige die al op is. Maar ik hoor gerommel boven, dus geloof dat er wat beweging in komt .
Yeaah lekker verlof Gympy! Kan me voorstellen dat het nog niet zo voelt maar daar ga je gauw genoeg aan wennen hoor

Wat klink je fit Vis!

Wij hebben zojuist de tweede auto verkocht. Binnenkort een family car aanschaffen
Wat een rot nieuws allemaal. Inad, Elyanne, Aapje , Dier sterkte allemaal.

Aapje en gympie geniet van jullie verlof. Inad ik doe nog ff een weekje met je mee met werken. Is wel het nadeel van het laatste uitgerekend zijn, dat iedereen het over verlof heeft en jij nog een paar weken moet... Maar dadelijk als iedereen weer gaat werken kan jij nog van je kliene genieten

Vandaag lekker een heel stuk gewandeld in het bos.heerlijk, maar merk wel dat ik wel heel vermoeid ben. Vriend is nu maar ff alleen boodschappen gaan doen (en hopelijk gaat die ook nog koken zo)

Family car hebben we al. Maar zoek nog wel een manier om baby te vervoeren aangezien vriendaltijd auto mee heeft naar werk en niet altijd kan halen en brengen. Bakfiets lijkt me handig, maar geen plek voor, ook niet na de rigoreuze opruiming van de erging vorige week. Dus denk toch aan zo'n maxicosi ding achterop. Iemand ervaring?

Mexicaanse griep maak ik me niet al te druk om, Lijkt redelijk mild te verlopen, hoewel itt gewone groep er wel iets meer gezonde mensen aan overlijden. Ik zal me daarom wel laten inenten als dat mogelijk is. Voor zwangere lijkt het wel iets gevaarlijker maar waarschijnlijk al bevallen als het echt losbarst. Hoe het voor kleine baby's is weet ik niet, maar verhaal van Vis lijkt geruststellend
Ik zou gaan voor een fietskar pipi.

Vind ik persoonlijk veiliger dan zo'n maxi cosi ding. En baby ligt lekker beschut. Je kunt ze ook makkelijk inklappen,waardoor ze niet zo veel ruimte innemen.

Is mij altijd erg goed bevallen.

Hier weer een Zorro die is opgeknapt,gelukkig maar. Het bleek om een maagontsteking te gaan. Arm joch.

Morgen meer, ga nu naar bed
Auw, maagontsteking, dat klinkt niet grappig. Gelukkig is hij weer aan de beterende hand, niks aan zo'n zieke man.

Denk elke keer als jij komt posten dat je bevallen bent
haha, ben nog niet van plan om te bevallen eigenlijk

Vind 7 augustus wel een mooie datum
Hey, die datum had ik ook niet gereserveerd. Bedacht opeens dat dat wel mooi is: 7-8-9. Ben dan precies 37 weken, dus dan mag het.
Dat is een mooie datum inderdaad

Rebbel, als jij bevallen bent/aan het bevallen bent, komt je zus ons wel op de hoogte houden hier toch?

Zo, vriendin in IRL is vandaag bevallen. Het kleine humpie weegt 11.5 pond en is 60 cm. Slik.
WOW!! Dat is geen baby meer... dat is gelijk een dreumes! Hoe is haar bevalling gegaan?
Ja goed, vanmorgen om 5.30 eerste echte wee en baby om 12.45 geboren!

Maar goed, nou niet allemaal bang worden gelijk; ze is zelf 1.95
Mijn gyn: Je krijgt wat je bent...
Ceetje was zo goed als net zo zwaar als ik bij mijn geboorte, dus dat klopt wel zo ongeveer
Huh, heeft Rebbel hier een zus op het forum?

En wat een megababy zeg! Lijkt me eigenlijk niet leuk.

Maar ja, gezond is het belangrijkste natuurlijk.
Heb nu al 3 keer lap tekst getypt, weg.

Test!
Wat een joekel Star maar gelukkig alles gezond. Kon het wel op natuurlijke manier of is dat rare vraag?

Ely pijnlijk een maagonsteking. Hij heeft zich dus niet aangesteld. Hoe kom je daaraan? Nu weer bijtanken zodat jij vrijdag aan de bak kan .

WIst ook niet Rebbel een zus?

Haha Aruba en je toetsenbord. Hier paprikachips tik de laatste tijd. Haal het dus bijna niet in huis en ben blij maagzuur zodat er neit veel in kan. Ga weer posten!
Hoeveel zijn jullie tot nog toe aangekomen? Enig idee.

Ik 16 kilo en ik ben daar helemaal blij mee, na de meer dan 20 kilo vorige zwangerschap.
Al enig idee trouwens wat voor familycar? Inad heeft ook al nesteldrang iER met nieuwe auto ghi.

Vis klinkt ook heel gezellig, met zijn allen thuis! Jij als eerste wakker dus, zijn ze er inderdaad vrij snel uitgekomen?

Pipi ik zou ook voor fietskar gaan...misschien wat voorbarig maar mochten jullie in de toekomst een tweede kind krijgen is het ook erg handig. Kun je ze allebei makkelijk in vervoeren. VInd Maxi cosi systeem altijd wat eng eruit zien maar goed het is wel goedgekeurd dus zal wel meevallen. Twijfel zelf ook nog of ik een fietskar ga aanschaffen of kiddyboard dat soort dingen. Ga het eerst maar ervaren.

Hier een stuk relaxter overigens. Gisteren onverwachts met diereman uit eten geweest en naar bios. Nesta bij opa en oma dus ook lekker uitgeslapen. Vandaag zhtas afgemaakt ook mooi
Ik heb geen idee Ely en wil het eigenlijk ook niet weten....genoeg . Snap dat je blij bent. Heb het idee dat ik ook iets minder ben gegroeid dan met Nesta. BIj jou zit volgensmij ook alles op je buik toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven