Jaaa....Eind aug/begin sept

03-01-2009 10:43 2964 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdUitgerekend J/M KidsBijzonderheden

Elyane 14-08-2009 3

Pauwie 34 19-08-2009 1 / 1

Mmomo 32 21-08-2009 1

Rebbel 27 28-08-2009 1

Aruba 23 29-08-2009 / Dierewier 27 29-08-2009 1

Visotsky 31 30-08-2009

Star 29 31-08-2009 1

Lala1979 29 01-09-2009 1

Gympy77 31 07-09-2009

Pipi28 33 07-09-2009

Nala24 27 09-09-2009 /

Aapje 30 11-09-2009 /

Suze2 20-09-2009 1

Inad 34 21-09-2009 1

Aapje; das echt rot....hadden ze toch ook wel een paar maanden eerder of later kunnen zeggen, zo neem je niet lekker afscheid. Hopelijk kun je het terugdraaien of je er anders bij neerleggen.

Ponsplaatje; hier is dat ook nog steeds hip en verplicht. Als je er geen hebt maken ze er even 1 voor je, maar dan moet je dus wel id bij je hebben. Overigens heb ik vorige week weer een nieuw ponsplaatje laten maken omdat nu je BSN nummer er ook op moet staan, en ze maakten ook even direct een foto voor in het systeem...echt..het moet niet gekker worden, aan de andere kant vind ik het ook wel goed, er zijn best mensen die zich misdragen in het ziekenhuis of weet ik veel wat uithalen.

Ziekenhuis tas; kijk dat was dus al een goede tip...kleding om in naar huis te gaan..helemaal vergeten. Denk dat ik er maar een zwangerschapsjoggingbroek in doe en een t-shirt met en zonder mouwen.

Wat ik er trouwens nog aan toegevoegd heb is een tijdschrift. Ik had vorige keer 's nacht toen ik nog lag te stuiteren van de adrenaline niks te lezen bij me, tuurlijk heb ik uren naar dochter liggen kijken, maar iets te lezen achter de hand is natuurlijk nooit weg. Ow..en kleingeld voor de snoep/drank automaten moet er nog bij bij mij.
Wat zijn ponsplaatjes?

Aapje, wat ontzettend naar zeg!! En lullig zo vlak voor je verlof!

Hier gekke dag. Net gehoord dat een collega borstkanker heeft
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ah Inad: wat een enorm naar bericht!!! Bah zeg.

@ VIs: hulpverleningsinstelling. Semi-overheid zeg maar.

Moet nu ff boodschappen doen. Kom straks nog wel ff terug!
quote:Nala24 schreef op 29 juli 2009 @ 13:40:

Wilde psies hetzelfde zeggen. Dat die dingen nog bestaan.

Wij hebben stickers. ;)Haha dat meen je niet?? Is het zo ouderwets hier in het oosten? Stickers nog nooit van gehoord.
Gets aap wat een k**bericht zeg! Ik vind het ook echt schandalig en hopelijk haalt OR of iets anders nog wat voor je uit? Hulpverleningsinstanties zijn toch de ergste, stom eigenlijk. Wees maar even pissig hoor!

Inad wat een klote bericht, hele dikke knuffel!!

Wat grappig, ik dacht dat ze echt overal nog met ponsplaatjes werkte. Ze zullen je ook vast helpen zonder maar moest er opeens aan denken en toch maar in tas gedaan. Tijdschrift is ook een goeie en kleingeld natuurlijk ook voor het parkeren!

Heb net even aan diereman gevraagd maar ik snurk al ene tijdje niet meer. IN het midden van de zwangerschap best heftig maar nu niet meer. Hijg wel als een oude man...wordt tijd om in te dalen daar .
quote:Aapje schreef op 29 July 2009 @ 19:18:

Ah Inad: wat een enorm naar bericht!!! Bah zeg.

@ VIs: hulpverleningsinstelling. Semi-overheid zeg maar.

Moet nu ff boodschappen doen. Kom straks nog wel ff terug!

OK. Weet niet precies hoe het daar werkt met bezwaar.

Als ik jou was zou ik een brief schrijven en daarin zetten dat je het niet eens bent met de overplaatsing om reden a, b en c (als jij of de OR denkt dat protesteren iets zou kunnen veranderen aan de beslissing). Verder zou ik schrijven dat je binnen een week nadat je terug bent van je verlof een gesprek hierover wilt hebben en dat je dan je redenen nader zal toelichten en eventueel aanvullen. (als er een mogelijkheid is tot formeel bezwaar binnen jullie instelling, dan moet je je bezwaar beschrijven met de volgende woorden: dat je in 'bezwaar gaat tegen de beslissing', op de volgende 'gronden'. Schijf dan verder dat je binnen een week na afloop van je zwangerschapsverlof graag je 'gronden toelicht tijdens een hoorzitting' en dat je 'je het recht voorbehoud om later met nadere gronden te komen'.... Als je nog geen brief hebt gehad van de instelling is er overigens formeel nog geen besluit en kun je ook niet in bezwaar. In dat geval zou ik de brief afwachten en dan jouw brief terugsturen)

Het is niet zo netjes dat ze hiermee zo vlak voor je verlof komen. Als je het wilt uitvechten kun je proberen dat gevecht op deze manier uit te stellen tot na je verlof, zodat je het van je af kunt zetten. Weeg wel goed af of het überhaupt een gevecht waard is, want leuk is dat natuurlijk niet.

Ik ben geen jurist, maar heb wel een jaar rechten gestudeerd en vrij veel ervaring met bezwaar en beroep bij de overheid. Als je niemand weet met een meer gedegen achtergrond dan ik wil ik je brief best even voor je lezen voor je hem wegstuurt.
Aapje, kunnen ze dat officieel gezien zomaar doen?

Of heb je ook zo’n contract?

Echt sjit hoor en dat ff 1 dag voordat je verlof in gaat. Vind het niet echt netjes.

En Inad ook al klote nieuws gehoord. Is het een jonge collega?

Vent had het er net nog over dat ik hem wakker houdt.

Ik ga steeds beter slapen en wennen aan de geluiden in huis.

Hij steeds slechter, door mijn gesnurk hihi.
Wat schattig, die snurkende en hijgende zwangeren

Ik heb wederom, afkloppen, geen klachten geloof ik. Wel wordt ik wakker van elke draai en IEr daardoor soms ook. Ik zucht en steun en klaag dan graag

Nala, ze is ongeveer zo oud als ik dus ergens rond de 34/35. Ze is er gelukkig erg vroeg bij dus hoop dat het allemaal goed te opereren en weg te halen is.

Aapje, eens met Vis, misschien kun je je er wel succesvol tegen verzetten.. alleen, of dat de sfeer verbetert.. Misschien kun je dan blijven maar is het niet leuk meer.
He Aapje, wat een klotenieuws zeg.

Maar ja, ik werk natuurlijk ook in de hulpverlening en weet helaas hoe het werkt. Bezwaar maken kan waarschijnlijk niet, want je werkt voor de instelling en niet voor die afdeling, bla bla bla.

Kut hoor

En Inad, ook al rotnieuws.

Zal ik het rijtje dan even aanvullen? Las vandaag dat mijn leraar van de lagere school is overleden. Hij heeft een heel belangrijke rol gespeeld in mijn leven en ben er echt stuk van.

En nu net is Zorro hartstikke ziek, dus kan ik mijn verhaal niet doen. Voel me helemaal zielig

Echt balen trouwens dat Zorro zo ziek is. Natuurlijk in de eerste plaats voor hem, maar alles komt nu op mij terecht en dat is best zwaar met drie kinderen in de zomervakantie én hoogzwanger. Ben bekaf.

Maar, verder gaat het wel goed met zwangerschap.

Rebbel, heerlijk te horen dat jullie het zo fijn hebben!!

En ik zag iedereen druk met de ziekenhuistassen in de weer, moet ik ook nog, zucht!
Hopelijk kan de OR nog iets voor je betekenen inderdaad Aap. Werkgevers zuigen ook gewoon vaak

Oooo ja, kleren om in naar huis te gaan! Dat is een goeie. Vorige keer moest mijn vader ze komen brengen

Ik snurk ook niet (maar goed, slaap dan ook amper ), maar vriend wel. Irriteert me dan mateloos op zo'n moment.
Ely, oei dat is zwaar. Hoop voor Zorro, en voor jou dus , dat hij snel opknapt. En gecondoleerd! Wat een naar nieuws ook. Tis geen goednieuwsdag geloof ik, sterkte
Gecondoleerd Elyane, verdrietig nieuws.

Wat heeft Zorro? Is hij ook zo'n Ontzettend Zielige Man als hij ziek is?
Wat een verdrietig nieuws van iedereen zeg...

Iedereen sterkte en een dikke knuffel.
Ely dus ook al naar nieuws... Is er wel echt de dag voor blijkbaar. Heftig als iemand die belangrijk voor was/is overlijdt. Sterkte meid.

Bezwaar heeft idd weinig zin. Ik ben in dienst van de regio Noord en die heeft 2 locaties, dus er is eigenlijk juridisch niet zo veel aan te doen. Maar toch super bedankt Vis. Echt fijn dat je zo mee denkt.

Ik heb besloten dat ik er geen grote strijd over ga voeren, maar wel duidelijk aan ga geven dat ik er boos en verdrietig over ben.

Heb net ff gecheckt maar ik snurk niet Man vond het wel een rare vraag hihi...

Voor de ziekenhuistas heb ik een joggingbroek en 2 shirts om mee naar huis te gaan. Mijn vent heeft nog dextro gekocht en ik moet er nog een boek/tijdschrift in doen (goede tip!) en ook nog kleingeld voor snoep en drinken.

Begin het toch wel spannend te vinden.
Gatsie, blijft een rot ziekte Inad, hoe oud je ook bent.

Maar dit is helemaal jong zeg!

Dikke knuf Elyane!
Ik ga geen tijdschriften meenemen, beval in het kraamhotel met tv en dvdspeler op kamer
Murning!

Ik merk echt dat ik steeds relaxter word. Vandaag ga ik alleen maar ff strijken. Heerlijk!

Vanaaf wel bij schoonouders kijken, hoe ze in het nieuwe huis zitten.

En als het nog lukt, ff naar een dorp hier in de buurt. Daar is Wielerronde. (jaja, de feestweken gaan weer beginnen)

Zal echt wel anders zijn dan voorgaande jaren, maar als het lukt wil ik er af en toe gewoon ff een uurtje naartoe.

Handig met het busje, Vent zijn fiets achterin, kunnen we beide naar huis wanneer we willen.

Heb al een tijdje last van extreme winderigheid als ik op bed lig. Heeft dit ook met de zwangerschap te maken?

Gister ging mijn buik zo te keer met borrelen. Normaal zou je zeggen, dit zijn mijn darmen.

Maar is dat dan ook zo? Of was het onrustig in mijn buik? (zoals ze dat zeggen aan het eind van je zwangerschap)

Merk toch dat ik nu meer let op krampjes en zo. Vind ik iets minder leuk. Doet me denken aan de periode dat we zwanger wilden raken. Zo bang dat de ongesteldheid zou komen.

Nu toch wel een beetje bang of de bevalling dan komt of zo.

Weet het, misschien beetje gek, maar heb dat wel steeds meer.
Ik word juist heel erg a-relaxt van strijken

Als het echt winderig was Nala lijkt het me je darmen

Mijne worden nu gelukkig ook weer wat actiever. Komt volgens mij omdat baby aan het indalen is en ze dus weer een beetje ruimte krijgen.
Ely; gecondoleerd, is idd erg als iemand zo'n grote rol in je leven gespeeld heeft! En ik ben ook wel benieuwd of jouw man ook zo'n zielig hoopje mens is als hij ziek is. Hier hoop ik maar dat manlief dit keer op de been blijft want in mijn vorige kraamtijd kreeg manlief 1 1/2 week de griep en deed net of hij doodging (is normaal bij hem hoor). Ik heb hem toen voor het eerst in zijn leven verplicht aan de paracetamol geholpen. Werd er simpel van. Trouwens, in je eentje voor 2 kids zorgen in vakantie tijd en hoog zwanger....RESPECT! Ik doe het je niet na.

Inad; zo'n ***ziekte is dat. Fijn dat ze er vroeg bij zijn, dan is er met borstkanker een hele goede kans op volledige genezing, maar dan nog blijft het heel ***!

Nala; het kan natuurlijk beide zijn, al denk ik meer aan je darmen. Ik merk hier dat het ook rommelt in mijn buik hoor en wat dat dan precies is..geen idee, maar vermoed mijn darmen. Vooral als je op je zij ligt krijgen je ingewanden weer meer ruimte om dingen te gaan verwerken. Zo plas ik me 's nachts een ongeluk en overdag nauwelijks terwijl ik toch veel drink, het lijkt of mijn lichaam 's nachts pas door kan lopen ofzo.

Vandaag laatste dag dat ik eigenlijk alleen voor dochter moet zorgen (en ik heb nog geen tv aangezet!) maar ik ben gesloopt nu, nu doet ze haar middagdut en daarna ga ik haar naar oma brengen voor 2 uurtjes, mijn rug/bekken is versleten met al dat gesjouw.
Lala, irritant hè dat nachtelijke plassen?! Overdag gaat het hier ook goed en 's nachts moet ik tig keer. We hebben geen wc boven dus best irritant.

Welterusten zo Lala
Ja dat idee heb ik ook Star, dat mijn darmen weer wat meer ruimte krijgen.

Zit een kern van logica in ja.

Balen Lala dat je rug al zo vroeg op de dag versleten is.

De kleine nu ff lekker naar oma?

Ik ben lekker van alles en nog wat aan het regelen en bellen, klaarzetten.

Enveloppies aan het schrijven. Heerlijk, dat ik dingen af kan ronden.
Wat een klotedag voor velen gisteren. Ely gecondoleerd nog, erg kut. Zorroman dus goed ziek, arme hij en arme jij. Ik hoop dat hij niet zo'n man is zoals vele van ons die kennen . Verschrikkelijk. Hopelijk is hij snel weer opgeknapt. Geen hulptroepen die even met de kids kunnen spelen?

Aapje goed dat je het duidelijk gaat aangeven dat je het er niet mee eens bent en verdrietig en boos bent. Wie weet kun je nog met hulp Vis!

Darmen geen last van (joehoe) en plassen snachts onvoorstelbaar zo vaak. Zoveel vocht krijg ik niet eens binnen. Hier beetje baaldag. Nesta wilde niet slapen vanmiddag, ik niet gezellig. Nu is Nesta Bob de Sloper ipv Bob de bouwer zoals hij zelf zegt en echt alles wordt gesloopt in huis grrrr. Wordt tijd voor rondje supermarkt!

Ciao
Ely, gecondoleerd! Ik kan me goed voorstellen dat je er zo van onder de indruk bent, zeker aangezien hij zo belangrijk is geweest voor je .

Inad, ook al zulk naar nieuws. Wat een rotziekte is dat toch, die iedere keer zo willekeurig om zich heen slaat onder zowel jongere als oudere vrouwen. Altijd enorm schikken als iemand met wie een dag eerder nog niets aan de hand leek ineens moet meedelen dat ze het heeft .

Aap, Als je inschat dat het geen zin heeft om actie te ondernemen lijkt het me inderdaad beter om je frustratie even te uiten en je er verder bij neer te leggen. Het blijft lullig, zoiets.

Ben net naar de kapper geweest. ¤50,- lichter voor een simpele hair cut (normale prijs hier) en weer iedere krul/slag uit mijn haren geföhnt. Is hier al minstens anderhalf jaar mode .

Er komen vanavond logés uit Dublin voor een weekendje in het 'Wilde Westen' . We gaan zaterdag naar de horse races. Heb er veel zin in. Vandaag is het Ladies Day. De stad is vol Ierse vrouwen in avondjurk en hoedje. Gelukkig is het mooi weer. Vorig jaar regende het en zag je bij sommigen de gezichtsbruiner (heet dat zo in het Nederlands? 'tan') van hun armen naar beneden stromen .
Hé Dier, ook al wat in de mineur ...

Die Nesta, Bob de Sloper
Hahahaha echt waar? Die bruine zooi. En wat leuk zeg. Lady's day. Is dat echt met high tea en de bontste hoedjesverkiezing? (zo stel ik me dat voor)

Nesta sloopt niet alleen in huis. Hij sloopt jou ook zo te horen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven