Jaaa....Eind aug/begin sept
zaterdag 3 januari 2009 om 10:43
NaamLeeftijdUitgerekend J/M KidsBijzonderheden
Elyane 14-08-2009 3
Pauwie 34 19-08-2009 1 / 1
Mmomo 32 21-08-2009 1
Rebbel 27 28-08-2009 1
Aruba 23 29-08-2009 / Dierewier 27 29-08-2009 1
Visotsky 31 30-08-2009
Star 29 31-08-2009 1
Lala1979 29 01-09-2009 1
Gympy77 31 07-09-2009
Pipi28 33 07-09-2009
Nala24 27 09-09-2009 /
Aapje 30 11-09-2009 /
Suze2 20-09-2009 1
Inad 34 21-09-2009 1
Elyane 14-08-2009 3
Pauwie 34 19-08-2009 1 / 1
Mmomo 32 21-08-2009 1
Rebbel 27 28-08-2009 1
Aruba 23 29-08-2009 / Dierewier 27 29-08-2009 1
Visotsky 31 30-08-2009
Star 29 31-08-2009 1
Lala1979 29 01-09-2009 1
Gympy77 31 07-09-2009
Pipi28 33 07-09-2009
Nala24 27 09-09-2009 /
Aapje 30 11-09-2009 /
Suze2 20-09-2009 1
Inad 34 21-09-2009 1
maandag 4 mei 2009 om 11:55
Inad, duim voor je! Ik denk bij jou ook aan een meisje, ben benieuwd...
Aruba, fijn dat je je weer beter voelt. En lekker dat je he-le-maal géén last van hormonen hebt
Hier ook lekker vrij, Lala. Hoop ook alvast op een zonnige septembermaand.
Vannacht niet lekker geslapen, last van ingewanden, ik weet niet welke, maar kon geen lekkere houding vinden. Dochter was om 6.30u wakker en ligt er daarom nu alweer in, dus ik ga misschien ook maar even met een boek in bed.
Aruba, fijn dat je je weer beter voelt. En lekker dat je he-le-maal géén last van hormonen hebt
Hier ook lekker vrij, Lala. Hoop ook alvast op een zonnige septembermaand.
Vannacht niet lekker geslapen, last van ingewanden, ik weet niet welke, maar kon geen lekkere houding vinden. Dochter was om 6.30u wakker en ligt er daarom nu alweer in, dus ik ga misschien ook maar even met een boek in bed.
maandag 4 mei 2009 om 12:35
Inad; wat spannend...we liggen vanmiddag dan tegelijk te echoen want ik heb om 15:20 een afspraak. Hihi...ik duim nu wel even vast voor je, op dat moment zal ik er niet aan denken. Ik zie mijn petekindje nu niet meer zo vaak als ik zou willen. Tot haar 4e zag ik haar minimaal 1x per week (ik paste toen nog vaak op) maar na de scheiding van haar ouders en haar moeder (mijn nichtje) met nieuwe vriend in verweggistan, en ik zelf ook een kind is het echt plannen om haar te zien, maar ik doe er iig mijn best voor.
Rebbel; niet geslapen en dan kind om 6:30 wakker..pfff...dat zijn van die dagen. Is het slapen bij jullie dochter ook zo wisselend momenteel? De ene dag tot 8 uur, de andere dag zeer vroeg wakker, althans zo is het hier nu. Hopelijk lig je nu ook even lekker op de bank met je ogen dicht.
Aruba; fijn dat je je vandaag beter voelt! En vrijdag is iig best al snel voor de volgende afspraak.
Ik heb net weer een stuk van de nieuwe kamer voor dochter leeg geruimt (was hobbyruimte) wat een zooi verzamelt een mens toch zeg. Heeft iemand nog tips van een winkel waar ze leuke kinder/peuterkamers hebben? Wij zijn nog op zoek, maar kunnen maar niks naar onze zin vinden wat ook nog betaalbaar is.
Rebbel; niet geslapen en dan kind om 6:30 wakker..pfff...dat zijn van die dagen. Is het slapen bij jullie dochter ook zo wisselend momenteel? De ene dag tot 8 uur, de andere dag zeer vroeg wakker, althans zo is het hier nu. Hopelijk lig je nu ook even lekker op de bank met je ogen dicht.
Aruba; fijn dat je je vandaag beter voelt! En vrijdag is iig best al snel voor de volgende afspraak.
Ik heb net weer een stuk van de nieuwe kamer voor dochter leeg geruimt (was hobbyruimte) wat een zooi verzamelt een mens toch zeg. Heeft iemand nog tips van een winkel waar ze leuke kinder/peuterkamers hebben? Wij zijn nog op zoek, maar kunnen maar niks naar onze zin vinden wat ook nog betaalbaar is.
maandag 4 mei 2009 om 13:15
http://www.meubelaanbiedi ... _brasil_bij_mammoet_wonen
http://www.wehkamp.nl/Win ... =R28&ArtikelNummer=500083
http://www.otto.nl/is-bin ... L_BrowseCatalog-Start;sid=4DmxkffJ1Qiwkb43LjSsU6KZDD9Hi3Xz90s6VucvyagGmN5YVzA6VucvRLh0TQ==?CategoryName=sh5162051
http://www.wehkamp.nl/Win ... =R28&ArtikelNummer=500083
http://www.otto.nl/is-bin ... L_BrowseCatalog-Start;sid=4DmxkffJ1Qiwkb43LjSsU6KZDD9Hi3Xz90s6VucvyagGmN5YVzA6VucvRLh0TQ==?CategoryName=sh5162051
maandag 4 mei 2009 om 15:04
Of gewoon verschillende meubeltjes die je leuk vindt bij elkaar scharrelen, Lala? Hoeft geen voorgemaakte kamercombo te zijn toch? Ik neem dingen over van zus en niets past perse bij elkaar maar ga er toch een geheel van maken met verf en wat al niet meer
En leuk, tegelijk echoën. Ik duim nu ook voor jou
Ik moet over kwartiertje weg, denk dat jij al onderweg bent.
Rebbel, naar van niet slapen
Aruub, jullie mogen het wel weten, maar ik zet het dan op hyves, niet hier op vief denk ik, net iets te openbaar (heb best veel bekende meeschrijvers en het stikt van de meelezers natuurlijk )
En leuk, tegelijk echoën. Ik duim nu ook voor jou
Ik moet over kwartiertje weg, denk dat jij al onderweg bent.
Rebbel, naar van niet slapen
Aruub, jullie mogen het wel weten, maar ik zet het dan op hyves, niet hier op vief denk ik, net iets te openbaar (heb best veel bekende meeschrijvers en het stikt van de meelezers natuurlijk )
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
maandag 4 mei 2009 om 16:21
Aruba, ik heb soms ook het idee een harde buik te hebben. Psies zoals jij het omschrijft. Ben wat dat betreft ook wel onzeker, want je weet niet wat je moet voelen.
Goed dat je nu ff thuis blijft en er achter aan gaat.
Inad, ben je al trug van de 20 wkn echo, ben benieuwd!!!
Ik denk dat jullie een jongetje gaan krijgen.
Rebbel, voel je je weer iets lekkerder?
Lala, hoe was het bij de gyn?
Wij hebben ook een petekindje. Altijd zo trots op dat kleine mannetje.
Jullie morgen nog wat doen?
Ik ga niets speciaals doen, doen we eigenlijk nooit 5 mei.
's Ochtends het huis hier soppen, 's middags behang trekken in het nieuwe huis.
Want... Over een uurtje hebben we de sleutel!!! Eerst nog een dagje gewerkt en we gaan zo richting het nieuwe huis.
Heb er zin in!
Vanaaf komt ook het een en ander aan familie en vrienden kijken, gezellie!
Goed dat je nu ff thuis blijft en er achter aan gaat.
Inad, ben je al trug van de 20 wkn echo, ben benieuwd!!!
Ik denk dat jullie een jongetje gaan krijgen.
Rebbel, voel je je weer iets lekkerder?
Lala, hoe was het bij de gyn?
Wij hebben ook een petekindje. Altijd zo trots op dat kleine mannetje.
Jullie morgen nog wat doen?
Ik ga niets speciaals doen, doen we eigenlijk nooit 5 mei.
's Ochtends het huis hier soppen, 's middags behang trekken in het nieuwe huis.
Want... Over een uurtje hebben we de sleutel!!! Eerst nog een dagje gewerkt en we gaan zo richting het nieuwe huis.
Heb er zin in!
Vanaaf komt ook het een en ander aan familie en vrienden kijken, gezellie!
maandag 4 mei 2009 om 18:30
Alles was helemaal goed
We hadden een hele leuke echoscopiste, die uitgebreid vertelde bij alles. Heel mooi de vier hartkamers kunnen zien, mooi gesloten bovenlipje, mooi dicht ruggetje, mooi gevulde blaas en maag. Zo fijn allemaal.
En, omdat 20 weken me niet verspreken op het forum toch niet lukt....
maandag 4 mei 2009 om 18:38
en dan nu voor de meer tuttige variant:
Anne Geddes, man, bah
Zo leuk nu, na al een meisje te hebben. Meisje wat net zo leuk, maar tis wel goed voor de stand hier he?
Namen wordt nu extra moeilijk en ik vind jongenskleertjes meestal vreselijk, dus tips wel;kom wat dat betreft
maandag 4 mei 2009 om 18:41
Jeej ook een jongetje!! Helemaal geweldig!! (je was me net voor met je post!)
Oh en kleertjes: bij de v&d hebben ze wel leuke stoere kleding. Ik heb bijvoorbeeld al een zwarte romper gekocht met een ster erop.
En natuurlijk vooral fijn dat alles goed was! Dat is het belangrijkste!
@ Nala: wat super dat je de sleutel vandaag krijgt! Je bent nu waarschijnlijk al in je nieuwe huis! Leuk joh!
Oh en kleertjes: bij de v&d hebben ze wel leuke stoere kleding. Ik heb bijvoorbeeld al een zwarte romper gekocht met een ster erop.
En natuurlijk vooral fijn dat alles goed was! Dat is het belangrijkste!
@ Nala: wat super dat je de sleutel vandaag krijgt! Je bent nu waarschijnlijk al in je nieuwe huis! Leuk joh!
maandag 4 mei 2009 om 18:47
Goed he Aruba
Echovrouw vroeg ook: heb je een voorgevoel. Dus ik zei: ik zat er bij dochter finaal naast en dacht toen jongen en nu denk ik stiekem meisje, dus dan is het vast het tegenovergestelde
Piemeltje was erg goed te zien trouwens, echt geen twijfel over mogelijk
Ik ga ook eens bij V&D kijken, dankje Aapje.
En Ja, leuk van huis, Nala
Echovrouw vroeg ook: heb je een voorgevoel. Dus ik zei: ik zat er bij dochter finaal naast en dacht toen jongen en nu denk ik stiekem meisje, dus dan is het vast het tegenovergestelde
Piemeltje was erg goed te zien trouwens, echt geen twijfel over mogelijk
Ik ga ook eens bij V&D kijken, dankje Aapje.
En Ja, leuk van huis, Nala
maandag 4 mei 2009 om 20:20
Gefeliciteerd Inad, wat leuk een jongen
! Enne even for the record IK HAD HET GOED, IK HAD HET GOED . Blij dat alles goed was. Jongensnaam lastig he, kan je alleen succes wensen. Bij Nesta maak ik er een sport van om stoere en vrolijke kleren te scoren maar weet niet goed wat je smaak is? Tot maat 92 kun je goed bij de Hema terecht daarna drama. Dan hop naar de WE (tip van Kess) en lang leve H&M ik weet niet wat ik zonder hen moest . O ja enne natuurlijk (hoe heet dat merk nou? zucht steun...) daar kom ik nog op terug, wat stom. Komt dus allemaal best goed . Geniet ervan, wat leuk zeg
Aruba haha fijn dat jij ook nergens last van hebt en heel steady door je zwangerschap heen gaat.
Lala hoe is het gegaan vandaag?
Rebbel nog kunnen tukken? Lekker nog dat middagslaapje..
Nala gefeliciteerd met de sleutel en veel succes morgen.
Iemand nog naar het bevrijdingsfestival morgen? Ik ben gek op festivals en op bevrijdingsfestival is het altijd gezellig. Heb er zin in, jammer dat het weer wat minder mooi is maar dat scheelt ook in mijn gemis van bier . Volgend jaar weer...O ja en ben vandaag weer goedgekeurd bij Vk, ook altijd prettig.
Aruba haha fijn dat jij ook nergens last van hebt en heel steady door je zwangerschap heen gaat.
Lala hoe is het gegaan vandaag?
Rebbel nog kunnen tukken? Lekker nog dat middagslaapje..
Nala gefeliciteerd met de sleutel en veel succes morgen.
Iemand nog naar het bevrijdingsfestival morgen? Ik ben gek op festivals en op bevrijdingsfestival is het altijd gezellig. Heb er zin in, jammer dat het weer wat minder mooi is maar dat scheelt ook in mijn gemis van bier . Volgend jaar weer...O ja en ben vandaag weer goedgekeurd bij Vk, ook altijd prettig.
maandag 4 mei 2009 om 21:53
maandag 4 mei 2009 om 22:22
Inad gefeliciteerd, superleuk een jongetje! En vooral fijn dat alles goed was. Nu hebben we het allemaal gehad, toch?
Over jongenskleren gesproken, ze hebben nu bij hema heel leuk jongensspul met autootjes, kleine maatjes. Zus heeft twee jochies en die is ook altijd heel enthousiast over de WE en H&M.
Ik heb vanmiddag welgeteld 30 minuten mijn ogen dichtgehad, dus wel even lekker. Ben trouwens niet de hele nacht wakker geweest hoor, heb wel geslapen, alleen wat kort. Voordeel van zo vroeg wakker worden van dochter is dat ze er dan ook weer vroeg in kan en ik een lekker lange avond voor mezelf had.
Dier, ga je naar bevrijdingsfestival in Z? Altijd leuk daar. Hier is niet echt wat in de buurt, dus gaat aan mijn neus voorbij dit jaar.
Lala, waarom zoek je idd niet gewoon leuke losse meubels bij elkaar, wat Inad ook al zei? Lijkt me een stuk makkelijker, dan hoef je niet per se een complete kamer mooi te vinden, die ook nog eens betaalbaar is. En vind ik persoonlijk ook leuker.
Over jongenskleren gesproken, ze hebben nu bij hema heel leuk jongensspul met autootjes, kleine maatjes. Zus heeft twee jochies en die is ook altijd heel enthousiast over de WE en H&M.
Ik heb vanmiddag welgeteld 30 minuten mijn ogen dichtgehad, dus wel even lekker. Ben trouwens niet de hele nacht wakker geweest hoor, heb wel geslapen, alleen wat kort. Voordeel van zo vroeg wakker worden van dochter is dat ze er dan ook weer vroeg in kan en ik een lekker lange avond voor mezelf had.
Dier, ga je naar bevrijdingsfestival in Z? Altijd leuk daar. Hier is niet echt wat in de buurt, dus gaat aan mijn neus voorbij dit jaar.
Lala, waarom zoek je idd niet gewoon leuke losse meubels bij elkaar, wat Inad ook al zei? Lijkt me een stuk makkelijker, dan hoef je niet per se een complete kamer mooi te vinden, die ook nog eens betaalbaar is. En vind ik persoonlijk ook leuker.
maandag 4 mei 2009 om 22:59
Ik vind het zelf ook leuker inderdaad. Heb het niet zo op pre-fab babykamers, maar smaken verschillen
Lala, ben benieuwd hoe het was, hopelijk alles goed!
Lekker, even liggen en ogen dicht Rebbel.
Ik heb na eerste echo al iets leuks en vrij jongensachtigs neutraals gekocht bij H&M dus dat houd ik er in. Hema vind ik voor meisjes heel leuk, zal eens beter op de jongenskleertjes letten. En WE ga ik zeker kijken, Kessjongens zien er altijd leuk uit
Name It ken ik wel van Chica, Dier. Is inderdaad leuk ook.
Ely, naar van die rugpijn
Wel hele mooie buikfoto op Hyves zeg!
Lala, ben benieuwd hoe het was, hopelijk alles goed!
Lekker, even liggen en ogen dicht Rebbel.
Ik heb na eerste echo al iets leuks en vrij jongensachtigs neutraals gekocht bij H&M dus dat houd ik er in. Hema vind ik voor meisjes heel leuk, zal eens beter op de jongenskleertjes letten. En WE ga ik zeker kijken, Kessjongens zien er altijd leuk uit
Name It ken ik wel van Chica, Dier. Is inderdaad leuk ook.
Ely, naar van die rugpijn
Wel hele mooie buikfoto op Hyves zeg!
maandag 4 mei 2009 om 23:39
Hé, weer een goede echo!!!!! Gefeliciteerd met jullie knulletje Inad!
Gefeli Nala, dat jullie de sleutel hebben.
Hier is het druk. Wel wat hap snap geforumd tussendoor, maar vooral veel gepoetst en gewerkt aan weer een volgend onderzoeksvoorstel. (Grote opdracht waarvoor ik laatst een onderzoeksvoorstel + offerte heb geschreven overigens niet gekregen..
) . Ons huis is een studentenhuis geweest. Zag er op het eerste gezicht wel schoon uit, maar als je wat kastjes opentrekt moet er toch nog wel erg veel gebeuren. Keuken, woonkamer, 1 slaapkamer, toilet, badkamer en tuin zijn af. overige 3 slaapkamers + bijkeuken moeten nog. Het is wel heel lekker om 's avonds bij de open haard te zitten. We stoken kolenvuurtjes. We beginnen er inmiddels handigheid in te krijgen om ze brandende te krijgen, want dat is toch wel iets lastiger dan met hout.
Ik moet vanaf morgen tot en met zaterdag naar Dublin, ivm 2 conferenties, een gesprek op de universiteit en een lezing. Tot daarna!
Groetjes!
Gefeli Nala, dat jullie de sleutel hebben.
Hier is het druk. Wel wat hap snap geforumd tussendoor, maar vooral veel gepoetst en gewerkt aan weer een volgend onderzoeksvoorstel. (Grote opdracht waarvoor ik laatst een onderzoeksvoorstel + offerte heb geschreven overigens niet gekregen..
Ik moet vanaf morgen tot en met zaterdag naar Dublin, ivm 2 conferenties, een gesprek op de universiteit en een lezing. Tot daarna!
Groetjes!