JANUARI 2009

06-05-2008 13:25 4941 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee Chili, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Daar had ik helemaal overheen gelezen

Ik oefen niet met Bloem op eetgebied, ik ga er vanuit dat ze zelf aangeeft wanneer ze wil drinken, en als dat na de slaapjes is, so be it. Ze ligt trouwens soms wel heel wakker te kijken, dan was ze waarschijnlijk al eventjes wakker. Maar ik vind het niet erg hoor, dat ze vaak drinkt. (het is nu meestal een keer of 9, heel netjes voor een op verzoek gevoede baby geloof ik)

Nu vind ik het wel even erg dat ze vaak drinkt trouwens. Ik heb namelijk een bloedblaar. Op mijn tepel. Auw.
Dank Wen! Klinkt heel pijnlijk, hopelijk geen regeldagje vandaag ;). Sorry, dacht dat je schreef dat ze telkens wilde drinken na een slaapje, ook na bv een autoritje en dat je dat iets wilde verminderen door haar af te leiden. Iedereen moet doen waar zij zich goed bij voelt.

Hier valt het weer vandaag een beetje tegen, jammer.

Marianne; succes morgen met de controle van Melle. Ook alvast succes weer met werken. Heb je er wel zin in?
Oh, dat willen drinken na een autoritje valt alweer wat mee inmiddels niets zo veranderlijk als een baby! Maar het gaat me ook meer om de thuisslaapjes.

Wij gaan zo BBQ-en, hier wel mooi weer!
Chili, verkouden komt alleen door een virus en niet door kou. Te weinig kleertjes wordt ze dus niet verkouden van. Ze kan nu ook hetzelfde aan als jij. Dat had ik ook gevraagd op CB. Vermoedelijk komt het dus toch van KDV. Ga er maar vanuit dat ze de komende maanden doorlopend verkouden is... . Niet leuk, maar ja. Anders zou ze het allemaal krijgen als ze naar de peuterschool of basisschool zou gaan.

Wen: auw...

Hier was het vandaag weer heerlijk weer, dus de hele dag buiten geweest. Ik had Melle onder de wapperende was gehangen. Hahaha. dat klinkt niet goed. Ik bedoel dat ik hem onder de wapperende was heb gezet in de wagen. Dat vond hij wel heel interessant om naar te kijken. Heb ik een filmpje van gemaakt. Zal ik even op hyves zetten.

Jammer dat ik op mn laatste dag nog met Melle naar het ziekenhuis moet. Ben er vermoedelijk de hele middag mee zoet. Bleh...

En dan dinsdag weer werken. Sta er eigenlijk een beetje neutraal in. Ik zie het wel. Ik zal Melle heel erg missen. Maar ja. Het moet toch. En 1 dag moet de eerste zijn. En dat is dinsdag.
Wat natuurlijk wel kan is dat er een virus op de loer ligt, en door kou het lijfje alle energie nodig heeft om warm te blijven. De weerstand heeft dan minder prioriteit, en het virus kan toeslaan.

Maar linksom of rechtsom, zielig blijft het.

Hopelijk is de controle van Melle morgen goed Marianne!
Inderdaad de hele nacht gesnotterd Marianne, zoooo zielig. Ze begint er nu ook bij te hoesten. Hierdoor dronk ze vanochtend volgens mij ook erg weing (gevoel, gaf bv). Succes vanmiddag, inderdaad jammer dat het op je laatste (zonnige) dag is.

Wen; hahaha dat klopt. Nog lekker gegeten van de BBQ? Hier werd het aan het eind van de middag ook weer zonniger.

Nou, ga douchen. Moet zo de auto weer in naar mijn werk. En op maandag is het altijd druk op de weg. Moet helaas ook 70 km rijden bah! Pas weer om half 7 vanavond thuis
werk ze chili! inderdaad wel een lange dag! Ik moet vanmiddag beginnen tot 23 00 vanavond en dan morgenoverdag weer. Pff, deze week 5 diensten, zal ook wel even wennen worden! Marianne hopelijk is alles goed vanmiddag en veel plezier met je eerste werkdag! Hopelijk valt het je mee! Ik " betrapte" mezelf net erop dat ik zin had om weer te gaan zometeen!

Verder heeft uk ook een regeldagje ingelast lijkt het. Hij drinkt ineens om de 3 uur en dan twee borsten ipv om de 4 een borst. Heb er gewoon gevoelig tepels van, hij ligt er echt aan te worstelen. Trappen met die beentjes en zuigen als een gek, ik denk om te proberen er meer uit te krijgen. Hij huilde nu ook af en toe echt, dat doet hij eigenlijk niet zo vaak. Lekker vaak drinken maar, dan zal het wel weer snel over zijn. Ik denk dat het misschien een beetje terug is gelopen van de spanning van weer werken, daar kolven en alle drukte rondom het huizen zoeken! We hebben er een op het oog nu. Woensdag de tweede bezichtiging, ik hoop zo dat niemand ons voor is! Fijne dag allemaal!
He meiden,

Degenen die moeten werken, werkze maar weer!! Heb even geen tijd om uitgebreid te reageren, sorry!

Chica gaat vandaag een paar uurtjes wennen op het kdv.. Spannend hoor! Maar gaat vast goed. Het flesje wat ze daar krijgt staat klaar en manlief en ik gaan lekker lunchen in de stad.

O, ze wordt wakker (hier ook slaaptraining in bed, gaat al behorlijk goed, jippie!), heeft net 1,5 uur in haar bedje geslapen.

Ik ga er weer vandoor!
Hai, hai,

Jee wat lekker veel geschreven weer!

Allereerst. Chili. Nog gefeliciteerd en fijn dat je een leuke dag gehad hebt.

Wen. Ik schreef eerder al eens dat ik het knap vind dat je het volhoudt om zoveel te voeden. Het vergt immers toch veel tijd en energie. Maar vanzelfsprekend heb je dit over voor je kleintje. Maar een bloedblaar? Ai... Mijn gevoel is dat je het voeden op verzoek ook een beetje kunt sturen. Als ik jouw verhaal lees met de korte slaapjes en na het slapen drinken (waardoor meer voedingen) herken ik toch veel van Björn toen hij rond de 5 weken was. En toen ben ik dus wel langzaam gaan rekken. Tot ik dus op minimaal 3 en maximaal 4 uur tussen de voedingen overdag kwam. In de nacht mogelijk langer. En dat hielp wel hoor. Hij kreeg echt genoeg maar ging meer slapen en minder drinken. Ik moest hem wel eerst afleiden na het slaapje. Bijvoorbeeld een boodschapje doen in de maxicosi etc... Hier wende hij dan aan want honger had hij eigenlijk nog niet. Het was meer een gewenning geworden het drinken na het slaapje.

Misschien wel iets om te proberen? Als het goed is gaat ze dan ook meer drinken per keer. Dus minder vaak maar meer. En de nachten gaan als het goed is beter omdat ze wennen aan langer zonder voeding en meer verzadigd zijn. Björn kreeg gisteren om 22.30 uur de laatste voeding en kwam om 6.30 uur weer. De dagen daarvoor kwam hij meestal rond 5.00 uur.

Ik combineer nu nog steeds fles met kunstvoeding. Net zoals Chili. Gisteren kwam ik zelfs een keertje weer op 7 uit (door een extra nachtvoeding) maar normaal al weken op 6. Eigenlijk wil ik de middelste voeding (overdag) net als Chili gaan afbouwen maar dit lukt nog slecht. Ik heb gewoon zoveel voeding dat het zeer gaat doen en nu ik nog thuis ben is weer aanleggen toch makkelijker.

En Chili. Hoe langer ik er tussen laat hoe meer spanning ik ook krijg hoor. Ik heb dan wel het gevoel dat hij veel korter drinkt dan als mijn borsten slapper zijn. Maar toch krijgt hij er dan ook genoeg uit hoor. Je merkt het wel aan ze. Als ze goed blijven slikken en tevreden blijven komt er wel iets uit. Ik heb een keertje gehad dat er blijkbaar minder kwam of niet snel genoeg en toen ging hij toch lopen trekken... Auw!! Niet fijn..

Qua slapen overdag gaat het hier ook heel goed. Na de ochtendvoeding slaapt hij minstens een uur tot anderhalf uur. De volgende voedingen verlopen bijna allemaal hetzelfde. Ca. een uur tot anderhalf uur na de fles wordt hij moe en kan ik hem zo wegleggen in zijn bedje boven of in de reiswieg. Hij slaapt dan meestal weer 1 - 2 uur tot de volgende voeding. En dan gaat bij mij het drinken na het slaapje dus ook weer op.

's avonds is hij altijd wat onrustig. Toch probeer ik hem rond 20.30 uur in bed te hebben. Mijn oudste slaapt meestal tussen 19.30 en 20.00 uur en zo hebben we ineens de avond weer vrij! Ik moet hem dan wakker maken voor de laatste voeding rond 22.30 uur waarna hij zo weer verder slaapt.

Hier geldt echt. Hoe ouder hij werd hoe meer hij ging slapen.

Ik had afgelopen zaterdag een bruiloft en ben van 12.15 tot 01.30 uur! Van huis geweest! Mijn schoonmoeder en haar vriend pasten bij ons thuis op. Dat ging prima. Ik moest alleen zien te kolven ergens... Ai.. Dat was lastiger.

Ik had rond 11.45 uur gekolfd en had rond 17.00 uur weer willen kolven. Echter wist ik niet waar. We hebben eerst de ceremonie bijgewoond en moesten toen overbruggen van 16.00 tot 20.30 uur. We waren in Scheveningen. De auto stond buiten geparkeerd. Parkeergarages waren vol. Dus in auto kolven was geen optie. En in geen enkel café heb je een plek om te kolven. heb er ook niet naar gevraagd hoor. Zag het zo wel. Geen invalidetoilet of wat dan ook.

Toen heb ik maar overgeslagen. Op de avondlocatie. Was weer ergens anders ben ik om 20.00 uur gaan kolven. Dus ruim 8 uur er tussen. Ik was al iets aan het afbouwen dus dat scheelt.

Maar was ook niet relaxed. Ik had de dag ervoor gebeld voor een ruimte. Was ok. Maar toen ik er was bleek de ruimte gereserveerd voor de band. En toen ook weer niet... Zat ik eindelijk in een spreekkamer met de deur op slot werd er meerdere malen aan de deur gerammeld en ik moest zelfs een keertje tussendoor open doen... Niet echt relaxed dus en je voelt je toch wel raar. Zo in je nette kleding te kolven op een vreemde locatie. Zo snel mogelijk gedaan dus en minder dan normaal. Totdat we naar huis gingen hoefde ik gelukkig niet meer (omdat hij de nachten meestal al doorslaapt). Gekolfde melk weg laten zetten in de koeling.

Maar om 3.00 uur 's nacht heb ik het mannetje wel wakker gemaakt voor een extra voeding...hihi... Toen stond er door het niet drinken/kolven overdag en het weinige kolven in de avond toch wel heel erg veel spanning op. Ik kon er niet van slapen. Maar was ook wel even fijn. Kon ik mijn kleine mannetje nog even knuffelen want die mis je toch wel na zo'n dag. maar het was ook wel even heerlijk weer. Even lekker swingen op een bruiloft, even lekker uit eten met mijn man, even tijd voor je zelf...

En van die was... Heeeeel herkenbaar. Er liggen hier ook stapels gewassen was. Deels opgevouwen, deels nog niet... Het wassen lukt nog wel. Maar het opruimen?? Gelukkig irriteert mij man het ook regelmatig dus dan helpt hij wel.

Liefs,

nikiet
Pluk de dag!
Hai,

Wen... sorry... ik lees nu ook pas dat je niet wil oefenen met de voeding.... Is inderdaad wat je zelf wilt. 100% op verzoek of toch een beetje sturen.

Maar hier dus het zelfde als Chili... Steeds meer ondernemen na het slaapje en niet meer meteen voeden en dat lukt goed als het voeden korter is dan 3 tot 4 uur geleden... Maar dat ging dus niet meteen helemaal vanzelf.

doei

Nikiet
Pluk de dag!
Nou, Chica is terug van het kdv.. Toen ik haar ging halen was ze volledig hysterisch: ze wilde de fles niet accepteren..

Ze verzekerden me dat het de hele tijd prima ging, tot de laatste 10 minuten, dus dat moet ik dan maar geloven.

Ik vind het echt zo vervelend, heb er echt even een flink potje om gehuild net. Deze week maar goed oefenen met de fles en maandag nog een keertje wennen. Pfff
hai,

Jee Lucia. Wat naar om haar zo op te halen. Maar vertrouwen houden dat het verder goed gaat hoor. Misschien dat ze gewoon oververmoeid is/was? Ze krijgen ineens zoveel prikkels te verwerken. Als het goed is went ze er vanzelf aan. Succes met oefenen.

Wat een weertje niet? Heerlijk dat je dan nog thuis bent.

Ik zet zo nog wat foto's op Hyves. Ik heb het campingbedje in de tuin gezet als box. Daar is hij eerst heerlijk in gaan spelen en zojuist in slaap gevallen. Voor het eerst in dit bedje. Ik laat hem daar langzaam aan wennen. Makkelijk voor uit logeren en de vakantie straks. De reiswieg is nl. snel te warm en krap.

Één zijkant heb ik dicht gemaakt voor de wind en ik heb er een doek boven gehangen. Ook tegen de wind en de vele pluisjes uit de bomen.

liefs, nikiet
Pluk de dag!
Lucia; ze liegen vast niet tegen je hoor! Maar blijft inderdaad niet prettig voelen. Ik weet wat het is... accepteert ze thuis de fles wel?

Morgen meer. Ga nu slapen, net als Yuna ;) ben er morgen weer. Ben lekker vrij
Ach Lucia, dat is ook niet leuk aankomen daar! Hopelijk gaat het de volgende keer beter en was het echt even wennen voor haar.

Ik denk dat ik wat onduidelijk was over die slaapjes en het drinken. Dat ze na 10 minuten slapen in de auto ook al wilde drinken was natuurlijk niet de bedoeling als ze net daarvoor al getankt had voor de reis, en dan leid ik haar dus wel af. Maar na haar normale slaapjes overdag (30 minuten + ) vind ik het prima dat ze wil drinken, dan heeft ze er over het algemeen al een cyclus opzitten van drinken-verschonen-spelen-slapen en is honger dus niet zo gek. Die blaar komt trouwens niet van het vele drinken hoor Bloem heeft gewoon één keer scheef aangelegd gelegen, en toen zat er dus een bloedblaar. Is alweer bijna weg gelukkig!

Ze drinkt trouwens behoorlijk veel hoor, 't is niet zo dat ze steeds kleine beetjes drinkt (nou ja, soms wel natuurlijk).

Woensdag weer wegen op het CB!

Vandaag zag ik tijdens het wandelen in een achtertuin ineens een baby'tje met een spreidbroekje. Even een praatje aangeknoopt met de vader over hoe en wat. Zo'n ding als dat meisje aanhad lijkt me nog wel goed te doen, daar kunnen ze nog aardig in bewegen met de beentjes. Ik ben me maar wat aan het voorbereiden voor het geval ze een spreidbroekje nodig heeft. Deze vader had 's ochtends om 10 uur de echo, en om 2 uur 's middags had het meisje al een spreidbroekje. Dan lijkt het me prettig om te weten wat de mogelijkheden zijn.

Leuk gesprek gehad trouwens, aardige man die van alles wel wilde vertellen over zijn dochter (trotse pappa denk ik!)

Nikiet, lekker, zo'n 'tentje' waar Björn lekker in kan liggen. Hopelijk past onze reiswieg nog in juni als wij vakantie gaan vieren!
Hallo meiden!

Ik moet vanaf pagina 195 nog bijlezen, maar wilde nu eerst weer eens een keertje wat schrijven. Kom steeds alleen maar aan bijlezen toe.

Wij zijn ondertussen dus verhuisd! Wat een gedoe zeg! Zoiets kost inderdaad wel een paar jaar van je leven denk ik.... Voorlopig blijven wij hier dus maar wonen!

De meiden hebben het hier ontzettend naar hun zin, spelen dagelijks heel veel buiten (dat kon voorheen niet omdat we in een appartement woonde, zonder vlakbij iets van een speeltuintje te hebben ofzo) Maar hier dus wel en op school hebben ze het ook heel erg naar hun zin. Ze missen hun oude klas helemaal niet, ik geloof dat ik er nog meer moeite mee heb dat we twee van de beste vriendinnetjes van Elisa (de oudste) niet meer zullen zien. Ik moest gewoon mijn tranen verdringen bij het afscheid de laatste schooldag.

Het is hier een zeer kinderrijke buurt en ze hebben dus al de nodige vriendinnetjes gemaakt hier, ook op school. Zo makkelijk als dat gaat, is mij echt een pak van het hart...

Er komen alleen nog maar meer mensen hier in de buurt bij wonen want het is hier nog één grote bouwput en we zijn (met twee andere gezinnen) de eerste die in dit blok zijn gaan wonen.

Maar goed, nu even over Lukas, met hem gaat het super! Alleen nu even iets minder want hij heeft gister de tweede keer prikjes gehad en daar heeft hij best wel erg veel last van, echt zielig. Ben blij dat hij nu even ligt te slapen.

Hij is echt erg goed gegroeid! Woog gister ruim 7 kilo (7066 gram) bij 64 centimeter.

Maar dat was ook wel te verwachten, hij drinkt al een hele tijd het maximale wat mag (een liter per dag) Hij krijgt nu 4 flessen (sinds 2 weken nu) per dag, met 250 cc erin. Hij drinkt die altijd helemaal op. Echt een veelvraat. En dat is nog de forte ook (dus extra zware voeding, omdat hij met de gewone voeding steeds niet tevreden was)

Hij krijgt zijn flesjes nu om 7 uur 's morgens (dan moet ik hem wakker maken) om 10:30u, om 14:30u en tussen 18:00u en 18:30u. En daartussen slaapt hij elke keer minimaal 2 uur, s 'morgens vaak wel 3 uur (dan gaat hij na zijn flesje bijna meteen weer naar bed)

Kortom, een ideaal kind dus! (ben ik ook niet gewend hoor van de meiden)

Hoop dat het met jullie allemaal goed gaat!

Hier laat ik het voor nu even bij, ga nu eerst (tussendoor steeds) even helemaal bijlezen, dan kan ik ook weer even wat op jullie reageren...

Liefs...
even een korte update. ik moet van mezelf namelijk nu sporten, beide kindjes zijn op het kdv en ik heb giga zitten snaaien afgelopen weekend. zoon werd drie, dus sjaa lekker taartje hier, stokbroodje satesaus, nog een taartje enz...

voel me alleen niet zo lekker. manlief was vorige week ziek en ik denk dat hij me toch wat heeft aangestoken, bah!

met sammie gaat het super! ze begint een beetje naar vijf flessen van 150cc toe te gaan, nu krijgt ze er nog 6 van 120cc en die gaan nog niet altijd leeg. vanmorgen moest ik haar om kwart voor acht wakker maken!! weer de hele nacht doorgeslapen! ik vind het zo'n feest dat ze dat nu al doet, heerlijk als ik straks weer moet werken. nu moet ik zeggen dat mijn zoon ook al snel doorsliep, maar opeens met tien maanden weer wakker werd... het is dus nog maar de vraag of het zo blijft, ik geniet er dus maar van.

heb ook opeens helemaal haar slag te pakken. smorgens slaapt ze nog heel goed, smiddags weinig tot niet. dan is ze savonds behoorlijk over de rooie, maar nog te vroeg voor fles en bed. dan ga ik een stuk met haar lopen in de wagen en dan is ze stil en als het dan tijd is voor haar fles en badje en dan gaat ze daarna naar bed. gisteravond was dat half tien, ik voed op verzoek en dan komt het niet altijd ideaal uit, maar vanmorgen moest ik haar dus wakker maken. dit omdat we weg moesten anders had ik haar lekker laten liggen. dan zit er dus ook langer dan 8 uur tussen.

dit haalt ze overdag wel weer in, soms komt ze na twee en een half uur alweer voor een voeding. ben benieuwd of we vandaag vijf voedingen halen.

ze is nu dus op het kdv, liet haar achter terwijl er 1 kindje onwijs hard aan het huilen was. pffff, dan vind ik het eigenlijk te onrustig. maargoed de leidster pakte haar uit haar mc en ze was meteen aan het lachen dus ik ben maar weggegaan. "mag" haar om 12 uur weer ophalen dus ik ga even snel sporten.

vanmiddag terug naar het ziekenhuis voor uitslagen, ben benieuwd!

sorry voor het ego bericht!
Succes met de uitslagen en beterschap Sam!

Marianne, hoe was Melle's controle?

En Evince, haha, ja, een verhuizing gaat je niet in je kouwe kleren zitten he? Wat fijn dat je meiden het al zo naar hun zin hebben. Dat gaat snel he?
Ik zit op mn werk en verveel me...

Mn manager is er niet, ik word nog niet ingewerkt. Morgen pas gesprek met mn manager. Moest maar mn mail gaan doen en kennismaken enzo. Mn mail was allemaal oud nieuws en heb ik verwijderd. Meeste is nog van mn vorige vestiging, dus daar heb ik niets aan. Kennismaken heb ik gedaan en iedereen doet zn eigen ding nu. En ik zit te denken dat ik normaal nu lekker buiten zou zitten met een kopje koffie. En Melle in de box erbij. Of in de tuin aan het werk zou zijn of wat dan ook. Maar niet zitten denken: hoe kom ik deze dag door...

Enfin. Vermoedelijk kan ik vanmiddag wel wat eerder naar huis.

Ze hebben Melle gisteren pijn gedaan in het ziekenhuis. Hij moest heel hard huilen. Was zo zielig. En hij keek mij echt aan van: "mama, help me nou"

Vermoedelijk is het toch een gewoon stukje wild vlees en de arts (ongeveer de 7e die ik nu gesproken heb) heeft een draadje om het bobbeltje getrokken. Ging echt dwars door het bobbeltje heen, allemaal bloed. Echt heel erg zielig. En nzou het er dus af moeten gaan vallen.

Niet leuk om zo de laatste verlofdag gehad te moeten hebben. Enfin...

En nu gaat het echte leven dan weer beginnen.

Zal zo nog even de laatste posts lezen.
Golfje, hopelijk gaat het voeden nu weer wat beter. Succes met bezichtigen. Spannend.

Lucia, dat is niet zo leuk, dat Chica zo hysterisch was. Hopelijk gaat het snel wat beter.

Nikiet, dat klinkt idd wel als een gedoe. Het kolven. Vervelend dat ze zeggen dat je wel een ruimte zou krijgen en dan weer niet en als je dan uiteindelijk wel een ruimte hebt, dat je gestoord wordt.

Ow, zo''n campingbed had ik ook gekocht. Gelukkig in de aanbieding, want hij ligt nu al gesloopt in de kliko. Ik ben zo vreselijk onhandig met dat soort dingen. Ik kreeg hem maar niet open. De wanden wilden niet vast. Ze zouden moeten klikken en dan was het klaar. Nou, ik heb geen klik gehoord. Op een gegeven moment (met een beetje grof geweld) zaten ze eindelijk vast. En toen kreeg ik ze niet meer los. Na veel bloed, zweet en tranen, eindelijk weer ingeklapt. Wilde hij niet meer zo klein als dat hij was en paste dus niet in de draagtas. En ben er gewoon een uur mee bezig geweest om hem in- en uitelkaar te zetten. Ik was er zo zat van en ik was er boos op geworden, dat ik hem met mn voeten in elkaar gestampt heb. Zo zeg, ik had het helemaal gehad met dat campingbed.

Ik begrijp echt niet hoe jullie zo'n ding in elkaar zetten...

Evince, dat klinkt heel positief. Heerlijk zo'n kinderrijke buurt. Fijn dat ze het zo naar hun zin hebben. Een flinke jongen is Lukas. Mocht je naar 4 voedingen? En dan 250 ml per keer? Mij werd geadviseerd tot 4 maanden 5x 200 te geven.

Sam. ik heb denk ik iets gemist, of het is niet doorgedrongen, maar waar krijg je uitslagen van? Van toen Sammie zo ziek was? Succes in ieder geval.
Bedankt voor jullie reacties! Pff, ik hoop dat het goed komt.. Man heeft net geprobeerd de fles te geven en heeft er met moeite 70 ml ingekregen. En hiervoor weigerde ze haast nooit! Zo gek, ze voelt t gewoon aan volgens mij..

reageer later weer!
@marianne: daarom hebben wij dus een heel duur campingbedje gekocht. En echt, het staat (of klapt in) in 3 seconden! Echt helemaal geweldig. Als neefjes en nichtjes kwamen logeren zat ik ook altijd te pielen met die bedjes, dus daarom wilde ik perse een goeie. Kost wat, maar dan heb je ook wat Het bestaat dus wel, campingbedjes die goed werken.
hai, hai,

Evince... Wat fijn dat de verhuizing zo goed heeft uitgepakt. Ongelofelijk niet hoe snel kinderen vrienden maken.

marianne...hahaha... Ik moest erg lachen om jouw campingbed verhaal. En het is ook wel herkenbaar hoor. Meestal zet mijn man hem in elkaar en ik heb gisteren ook even zitten worstelen. Maar zat er geen gebruiks aanwijzing bij? Wij hebben niet zo'n dure. Gewoon v.d. prenatal. Het luistert wel nauw hoe je het in elkaar zet en het is een handigheidje. Ik geef je zo aan hoe het bij ons moet. Maar voor iedereen hier geldt. Leg je kind NOOIT in het campingbedje als niet alle zijkanten goed vastgeklikt zijn. Ik wil niemand bang maken maar er is ooit een dodelijk ongeluk met zo'n bedje gebeurd omdat een zijkant los was. Betrof wel een kindje die al kon staan. Maar misschien hebben jullie dat ook wel meegekregen destijds? Volg je de gebruiksaanwijzing op en klikt alles goed vast dan loop je geen enkel risico.

Anyway. marianne. Als je dezelfde als ons hebt. Dan is het zo'n harmonica geval. Je moet het middelste deel (de bodem) zo lang mogelijk recht op houden. Dan als het goed is eerst beide lange zijden vastklikken en dan pas beide korte zijden. Dit terwijl het middenstuk dus omhoog blijft. Heb je alle zijden vast geklikt. (Wat soms dus even wat handigheid en opnieuw proberen vergt), dan pas kan je de bodem naar beneden doen en zit alles vergrendeld.

Gisteren had ik ook een paar keer dat ik dacht dat de zijkanten vast zaten maar bleek het niet het geval. Weer het middenstuk omhoog en nogmaals dezelfde volgorde herhalen.

Geloof me. Je wordt er steeds handiger in haha... En ze zijn toch wel makkelijk hoor die bedjes. En je hebt ze inderdaad ook duurder zonder dat mechanisme.

Vandaag een gesprek gehad over de mogelijke nieuwe functie. Lijkt me toch wel wat. Kan ik bij hetzelfde bedrijf blijven en gewoon 3 dagen blijven werken. Ik moet het dan alleen wel over de standplaats en reistijd e.d.. hebben. Waarschijnlijk is deze functie op (korte) termijn ook heel goed op andere locaties uit te oefenen en/of deels vanuit huis. Ze zitten omhoog begreep ik dus ik heb volgens mij wel iets te onderhandelen.

Björn is vandaag voor het eerst een lange dag naar de opvang samen met zijn broer. Komt helemaal goed. Weet ik zeker. Probeer nu wel de middagvoeding te laten vervallen (die dronk hij nog aan de borst), zodat alleen de ochtend en avondvoeding overblijft... Vanmorgen heb ik echter nog 2 keer bv moeten geven. Om 4.20 uur en om 8.45 uur. Dat ging gelukkig prima.

Tot snel.

groetjes,

nikiet
Pluk de dag!
Nikiet, ik weet niet of Mariannes bedje nog in een staat is dat hij in elkaar gezet kan worden als hij al in de container ligt?

Ik weet niet wat me overkomt vandaag: vannacht twee voedingen en toen om 7 uur nog een. Toen pas om half twaalf een fles van oma die oppaste, en rond een uur nog een paar kleine slokjes. En ze ligt nog steeds te pitten! (denk ik, ik zal nog eens kijken buiten ) Gezonde buitenlucht denk ik?
hee Wen,

Klinkt als een echte clusteraar die kleine van jou... Paar keer achter elkaar en dan weer een tijdje niet... Heerlijk toch dat je nu ineens wat meer tijd hebt?

Blijft onvoorspelbaar die kleintjes... Zoals die van mij. Gistermorgen om 6.30 uur melden voor een eerste voeding en vanmorgen om 4.20 uur. En dat terwijl hij precies zo laat de laatste voeding kreeg de avond daarvoor....

hihi...

Doei

nikiet
Pluk de dag!
Houdt het spannend he? Never a dull moment

Marianne, wat zielig! Wel fijn dat het nog steeds niets raars is, maar hopelijk doet het nu geen pijn meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven