Joeppie! We zijn bijna compleet.....

25-07-2007 14:10 3183 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haha Joep, dat heb ik óóók!!! Ik heb echt zes maanden door zitten bijten, die bv moest en zou... en nu... ik kan me gewoon niet meer voorstellen hoe het was om zeven keer per dag bv te geven... Meneertje is nog maar drie weken aan de fles (volledig) en ik vind het zo normaal, dat ik soms denk "uuhhh... wáárom was ik ook alweer zo aan het zeiken en het zeuren dat ik moest stoppen??"  En mijn beste vriendin geeft nog steeds bv en Nijn ook... en ik ben helemaal niet meer jaloers (toen ik net gestopt was wel hoor).

Ik was het van tevoren wel van plan, maar had ook iets heel laconieks van "nou, als het lukt dan lukt het, en anders niet"... kon me niet voorstellen dat ik echt fanatiek zou worden.

Ik ga ook maar weer aan de schoonmaak. Op een of andere gekke manier ga je als je huis in de verkoop gaat ineens allemaal dingen schoonmaken waar je al vijf jaar niet meer aan toegekomen was :$ Zo zijn de groengemoste balkontegels voor het eerst in hun leventje (sinds ik hier woon) geboend... Ziet er best netjes uit :D

Lab toch, ligt je meisje zo in een kronkel... een slangenmeisje... net als in dat circus... ben de naam vergeten maar het was een mooi circus

vandaag trouwens het toppunt meegemaakt van vergeetachtigheid sinds de bevalling: vergeten maandverband in mijn onderbroekje te stoppen terwijl ik ongesteld ben :?. En dan zijn een paar druppels toch ineens veel...

Nijn heeft het naar haar zin op Grieks eiland. Ze sms-te dat de vliegreis erg goed was gegaan. En ze blijft bv geven tot na de vakantie, want afbouwen wil nog niet echt lukken, maar ze vond het niet echt erg.

Joan... wat raar dat die ene dag zoveel uit maakt zeg... pffff.... stom!

Grtz E.

GO LAB GO GUP GO LAB GO GUP... Oh en drie weeen vind ik toch wel behoorlijk hoopgevend hoor, in combi met die slijm enzo... ik duim!!
he daar kijk eens wie hier al weer is. Het is Ikke..... das niet gek h, zo snel alweer terug.

Joep; Wat lief dat je Gupke gaat kijken. Ik vind het zo jammer dat ik zo ver weg woon, anders was ik zeker gekomen. (waah ik vind dit altijd zo dom zeggen hahahaha)

Lab: Je zult het waarschijnlijk niet leuk vinden, maar ik zou het eigenlijk heel speciaal vinden als Gupke op 11 augustus wordt geboren.......:PWant dan vieren Joanvriend en ikke ons 10 jarig jubileum, dat zou toch een prachtige dag zijn. jaja ik weet dat het voor jou misschien iets te lang nog is en dat ze je ook niet zo lang door laten lopen, maar ik vond het wel grappig (jij denk ik niet om nog zolang te moetn wachten)

Maar ik heb denk ik een syuk gemist, maar waarom willen we andere namen op het forum en waarom willen we hier niet meer schrijven, of lees ik het dan niet goed???

En de naam.....ach ja dat is ook zoiets, dat maakt ook niets uit, alleen voor mij was de titel een beetje "ver van mijn bed schow" haha. Al hoewel misschien is mijn kindje er volgend jaar om deze tijd ook wel en wie weet hoeveel nog meer (Eva;))

Nou verder weinig bijzonders eigenlijk.

Latersssss.

Grzt Joan
Hmmm, misschien kunnen we daar ooit iets mee doen qua topic-titel, met al die complottheorieën. Want daar zijn we hier wel goed in hè?

We hebben al theorieën gehad over zwangerschappen, borstvoeding en blijkbaar zelfs over het geslacht van Gup ;).

Het blijt leuk hoe sommigten het blijven proberen....;)

Eh, Joan..... 11 augustus? Slik. Complottheorie nummer 2324524: Gup kan lezen en gehoorzaamt aan Joan.

Leuk dat Nijn lekker Grieks zit te doen en Griekse Nijn-melk geeft! Lijkt me best lekker, tzatziki-melk, offe Gyros-melk.

Jammer dat Belle er niet is, die kon indertijd ook zo lekker utwijden over slijmverlies en hoe het er uit zag..... ik zal jullie niet van jullie eetlust afhelpen :D

Eh, Eef, denk je ook aan een sopje over de plinten? Of.... eh..... (even iets dramatisch verzinnen hoor)..het zemen van het toiletraampje? (Kon niets dramatischer dan dat verzinnen).

Ik ga scoobie-doo-en, dat gepriegel met die touwtjes, in het kader van 'hoe wordt ik een volwaardige moeder'. Heb tot nu toe weinig talent.

Liefs, Lab

ps: oh ja, waarom een ander forum? Iedereen weet toch al dat ik eigenlijk Petronella heet, een dwerg ben van 1.10, die nu eindelijk na een geslachtsveranderende operatie zwanger is van Jaques Herb? Of is er een andere reden? Ben benieuwd?
Hoi,

even de forum-onduidelijkheid uit de wereld helpen: ik heb een keer tegen Millie gezegd (aan de telefoon) dat als we toch een keer een nieuw topic gaan openen, dat ik dan bij dat topic even onder een andere naam verder wil, omdat er inmiddels iets teveel mensen weten wat mijn naam is, onder anderen mijn nichtje. Zeker in het geval dat ik een tweede keer zwanger zou zijn, zou ik het vervelend vinden als het via mijn nichtje eerder bij mijn familie bekend is dan bijvoorbeeld bij mijn eigen ouders ofzo... vandaar... toen zei Millie "dan kunnen we eventueel ook op een ander deel van het Forum verder schrijven, bijvoorbeeld onder "overig" ofzo, zodat we sowieso niet zo snel te vinden zijn". Vandaar. Ik ga zelf bij een ander topic dus onder een andere naam, maar ik hoef niet perse van de baby-pijler af of helemaal naar een besloten groep ofzo (ik vind die nl alleen handig voor foto's enzo, voor de rest nogal lastig)

grtz E.
Ja hoor... wij krijgen het voor elkaar om hartje zomer ons kindje 's nachts te laten ONDERKOELEN... zit ik om half twee 's nachts met mijn kind in bad om hem weer op te laten warmen :?:$

Half twee 's nachts: babyalarm, fase 9 ofzo (van 10). Echt keihard gebrul en ook best heel zielig. Ga ik kijken, ligt 'ie dus al slapend te huilen. Kindje uit bed geplukt.. wat zou het nou zijn... heeft om 11 uur nog fles gehad waarvan hij zelfs deel had laten staan... Man dacht dat hij misschien een zere buik had, want hij had tijdens avondeten heel hard zitten persen (met zo'n rood hoofd) en toen was er geen poepluier, dus misschien zat hij verstopt. Dus man zegt: stop er ff een thermometer in. Dat is nl een tructje om je kind te laten poepen, kindje gaat dan naar de thermometer persen om die er uit te krijgen en dan komt er vaak ook poep uit. Dus ik thermometer er in douwen, zet hem meteen ook maar even aan. Blijkt 'ie net 36 graden te zijn, in plaats van 36,7 of 36,8.... oops... en het erge was dat ik dus niet eens doorhad dat dát het was (Man gelukkig wel). Nouja, kindje in bad (ik mee) en ondertussen kruik in bed. Payamabroekje er bij aan (had alleen pyamatruitje) en stevig ingestopt en toen was het goed... maar het voelt echt dom!

Hij slaapt in het koudste kamertje van het huis. We hebben niet anders gedaan dan anders, gewoon rompertje en pyamatruitje (dat laatste heeft hij zelfs niet altijd aan) in  zomerslaapzakje onder dekentje... vreeeeeemd

Man is nu naar de bouwtechnische keuring van het huis... spannend!

Grtz E.

PS: Millie: ik ben voornemens om vanmiddag richting Utrecht te komen... bel je nog
Aaaah arm hummeltje......... Kan me goed voorstellen dat je daar niet aan denkt hoor, het is immers ook zomer, in ieder geval in je hoofd. Gelukkig was het na een warm badje wel weer goed en heeft hij verder lekker geslapen.

Spannend hoor die bouwtechnische keuring!!! Denk je dat het erop of eronder wordt, of zit je wel safe?

Grappig dat jehet herkende, die borstvoedings'waanzin' (althans zo zie ik het nu, toen helemaal niet, en ik vind het ook niet erg dat ik het toen wel zo zag, maar ben blij dat ik het nu niet meer zo zie. ) -volg je het nog?-

Labje; melden!!! Lukt het je als dwerg wel om de scoebidoedraadjes over elkaar heen te krijgen, of moet je dan springen?

Vorig jaar (of het jaar daarvoor alweer), toen het zo in was, had ik er een hoop aan mijn sleutelbos hangen, gekregen van leerlingen. Erg schattig; 14, aan de sex, drank en jointjes, en sleutelhangers voor de juf maken.

Heerlijk volk!

Het is inderdaad wel een idee, om een nieuw topic te openen, op het nieuwe forum bijvoorbeeld, niet meer met joepie in de titel, en zonder schema (die kan wel op yahoo of zo, en dat we een andere nick nemen. Dan zijn we weer even anoniem. (Eva nu ben ik wel benieuwd onder welke nick je wel eens reageert, haha)

Ik ben trouwens erg benieuwd of we 'stiekume' trouwe meelezers hebben. Erg grappig idee, dat er mensen meelezen. Zo 'stalk' ik zelf al ruim 3 jaar een ander topic hier, zonder dat zij het weten. -trekt een heel eng en gemeen gezicht-

Millie en Manderley; sterkte met de warme dagen die komen, ik hoop dat jullie het in huis koel kunnen houden.

Ik ga vanmiddag met mijn schoonma en bubs naar Limburg, in ieder geval voor een weekendje als meis het uithoudt. We hadden bedacht dt als man toch niet zou gaan dat ik dan meteen wel mee kon.

Dus Labje; het gaat nog voor ofin het weekend gebeuren, ik voel het gewoon, dus alvast gefeliciteerd, en sterkte!!!:D

ik ga verders spullen pakken!

Liefs Joep
Hey Joep, ik schrijf nog niet onder een andere nic hoor, die ga ik pas met ingang van een nieuw topic aanmaken (konden er niet twee op één adres... jammeerrrr). Schema mag er van mij idd ook uit, die kan op Yahoo. En Joeppie mag ook uit de titel van mij.

Nog meer mensen die hun nic willen gaan veranderen of ben ik de enige zeurpiet? (het komt bij mij vooral omdat ik door toeval ondekt heb dat er veel mensen die ik ken ook op zo'n forum zitten, bijvoorbeeld mijn nichtje en mijn buurvrouw. Mijn nichtje weet nu dus mijn naam - mijn eigen schuld overigens-  en ik vind het gewoon niet zo'n prettig idee... ik schrijf toch ook over mijn sexleven enzo :P... en wat ik al zei, bij een tweede zwangerschap...)

Millie, ik stap zometeen in de auto!!

Zoon blijft bij zijn papa, is wel jammer, maar het is nu in de auto erg warm en het is de afgelopen week ook erg onrustig geweest met alle huis-gerelateerde bezoeken waar we hem mee naartoe gesleept hebben. Volgende week weer, dus hij blijft nu lekker thuis.

Oh, bouwtechnische keuring was erg goed. Volgens de man die het uitgevoerd heeft hebben we een erg goede aankoop gedaan! Het blijkt dat de vader van de huidige bewoonster zelf aannemer is en dus is dat wat er opgeknapt is gewoon erg goed gedaan. En de vc-ketel is geplaatst door een bekend bedrijf dat als heel goed bekend staat hier. En de dakgoot is net nieuw. Lekker dus!

Grtz E.
Het lijkt mij makkelijk als meer van ons een andere nick kiezen, anders ben je misschien nog makkelijk te traceren aan de hand van onze namen. Maar ik weet niet hoe de rest daar over denkt. En idd 'joeppie' uit de titel. (ik vind het alleen nog moeilijk om te beslissen wat mijn nieuwe nick wordt)

Eef: wat zul je geschrokken zijn vannacht, je zoontje helemaal koud. Ik kan me ook voorstellen dat je daar niet meteen aan gedacht had, zeker met dit mooie weer.

Veel plezier met Aramilia vanmiddag.

Joeppie Geniet van je weekrendje weg met schoonmams.

Ik ga nog even genieten van het mooie weer. Ik kan er tot nu toe nog redelijk tegen.

Liefs Manderley
Ben bekaf. Sinds half één vannacht weëen, kwamen goed op gang. Niet geslapen en door oververmoeidheid van de ME liepen de weën weer terug. Naar ziekenhuis om negen uur, slechts twee cm ontsluiting, krijg geen pijnstilling dus. Ze hopen dat ik eerst meer kan uitrusten, want door de moeheid zet het niet door. En oh ja, 'het was zo druk in het ziekenhuis'....

Terug naar huis, weëen nemen af tot vier per uur, hoop nu dat ze verder af nemen en ik kan gaan slapen.

Gup maakt het prima, die wel. Ik zie het even niet meer zitten.

Liefs, Lab
Lab, meissie toch... wat vervelend! Ik hoop dat het snel allemaal doorzet en dat je vandaag nog je Gupke kunt bewonderen. Heel veel sterkte en ik duim heel hard voor je. Ik hoop dat het jou en Quizzie lukt om wat rust te nemen. En dat ziekenhuis... die moeten gewoon een grote schop onder hun kont krijgen!

*;!!

E.
Och Lab toch, ik hoop ook voor je dat inmiddels je Gupke in handen hebt. Zo niet dan heel veel kracht en sterkte gewenst.
Lieve Labje, ik denk aan je. sterkte

Kus

Millie
nog even kleine update van mezelf...

Heb al de hele ochtend kramp in mijn buik boehoe.

Het zijn geen golven van kramp hoor, (geen weeen dus) maar gewoon continue menstruatiepijn. Erg vervelend. Net lekkere warme douche genomen, dat hielp wel. Ik heb me waarschijnlijk gewoon wat te druk gemaakt vanochtend:

keuken opgeruimd, vaatwasser ingeruimd, slaapkamer aan kant gemaakt. Veel bukken en zo.... dat is " in mijn conditie" toch niet meer zo handig, hihi

Schoonouders hebben nog even een extra gaatje in het plafond gemaakt zodat we de wieg nu ook naast mijn bed kunnen hangen, ipv erboven (want dat werd wel erg hoog nu het bed op klossen staat. hihi)

Zometeen gaan we naar verjaardag van vriendin. Dat vind ik wel enorm gezellig hoor. Even wat afleiding enzo...

Ik ga nog maar even liggen, want buikje is nog niet helemaal in orde... en ik wil wel fit zijn vanmiddag bij de verjaardag,

Nou, nogmaals een kus voor Lab. Ik hoop dat t gewoon doorzet en lekker snel gaat. Dan ben je ervan af, en kan je tenminste gaan genieten van je gupje.

Kus van mij dus...
Ik moet zeggen dat ik behoorlijk in spanning zit om Lab... als alles maar goed gaat /gegaan is... ik heb vandaag al zeven keer gekeken hier... als het niet meer is

Lab, ik stuur postitieve vibraties jou kant op!

E.

Zoon heeft zojuist voor het eerst gekropen!!

Waaah, ook ik heb al weet niet hoe vaak gekeken, ik denk dat ons Labje erg druk is momenteel. Ik hoop zo dat alles goed gaat.

Morgenvroeg maar weer kijken........

Eef Gaaf joh dat zoon gekropen heeft, leuk he al die mooie momenten.

Grtz
Dag forumvriendinnen van Labyrint,

Even een heads-up van Quiz namens Lab.

Vanavond om 17u36 is Lab eindelijk -na 41(+2)weken en 42 uur weeen en intussen een rit naar het ziekenhuis en weer terug en toch weer wel naar het ziekenhuis- bevallen van een gezonde dochter! (Hoezee!)

Hopelijk ligt ze nu lekker onder zeil op de kraamafdeling. Morgenochtend komen de euforische doch afgematte moeder en docher thuis, dus ik neem aan dat ze jullie dan verder zelf wel zal bijpraten over de details.

Groetjes aan iedereen,

Namens Labyrint,

Quiz

(ik hoop niet dat ik iemand tegen de schenen schop door zelf het initiatief te nemen dit bericht te posten, maar swa: het is nu reeds geschied)
Aaaah Lab, gefeliciteerd en Quizzie ook  (ik heb Quizzie nu op de msn dus ik weet de naam al... :D)
Griekenland is nu ook op de hoogte, lang leve sms :D

Lab, je bent een KANJER... zo lang volgehouden, en gelukkig geen keizersnee. Laat je lekker in de watten leggen door iedereen. En Quizzie... jij bent ook een kanjer
Labje, 't is niet eerlijk dat juist jij zo'n lange zware bevalling krijgt... :S Maar 't meisje is vast de moeite waard he?

Gefeliciteerd meis!

Dikke zoen van Millie
Natuurlijk allemaal even op F5 drukken voor het mooie nieuwe schema MET dochter voor Labje!!!!

Hoeraaaa Hoeraaaa Hoeraaa!
Ohja, Joan,

nog heel even reageren op je reactie over de naam van het topic...

Ik bedoelde dit echt niet kwetsend hoor. Ik probeer gewoon positieve " vibes"  te creeeren, want jij gaat nu ook de goede kant op: je mag eindelijk gaan starten met je hormonen... dat is toch mooi nieuws! Ik vind gewoon dat ook jij, net als de andere meiden hier binnenkort een babytje mag gaan krijgen. Daarom zei ik: "bijna compleet". Omdat het nog niet compleet is zolang jij nog geen heuglijk nieuws hebt voor ons,... Nouja, ik hoop dat je het begrijpt.

Kus Millie

PS: Eef, gefeliciteerd met De Kruip!
Lab en Quiz gefeliciteerd met jullie dochter!
Labje!!!!!!!!!1

ole ole ole, wat gaaf en een meisje wat mooi he? (stiekem wist ik het al, maar had goed mijn mond gehouden) Ik ben zo super blij voor jullie. Ook voor LAb man, want hij heeft het vast ook zwaar gehad. (Ik moest zo lachen, dat hij kwam posten, ik geloof niet dat mijn mannetje dat zo zou doen, die heeft zoiets van.....doe normaal haha)

Wauw, ik ben zo benieuwd naar je verhaal. Het zal wel heftig zijn geweest, jee wat een lange ruk heb je er van gemaakt meid. Ik hoop dat het goed met jullie gaat en ooooo ik ben zo beneiuwd naar de naam van jullie meisje

Weet je eigenlijk ben ik zo benieuwd naar de geboorte kaartjes van al het kroost wat is geboren, kunnen jullie dat niet een keer op Yahoo posten?

Nou ik ga nog even geneiten van dit mooie weer.

Ik spreek jullie gauw weer. Al ga ik dinsdagavond op vakantie, maar ik kijk vast nog wel een keer in mijn vakantie, want Joan(vriend) zonder internet; nee dat gaat niet.

Joan
Ola schatten,

Dochter Sophie Marie, ronduit Fiep ligt te pruttelen in haar wieg.

Ze woog bij haar geboorte 4070 gram en is zo'n 54 centimeter lang. Lijkt sprekend op Quizz en hapt aan als een kleine Piranha.

Bevalling was erg lang, maar het werpen zelf ging snel, mijn moeder heeft de bevalling gedaan. Fiep brult (krampjes denk ik) en ik voel me gebroken. Later meer.

Liefs, Lab

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven