Joeppie! We zijn bijna compleet.....

25-07-2007 14:10 3183 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Manderley, ik weet niet of er heel veel minder over gepost wordt, misschien is het een combi: er wordt misschien wat minder over geschreven (in mijn geval denk ik vaak "ach, voor iedereen is dit al 'oud nieuws' dus laat maar"), en misschien lees je er ook meer overheen. Ik ben in het begin veel misselijk geweest, maar toen dacht ik "ja ik kan daar wel over gaan klagen, maar dan krijg ik zeven keer een "ja dat hoort er bij"-reactie, dus laat maar..." snappez-vous?

Het gaat hier redelijk. De laatste loodjes zijn best pittig. Ik hoop natuurljk dat mijn Nootje heeft bedacht dat 38 weken zwangerschap genoeg is. Tegelijk probeer ik zo 'gelaten' mogelijk te zijn en met mijn verstand op nul de laatste weken uit te zingen. Ik vind "mijn" drie dagen met Zoon redelijk zwaar, ik ben blij dat Man ook 4 dagen per week thuis is.

Morgen komt mijn moeder bijspringen, dat scheelt weer. Daar kan ik dan ook echt heel erg naar uitkijken. Vandaag om een uur of vier trok ik het echt niet meer, ik was langzaamaan aan het koken en dacht echt bij mezelf "als Man straks om half zes de deur binnen komt lopen, ga ik linea recta mijn bed in". Maargoed, als puntje dan bij paaltje komt doe ik dat toch niet, en loop ik weer 100x te bukken om alle speeltjes van Zoon op te rapen. Gelukkig kan Zoon tegenwoordig veel zelf. Dus ik laat hem de hele dag dingen doen ("ga je schoenen maar even halen" "wil je mama de telefoon even geven?" "heb je gemorst? pak maar een doekje uit de keuken"... voor mij lekker makkelijk en hij vindt het nog leuk ook)

Nu ga ik lekker slapen. Morgen zal ik wel weer wakker worden met een dikke buik... elke avond dat ik naar bed ga heb ik wel een beetje stiekem de hoop dat ik net als vorige keer midden in de nacht "ploink!!" hoor, gevolgd door een nat bed en een paar uur later een kind... Nouja, hoop doet leven

grtz E.
Hoi hoi,

Even bericht van mij. Het gaat goed hier. Kasper is voor 3e dag naar kdv geweest. Hij is alleen beetje ziekjes geworden, en hangerig. Toen heeft Sander hem maar opgehaald. En wat bleek. Afgelopen vrijdag waren bijna alle andere kindjes al naar huis, omdat ze koorts hadden. Hoge koorts en buikgriep schijnt hier ornd te waren. Kasper heeft op zijn top 38,3 gehad, en nu is het alweer 37,4. Dus hij slaat zich er keurig doorheen.

Werk is nog steeds leuk. Mijn nieuwe collega en ik werken echt heel prettig samen. en t werk zelf is ook nog leuk. helemaal super dus!

Ik ga snel even opruimen, nu kasper slapt.

Doei

Fien
Even waarschuwing voor jullie allemaal:

Ik kreeg van Nijn op de MSn een berichtje (waar ze zelf denk ik niet van weet!)

Dat ik op een website moest kijken om te zien wie mij hadden geblokkeerd... Dit is dus een MSN virus!!!!!!!

Zodra je kijkt, krijgen al jou contacten ook zo'n berichtje!

En zo gaat het dus eindeloos verder.

Ik heb met mijn dommekop wel gekeken dus jullie zullen wel zo'n bericht krijgen "van mij".

NIET DOEN DUS!!!!!
Hey Belle,

Ik heb inderdaad zo'n berichtje gehad van jou, maar dus niet gekeken, omdat ik het al zo raar vond... omdat jij en ik elkaar eigenlijk nooit spreken op de msn, vond ik het erg raar dat je me wel een berichtje had gestuurd... zal het dus niet openen. Slim van je trouwens dat je het ook even in je persoonlijke titel hebt gezet

grtz E.
ik was even heel hard aan het nadenken hoe ik zoveel mogelijk mensen duidelijk kon maken om de site niet te openen!

Ik hoop dat het zo werkt.

Fijne avond meisjes.

Daaaaaaag

Belle
Ja ik vond het ook al vreemd. Ook omdat je je inlognaam en wachtwoord in moet vullen. Ik ben dan meteen bang dat ze mijn mailbox gaan kraken ofzo. Niet dat daar nu zoveel in geheims inzit...;-)
Ik zit even behoorlijk in mijn rats, piepzak en wat allemaal nog meer van toepassing is. De buurman was niet ontvankelijk voor onze poging tot een gesprek en heeft gedreigd Quizz een mes tussen zijn ribben te steken.

Ik ben heel blij dat Fiepje veilig op het KDV zit, maar ben nu werkelijk als de dood voor die man. Heb het hele verhaal maar op ' overige' gezet.
Ben er weer!!

Was leuk in Denemarken, het mooiste weer gehad en ook echt wel een beetje vakantie gevoel gehad.

ook af en toe bont en blauw geergerd aan UOH, maargoed, gelukkig was er één van mijn favo collega's bij en dat was dikke pret!

Heb Yara en NIjnvriend, maar Yara het meest wel gemist hoor.

Toen ik gisteren om 21 uur thuis kwam lag madammetje lekker wakker te zijn in haar bedje, dus die werd meteen plat geknuffeld door mama :-)

IK ga zo even naar de markt en kom vanmiddag wel weer even terug om op iedereen te reageren.

Lab: Ook hier even een dikke knuffel!
`Hello heel even, want draakje is al een half uurtje wakker, maar ze was vanaf een uurtje of half 12 weer eens niet te genieten, dus ik laat haar nog mooi even een kwartiertje liggen..

Ze is gewoon heel leuk aan het keuvelen dus....

Joep: Ik vind je echt een kanjer hoor! Je staat er gewoon regelmatig alleen voor en een huilend kind een week lang bijna, nou je klonk nog aardig opgeruimd....mij zouden ze mogen opvegen! ALs ik niet zo ver weg woonde had ik meis ook best een dagje willen ophalen...oooooh ik vind afstanden zooo STOM!!

Joan: Nog maar heel even en dan ben je een getrouwde vrouw!!

Eef: Toen ik gister in de auto zat op weg naar NL dacht ik ook even 'ze zou toch nog niet bevallen zijn' en bedacht toen dat ik het dan heus wel had gehoord via de sms... :-)

Manderley: Op zich lekker als je meisje maar 1 slaapje doet, maar ook wel erg vervelend als ze dan de HELE middag slaapt en 's nachts niet...

Misschien idd een idee dat wat Eef zegt??

Lel: Jeetje dat was ik nog vergeten, maar jouw mannetje is ook niet zwaar zeg! 10 kilo en bijna 2..(nouja bijna.... :-) )

S zeker nog steeds niet weg?? :D

Belle: Ja sorry, ik was ook zoo dom om de mail die ik erover kreeg te openen, was wel benieuwd...haha, maarja ik krijg m nu idd ook regelmatig, maar wist niet dat het ook via msn ging...

Gaan we binnenkort weer eens daten?

MIl: Lekker hoor dat je werk zo goed bevalt! Is weer eens wat anders dan alleen mama zijn. Mij bevalt dat ook erg goed.

Tja en hier verder weinig nieuws..ALleen dat ik al een week overtijd ben,,.en niet zwanger dus ik ben benieuwd wanneer ik weer ongesteld word.

De vorige keer was het precies 28 dagen en de keer ervoor niet en de keer daarvoor wel geloof ik..dus wie weet is dat mijn nieuwe ritme?? :-)

Ohja en ik zei vorige week tegen Nijnvriend: .......ik wil graag een beebietje...

Ja zegt ie dat weet ik...en ik ook bijna...

Maarja wat ik bijna he? Dat heb ik maar niet gevraagd, is weer zo pusherig....Maar ben wel benieuwd... :-)

Ga zo even vingerverf kopen om iets te kunnen knutselen voor vaderdag. IK heb HP deel 7 gekocht (heb ik zelf ook wat aan..en ik had nog een boekenbon...haha) en dan laat ik Yara iets knutselen en dan komt het vast goed,!

Ik ga draakje uit bed halen!
Nou het lange middagslaapje is helaas van korte duur geweest. Het is nu (nog maar drie dagen) zo dat ze heel moe is, maar als ik harar op bed breng gaat ze staan en dan krijsen. Vanmiddag was ik even radeloos en ik heb haar laten staan en afgewacht. Toen het na een minuut of ineens heel stil was ben ik gaan kijken. Toen stond ze te slapen! Ik heb haar voorzichtig neergelegd en ze slaapt nu nog.

Nijn: welkom terug en fijn dat het dankzij je collega nog leuk was in Denemarken. Dus nijnvriend is er bijna aan toe om een tweede? Leuk hoor.

Hier is de "misschien ooit" weer veranderd in "nee, nooit". Ik vind het wel jammer maar ik ga me er niet al te druk om maken. Ik ben zelf ook nog niet toe aan een tweede.

Lab: wat fijn dat je een gesprek met je andere buren hebt gehad en ze achter jullie staan. Ik hoop dat je bij je ouders een beetje tot rust komt. En die bedreigingen en angsten een plek kunt geven. Nogmaals een

Oh en ik ben vanmorgen gevallen met Rosa. Rosa heeft een bult boven haar oog en ik een blauw oog en een grote schaafwond op mijn knie.
Eng mens, vallen met kind! Hoe kwam het en ben je heel erg geschrokken?
oh arme lab. wat een mongool zeg!!!

Lekker binnen blijven en deur op slot. En misschien eens denken aan verhuizen? Want die vent gaat 1) niet weg, en 2) wordt nooit een normaal persoon. Die is mongool voor het leven :S

Knufjes voor jullie.

Heeft Fiepje Kaspers kaartje gehad?
Yep, Fiepje heeft helemaal gezwijmeld en voelde verhit aan......
even je verhaal lezen lab.... moment aub
zo zo dat is weer een fikse discussie aan het worden labje ;)

Ik snap jullie zeker wel hoor! Dus je krijgt een dikke huggggg

Dat er soms dingen moeten gebeuren in de agrarische sector begrijp ik ook maar ik heb het idee dat het grootste probleem nu is dat je bedreigd ben en dat er niet met hem valt te praten op dit moment.

Ik ken je buurman niet dus ik vind het moeilijk om er een zinnig antwoord op te geven.

(ik heb hier namelijk ook een semi-buurman die heel gewoon lijkt maar ondertussen zo wappie en debiel is als een deur...) en waar dus ook echt geen zinnig gesprek mee valt te voeren.

Als jouw buurman ook zo'n typetje is dan kan ik me voorstellen dat je er een hard hoofd in heb.

maar ik heb nog een goede tip!!! Er staat in de straat achter mij een leuk huis te koop! Als jullie nou daar komen wonen kunnen we lekker thee zuipen!!!!

Voor nadere verkoop info verwijs ik u naar Funda hahahahaha

Heel veel sterkte meid en toch nog 1 tip..... laat het niet je doen en laten beinvloeden!

Kuzzz Belle
Hoi hoi,

Lab, al een beetje bijgekomen van de schrik?

Nijn, leuk dat je weer terug bent!

Manderley, ik weet niet of je er iets aan hebt, maar misschien heb ik een tip voor je wat betreft het slapen van Roza. Wij hebben hier hetzelfde probleem gehad, Zoon ging steeds staan. Bij Zoon was het ook nog eens zo dat hij dan niet meer wist hoe hij moest gaan liggen, in paniek raakte, zichzelf overstuur maakte en dus helemaal niet meer ging slapen. Wij hebben dat hier destijds opgelost door een ceintuur van een ochtendjas door de armsgaten van zijn slaapzakje te doen en dan aan de onderkant van het matras vast te maken. Het klinkt een beetje "cru" maar voor Zoon werkte het heel goed. Hij kon daardoor niet meer gaan staan, waardoor hij gewoon kon gaan slapen. Sinds een tijdje snapt hij wel hoe hij kan gaan liggen (met dank aan mijn vader, die een keer twintig minuten naast zijn bedje op hem heeft zitten inpraten dat hij ZELF moest gaan liggen, op een gegeven moment snapte Zoon hoe het moest en kon hij het ineens) en ligt hij weer los. Het grappige is dat ons "pavlofhondje" inmiddels zo is geconditioneerd dat hij in bed moet liggen (doordat hij dus een tijdje 'vast' lag) dat hij helemaal niet meer gaat staan, ook niet nu hij het dus wel weer kan...

Ik heb vanmiddag een serieuze aanval van nesteldrang gehad, haha... ineens moest en zou het onkruid tussen onze tuintegels vandaan... ik heb dus een uurtje op mijn knietjes/kont doorgebracht in de tuin, lekker handig met zo'n dikke buik (NOT). Man moest er wel om lachen. Maar ik ben wel trots op het resultaat!!

Ga mezelf voor de tv parkeren... baaai!

grtz E.
Eef: bedankt voor je tip. Ik vind het superlief dat je zo met me mee denkt. Ik heb haar vanavond gewoon los in de slaapzak gelegd en nu was ze binnen 10 minuten stil. Ze ligt al een uur op bed en ik heb r nog niet gehoord. Voorheen had ik haar onder een deken, maar die schopte ze van zich af en ging dan dus staan.

Mocht dit geen blijvende oplossing zijn dan ga ik misschien de tip van het vast leggen proberen. Al vind ik het wel doodeng om haar vast te leggen.

Weer de nesteldrang, had je daar de vorige keer ook oveel last van? Ik ben benieuwd wanneer je gaat werpen. Volgende week vrijdag op Joan's trouwdag zou wel leuk zijn.

Mijn val....ik was met Rosa bij de kwantum geweest. Ik had het winkelwagentje voor mijn auto gezet en uitgeladen. Toen ik Rosa er uit halde om haar in de auto te zetten ging dat ding ineens rijden. In plaats dat ik Rosa eerst in de auto zetten ging al hollend met Rosa achter het karretje aan, waarbij ik struikelde. En rosa en ik vielen.

Achteraf voel ik me zo stom, waarom heb ik niet eerst Rosa in veiligheid gebracht. Dat stomme karretje kan hoogstens tegen een auto aanknallen waar we wel verzekerd voor zijn.

Ik ga ook nog even bankhangen.

Liefs Manderley
Hai meiden!

Even een snel bliksembezoek van mij. Een dikke knuf voor Lab en Manderley (en Zeef en Joep en Joan Nijn en Mil en Belle): (hahaha).

Alles goed met jullie? Hier wel. S heeft ein-de-lijk zijn ticket! Hij vertrekt 1 juli en komt de 31e weer terug.

Was ook benieuwd of er al een 'werping in wording' was, maar zie dat alles nog kalm is

Tot snelllllllll! xxx C.
anoniem_66877 wijzigde dit bericht op 11-06-2008 22:13
Reden: Soms valt typen niet mee...
% gewijzigd
haaai

Labje ik had al gepost op je topic, maar veel succes en een dikke knuffel!

Manderley; ik heb zon moeder die meteen handige dingetjes weet en meis aanleerd. Dus toen ook met staan, geoefend tot ze zelf kon zitten, toen ze de trap opkon, hoe ze de trap afkan enz. Maar je kunt dat wel leren denk ik. Meis kon een week nadat ze ging staan ook gaan zitten.

Ik kan haar gelukkig op bed leggen en dan doet ze vanalles en nog wat altijd, maar als ze wil slapen gaat ze zelf liggen gelukkig.

Hier ook een slaap dilemma, man is om 7 uur thuis, dan gaan we eten en leggen we haar samen op bed. Dat zijn de enige 30 minuten dat hij haar ziet op een dag. De laatste tijd hoorden we haar dan tot half 9 of soms later, kletsen, jengelen, maar ik denk ook hoofdbonken. het maakte in ieder geval een hoop herrie.

Nu mannetje er niet is leg ik haar voor 7 er al op, ze is dan moe, en ik vind het wel best dan Tot nu toe gaat ze zonder problemen, maar vooral zonder dat bonken vrij snel slapen.

Ze vraagt wel regelmatig waar papa is......

Wat te doen..... misschien is dit iets van deze week en haar hersenschudding, maar ik denk dat ze gewoon eerder al zo moe is. Maar dan ziet ze haar papa dus niet.....

En vice versa !

moeilijk...

Joep
oh nog iets; we zijn beroofd. Criminelen hebben ergens bij een geld automaat de pas van mijn man gescand, en de pincode gefilmd. En vervolgens in het buitenland onze rekening helemaal geplunderd.

Toen man belde naar de postbank (ik was in paniek en was bang dat ik teveel gewinkeld had, ik kon nauwelijks wat opnemen) hadden ze het daar al opgemerkt en zijn pas geblokkeerd, maar dat was dus al te laat. Ze hebben wel van die gekke sleuven tegenwoordig, maar ook die konden ze dus al omzeilen volgens de mevrouw.

Vandaag keeg ik een brief dat ze ons binnen een week schadeloos proberen te stellen.

We hebben het laatste restje spaargeld overgemaakt en daar heb ik geld van gepind zodat ik dat cash heb.

Maar moest bijvoorbeeld wel bellen voor de hypotheek omdat die nu niet afgeschreven kan worden ...

Echt leuk..

Dus ook hier zou het belastinggeld erg welkom zijn!

Joep
Hey Joep, dat is schrikken zeg! Gelukkig wordt je wel schadeloos gesteld, het zou er nog bij moeten komen dat je het geld ook nog zelf zou moeten ophoesten...

Lastig trouwens, dat naar-bed-breng-dillema. Ik kan me voorstellen dat je meisje gewoon erg moe is en daardoor dus gaat kletsen, jengelen, etc. Hier gaat meneer ook slecht slapen als hij moe is. Je hebt dat zelf ook weleens, dat je zo moe bent dat je niet meer kan slapen.

Is het zo dat je man echt geen vrij kan krijgen enzo? Of is dit weer zo'n typisch mannen-ding, zo van "ik wil wel, maarja, het kan niet, want het mag niet van mijn baas"? Ik heb het idee dat je er wel erg vaak alleen voor staat (maargoed, ik beleef de wereld dan ook wel vanuit een luxe-positie, omdat Man voor de helft de zorg doet hier)

Ga nog even neuzen op het buurman-topic van Labje (kijken wat Beukenootje nou weer voor onzin heeft uitgekraamd) en daarna ga ik strijken.

Oh Manderley, vorige keer had ik alleen de dag van de bevalling zelf Ernstige Nesteldrang. Toen moest ik ineens de badkamer poetsen, naar de biebbliotheek, mijn paspoort halen, etc... allemaal dingen "die nog even moesten gebeuren", vond ik op dat moment :-)

grtz E.
Joep: ik heb bij de postbank op die afdeling gewerkt waar pasen als vermist of gestolen of gefraudeerd gemeld worden. En ja het gebeurt inderdaad regelmatig bij pinautomaten van alle banken dat er passen gelopieerd worden. Het lijkt me erg naar als het gebeurd maar gelukkig krijg je het geld snel terug. En een nieuwe pas met nieuwe pin.

Wij hebben het belastingeld al binnen, we kregen eind mei de brief en begin juni stond het geld erop. Daar hebben we de nieuwe motor van gekocht is het ook meteen weer op.

Rosa ligt nu in bed te huilen. Ze heeft de slaapzak onder geplast, dus die zit nu in de was. Ik laat haar nog wel even liggen ik hoop dat ze zo in slaap valt.

Man komt zo thuis. Hij moet vanmiddag naar de tandarts en hij vind het wel gezellig als wij mee gaan. (lees: hij is doodsbang voor de tandarts en wij moeten mee om hem moed in te spreken haha)

Liefs Manderley
ooh joep, wat vervelend zeg. gelukkig komt het allemaal goed.

Ik denk altijd, ach dat gebeurt mij niet, maar waarom ook niet? het kan iedereen gebeuren blijkt maar weer.

Hier is het een beetje zileigjes. KAsper is heel verkopuden (net als alle andere kindjes in t land). Naar virus waart er rond. heel veel snot en gewoon ;lamlendig. arme ziel.

dikke knuf voor jullie allemaal

fien
leuk in je eentje voetbal kijken..... vriend moet overwerken!

heb ik allemaal lekkere dingen gekocht, zit ik die dus alleen op te eten!

Ik denk dat ik maar een flinke borrel ga nemen!

Veel plezier dames

belle
Hihi ik kijk gewoon geen voetbal... zelfs als je niet kijkt wordt je door de straatgeluiden hier wel op de hoogte gehouden :-)

Vandaag klein gevalletje van OOPS... we waren naar het tuincentrum geweest. Ik vond wel dat Zoon wat treuzelde bij het lopen, maar dat doet hij wel vaker. Komen we thuis, hoor ik Man tegen Zoon zeggen, terwijl hij de schoenen van Zoon uittrok: "ik weet niet wie jou schoenen heeft aangedaan, maar dat heeft vast niet lekker gezeten..."... Blijkt dat ik de linker- en rechterschoen had omgedraaid...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven