Joeppie! We zijn bijna compleet.....

25-07-2007 14:10 3183 berichten
Alle reacties Link kopieren
Joan, ik heb dat niet gehad, twijfels over de naam... alhoewel... ja toch. Over de jongensnaam van Dochter. Maar het werd dus een meisje.

Spannend hoor, dat het heel misschien nu wel gaat beginnen. Hebben ze in het zkh niet aangegeven hoe groot de kansen zijn op een bevalling?
Joan: Jeetje wat spannend!

HIer ook geen twijfels gehad over de naam, al begint vriend zich nu wel af te vragen of hij de jongensnaam nog wel leuk genoeg vindt...

Hier gaat het iedere dag ietsjes beter....

Zetpillen zorgen er idd voor dat ik niet meer zo misselijk ben en dus minder hoef over te geven (gister voor het eerst helemaa niet overgegeven!!) Hierdoor word ik weer wat sterker enz enz

Ik lig nog steeds veel in bed, maar ik moet zeggen dat ik nu voor het eerst op de bank zit en denk Ja dit gaat de goede kant op..

UOH is best geschrokken geloof ik. Ik had een mail over thuis werk en of ik dat weer kon gaan doen en zo niet, dan moest zij dat allemaal daar hebben.

Vriend heeft haar gebeld en aangegeven dat hij niet dacht dat ik binnen een week weer iets zou kunnen doen. Haar reactie was te verwachten 'Dan moet ik het hier hebben!!'

Ja zei vriend en daarom bel ik ook...Ik wilde even overleggen of ik ze kon komen brengen en wanneer. Nou uiteindelijk zei ze dat ze langs K zou komen op weg naar huis en dat ze dan wel even zou langswippen, maar dat ze GEEN tijd had en er NIET in kwam..

Ik was toen echt een beetje pissed..ze kon toch wel even kijken hoe het me ging??

Nouja uiteindelijk is ze dan toch even boven geweest (wat ze volgens mij niet verwacht had, dat ik de hele dag in bed zou liggen) en toen merkte ik wel dat ze niet wist hoe erg het was...en dat ze toch wel een beetje schrok. Collega zei dat gisteren ook, dat ze vond dat UOH ineens veel milder was en het leek alsof ze door had hoe ziek is was...

Er is dus voor mij een hele last van mijn schouders gevallen. Ik kan niet werken thuis en ook al kon ik dat nog niet eens, het zat wel in mijn achterhoofd.

Eens kijken is er hier nog iets gebeurd...??

Belle hoe was de uitslag? die krijg je vandaag toch?

Lel: Fijn hoor dat het de goede kant op lijkt te gaan!

NKOTB noemden wij altijd nieuw kots on the blik, vond het vreselijk. Take That vond ik leuker, maar ook niet zo hysterisch als anderen.

Maar wel cool dat je kaartjes hebt!

Eef: Ik heb weleens wat verkocth via MP. Gewoon wachten tot je het geld gestort hebt gekregen en dan pas opsturen.

Lab: Verhuis komt nu wel steeds dichterbij he..

Ik heb cyclizine zetpillen ofzo iets...Kan dat?

Krijg er een beetje pijn van in mijn onderbuik als ik m net heb ingebracht en wordt winderig en dat zijn dan van die oliescheetjes...:-(

Ik ga even lekker op de bank hangen met HP7.

Liefs Nijn
Helloe,

Nijn, fijn dat het iets beter gaat, ik ga je zo even bellen.

Zoon slaapt nu helemaal niet meer overdag. In bed stoppen voor de rust heeft ook geen zin, dan raakt hij compleet overstuur. Hij redt het in principe ook wel, alleen aan het eind van de middag moeten we zorgen dat we iets met hem gaan doen, fietsen of even een stukje wandelen ofzo. Meestal deed ik dat in de ochtend, nu dus in de middag. Ik moet wel even wennen aan het nieuwe ritme, zeker omdat ik sommige 'niet-handig-met-kind-om-je-heen-dingen' altijd in zijn slaaptijd deed. Die blijven nu liggen. Gisten kwam ik om 22.00 uur boven en toen merkte ik dat Man aan de slag was gegaan met de was strijken. Had ik dus gewoon nog niet gedaan, kom daar nu niet zo aan toe. Even wennen dus. Maar ach, straks gaat hij naar de psz en dan kan ik weer een goeie huisfrou gaan zijn....
Joan: hoe gaat het? Zit de tweeling nog in je buik? Spannend...

Nijn: fijn dat het weer ietsje beter gaat. En ik vond het ook fijn om te lezen dat UOH ook beseft hoe jij er aan toe bent. Dat mag ook wel!

Eef: Ik ben ook best van de ritme en moet ook altijd wennen als ik het weer om moet gooien.

Joep: hoe gaat het met jou? Aan het genieten van je verlof of vallen de laatste loodjes erg zwaar?

Ik ga zo naar mijn oma, haar helpen met het huishouden en samen de boodschappen doen.

Liefs Manderley
Darlings, hoe is het met jullie? Willen Joeppie en Joan zich even heel snel melden?

Lieve Nijn, ik ben heel blij te horen dat de medicijnen een beetje aan slaan. Cyclizine is helemaal okee, het is hetzelfde medicijn wat ze geven tegen reisziekte. En die olie-achtige windjes is helemaal normaal. Zetpillen zijn best vettig, zodat ze makkelijk je darm in kunnen glijden, maar daardoor krampen de darmen ook een beetje samen.

Wanneer je maar heel weinig binnen krijgt qua eten en drinken is...... chips en cola een goed idee, daar zitten suikers, zouten en vetten in.

Laat UOH maar zeuren (makkelijker gezegd dan gedaan), in ieder geval heeft ze nu eens werkelijk geizen wat het inhoudt om ziek van de zwangerschap te zijn. ' Men' snapt ziek zijn enkel wanneer ze het aan je kunnen zien. Hoe vaak ik wel niet verzucht heb dat je met een gipsen been makkelijker af bent in de maatschappij dan met moeheid en misselijkheid.

Enfin, zolang er nog geen stupide individu suggereert dat ' je mar eens een goeie beurt moet hebben', .....

Ik ben wel heel benieuwd naar je echo!

Eefje-Peefje, ik vraag me de hele tijd al af hoe en of je het naar tevredenheid kan bolwerken met twee kindjes! ? Ik geloof dat ik wel mag zeggen dat jij - net als ik- een hoge graad van perfectionisme voor je zelf stelt, dus eh.... Hoe voldoet je ideale beeld aan de dagelijkse gang van zaken? Meanwhile, dikke kus voor Zoon en Dochter. Ze zijn zooooo schattig!

Joan, ik droomde vannacht dat jouw supertweeling tot 41 weken en twee dagen bleef zitten.....

@ groep: gaan we met de hele club naar Joan om te ' kroamschudden' ? Zo zeggen ze dat toch in die contreien?

Lellebel-lovely van me, mag ik een onbescheiden vraagje stellen? Nu jullie liefdesleven weer in kalmer vaarwater terecht is gekomen, denken jullie nu wel over een tweede?

Enne.... NKOTB... Oh jee, wat ben ik oud! Het kleine zusje van mijn toenmalige vriendje was fan van die mannekes. Zegt dat genoeg?

Ik geloof niet dat ik ergens fan van was, ik was zo'n 30 uur per week bezig met sport... En daarnaast heb ik een compleet afwijkende muzieksmaak, vrees ik.

Joeppie de poeppie! Jij hebt verlof toch? Hoe gaat het met mooie Meis en Lief Klein Joeppie in Wording? Kan je nog een beetje genieten of begint het zwaar en pijnlijk te worden (pijnlijk qua buik dan, ik wist niet meer hoe ik moest liggen)?

Manderley, ik blijf het zeggen, maar wat is Rosa toch een snoepje! En dat snoetje!!! Alles goed daar boven in het land?

Belle-knuf! Zomaar van glijbanen afroetsen met de Lel! Golf je nu nog of wordt het te koud? Oh, en jij hebt gisteren de uitslag van het onderzoek gehad! Vertel, vertel, vertel!

Fienepien, wij gaan bellen! En je aanbod is zooooo lief!

Tsss, ik zat me net te verbazen. Een topic van een zwangere mevrouw zonder veel zin in sex, wiens man met behulp van plaatjes van blote mevrouwen zichzelf is gaan ' aanzwengelen'. En dan zit je hier nondejuu (sorry Joeppie) op het Vivaforum, waarvan ik dacht dat het toch barstte van de geemancipeerde vrouwen..... En opeens hebben al die wannabe feministen de bek vol van ' plicht' tot sex. Anno 2008!

Gekke ikke dacht altijd dat sex erg leuk was en is, en dat als je er allebei zin in hebt, dat je het dan doet. Maar nee.... ziek, zwak of misselijk, je hebt je ' plicht' te doen.....

Maar dat was even tussendoor.

Tha Fiep is alive and kicking. Maar lopen vertikt ze. Daarentegen kletst ze de oren van mijn hoofd, soms is het zelfs een beetje eng. Losse woordjes zijn leuk, maar elke dag lijkt ze er een paar woorden bij te kennen. Werd de hond eerst aangeduid als ' aai' , nu noemt ze het beest ook ' hondje' , ' beeeeesje' en zelfs ' biekul' . En wanneer hond in de tuin is, verkondigt de dame heel serieus: ' mammie, ' ontje buituh!'

Enne, overdag slapen..... was het maar waar! Fiepjes doen geen slaapjes overdag, Fiepjes zijn veel liever de hele dag wakker en zijn vreselijk vervelend en chagrijnig. Wanneer ik haar op bed leg, zit ze dolblij anderhalf uur lang te kletsen en te zingen (en het kind heeft mijn zangtalent, dus da's niet rustgevend) en de boel af te breken.

Ik ga ontbijten! Dag lieverds!

Liefs, Lab
Hellooooooooo

Waaaaaaaaahhhhhhhhhhh Lab je gaat gelijk krijgen hoor......Ding is eruit, maar niks geen activiteit te merken. Zo'n tegenvaller is dat dan.

Gisteravond wel menstruatiekrampen gehad en dacht: Zou het dan nu beginnen???/ Niet dus. Vannacht heel ziek geweest, veel spugen enzo. Zit dus gewoon te wachtentot het gaat beginnen. Wat waren jullie voortekenen dat de bevalling ging beginnen???????

Eef: Lijkt me lastig hoor, ritme te moeten omgooien, hou daar zlef ook niet zo van.

Lab: Heerlijk die Fiep van je en nu al niet meer willen slapen.

Manderly: Wat lief dat je bij anderen gaat helpen poetsen, heb er hier al geen zin in laat staan bij een ander haha

Belle: Uitslag: Ben benieuwd.

Nijn: Hopelijk gaat het wat beter met je misselijkheid.

Joep: Je gaat toch niet eerder werpen als ik he?

Lel: Al wat wijzer op de huizenmarkt?

Millie: Hoe is ie?

Laterssss

Zo beetje kort van stof, maar ik heb er geen kracht meer voor....
Geer toch......
Joan: wat een tegenvaller...hebben ze in het zh iets gezegd over wanneer het zou "moeten" beginnen. Hier was het verliezen van de slijmprop in de week voorafgaand. de avond voor bevalling ben ik nog op een feestje geweest, wel wat oefenween, al zijn dat acteraf de eerste weeen geweest.

Ik zit zo in spanning voor jou.

Lab: ik vind Rosa ook erg lief Alleen niet als ze verschoond moeten worden, ze draait op haar buik, gaat snel staan en loopt snel van me weg. Ze weet zelfs te ontsnappen als ik haar in de houdgreep (Of is het houtgreep) hou...En gaat heel hard brullen en krijsen...

Dus Fiepjes willen niet meer slapen overdag? Dat is niet leuk. Ik vind het wel superschattig dat ze al ze veel praat. Hier heet de hond ook aai, maar zinnen lukt nog niet (nou ja, ik versta het niet)

Ik ga hier het draakje ook maar weer uit bed halen, ze was in de auto in slaap gevallen, mar ik hoor net dat de fles op de grond werd gesmeten. Nou dan eerst nog maar een boterham.

Liefs
quote:Manderley schreef op 22 oktober 2008 @ 12:22:

Lab: ik vind Rosa ook erg lief Alleen niet als ze verschoond moeten worden, ze draait op haar buik, gaat snel staan en loopt snel van me weg. Ze weet zelfs te ontsnappen als ik haar in de houdgreep (Of is het houtgreep) hou...En gaat heel hard brullen en krijsen...

Heel herkenbaar. Meestal geef ik haar iets ter afleiding (een knuffel, een boekje, een leeg doosje) en bij ernstige recalcitrante buien heb ik van die ophijspampers. Dan hangt Fiep om mijn nek en hijs ik zo'n pamperbroek om haar billen.

Gaat Rosa er ook altijd vandoor als ze een flinke poepbroek heeft? En zit bij jou dan ook alles onder de poep?
quote:Labyrint schreef op 22 oktober 2008 @ 12:26:

[...]

Heel herkenbaar. Meestal geef ik haar iets ter afleiding (een knuffel, een boekje, een leeg doosje) en bij ernstige recalcitrante buien heb ik van die ophijspampers. Dan hangt Fiep om mijn nek en hijs ik zo'n pamperbroek om haar billen.

Gaat Rosa er ook altijd vandoor als ze een flinke poepbroek heeft? En zit bij jou dan ook alles onder de poep?Ja, poep overal...en afleiden helpt niet echt meer...helaas.
haaai

Joan; ahhh jammer hor dat het geen directe actie heeft opgeleverd. Hier zit alles nog hoog en droog, en dat zal wel nog even zo blijven. Ik had erg voor je gehoopt dat je nu met 2 wurmpjes zou liggen. Nog eefjes geduld dus.

Lab en Manderley; erg vermoeiend van die drukte schoppers op het aankleedkussen. Ik dacht nergens last van te hebben tot kort; dame draait nu op haar zij om dan te gaan kroelen met het kussen, duimpje erbij...

Hier gaat de taalontwikkeling ook zo snel, heb begrepen dat ze op een gegeven moment ruim 8 woorden erbij leren per dag. Meisje zit er momenteel soms wel over heen. Laatste aanwinsten; vogelverschrikker en surinaamse kip. tsjaa...:)

Maar meis is motorisch weer niet de snelste....

Nijn; lekker dat je baas nu even heeft gezien hoe je er aan toe bent en dat Nijn echt geen aansteller is.!!

Hier is zojuist een 'ramp' gebeurd, in peuterwereld dan; beer is kwijt. We waren wezen wandelen, een paar winkels en de markt bezocht. Ik houd dat ding braaf in de gaten, want we zijn hem al eens een nacht kwijt geweest....

Tot mijn zusje belt die zit met haar werk; stoppen of niet... en ik me daar mee bezig houdt.

Thuis ben ik dat ding kwijt, dus bijna de hele route heen en weer terug gelopen, winkels langs enzo, maar nee hoor...

Vanochtend liet ik zelf een vol glas cola over mezelf, de bank en de vloer vallen (oh nee; shit is meisjes laatste woord:) ) Ik heb de hele dag al het gevoel dat ik aan het puin ruimen ben.

Meisje wil hier ook niet slapen, maar het gaat wel bij vlagen, soms een week niet en dan weer 2 weken wel. Fases....

Buik ben ik wel zat ja, slapen gaat niet lekker, maar we wachten maar rustig af.

nou ik ga kijken of ik op marktplaats nog zon beer kan scoren....

liefs Joep
Waaahhhhh ik voel me zoooo beroerd, ik kan wel janken...

Wat is Viva dan een lekkere afleiding, al voel ik me wel een beetje schuldig, soms reageer ik een tijd niet en nu ik me zlef zo K.. voel wel. Sorry, soms is een mens een beetje ego.

Moet wel lachen om jouw Poepverhaal Manderly, zie het helemaal voor me dat er dan overal poep ligt.....haha krijg al waanideeen.....

Nou ga maar weer eens verevelend zitten surfen op internet naar no nonsens dingen.brrrrr wie weet tot later.

Belle en Joep: Heb jullie erecente adres nog steeds niet gekregen, stuur het even op via Hyves (PB) of mail of via Yahoo.

Vraagje nog: Wie van jullie heeft er 2 namen voor kindje gegeven, maar geen doopnaam? Hoe doe je dat dan met invullen van bv

Naam:

Voornaam:

Roepnaam:

Stel ik wil hem Kees noemen, maar als 2e naam vernoemen naar mijn vader; Hendrik

Is het dan:

Naam: Jansen

Voornaam: Kees Hendrik

Roepnaam: Kees

Wat een gedoe he............

Grtzzzz
Fieperdepiep heeft twee namen, en deze twee namen staan ook bij de burgerlijke stand zo genoteerd. Die willen niets weten van roepnamen.

Hetzelfde geldt voor haar paspoortje. Doopnamen heeft ze dus niet.
Hoi dames,

Joan, sorry nog steeds geen adres naar je gestuurd! ik zal het zo even doen.

Ik heb inmiddels 2 uitslagen binnen.

Met Belle hoofd is alles gelukkig goed. Niks raars te zien dus we kunnen gewoon weer verder met het belle leven.

Vandaag ben ik met frouk bij de kinderarts geweest ivm de boer en overgeef acties in de nacht.

Ik heb nu lactulose voor de ochtend gekregen en motilium voor de avond om haar maag wat sneller leeg te maken.

de arts denkt namelijk dat ze na haar verstoppings actie in frankrijk angst heeft gekregen om te poepen. daardoor blijven de darmen te lang vol en stroomt de maag niet goed door.

Over 6 weken moeten we weer terug. Ik ben benieuwd!

Belle
Even snel een krabbeltje van mij! Laptop is nog niet helemaal lekker, wordt gewoon te pas en te onpas van het web afgemieterd! Krijg daar echt een sik van (hoe charmant), dus ook geen zin om lang online te blijven.

Was er gister niet, had gehoopt vandaag te lezen dat Joan allang en breed bevallen zou zijn! Trouwens, onze Dries heeft 3 namen, die van mijn vader, die van S' vader en Idris. De eerste keer bij het cb vroegen ze dus of Aart kon komen wegen en meten. Ik:'Tralalalalala...' Niet in de gaten dat het om onze Dries ging, hahaha. Ik heb zelf ook 3 namen, dus ik vind dat niet veel, maar ik denk dat de meeste 'normale' mensen (haha) 1 naam wel zat vinden

Verder geen huizennieuws! Wel de oude tv van mijn oom en tante gekregen (bless them), zo'n breedbeeldding met zo'n glazen kast er aan vast (geloof ik, nog niet gezien). Primaaaaaaa! Bovendien staat de halve huisraad van mijn broer nog op zolder bij mijn moeder, en dat wordt ook allemaal braaf bewaard voor Het Nieuwe Huis Wat Niet Komen Wil, Maar Ooit Wel Komt.

Ja, man, ik liep alles achteraan wat mannelijk was en soort van zong in die tijd! Sta nog op de foto met Kevin van de Back Street Boys Wat een stuk chagerijn, zeg, sjongejonge. Take That vond ik ook leuk, ook nog naar concerten geweest. En natuurlijk East 17, die kende me van gezicht op een gegeven moment Of dat een goed teken was is een tweede, maar ach... De muziek nam ik voor lief, laat ik het zo zeggen, alhoewel er heus wel leuke popliedjes bij zaten/zitten. Maar ik ben nog steeds hieperdepieper over het feit dat ik gewoon weer naar een concert ga van NKOTB, te leuk vind ik het

Ik ging vanavond Chinees halen en tijdens het wachten bladerde ik door een Libelle, daar stond toch zo'n ongelooflijk lief gedichtje in, heb 'em opgeschreven in m'n agenda, ik pak 'em wel even...

Grote broer

en kleine broer

maken kennis met elkaar

Voorzichtig aait grote broer het haar

van de pasgeboren kleine

En hij weet het, het tere, fijne

Bekijkt handjes, oren en ogen,

Bevlogen.

Vol bewondering kijkt hij ernaar

grote broer van 2,5 jaar

naar zijn nieuwe kleine broertje

ik weet het zeker

dat ontroert je

Hoe schattig is dat?! Muts ben ik, he? Dus ja, Lab, dit is denk ik wel een duidelijk antwoord? Soms wordt het me zelf weleens te gortig, vind ik dat ik normaal moet doen, of ik helemaal gek ben, hou mezelf alle 'lastige' dingen voor (100 x je bed uit moeten 's nachts, veel kosten, weinig energie enz.), maar eigenlijk boeit me dat geen reet: ik voel dat nou eenmaal zo, zucht. S deed er vanavond niet moeilijk over, want uiteraard heb ik vol verve het gedicht voor gedragen. Bovendien was ik 2 dagen overtijd, dus dacht ik dat mijn gebeden uit waren gekomen ("Ja, echt! Zwanger door de pil heen! Ja, ik weet het ook niet, hoor!"). Nou ja, en zo kan ik nog wel uren doormiepen.

Nijn, gelukkig gaat het wat beter, zeg! Echt geen leuk begin zo! Hopen dat het ergste geweest is (oh nee, wacht, je moet nog bevallen ).

Hier tegenwoordig een relaxte Dries met verschonen, gaat met z'n handen achter z'n hoofd liggen en wacht tot het voorbij is. Ik ben niet snel streng en boos, maar wel als 'ie begint te klooien op het aankleedkussen. Gek genoeg kan ik daar niet goed tegen. En daar kan hij dan weer niet tegen, dus maken we afspraken met elkaar Wel grappig: hij zegt weinig, maar snapt 'alles'. Op dinsdag gaan we altijd boodschapjes doen met oma. Oma gebruikt de buggy als verkapte rollator, dus ookal vindt Dries het niet meer echt leuk in de buggy, ding moet mee. Maar Dries wilt tegenwoordig overal z'n loopfietsje mee naar toe. Een lelijk plastic ding van 7 euro, maar hij zou mij, z'n vader en z'n oma ervoor verkopen. Hij mag van mij ook wel even op dat ding mee naar de Turk voor wat dingen, maar hij ziet nog geen gevaar en is bovendien zo achterlijk snel en handig met dat ding, als je niet uitkijkt rijdt 'ie zo naar de andere kant van 't dorp. Dus vorige week dinsdag jassen aan en ik zeg dat we boodschappies gaan doen met oma. Pakt 'ie z'n fiets:"Heheh." "Nee schat, we gaan met oma boodschappen doen, he? Moet je even in de buggy, zonder fiets." "Hehe?!" "Nee lief, zonder fietsje, he?" Zet 'ie dat fietsje neer, loopt ' ie naar een andere fiets/squad-achtig ding:"Hehe?" "Nee mop, je moet even in de buggy want oma kan niet zo snel lopen anders, he?" Diepe zucht. Loopt 'ie naar z'n treintjes:"Hehe???" "Jaaa, die mogen wel mee!" "Jaaaaaa!" Met andere woorden, als ik maar een goed argument heb is het goed Dat 'hehe' is heel hardnekkig, hij bedoelt er vanalles mee. Hij zegt wel dingen als:'Kom mama, bouw!', toch 3 woordjes achter elkaar, maar echt goed uitspreken is er nog niet bij. Hij doet wel z'n best, hoor, zegt 'ie iets heel trots en dan snap ik het niet Las dat kindjes die tweetalig opgevoed worden er sowieso soms wat langer over doen. En ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat als Dries eenmaal praat hij je werkelijk de oren van je kop lult. Mijn nichtje kon dat ook zo, die leuterde de hele godganse dag door, dat je soms echt wenste dat ze d'r snater eens dicht hield

Belle, mooi dat je koppie in orde is (alhoewel, daar kan nog over gediscuseerd worden, he? ) Hopen dat Frouk het goed doet op de medicijnen!!!

Manderley en Joep en Eef, blij te lezen dat het goed gaat met jullie, op sommige veranderingen na dan. 't Is soms echt van fase tot fase met die kleintjes.

Anyways, het is alweer na 11en, 'k ga er snel vandoor. Dag meisjes, er wordt aan jullie gedacht

xxx C.

(waarom hou ik het nou niet KORT?! )
Vannacht was de pc aan blijven staan @-) en ik wilde even snel kijken of er nog nieuws van Joan was. Maar belle en Lel wel, Belle haar stukje gelezen, toen nog even snel Lel haar stukje, want die zou het kort houden. Sorry Lel, maar ik ben echt afgehaakt en heb je stukje nu pas uitgelezen...hoezo kort hahaha

Wat Rosa betreft, bij alle veranderingen hou ik me maar voor dat het een fase is die echt wel weer overgaat. En blijkbaar heeft ze gister stiekum hier mee zitten lezen, want ze heeft gisteren alleen even in de auto geslapen (hooguit een kwartiertje) en verder niet. Ze heeft vast gedacht, als Fiepjes 's middags niet slapen hoeven Rosa'tjes dat ook niet meer. Ze werd niet vervelend van moeheid en we hebben haar wel een half uurtje eerder op bed gegooid.

Ik hou me ook maar voor dat het een fase is, want ik vond het toch nog wel lekker om overdag even anderhalf uur voor mezelf te hebben.

Belle: fijn dat alles goed is in je hoofd.

Joan: zijn er al voortekenen?

Liefs Manderley
HIer was ik ook eindelijk weer eens.

Gaat nog steeds iedere dag een stukje beter, maar voel me nog steeds bij veel vlagen een vaatdoek.

Heb blijkbaar toch een hele grote knauw gehad...heeft er goed ingehakt!

Maar ik merk wel dat ik minder kan slapen overdag, dus dat is wel een goed teken denk ik..

Toch slaap ik nog steeds van een uurtje of half 10-10 uur 's avonds tot 10 uur 'sochtends. (ik krijg ontbijt van Nijnvriend op bed!!) En meestal kruip ik n ahet middageten er weer even in...

Ik heb nergens puf voor. Ik kan me nergens toe zetten...Maar heb het gevoel dat het vandaag weer beter gaat en misschien kan ik zelfs de vaatwasser wel uitruimen!

Joan: Nog geen nieuws? Jeetje dat lijkt me dan een beetje tegenvallen als je er zo vanuit was gegaan...

Belle: Volgens mij heb ik het hele verstoppingsverhaal van Frouk gemist....Is dat heeeeeel erg?? Of heb je het ook niet verteld?

Lel: Dus betekent dit dat jullie idd snel voor een tweede zullen gaan?

Lab: Jeetje jouw meisje praat snel zeg! Yara loopt nog niet en praat nog niet. Ze begint wel steeeeds meer te praten hoor...Maar losse woordjes en echt nog geen zinnetjes...

Ze zegt nu echt de hele dag door papa mama yaya papa mama yaya. Ze is wel erg wijs, ze snapt nl alles.

Ze heeft nu het woordje bah ontdekt en gaat als NIjnvriend schoenen uittrekt aan zijn voeten ruiken en zegt dan BAH...ZOo schattig!

Manderley: Rosatje loopt dus los?? Ja toch?? en zij slaapt dus ook niet meer...gelukkig slaapt Yara nog steeds wel.

SOms wel 2,5 uur.

's avonds is ook geen enkel probleem. Soms is ze nog een poos met de knuffels aan het kletsen, maar ze maakt er eigenlijk nooit probleem van. Allen is ze sinds een week ofzo echt belachelijk vroeg wakker. Rond half 7 ofzo...

di en wo is ze ook echt zo vroeg wakker gemaakt door vriend, want die bracht haar voor zijn werk weg, maar maandag was ze ook zo vroeg en vandaag hoefde vriend haar niet wakker te maken, werd ze zelf al wakker.

HOop morgen niet.

MOrgen weer de eerste ochtend met Yara alleen. En gek genoeg zie ik er een beetje tegenop..Maarja ik moet mezelf er wel toe zetten. Kan moeilijk nog weken allerlei mensen op Yara laten passen.

Komt vast goed. Morgen moeten we ook naar vk en als mijn moeder klaar is met werken, komt ze weer hierheen. Dus ik ben tussen 7 en 10 alleen met haar en dan daarna mss nog een uurtje..Dat moet ik redden toch?

JOep: HOI!!!
Nijn: fijn dat het ietsje beter gaat, al ben je er nog lang niet zo te lezen. Ik vroeg me al af hoe je het met Yara deed, veel oppas dus. Ik hoop dat je het redt morgen. Als het nou niet lukt, weet je dat niet het niet alleen hoeft te doen tot nijnvriend thuiskomt, maar dat je moeder je 's middags komt helpen.

En anders lekker onverantwoord een kinderdvd opzetten?

Enne ja Rosa loopt los. En praten doet ze dus weinig, maar ja zij wordt net als Dries ook tweetalig opgevoed, dus ik hou me maar voor dat het daar door komt

En ik heb haar net op bed gegooid en we zien het wel. Volgens mij komt het ook doordat het misschien te koud op haar kamertje was. We hebben boven nog geen cv. Dus ik had een uur geleden een elektisch kacheltje aangezet.

En vrijdag gaan we op cvjacht, dan willen we toch ook wel cv.

Yara doet alles lekker op haar manier. Ik ben soms ook wel jaloers hoor als ik lees hoeveel Yara slaapt en dat lopen komt vanzelf.

Joan....hoe gaat het? Is het nu dan toch al begonnen...het is zo stil vanaf jouw kant.

Joep: ik vind dat jouw meldingsplicht ook bijna in gaat hoor!
Effe meldplicht

Nog niks, dacht dt het gisteren begonnen was maar helaas, misschien voorweeen oid.

Gaan dvd-tje kijken, dus tot laters.

Joan
Hoi,

Ik was van plan om hier mijn hele verhaal op te gaan schrijven van vanavond, hoe Zoon een driftbui van DRIE KWARTIER had (vanuit zijn tenen) en vervolgens aan tafel in slaap viel. Maar ben te moe. Gisteren tot tien uur 's avonds bezig geweest met driftige zoon en vannacht van 02.30 tot 04.00 uur weer. Voel me nu een beetje... moe. Onwijs moe. Duik zo in bed. Heb niet eens meer puf om te reageren ben ik bang.

(Ik begin nu serieus te twijfelen aan die derde. Waarom wil ik dat in vredesnaam? Ik kan nog niet eens twee kinderen handelen. Man is vanavond thuisgebleven van zijn sportavond omdat ik het dus gewoon niet meer trok...)
Joan: balen zeg...kun je de tijd nog om krijgen...of zit je echt te wachten

Eef: hhmmm...3 kwartier...jeetje dat is echt om gek van te worden...neem nu alle rust die je kunt...ik hoop dat je vannnacht ook echt een beetje rust krijgt
Eef: hoe was je nacht?

Joan: en....????????
Nog meer te zeuren: HEB MEGA KIESPIJN!!!!!!!! en ben mega bang voor de tandarts. Waaaaahhhhh zo maar even een paracetamolletje en hopen dat die zijn werk doet.

Eef: Kan me voorstellen dat je ze soms achter het behang wil plakken. Ach ja en een derde, die kan er dan toch ook nog wel bij...zeg ik met een knipoog.

Lekker, mijn mannetje heeft zo lekker weekend, die gaan altijd snel voorbij en maandag weer naar de gynaecoloog, hopelijk krijg ik dan een datum.

See you
belle is naar de IKEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA geweest!!!
Joan: hoe krijg je het voor elkaar om nu kiespijn te hebben...weet je zeker dat je niet voor het weekend bij de tandarts langs wilt? Die kleintjes in jouw buik hebben het wel superfijn bij jou, dat ze nog lekker even blijven zitten.

Belle: Ikea is leeeuuukkk, allen zit hier in heel de provincie niet 1 ikea, dan moet ik toch echt naar Fien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven