Jompels en Foppies - op naar een vol schema!

21-09-2009 22:11 2920 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Ik30Dec.0813/09/09Z

Duvel26Nov.0814/09/09D

Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.08

3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!

Murron31Aug.08

4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...

Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m

Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho

zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo

2:j - 7:m

Annika30Jan.09

15/06/10 4/11 VK

Momo32Sept.08

22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.

Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo

Erine25Dec.0828 okt

Mariss27Nov.08

24/11 gyn

Kath32Jan.093 nov

Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08

Poll31Nov.08

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3

Deel 4
yaya, ik vind vooral dat iedereen dat moet doen waar hij/zij zich goed bij vloelt. Maar ik kan ook slecht over dat gemekker, of je blijft thuis of niet (maar dan moet je kind idd ergens heen, lijkt me logisch). En jij dus ook een jaar thuis? Duurt het herstel na de OP dan zo lang?
Ik mis mijn echte werk nu al, alleen maar poli, ben blij als ik straks weer mag snijden.....
Nope, geen straie hier, nog niets te zien, en ik hoop dat dat de laatste 3 weken ook niet meer komt!

Ja dat is waar, als je de keuze maakt om weer te gaan werken dan is de consequentie nou eenmaal dat je opvang moet hebben. Maar ik moet zeggen dat ik daar nog helemaal niet mee bezig ben of ik dat straks in januari wel of niet leuk ga vinden...
iemand zin in een tribune?
JAAAAAAAAAAAAAAAAA, ikke!
En groot gelijk dat je daar nu nog niet mee bezig bent husk, komt tzt toch wel? Waarom zou je je daar nu al druk over maken?

En fijn dat je nog geen striae hebt, ik ben de laatste tijd weer erg fanatiek qua smeren, dus ik hoop maar dat dat zijn vruchten gaat afwerpen...
Je vind een tribune met maar 1 erop zeker niet voldoende momo....
ehm nee.... zollie GW

maar goed, ben nog niet thuis, dus wie weet verzamelen er nog meer mensjes. zullen we zeggen, half 9 vanavond eens zien wie er allemaal zitten?
laat ik het maar niet persoonlijk nemen.....

Maar ben erbij vanavond!
je was wel lekker enthousiast, tnx!

ga nu de stad in, zorg dat ik tegen half 9 onlijn terugkom.
Ha wordt er weer een tribune opgebouwd, cool!!!! Volgens mij heb ik trouwens nog niet eens Annika gefeliciteerd met de zwangerschap, GEFELICITEERD, FANTASTISCH!!!!! Fijn dat er eindelijk weer een smiley erbij staat in het schema. Dames ik heb amper tijd om het topic bij te houden, men wat schrijven jullie veel! Daarnaast is de kleine een dikke vreetzak en heb het gevoel dat ik de hele dag aan het voeden ben! Af en toe stukkie forum tussendoor en dan weer met de tiet klaarzitten, jaja boeiend leven eventjes he! Maar het is een prachtig ventje! Liefs voor allemaal, ik hoor nu gehuil vanuit de box dus tot de volgende keer!
JJJAAA!!! een Tribune!!! IK ben voor.

En GW ik neem na mijn zwangerschap gelijk mijn ouderschapsverlof op van 13 weken.

Daarna moet ik geopereerd worden en ben ik zoiezo 8 weken thuis.

Met revalideren erbij zit ik eind september begin oktober.

Lang dat wel, ben ik ook wel met je eens hoor. Maar ik heb dan liever alles in 1 keer dan dat ik iedere keer een maand eruit ben
quote:leonor schreef op 22 oktober 2009 @ 17:30:

dan weer met de tiet klaarzitten , sorry leo, maar dit vond ik zo grappig!
Wauw Moom, ik heb ook zin in een tribune. Enne, wel een goeie afloop nu graag!

Volgens mij ben je wel een beetje positief gestemd, of niet?

Wat duurt het nog lang voordat het half 9 is......
Leo, leuk om weer van je te horen! En wat ontzettend fijn dat het nu zo goed gaat! Geeft niets als je hier eventjes wat minder bent als je maar zo af en toe een update geeft.

Nee hoor GW, je bent geen ontaarde moeder. Net wat je al zegt, iedereen moet doen waar zij zich goed bij voelt.

Yaya, groot gelijk en je moet jezelf natuurlijk ook de tijd geven om te herstellen!

Groot genoeg momo?
Ooooh een tribune !!!! Fantastisch !!!

Hus : Geen Striae? Lucky you ! mijn buik zit helemaal onder. Had het wel verwacht, had voor mijn zwangerschap namelijk ook al striae van alle extra kilo's.. en ik heb gesmeerd tot ik er bijna bij neer viel maar het helpt niet. Bij de ene vrouw is het nou eenmaal zo dat je het krijgt en bij de ander niet.

En tja het KDV... je weet idd : Je blijft werken dus je kind moet opgevangen worden. Maar om heel eerlijk te zijn, ik zou het ook niet kunnen hoor fulltime thuis zitten (niet alleen financieel gezien, maar ook persoonlijk) ik zie me al zitten in mijn kleine wereldje met niemand om me heen.. nee niets voor mij !!!
Oh ja en Leo : Goed om van je te horen !!! Snap best dat je niet zoveel tijd hebt, als je maar af en toe een update komt plaatsen hihihihihi
Ik ben er Ik ben er Ik ben er Ik ben er Ik ben er Ik ben er Ik ben er Ik ben er Ik ben er Ik ben er Ik ben er Ik ben er Ik ben er Ik ben er Ik ben er Ik ben er Ik ben er Ik ben er Ik ben er Ik ben er Ik ben er Ik ben er Ik ben er Ik ben er Ik ben er Ik ben er Ik ben er Ik ben er Ik ben er Ik ben er Ik ben er Ik ben er Ik ben er Ik ben er Ik ben er Ik ben er Ik ben er Ik ben er Ik ben er Ik ben er!!!!

quote:Marriss schreef op 22 oktober 2009 @ 18:59:

Ik ben er Ik ben er Ik ben er Ik ben er Ik ben er Ik ben er Ik ben er Ik ben er Ik ben er Ik ben er Ik ben er Ik ben er Ik ben er Ik ben er Ik ben er Ik ben er Ik ben er Ik ben er Ik ben er Ik ben er Ik ben er Ik ben er Ik ben er Ik ben er Ik ben er Ik ben er Ik ben er Ik ben er Ik ben er Ik ben er Ik ben er Ik ben er Ik ben er Ik ben er Ik ben er Ik ben er Ik ben er Ik ben er Ik ben er Ik ben er!!!!

[afbeelding]Hier ga ik in mee!
Leo, moest zo lachen om je post!! Enne... vriend ook
Ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik Ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook Ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook Ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook.

)
leo, je klinkt als een goede moeder van je dikke vreetzak
woei, ben ik hoor. tribune doen we. hahaha, met een uurtje. zit nu even wat vocht naar binnen te proppen, en ohja, ook avond eten (broodje baopao). was net even de stad in. boeh, was blij dat ik er weer snel weg kon! helemaal geen leuke sfeer! en vriend zit daar nu midden in. geetttt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven