Jompels en Foppies - op naar een vol schema!

21-09-2009 22:11 2920 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Ik30Dec.0813/09/09Z

Duvel26Nov.0814/09/09D

Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.08

3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!

Murron31Aug.08

4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...

Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m

Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho

zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo

2:j - 7:m

Annika30Jan.09

15/06/10 4/11 VK

Momo32Sept.08

22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.

Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo

Erine25Dec.0828 okt

Mariss27Nov.08

24/11 gyn

Kath32Jan.093 nov

Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08

Poll31Nov.08

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3

Deel 4
Gw, ik heb echt heel veel knuffels en speelgoed gekregen als kraamkado, ik weet natuurlijk niet wat mensen jullie gaan geven, maar als je net zoveel krijgt als ons hoef je zelf eerst echt nog geen speelgoed te kopen. Zat gister met verbazing naar alle kado’s te kijken. Zoveel als je krijgt als je net geboren bent krijg je nooit weer.

Zo’n easy-fix lijkt me idd wel handig, wij zijn zaterdag voor het eerst in de auto weg geweest (even in ons nieuwe huisje kijken) en moest wel even uitzoeken hoe ik de maxi cosi vast moest maken (maar dat went vast vanzelf wel).

Flesjes heb ik ook niet aangeschaft, die kun je idd ook zo bij de winkel weghalen, mocht je toch overstappen op flesvoeding.

Annika, ik heb wel een baby uitzetlijst gebruikt. Vond het wel handig en zo kon ik niets vergeten wat van belang is. De navelbandjes waar gw het over had, stonden volgens mij niet op het lijstje die ik heb gebruikt (die van de babydump), maar die heb je niet nodig hoor.

Leonor, fijn dat het steeds beter gaat. Je gaat vanzelf uitvinden wat er is als hij huilt (als ik zie hoe mijn schoonzusje al aan het huiltje hoort wat mn nichtje (nu bijna 10 weken oud) wil/ wat er is, dan moet dat vast allemaal goed komen)

Och rain! Wat K*T zeg!

Hier vannacht er 2x uit voor een voeding, pff dan heb je maar een paar uurtjes slaap. Tussen de middag maar weer even 2 uurtjes slapen.
Rain en Moom liefjes, ik jank met jullie mee, echt waar... Ik snap ook werkelijk waar niet waarom het ons niet gegund is, en ben er bij tijden ook zó enórm strontzat van! Weet ook niet wat te zeggen, behalve dan dat ik het superk*t voor jullie vind en helaas maar al te goed begrijp hoe jullie je voelen Dikke

Leo, wat leuk dat je even langs komt, en I je eerlijkheid en openheid, geweldig. Fijn dat het steeds beter gaat, geniet er lekker van.

Maya, je klinkt als een happy family, enjoy!!

GW, vandaag voor controle? Laat je even weten hoe het was?

Speec, bij jou ook spannend dus. Voel je het ook zo? Bij mij zou het ook spannend moeten zijn (nog niets op dag 31) maar ervaar het helemaal niet zo. Zit gewoon te wachten dat ik ongesteld word, want ben er op één of andere manier gewoon van overtuigd dat ik niet zwanger ben *waarom zou ik? Bijna niet gesekst...* Hoe is dat bij jou, nog een beetje hoop?

Hier nog steeds niet fit, maar wel aan het werk. Ga wat eerder naar huis denk ik, voel me zo slap als een vaatdoek.

FF een groepshug!!!!!!!!Voor jullie allemaal
Goedemorgen.

Ben net een goed helf uurtje wakker,ik slaap s'nachts ook steeds slechter.Het draaien gaat niet meer zo makkelijk en ik droom veel zodat ik daar weer wakker van wordt en dan duurt het weer ruim een uur voordat ik weer in slaap val!!

Gw,Ik heb ook zo'n easyfix besteld.Vrienden van ons hadden deze aangeraden,en het is makkelijk he...klikt de cosi er zo op iedere x.Die luieremmer die jij hebt he,moeten daar ook van die cassettes in ? WAnt ik ben dus aan het twijfelen om die aan te schaffen ( wel een maatje groter)Maar als je elke x navullingen moet gaan kopen wordt het wel duur denk ik..

Hier nog een paar dingen die ik heb aangeschaft....kleine boef

dierenslofje

lakentje
Wat ongeloofelijk kut Rain en Moom Kan me maar wat voorstellen hoe jullie je voelen!!

Goed dat jullie een beetje beginnen te settelen Leo.

Leuke spulletjes Party.

Marriss, maak maar gauw dat je weer naar huis komt, hup onder de wol met jou..

Even een vraagje hoe gaat dat temperaturen in zijn werk??
party, in die van mij hoeven geen cassetes, maar gaan gewone vuilnis´zakken, daarom heb ik deze genomen. (was wel iets duurder in de aanschaf, maar die cassetes kosten iets van 8 euro per stuk).

maya, speelgoed ga ik ook nog niet echt kopen, ik denk dat we idd wel iets gaan krijgen en tegenover waar we wonen is een heel grote speelgoedwinkel, dus anders hebben we snel iets gehaald. Wij hebben vooral een easyfix omdat we maar 2 deuren hebben, lijkt me anders echt iedere keer zo#n gepiel, is wss iets makkelijker als je gewoon 4 deuren hebt.

Controle is pas om half vijf, even kijken of het dan nog steeds een meisje is.....
Oh en voor rain en moom! (en voor wie het verder maar nodig heeft).
Nou daarom zat ik ook naar die luieremmer te kijken .Ik ga hem dus kopen (zonder 20%)van de week.Want alleen een vuilniszak is handig.

De easyfix vinden wij ook fijn zodat de cosi meteen achterin kan staan.Ik vindt het zo ongezellig als ik of vriend iedere x achterin moeten ziten!!

En vanmiddag je controle,altijd weer een leuk moment toch?Heb je dan iedere x een echo??

Ik zal ff een foto op hyves zetten want het hemeltje is eindelijk klaar!!!
Heb even geen tijd, dus snel...

Zwaai naar Leo!!

En mega voor rain en moom Echt zo niet leuk. Ik voel met jullie mee.... Ik zit eigenlijk ook weer gewoon te wachten tot het losbarst. Ik geloof er ook niet meer in....

Mariss, bij jou blijft het spannend!
Weet niet hoe jullie erover denken, maar wat mij betreft mag de megatribune wel weer afgebouwd worden... ik ga donderdag niet testen. Misschien het weekend, als het dan nog niet is losgebarsten (wat ik wel verwacht) En Rain, Moom en Speec testen ook niet donderdag...

Kath, Erine en Mulan, testen jullie nog wel donderdag? Erine informeert naar het tempen, dus daaruit concludeer ik dat je daarmee aan de slag wil...

Erine, volgens mij (ik spreek niet uit eigen ervaring) moet je elke ochtend op hetzelfde tijdstip een thermometer in je kont steken en je temp. opmeten. Een paar dagen ná je eisprong stijgt je temp. een paar tienden... je weet dan dus dat je een ei hebt gehad. (en dan maar hopen dat je flink heb gesekst die dagen ervoor)
hier idd ongesteld, gisteren. heb het mega druk nu. voel me zwaar kut. buik doet pijn. voelt leeg. gromheid ten top. en stress ivm werk. bah.

rain is lief. zag je berichtje op hyves. kus terug.
Ik heb een luieremmer waar cassettes in moeten, die zag er naar ons idee beter uit als die andere met gewone vuilniszakken. Plus dat ie in de aanbieding was bij de babydump

Voor alle ongestelden : Dikke knuffel, vind het echt super super super klote voor jullie...

Wij hebben geen easyfix gekocht, ik ga wel gewoon kloten met gordels hihihihi.

GW : Wat grappig dat we hetzelfde jasje gekocht hebben hihihi
Niet gekocht fanatic, jasje heb ik van mijn moeder (en vader) gekregen. Maar wel grappig dat we hetzelfde hebben, terwijl smaak qua babykamer zo verschillend is!

En die luieremmer met cassete verpakken het misschien wel iets luchtdichter, maar volgens de prenatal dame waren de ervaringen hiermee ook goed en ik ben nu eenmaal een zuinige hollander, zie het niet zitten om iedere week zo'n cassete te kopen. Maar mss kom ik er nog wel op terug, als dit ding gewoon niet blijkt te werken en het nog steeds stinkt....

Vandaag denk ik wel weer controle met echo, is hier echt standaard, maar ik heb bijv. nog nooit hartje geluisterd.... zou dus niet weten hoe dat klinkt.

Erine, temperaturen deed ik iedere morgen op zelfde tijdstip, ik deed het alleen oraal, had geen zin in zo'n ding in mijn kont. En de dag na je eisprong gaat dan je temp omhoog (iets, 0,3-0,5 graad geloof ik). Ik heb hem al eens eerder aangeprezen, maar site van fertilityfriend is heel handig, die berekent dan ook voor je wanneer je eisprong was en geeft dan ook een score voor je seksfrequentie.

En ik vind het KUT dat de megatribune alweer afgebroken moet worden.
Poll, ik zie dat je vandaag ook uitslag van je chrom. onderzoek krijgt, duim voor je dat alles goed is!
piekmoment op werk voorbij. even ademhalen, tot rust komen met bak pleur en forum dinnen.

marriss, ik geloof er nog wel in hoor. stom gedoe. moet van die 6 meiden hier toch wel ééntje weer op 1 oktober toegevoegd kunnen worden?!?!?! met een jompeltje.. kan me niet voorstellen dat het donderdag zo gaat:

raintje, lieverd, nog niet eens fatsoenlijk de tijd gehad om jouw traantjes over mijn schouder te laten plengen. ik weet gewoon ook niet meer wat ik moet zeggen. dikke stront zooi. en nogmaals enorm dank voor je lieve hyve berichtje. jij volgende week gynnen. daar richten we dan maar onze hoop op..

rientje, ik temp ook oraal hoor. als je maar elke dag op dezelfde manier doet, maakt dat niet uit. dan heb je altijd dezelfde afwijking. sinds gisteren alweer 36.2 trouwens.
Gw,wat fijn dat het bij jullie standaard is he!Ik heb nog een angelsound thuis liggen die je evt wel een tijdje kan lenen.....Daar mee kun je het hartje ieder moment v/d dag luisteren.Ik heb dat vooral in het begin gedaan,toen ik nog onzeker was of alles wel goed bleef gaan etc.

Vindt het ook jammer van de mega tribune.......*snik*
anoniem_74436 wijzigde dit bericht op 28-09-2009 13:59
Reden: spelfoutje...
% gewijzigd
lief van je aanbod party, maar het is niet dat ik me onzeker voel (en anders kijk ik even snel op mijn werk met de echo), maar ik voel de baby de laatste tijd ook, dus dat neemt zeker wat onzekerheid weg, ik was vooral benieuwd hoe het nu klinkt, zo'n hartje!
Ik heb vandaag maar weer eens achter de kinderopvang aangebeld, maar voor een gastouder kan ik me echt pas na de bevalling opgeven, erg irritant, maar er is me nog maar weer op het hart gedrukt dat dat nog op tijd is.

En er is nog een flexible creche, daar ga ik wss ook nog even kijken (als ze me tenminste een keer een tijd buiten werktijd kunnen geven, de voorlichting is van 3 tot 4 's middag, vind ik echt raar, als ik dan vrij zou zijn zou ik toch geen opvang nodig hebben? of zie ik dat nu verkeerd?)
Da's echt apart hoor !*Vindt ik dan*

Maar iedere x een echo is ook apart,'t is maar net wat je gewent bent.En idd zodra ik de baby voelde schoppen ben ik de angelsound ook niet meer gaan gebruiken...
Ik knijp hem op de een of andere manier vooral dat baby vandaag ineens een jongetje zou zijn, niet dat het erg is, maar ben net aan het idee van een meisje gewend.

En met een beetje geluk vandaag weer een 3d echo!
Rain & Moom voor jullie!! Wat vreselijk kl*te weer!!

Gw: jij weer op controle vandaag! Nou t zal toch vast nog wel een meisje zijn?? Kan me haast niet voorstellen dat ze vorige keer zo verkeerd gekeken hebben eigenlijk...

Hoelaat mag je??

Wij hebben ook geen easyfix gekocht, wij hebben beide een 5deurs auto, waardoor we de maxicosi ook zo achterin kunnen zetten (voorin kan niet, airbags kunnen niet uitgeschakeld worden). Is idd even oefenen met de gordels, maar dat komt helemaal goed!
Erine, ik steek die thermometer wel in m'n kont hoor! Ik zet de wekker elke dag om 6:30. Het is nu echt routine geworden. In het weekend val ik ook direct in slaap daarna. Hij onthoudt de laatst gemeten temp, dus ik schrijf het pas op als ik wakker ben (en het licht aan is ). Vandaag 36.8 (voor de statistieken).

Ik voel me momenteel een beetje opgeblazen. Dat voel ik elke maand rond deze tijd, dus dat belooft niet veel goeds.

Marriss, ik duim nog steeds voor je hoor! Geen tekenen van ongesteldheid klinkt veelbelovend!

Nogmaals een superdikke voor de ongestelde meiden. Je houdt toch elke maand een beetje hoop en het is gewoon zo K U T als dat in 1x weer de grond in wordt geboord...
Vriendin van mij laat die maxicosi altijd gewoon in de auto zitten en tilt alleen het kind eruit. Dan heb je ook geen easyfix nodig.

en dan opeens een banner boven vivaforum: "ongewenst zwanger?" Kuthoofd!
GW valt echt wel mee hoor. Er zitten 100 zakken op zo'n cassette... en je hebt gemiddeld 8 luiers per dag. Ik ga ze ook in 2en splitsen, een gewone luieremmer voor de plassie luiers, en die andere voor de poopie luiers.

Ik baal ook van de mega tribune... bah !!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven