Jompels en Foppies - op naar een vol schema!
maandag 21 september 2009 om 22:11
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!
Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto
Ik30Dec.0813/09/09Z
Duvel26Nov.0814/09/09D
Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08
17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.
Charlotte24Nov.08
3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!
Murron31Aug.08
4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...
Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m
Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m
party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!
Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho
zusje voor lois!
Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken
Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho
well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!
GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!
Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo
2:j - 7:m
Annika30Jan.09
15/06/10 4/11 VK
Momo32Sept.08
22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.
Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo
Erine25Dec.0828 okt
Mariss27Nov.08
24/11 gyn
Kath32Jan.093 nov
Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08
Poll31Nov.08
Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.
Stukje geschiedenis:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto
Ik30Dec.0813/09/09Z
Duvel26Nov.0814/09/09D
Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08
17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.
Charlotte24Nov.08
3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!
Murron31Aug.08
4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...
Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m
Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m
party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!
Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho
zusje voor lois!
Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken
Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho
well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!
GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!
Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo
2:j - 7:m
Annika30Jan.09
15/06/10 4/11 VK
Momo32Sept.08
22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.
Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo
Erine25Dec.0828 okt
Mariss27Nov.08
24/11 gyn
Kath32Jan.093 nov
Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08
Poll31Nov.08
Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.
Stukje geschiedenis:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4

zondag 27 september 2009 om 15:54
Haaaaai, nou ik voel me nog steeds niet echt joepiedepoepie, vannacht in één ruk 14 uur geslapen, was blijkbaar nodig ofzo. Net 1,5 uur in een warm bad gelegen, was ook wel even lekker. Nu wel last van mn rug van al dat liggen, haha. Moet eigenlijk ook nog wat huishouden doen, want dat blijft er steeds bij... tis hier een dikke bende! Maar kan me er nog niet toe zetten. Vriend moest eigenlijk werken vandaag, heeft zich ziek gemeld, moet ie morgen naar de HA om te onderzoeken of het geen mexicaanse griep is
Speec, wat apart dat je je collega ziet in zo'n programma! Vind het altijd heel sneu, maar eerlijk gezegd snap ik soms ook bepaalde denkwijzes niet. Ik heb deze aflevering dan niet gezien, maar ze krijgen soms adviezen en tips waarvan ik denk: dat kan je toch zelf ook wel bedenken??!? Maar desalniettemin lijkt het me vreselijk om in financiele misere te moeten zitten...
Beck, hoe is het met jou? Hoe gaat het nou verder met de cyste, toch niet écht afwachten tot de 20wk echo he??
Riz, hoe is het met jou? Zal wel een heftige week worden... veel sterkte, denk aan je! Fijn dat jullie kleine meid het zo goed doet trouwens, hoop dat je er zelf ook in durft te geloven, want kan me indenken dat dat soms moeilijk is.
Pfff... ik ga geloof ik toch maar even een stofzuiger door het huis halen. Wil morgen eigenlijk wel gewoon aan het werk...
Speec, wat apart dat je je collega ziet in zo'n programma! Vind het altijd heel sneu, maar eerlijk gezegd snap ik soms ook bepaalde denkwijzes niet. Ik heb deze aflevering dan niet gezien, maar ze krijgen soms adviezen en tips waarvan ik denk: dat kan je toch zelf ook wel bedenken??!? Maar desalniettemin lijkt het me vreselijk om in financiele misere te moeten zitten...
Beck, hoe is het met jou? Hoe gaat het nou verder met de cyste, toch niet écht afwachten tot de 20wk echo he??
Riz, hoe is het met jou? Zal wel een heftige week worden... veel sterkte, denk aan je! Fijn dat jullie kleine meid het zo goed doet trouwens, hoop dat je er zelf ook in durft te geloven, want kan me indenken dat dat soms moeilijk is.
Pfff... ik ga geloof ik toch maar even een stofzuiger door het huis halen. Wil morgen eigenlijk wel gewoon aan het werk...

zondag 27 september 2009 om 19:54
o, ben ik ook weer even, nog niet alles bijgelezen, maar aan het schema hierboven te zien ligt iedereen nog op schema voor 1 oktober!
Hier net de hele autolading aan prenatal-spullen uitgeladen (de rekening was 1400 euro maar goed, ik denk dat ik nu wel het meeste heb, moet alleen nog een luiertas en een boxkleed en verder mag ik van mijn moeder niet zoveel meer kopen, omdat zij en mijn zus anders niets meer voor me kunnen kopen (wat onzin is want ik heb echt nog 0,0 aan speelgoed e.d. gekocht, hoop/denk dat ik daarvan nog wel wat als kraamkado ga krijgen.
Zo, nu eerst even bijlezen!
Hier net de hele autolading aan prenatal-spullen uitgeladen (de rekening was 1400 euro maar goed, ik denk dat ik nu wel het meeste heb, moet alleen nog een luiertas en een boxkleed en verder mag ik van mijn moeder niet zoveel meer kopen, omdat zij en mijn zus anders niets meer voor me kunnen kopen (wat onzin is want ik heb echt nog 0,0 aan speelgoed e.d. gekocht, hoop/denk dat ik daarvan nog wel wat als kraamkado ga krijgen.
Zo, nu eerst even bijlezen!

zondag 27 september 2009 om 20:33
Oh en ik heb ook nog deze gekocht, waar ik erg blij mee ben!
Was vandaag dus met 3 vriendinnen (en kinderen) in de dierentuin, vriendin 1 is in december uitgerekend, ik dus in februari en nr. 3 in mei. Vond het wel zielig voor nr. 4 die nog singel is om al onze onvermijdelijke babyverhalen te moeten aanhoren.
Maarre, waar is iedereen? Voordat ik alleen alles hier vol schrijf?
Was vandaag dus met 3 vriendinnen (en kinderen) in de dierentuin, vriendin 1 is in december uitgerekend, ik dus in februari en nr. 3 in mei. Vond het wel zielig voor nr. 4 die nog singel is om al onze onvermijdelijke babyverhalen te moeten aanhoren.
Maarre, waar is iedereen? Voordat ik alleen alles hier vol schrijf?

zondag 27 september 2009 om 21:15
ik heb de bugaboo besteld, verder een maxi cosi en een easy fix (dit is een basis die je vastzet in je auto en daarom kan je dan meteen in een klik je maxi cosi vastzetten, dus niet iedere keer gepiel met gordels etc.)
Verder een matrasje met een aerosleep dekje en 2 aerosleep hoelakentje (oerlelijk die dingen). Weekend/logeerbedje en
verder 2 dekentjes (een voor de wieg en een voor het ledikant).
en verder vooral heel veel klein grut (kruiken, flanellen luiers, katoenen luiers, washandjes, borsteltje etc).
O.a. op de site van de prenatal kan je een lijstje vinden, daar heb ik me een beetje aan gehouden (niet alles, ik ga bijv. geen navelbandjes kopen, volgens mij gebruikt geen mens die).
Heb van mijn moeder een heel lief, zacht jasje gekregen voor als we d'r mee naar huis nemen uit het ziekenhuis om dan aan te doen, maar die kon ik op de site van prenatal niet vinden.
Past bij dat setje van hierboven met dat mutsje (ook van mijn moeder gekregen), zo lief, ik zie het al helemaal voor me.
Levertijd op de bugaboo en maxi cosi viel me mee, was idd maar iets van 4 weken. (ik hoor ook wel eens 12 weken).
En verder heb ik dit weekend nog heel gave gordijnen gescoord voor de kinderkamer, blauw met rood geruit en ertussen een band met de rood-wit-blauw!
Verder een matrasje met een aerosleep dekje en 2 aerosleep hoelakentje (oerlelijk die dingen). Weekend/logeerbedje en
verder 2 dekentjes (een voor de wieg en een voor het ledikant).
en verder vooral heel veel klein grut (kruiken, flanellen luiers, katoenen luiers, washandjes, borsteltje etc).
O.a. op de site van de prenatal kan je een lijstje vinden, daar heb ik me een beetje aan gehouden (niet alles, ik ga bijv. geen navelbandjes kopen, volgens mij gebruikt geen mens die).
Heb van mijn moeder een heel lief, zacht jasje gekregen voor als we d'r mee naar huis nemen uit het ziekenhuis om dan aan te doen, maar die kon ik op de site van prenatal niet vinden.
Past bij dat setje van hierboven met dat mutsje (ook van mijn moeder gekregen), zo lief, ik zie het al helemaal voor me.
Levertijd op de bugaboo en maxi cosi viel me mee, was idd maar iets van 4 weken. (ik hoor ook wel eens 12 weken).
En verder heb ik dit weekend nog heel gave gordijnen gescoord voor de kinderkamer, blauw met rood geruit en ertussen een band met de rood-wit-blauw!

zondag 27 september 2009 om 21:16
En als ik te weinig gekocht heb ga ik ervan uit dat ik het snel genoeg kan bijkopen, op die lijst staat ook dat je al flesjes enzo moet gaan kopen, maar ik kijk eerst of borstvoeding lukt (lig toch minstens een dag of 3 in het ziekenhuis) en anders kan ik mijn man snel genoeg even voor een set flesjes naar de winkel sturen.
zondag 27 september 2009 om 21:17
Ben ik ook weer!
Hoe gaat het met al onze zieken??
Las ook een aantal mensen die bij prenatal geweest zijn!
Ben dr ook geweest, nog even wat extra hoeslakentjes bovenlakentjes gekocht, en een kraamkadootje.
GW: Jeeeeetje... nou jij bent wel goed geslaagd zo te lezen bij de prenatal! Zal zo eens ff je linkjes aanklikken om te zien wat je gekocht hebt!
Nou de rest moet ik nog ff weer teruglezen... ben net een zeef momenteel.... reageer zo weer verder.
Hoe gaat het met al onze zieken??
Las ook een aantal mensen die bij prenatal geweest zijn!
Ben dr ook geweest, nog even wat extra hoeslakentjes bovenlakentjes gekocht, en een kraamkadootje.
GW: Jeeeeetje... nou jij bent wel goed geslaagd zo te lezen bij de prenatal! Zal zo eens ff je linkjes aanklikken om te zien wat je gekocht hebt!
Nou de rest moet ik nog ff weer teruglezen... ben net een zeef momenteel.... reageer zo weer verder.
zondag 27 september 2009 om 21:23
GW: leuke dingen heb je gekocht!
Wij hebben ook een eerste pakje voor de baby uit de nijntjes collectie .. Alleen geen flauw benul hoe ik die linkjes hierin krijg..
Nou, verder heb je al flink wat ingeslagen zie ik!
Welke kleur bugaboo heb je besteld??
Weekendbedje wou ik ook nog kopen, maar vond die van de prenatal niet mooi....
Wij hebben ook een eerste pakje voor de baby uit de nijntjes collectie .. Alleen geen flauw benul hoe ik die linkjes hierin krijg..
Nou, verder heb je al flink wat ingeslagen zie ik!
Welke kleur bugaboo heb je besteld??
Weekendbedje wou ik ook nog kopen, maar vond die van de prenatal niet mooi....
zondag 27 september 2009 om 21:26

zondag 27 september 2009 om 21:27
En om mijn lijst even compleet te maken, heb ook nog een waskussen + hoes, 2 kruiken + hoezen en slabbetjes gekocht.
Verder een hele mooie muziekdoos in de vorm van een koe (met rode vlekken) gezien, die heeft mijn moeder vast gekocht, maar krijg ik pas in mijn kraamtijd. Maar ik vond hem zo mooi en wilde hem kopen, maar omdat mijn moeder dat toendertijd voor mijn nichtje ook had gekocht wilde ze dat nu ook weer voor mij kopen. (waarbij me maar weer op het hart gedrukt werd dat ik verder nietzoveel mocht kopen, ze liet ook al doorschemeren dat ze ook al een mobile voor boven de box voor me gekocht had, haha, ik geloof dat mijn moeder niet zo goed een geheim voor zich kan houden).
Verder een hele mooie muziekdoos in de vorm van een koe (met rode vlekken) gezien, die heeft mijn moeder vast gekocht, maar krijg ik pas in mijn kraamtijd. Maar ik vond hem zo mooi en wilde hem kopen, maar omdat mijn moeder dat toendertijd voor mijn nichtje ook had gekocht wilde ze dat nu ook weer voor mij kopen. (waarbij me maar weer op het hart gedrukt werd dat ik verder nietzoveel mocht kopen, ze liet ook al doorschemeren dat ze ook al een mobile voor boven de box voor me gekocht had, haha, ik geloof dat mijn moeder niet zo goed een geheim voor zich kan houden).

zondag 27 september 2009 om 21:28
Geewee : Dat jasje he, is die wit met het schaapje op 1 van de borstzakjes? Want dan heb ik die ook hahaha !
Ik heb trouwens niets bij de prenatal gekocht, had het meeste toch al. Maar het is wel relaxed om de grote spullen daar te bestellen als er toch korting is
Vandaag heeft mijn schoonzusje voor het eerst haar neefje of nichtje kunnen voelen schoppen. Ze vond het heel leuk, zat helemaal met een grote glimlach met haar hand op mijn buik.
Was er ook een goede dag voor, weet niet wat de kleine allemaal aan het uitvoeren is in mijn buik maar het is al heel de dag op en top in beweging, best gezellig !!!!
Mariss : Sommige mensen die in dat programma zitten zijn zo de weg kwijt dat het niet eens in ze opkomt om naar hun pingedrag te kijken of in ieder geval naar hun uitgaven patroon. Ik snap nog steeds niet hoe die mensen over de 1000 euro in de maand pinnen. Ik kan het niet hoor ! Sterker nog, dat heb ik niet eens elke maand (okee hun duidelijk ook niet maar je snapt me denk ik wel)
Ik heb trouwens niets bij de prenatal gekocht, had het meeste toch al. Maar het is wel relaxed om de grote spullen daar te bestellen als er toch korting is
Vandaag heeft mijn schoonzusje voor het eerst haar neefje of nichtje kunnen voelen schoppen. Ze vond het heel leuk, zat helemaal met een grote glimlach met haar hand op mijn buik.
Was er ook een goede dag voor, weet niet wat de kleine allemaal aan het uitvoeren is in mijn buik maar het is al heel de dag op en top in beweging, best gezellig !!!!
Mariss : Sommige mensen die in dat programma zitten zijn zo de weg kwijt dat het niet eens in ze opkomt om naar hun pingedrag te kijken of in ieder geval naar hun uitgaven patroon. Ik snap nog steeds niet hoe die mensen over de 1000 euro in de maand pinnen. Ik kan het niet hoor ! Sterker nog, dat heb ik niet eens elke maand (okee hun duidelijk ook niet maar je snapt me denk ik wel)
zondag 27 september 2009 om 22:03
Zo GW, jij dacht: misschien komt die 20% korting actie nooit meer terug, dus laat ik even alles tegelijk aanschaffen? Maar wel leuke spullen hoor!
Marriss, oei, dat blijft spannend zeg. Ik hoop zo voor je dat het raak is!
Fanatic, ik begrijp er ook helemaal niks van dat mensen het zo ver laten komen. Ik begrijp er ook niks van dat als je dan zulke schulden hebt, dat je dan per se met je hoofd op tv wilt... Maargoed. Zij is inderdaad een hele lieve vrouw (van hem weet ik het niet zo...) en ik hoop echt dat ze er "snel" ('t zal toch flink lang duren) weer financieel bovenop zijn.
Kath, ik geloof ook helemaal in jouw statistische analyse!
Hier probeer ik heel nuchter en "cool" te zijn, maar eigenlijk ben ik hyper gefixeerd op elk pijntje dat ik in m'n onderbuik voel. Pfff, wat is dit deel van de maand toch altijd spannend (en daarom niet leuk).
voor Riz!
Marriss, oei, dat blijft spannend zeg. Ik hoop zo voor je dat het raak is!
Fanatic, ik begrijp er ook helemaal niks van dat mensen het zo ver laten komen. Ik begrijp er ook niks van dat als je dan zulke schulden hebt, dat je dan per se met je hoofd op tv wilt... Maargoed. Zij is inderdaad een hele lieve vrouw (van hem weet ik het niet zo...) en ik hoop echt dat ze er "snel" ('t zal toch flink lang duren) weer financieel bovenop zijn.
Kath, ik geloof ook helemaal in jouw statistische analyse!
Hier probeer ik heel nuchter en "cool" te zijn, maar eigenlijk ben ik hyper gefixeerd op elk pijntje dat ik in m'n onderbuik voel. Pfff, wat is dit deel van de maand toch altijd spannend (en daarom niet leuk).
voor Riz!
maandag 28 september 2009 om 02:23
Hoi allemaal! Kom even tussen de bedrijven door een berichtje achterlaten. Spannend dat de piesdag er voor zoveel van jullie aan zit te komen, ik ga duimen hoor!!!
Hier gaat alles goed! Na de eerste heftige dagen waarin je je afvraagt waarom je de baby er niet met gebruiksaanwijzing uitperst, leer je toch elke dag je baby beter kennen. En het gaat best wel heel goed!!! Het is een onwijs lief mannetje! Het is wel pittig vind ik, elke drie uur voeden, je houdt nog maar weinig tijd voor jezelf over en dat vind ik wel wennen. 's Nachts hoef ik er meestal maar een keer uit dus dat valt mee. Vind het wel lastig als hij maar blijft huilen en ik kan niet uitvinden waarom. Word daar dan wel zenuwachtig van. 's Middags doe ik ook lekker een dutje om wat slaapgebrek in te halen, lekker!!!
Tot zover even de update, ik heb verder niet alles bijgelezen (ik heb een goed excuus toch?), maar ik hoop dat het goed met jullie gaat! En we blijven duimen voor de tweede streepjes op de test!
maandag 28 september 2009 om 08:52
Ik doe niet meer mee met de tribunedag
Momo, zie dat jij ook niet meer mee doet? Meissie, een hele dikke knuffel voor jou!
Leonor, leuk om je weer te lezen, en wat ontzettend fijn dat alles goed gaat.
Sorry meisjes, ik heb even geen zin om uitgebreid te reageren. Ben er helemaal klaar mee.
Voor de vorm mag je mijn nieuwe P-day op 26 oktober zetten, maar denk niet dat het nu wel ineens een piesdag gaat worden na al die eerder mislukte rondes. Wanneer is het mij nu eens gegund om zwanger te raken?
Momo, zie dat jij ook niet meer mee doet? Meissie, een hele dikke knuffel voor jou!
Leonor, leuk om je weer te lezen, en wat ontzettend fijn dat alles goed gaat.
Sorry meisjes, ik heb even geen zin om uitgebreid te reageren. Ben er helemaal klaar mee.
Voor de vorm mag je mijn nieuwe P-day op 26 oktober zetten, maar denk niet dat het nu wel ineens een piesdag gaat worden na al die eerder mislukte rondes. Wanneer is het mij nu eens gegund om zwanger te raken?
maandag 28 september 2009 om 09:40
fanatic ik heb ook een klein stukje van dat programma gezien, en werkelijk waar, zo'n schuld komt er niet van vandaag is het nog 0 en volgende week is het 62.000 (want ik begreep dat het was begonnen met een lening van 18.000) wie gaat er dan in godsnaam nog elke maand 1.300 euro pinnen en dat ook uitgeven... dat is 300 euro per week aan boodschappen, kleding en weet ik veel wat... (want ik neem aan dat je vaste lasten niet gaat pinnen en contant gaat betalen ) dan steek je volgens mij gewoon je kop in het zand hoor...
leo fijn dat het goed gaat! lijkt me helemaal terecht dat je zelf 's middags ook even gaat slapen!
annika je hebt heel veel van die lijstjes met wat je zou moeten kopen, op de site van de prenatal, van de hema maar ook in allerlei tijdschriften en boekjes en ik kreeg er ook 1 van de kraamzorg toen ik me had aangemeld. ik heb me er niet helemaal aan gehouden hoor, en je kunt natuurlijk ook nog veel kopen als de kleine er is (zou toch sneu zijn voor alle mannen als zij niets meer te winkelen hebben )
gw jij hebt de prenatal een goed weekend bezorgd! ga dadelijk eens even de linkjes aanklikken en kijken!
leo fijn dat het goed gaat! lijkt me helemaal terecht dat je zelf 's middags ook even gaat slapen!
annika je hebt heel veel van die lijstjes met wat je zou moeten kopen, op de site van de prenatal, van de hema maar ook in allerlei tijdschriften en boekjes en ik kreeg er ook 1 van de kraamzorg toen ik me had aangemeld. ik heb me er niet helemaal aan gehouden hoor, en je kunt natuurlijk ook nog veel kopen als de kleine er is (zou toch sneu zijn voor alle mannen als zij niets meer te winkelen hebben )
gw jij hebt de prenatal een goed weekend bezorgd! ga dadelijk eens even de linkjes aanklikken en kijken!