Jompels en Foppies - op naar een vol schema!

21-09-2009 22:11 2920 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Ik30Dec.0813/09/09Z

Duvel26Nov.0814/09/09D

Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.08

3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!

Murron31Aug.08

4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...

Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m

Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho

zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo

2:j - 7:m

Annika30Jan.09

15/06/10 4/11 VK

Momo32Sept.08

22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.

Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo

Erine25Dec.0828 okt

Mariss27Nov.08

24/11 gyn

Kath32Jan.093 nov

Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08

Poll31Nov.08

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3

Deel 4
Maaruh... jullie jongensnaam was bepaald niet mijn smaak (en zou er ook nooit op zijn gekomen) dus of we dezelfde smaak hebben?? Maar ik vind het wel heeeel leuk om suggesties te doen hoor!

Op het meisjesnamentopic zoekt iemand nu een naam met een C... 1x raden welke suggestie ik gedaan heb
Oke Fan! Ik had ze alweer verwijderd, dacht 'wordt toch niks' En hoe heb jij het gefotograveerd? Vond het moeilijk iets te vinden waardoor het duidelijk op de foto kwam. Uiteindelijk op bed gelegd (donkergrijze, effen overtrek)
haha, vind ik trouwens ook wel een mooie naam, maar vind ik niet bij onze achternaam passen
Meiskes, ik ga plat. Tot morgen, dikke nachtzoen!
Hahaha, GW we zijn het dit weekend pas eens geworden over een meidennaam... en ben nu al bijna 34 wkn zwanger, dus het werd wel eens tijd hahahaha erg he...
Thnx GW
marissie, ik heb het gefotografeerd op onze eettafel !!! die is van hout dus dat vond ik het mooiste uitkomen. Op bed vond ik niet echt mooi (er lag een knalpaarse hoes op hahaha)

Ik duik ook mijn mandje in, tot morgen laydees en slaap lekker
trusten,

ik ga nog even een paar lijstjes doorkijken, je weet maar nooit...
ga ik 'even' strijken, lullen jullie weer een paar pagina's bij.

erientje, ik gebruik idd fertilityfriend.com. ideaal, bepaalt na 3 dagen hogere temp dat je een ei hebt gehad (dus niet schrikken als ie niet direct zegt dat je geen ei hebt, terwijl je al wel hogere temp had). en we houden je op de hoogte. ga je wat leux doen?

ik ga even namen inspiratie opdoen.
zie dat 'ons' riz ook nog zoekende is.. dacht dat je hem al in je hoofd had? of is dat de 2e naam ofzo?
wie gaat er dan ook strijken....
ja, sorry, dat doe ik. al doe ik tegenwoordig wel veel meer in de droger, dus strijken is stuk makkelijker geworden
ik ga slapen, als je mijn perfecte naam gevonden heb hoor ik het graag!
begrijp ik nu uit charlottes hyves dat ze in het ZH ligt te puffen!?!?!?!?!?!?! SPANNEND!!!!
Zie nog geen Charlotte-nieuws, maar wederom early bird punten for me!!!

Speec, moet je teleurstellen: die tribune is voor jou alleen.. T is losgebroken.. Had het zo leuk gevonden om samen met beste vriendinnetje zwanger te zijn.. (kan nu natuurlijk nog wel, maar zat anders 3 weken tussen, wel erg cool natuurlijk..)

Ben ineens na de vakantie van de lange cycli, WTF? Ik zat op 28 en nu ineens naar de 31/32..? Snap t niet..

Goed, ga nu naar t werk, fijne dag iedereen!
he bah Kath, niet leuk!

(Ga nu dan maar al mijn duimkracht voor specu gebruiken!)
Oh en lees nu pas het bericht van momo!

Spannend, als ze het op de hyves meld komt dan wel even iemand het ook hier melden? Ben weer hyvesloos op het werk.
Jeetje Kath, wat balen zeggen! Dikke knuffel voor jou, want het blijft gewoon niet leuk om ongesteld te worden...

Yaya en Party, veel succes bij de verloskundige vandaag.

En Husky, je laatste werkdag! Wat zal dat een ontzettend fijn gevoel zijn zeg.

Ik ga eens gauw op hyves kijken dan....
sjitheid. 10 november pas....

vroeg of het zin had om vriend alvast langs HA te sturen "heeft u het afgelopen jaar nog helemaal geen onderzoeken gehad dan?" uhm. nee. daar beginnen we nu mee... rare vraag.

krijg formulieren thuis (vragenlijst), en dan op 10 november een inwendige echo, en een gesprek met een arts. vriend moet mee. is speciaal spreekuur. ofzow.

raintje, hoe snel hadden jullie onderzoekresultaten van je vriend terug?

kath, gatverdamme. ook geen goei nieuws.
Kath, dikke baal....

Moom, wat duurt dat lang zeg! Goed om te weten. Als het dan los barst, sta ik de volgende dag bij de huisarts op de stoep om de zaak in gang te zetten. Wel goed dat je naar de HA bent gegaan. Ik zie mezelf daar ook al zitten met al m'n lijstjes van die ovutesten en temperatuurcurves, haha!

Jullie hebben veel geschreven zeg. Ben nu op m'n werk en heb het druk, dus kan niet op alles reageren. Charlotte ligt te puffen? Ik kijk zo nog even snel op hyves!

Marriss, ik vindt jouw echte naam ook een leuke naam. Zou ik zomaar op ons lijstje kunnen zetten!

36.9 vanmorgen. Nog steeds hoog dus. Vandaag dag 28.

O ja, Marriss, je moet het echt altijd meten als je net wakker bent. Er kan wel een graad verschil in zitten als je een paar uur later meet en dan heb je er dus niks aan.

Hus, is je verlof nu echt officieel ingegaan? Joehoeeeee!
quote:speculaas78 schreef op 02 oktober 2009 @ 08:53:

Marriss, ik vindt jouw echte naam ook een leuke naam. Zou ik zomaar op ons lijstje kunnen zetten!

dito. maar voor wat. nieuwe kattekind denk ik nog eerder.

sorry meissies. zit echt MEGA te balen. kan wel janken, maar zit op werk.... bleeeeeeeeeeeeeh.
Momo, kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt.

En het is allemaal zo onduidelijk en onzeker als de pest. Waarom kunnen ze niet meteen een stappenplan ofzo meegeven? Nu weet je eigenlijk nog niets. En ik kan je ook niet geruststellen want ik weet ook niets. En ik heb ook geen vragenlijst gekregen. Die uitslag van het zaad kregen wij 2 dagen later al. Dus dat was wel fijn.

Lieffie, sterkte. Ik vind het ook allemaal ontzettend moeilijk en zwaar de laatste dagen.

Specu, wat ontzettend spannend bij jou zeg. Zou het dan toch??
Ooooh Moom!

Het is ook gewoon dikke sjit dat het allemaal zo ver moet komen dat je "het circuit" in gaat! En dan duurt het ook nog zo lang... Hoe erg het ook is, ik denk dat ook dit wel weer went.... En wie weet is er een vrij plausibele verklaring waarom het niet lukt, die relatief eenvoudig te verhelpen is. Duidelijkheid geeft ook gewoon rust in je hoofd.

Maar dikke kus voor jou omdat je je zo rot voelt.
ah raintje. 2 dagen. dat is fijn. en vent weet het ws nog eerder, omdat ie zijn eigen labuitslagen kan ophalen in het systeem

ja, is echt mega kut, en idd, het zal wel wennen... pff. vind er echt geen kont meer aan. maar vlgs mij heb ik dat al vaker geroepen..

wel grappig rain, jij mag 9/10 en ik 10/11!
Goedemorgen,

Vertrek een uurtje later dus kom nog even hier kijken

He K*t Kath was inderdaad wel erg leuk geweest . Mijn cyclus was eerst ook netjes 28-29, wordt nu steeds langer tot 36 dagen. Echt vervelend hé?

Gw: Het scheelt inderdaad wel als het iemand is die je graag mag! Grey’s anatomy in het Duits?? Hmmm daar moet ik nog even over nadenken, kan Maandag ook al niet kijken…

Heb me aangemeld bij ferblablafriend, vanmorgen 36.3!

Nieuwe p-day is trouwens ergens rond de de 28e, pin me er niet op vast, ga niet voor 1 Nov testen. Tenminste dat probeer ik!!

10 November lijkt erg lang hé? Is het zo .

Moom, moest wel even wennen aan die site, erg uitgebreid hé? Ga bij familie op bezoek, heel weekend kletsen thee drinkn en zakken chips eten, wordt vast wel gezellig!! Heb wel ook mijn hardloop kleren meegenomen (schaam) wil nog een keer sporten deze week…

Ennuh er is ook echt geen kont meer aan…

Echt is Charlotte aan het puffen?? Spannend…. Hou me op de hoogte!!!

Yaay en parte succes vandaag bij de vk…

Husky laatste werkdag wat gaat dat snel zeg!!

Dag lieffie’s, ga jullie drie dagen missen…:kiss:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven