Jompels en Foppies - op naar een vol schema!
maandag 21 september 2009 om 22:11
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!
Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto
Ik30Dec.0813/09/09Z
Duvel26Nov.0814/09/09D
Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08
17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.
Charlotte24Nov.08
3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!
Murron31Aug.08
4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...
Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m
Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m
party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!
Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho
zusje voor lois!
Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken
Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho
well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!
GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!
Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo
2:j - 7:m
Annika30Jan.09
15/06/10 4/11 VK
Momo32Sept.08
22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.
Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo
Erine25Dec.0828 okt
Mariss27Nov.08
24/11 gyn
Kath32Jan.093 nov
Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08
Poll31Nov.08
Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.
Stukje geschiedenis:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto
Ik30Dec.0813/09/09Z
Duvel26Nov.0814/09/09D
Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08
17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.
Charlotte24Nov.08
3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!
Murron31Aug.08
4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...
Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m
Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m
party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!
Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho
zusje voor lois!
Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken
Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho
well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!
GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!
Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo
2:j - 7:m
Annika30Jan.09
15/06/10 4/11 VK
Momo32Sept.08
22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.
Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo
Erine25Dec.0828 okt
Mariss27Nov.08
24/11 gyn
Kath32Jan.093 nov
Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08
Poll31Nov.08
Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.
Stukje geschiedenis:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4

donderdag 1 oktober 2009 om 19:49
Mariss: snap je reactie op de situatie die je op hyves vertelde. Dit gedoe maakt van ons geen aardige mensen. Merk dat ik zelf ook op dit soort dingen kribbig reageer. Kennisje van mij vertelde vandaag dat ze de tweede verwacht en ik hoor net op tv dat Katja Schuurman zwanger is. Natuurlijk gun ik het anderen om zwanger te worden. Maar ik ben gewoon zo jaloers! Ik vind het gewoon heel lastig om daar steeds mee geconfronteerd te worden. En dan ook nog vaak de vraag van mensen inderdaad of wij ook al zover zijn...JAAHAA maar het lukt niet! Ik zeg dat nog niet, maar voel dat wel zo. Kan me voorstellen Rain dat je dat dus in de emotie wel tegen je baas hebt gezegd.
Mariss en Rain voor jullie. Oh en Mariss, ook nog beterschap!
Gefeliciteerd Theemuts. Leuk dat je gaat trouwen! Hoe voel je je verder nu?
Moom: eerste stap is dus nu kwakje van vriend laten checken?
Riz: uienhachee, dat is lang geleden! Aten we vroeger nog wel eens thuis op zondag.
Fanatic: wat balen zeg dat kdv geen plek heeft! Moet je alles weer om proberen te zetten. Lastig!
Mariss en Rain voor jullie. Oh en Mariss, ook nog beterschap!
Gefeliciteerd Theemuts. Leuk dat je gaat trouwen! Hoe voel je je verder nu?
Moom: eerste stap is dus nu kwakje van vriend laten checken?
Riz: uienhachee, dat is lang geleden! Aten we vroeger nog wel eens thuis op zondag.
Fanatic: wat balen zeg dat kdv geen plek heeft! Moet je alles weer om proberen te zetten. Lastig!
donderdag 1 oktober 2009 om 19:54
Tjonge jonge, wat heb ik een eind geshopt zeg! Heerlijk! Daar was ik echt aan toe!
GW, ik heb je shirtje gescoord! Het is maat 50/56. Ik hoop dat dat niet te klein is, anders ga ik zaterdag nog even terug en ruil ik m voor een 62/68.
Verder nog bruine laarzen opgepikt, een legging, een jurkje en een lang vest (maar die is bij nader inzien toch niet zo leuk..) en nog een dikke zwarte sjaal en dat was t geloof ik. O nee, nog een Bijenkorf item, een truitje voor t werk.
En toen was ik net thuis en kwam mijn beste vriendinnetje nog even groot nieuws brengen: Ze is zwanger!!! Echt bizar! In één keer natuurlijk, zul je weer zien. Ik heb haar even uitgescholden namens ons, en gezegd dat dankzij mensen als zij, andere mensen weer meer dan een jaar bezig zijn met zwanger worden om aan dat gemiddelde te komen.. Maar ik ben superblij voor haar!!
GW, ik heb je shirtje gescoord! Het is maat 50/56. Ik hoop dat dat niet te klein is, anders ga ik zaterdag nog even terug en ruil ik m voor een 62/68.
Verder nog bruine laarzen opgepikt, een legging, een jurkje en een lang vest (maar die is bij nader inzien toch niet zo leuk..) en nog een dikke zwarte sjaal en dat was t geloof ik. O nee, nog een Bijenkorf item, een truitje voor t werk.
En toen was ik net thuis en kwam mijn beste vriendinnetje nog even groot nieuws brengen: Ze is zwanger!!! Echt bizar! In één keer natuurlijk, zul je weer zien. Ik heb haar even uitgescholden namens ons, en gezegd dat dankzij mensen als zij, andere mensen weer meer dan een jaar bezig zijn met zwanger worden om aan dat gemiddelde te komen.. Maar ik ben superblij voor haar!!
donderdag 1 oktober 2009 om 19:58
Zooo kath jij hebt goed shoppie shoppie gedaan !!! Ik heb mezelf voorgenomen om het helemaal goed te maken in januari/februari want ik begin nu wel te snakken naar tassen vol shoes/shirts/jeans/vesten etc.
Al moet ik dan ook wel geld overhouden voor het boekenfestijn waar ik meestal helemaal los ga hahaha.
Wat leuk voor je vriendin !!! Gaf het je geen dubbel gevoel? Weet je vriendin dat je bezig bent?
Al moet ik dan ook wel geld overhouden voor het boekenfestijn waar ik meestal helemaal los ga hahaha.
Wat leuk voor je vriendin !!! Gaf het je geen dubbel gevoel? Weet je vriendin dat je bezig bent?

donderdag 1 oktober 2009 om 20:00
Oh fijn Kath!!!! Dankjewel!!!! Maat is prima hoor, gaat wss dan een van de eerste shirtjes worden die ons meisje aan gaat krijgen, lekker laten zien dat ze nederlands is! Kwam jij nu ook op de meeting? Of moeten we iets anders gaan organiseren voor overdracht en financiele afwikkeling?
Ik moest trouwens vandaag ook wel heel hard lachen (inwendig), ik was weer heel even op de OK (moest even mijn buikje laten zien aan onze OK-Assistente), gaat ze me ook weer vragen of het wel gepland was..... ik wist niet dat ik altijd zo anti-kinderen en pro-carriere overkwam.
Ik moest trouwens vandaag ook wel heel hard lachen (inwendig), ik was weer heel even op de OK (moest even mijn buikje laten zien aan onze OK-Assistente), gaat ze me ook weer vragen of het wel gepland was..... ik wist niet dat ik altijd zo anti-kinderen en pro-carriere overkwam.

donderdag 1 oktober 2009 om 20:43
ik heb weeeeeeeekend!!!
En nu effe niet egoistisch meer!
@ gw, rare opmerkingen zijn dat hoor, ik heb hem ook al gehad, bij die paar mensen die het weten. Enne ik zag je shirtje ook liggen, wel superleuk hoor. Voor echt kleine kindjes was er niet heel veel leuks maar dat wel hoewel ik helemaal niet van teksten op shirtjes hou.
@ kath, lekker geshopt dus. Altijd fijn en wat leuk dat je beste vriendinnetje zwanger is!
@ fanatic, dat is balen zeg, had je bij nog meer kdv's ingeschreven? Dat is namelijk de tip hier. Ik heb ook de eerste afwijzing al binnen, die hebben vanaf half augustus geen plek voor ons kindje. Toch belachelijk, morgen het formulier invullen voor bij het kdv van vrienden, die hebben wel plek voor ons vrij. En daarnaast schrijf ik me nog bij twee kdv's in.
@ momo, wat goed dat je bij de HA bent geweest. En ik zie al helemaal zitten met je ordner vol met schema's en ovulatietesten en zo.
@ theetje, gefeliciteerd, trouwen! En de 11e van de 11e, das d'n gekkendag he.
@ rain, annika en marriss, die jaloezie is gewoon kut maar ook wel begrijpelijk, vind ik. Het is moeilijk om je daar overheen te zetten soms, na iedere keer weer die teleurstelling.
@ rain, misschien is het gewoon maar goed dat je baas het weet, dan hoeft ie er zich niet meer mee te bemoeien en mocht er ziekenhuisgebeuren plaatsvinden dan hoef jij je niet te verantwoorden.
ik ga dit ff plakken en dan lekker douchen.
En nu effe niet egoistisch meer!
@ gw, rare opmerkingen zijn dat hoor, ik heb hem ook al gehad, bij die paar mensen die het weten. Enne ik zag je shirtje ook liggen, wel superleuk hoor. Voor echt kleine kindjes was er niet heel veel leuks maar dat wel hoewel ik helemaal niet van teksten op shirtjes hou.
@ kath, lekker geshopt dus. Altijd fijn en wat leuk dat je beste vriendinnetje zwanger is!
@ fanatic, dat is balen zeg, had je bij nog meer kdv's ingeschreven? Dat is namelijk de tip hier. Ik heb ook de eerste afwijzing al binnen, die hebben vanaf half augustus geen plek voor ons kindje. Toch belachelijk, morgen het formulier invullen voor bij het kdv van vrienden, die hebben wel plek voor ons vrij. En daarnaast schrijf ik me nog bij twee kdv's in.
@ momo, wat goed dat je bij de HA bent geweest. En ik zie al helemaal zitten met je ordner vol met schema's en ovulatietesten en zo.
@ theetje, gefeliciteerd, trouwen! En de 11e van de 11e, das d'n gekkendag he.
@ rain, annika en marriss, die jaloezie is gewoon kut maar ook wel begrijpelijk, vind ik. Het is moeilijk om je daar overheen te zetten soms, na iedere keer weer die teleurstelling.
@ rain, misschien is het gewoon maar goed dat je baas het weet, dan hoeft ie er zich niet meer mee te bemoeien en mocht er ziekenhuisgebeuren plaatsvinden dan hoef jij je niet te verantwoorden.
ik ga dit ff plakken en dan lekker douchen.
donderdag 1 oktober 2009 om 20:48
Get Rain, dat is dan net een opmerking die je niet kon hebben. Een dikke voor jou.
Mariss ik ga zo ook nog ff op hyves kijken maar ook een dikke voor jou. Je hebt hem nodig dus ik geef hem je graag.
Kath jij dus ook naar de 4e van oktober. Nou ook ik blijf duimen voor jou en speec.
Thee gefeliciteerd met je ondertrouw!!!!
Moom fijn dat je serieus genomen werd en dat je nu de molen in gaat. Zit er trouwens een wachtlijst op het inleveren van een kwak! Ik zie nu 3 weken , ik had er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord. Maar is dat wanneer het dan onderzocht is? (de uitslag dus) of kan je het dan pas inleveren?
Zo meiden ik zie dat bij jullie ook al wat winterkost in de keuken komt. Hier lekker spruitschotel voor mezelf gemaakt. Jammie!!
Morgen weer op controle bij de VK en ‘s avonds terug voor de echo. Hopelijk heeft ie nu meer zin om op de foto te gaan.
Ik doe het hier al een paar dagen rustig aan. Lekker na het werk op de bank met een boekje en de laptop. Kopje thee erbij en ik lig al 2 dagen om 21:30 uur op bed.
Ik moet gewoon accepteren dat ik niet zo heel veel meer achter elkaar kan doen.
Vandaag trouwens nog een andere auto gekocht. Totaal onverwacht maar een goede deal kunnen maken, dus vooruit. Kunnen we er weer 4 jaar tegen aan.
Mariss ik ga zo ook nog ff op hyves kijken maar ook een dikke voor jou. Je hebt hem nodig dus ik geef hem je graag.
Kath jij dus ook naar de 4e van oktober. Nou ook ik blijf duimen voor jou en speec.
Thee gefeliciteerd met je ondertrouw!!!!
Moom fijn dat je serieus genomen werd en dat je nu de molen in gaat. Zit er trouwens een wachtlijst op het inleveren van een kwak! Ik zie nu 3 weken , ik had er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord. Maar is dat wanneer het dan onderzocht is? (de uitslag dus) of kan je het dan pas inleveren?
Zo meiden ik zie dat bij jullie ook al wat winterkost in de keuken komt. Hier lekker spruitschotel voor mezelf gemaakt. Jammie!!
Morgen weer op controle bij de VK en ‘s avonds terug voor de echo. Hopelijk heeft ie nu meer zin om op de foto te gaan.
Ik doe het hier al een paar dagen rustig aan. Lekker na het werk op de bank met een boekje en de laptop. Kopje thee erbij en ik lig al 2 dagen om 21:30 uur op bed.
Ik moet gewoon accepteren dat ik niet zo heel veel meer achter elkaar kan doen.
Vandaag trouwens nog een andere auto gekocht. Totaal onverwacht maar een goede deal kunnen maken, dus vooruit. Kunnen we er weer 4 jaar tegen aan.
donderdag 1 oktober 2009 om 20:48
nou hoor, ik had mijn schemaatjes wel uitgeprint, maar niet eens uit mijn tas gehaald.
dus niets ordners vol ofzo.
heb ook heerlijk gedouched net, en toen de notulen uit gewerkt. morgen nog 1 drukke dag... was op het nieuws dat pril zwangeren niet te veel stress mochten hebben, en beste niet meer dan 32 uur moesten werken. vent wou me gelijk thuis neerzetten

heb ook heerlijk gedouched net, en toen de notulen uit gewerkt. morgen nog 1 drukke dag... was op het nieuws dat pril zwangeren niet te veel stress mochten hebben, en beste niet meer dan 32 uur moesten werken. vent wou me gelijk thuis neerzetten
donderdag 1 oktober 2009 om 20:50
Ja, zij weet dat wij bezig zijn. Gelukkig heb ik het van haar laatst geraden, want anders was het me nu wel een beetje rauw op mijn dak gevallen. Ik was er al van uitgegaan dat zij eerder zwanger zou zijn dan ik, waarom weet ik ook niet.. Maar ik vind het helemaal geweldig, en het is ook best schrikken als het meteen de eerste keer raak is hoor!
Het zou natuurlijk nu wel helemaal geweldig zijn als het bij mij ook raak zou zijn, al durf ik daar niet op te hopen..
Het zou natuurlijk nu wel helemaal geweldig zijn als het bij mij ook raak zou zijn, al durf ik daar niet op te hopen..

donderdag 1 oktober 2009 om 20:51
ik vind het dus ook best brutaal, maar heb hem echt al best vaak gehad. En kreeg deze week ook al een opmerking dat mijn boezem zo gegroeid is (moet gvd alweer op zoek naar andere bh's, ik knap alweer bijna uit de E, houdt dit dan nooit op?). Maar ik zou, mocht het idd niet geheel gepland zijn dat ook niet zeggen hoor (maar goed, jullie weten natuurlijk wel dat het echt wel gepland was bij ons).
Oh en lekker alvast weekend becky! Moet morgen nog werken, maar verheug me ook al op het weekend!
Oh en lekker alvast weekend becky! Moet morgen nog werken, maar verheug me ook al op het weekend!
donderdag 1 oktober 2009 om 20:54
sommige mensen denken idd dat ze alles mogen vragen. laatst begon baas een heel verhaal over dat zoveel vrienden/kennissen in zijn omgeving hun echtgenoot inruilen voor een jonger exemplaar (de helft plus 12 ofzo, hij had een hele formule). het was vrijdag, dus ik vroeg met een gekke bek of hij het al uitgedokterd had, en al iets op het oog had, hij wist het zo goed te vertellen!! nou, dat vond ie maar raar. logisch, ik had ook geen serieus antwoord verwacht!!! maar 15 seconden daarna vroeg hij wel of wij al aan de babys gingen, en toen ik daar op weigerde te antwoorden vond hij dat maar gek!!!!
donderdag 1 oktober 2009 om 20:57
O, sorry, ik zit langs iedereen heen te lullen. Ik zal nu even mijn best doen!
Becks, fijn weekend! Ik moet morgen nog even een dagje, maar ben vandaag vrij geweest, heerlijk! Ik heb wel leuke peuterkleding gezien, maar voor baby's was het wat minder flitsend inderdaad.
Yaya, goed van je dat je het wat rustiger aan doet! En thanx voor het duimen!
Moom, kan me voorstellen dat het je nu niet snel genoeg gaat, maar je hoeft in de tussentijd natuurlijk niet stil te zitten. Tussen de onderzoeken door zwanger worden is geen enkel punt!
Ga nu fijn ff bankhangen!
Becks, fijn weekend! Ik moet morgen nog even een dagje, maar ben vandaag vrij geweest, heerlijk! Ik heb wel leuke peuterkleding gezien, maar voor baby's was het wat minder flitsend inderdaad.
Yaya, goed van je dat je het wat rustiger aan doet! En thanx voor het duimen!
Moom, kan me voorstellen dat het je nu niet snel genoeg gaat, maar je hoeft in de tussentijd natuurlijk niet stil te zitten. Tussen de onderzoeken door zwanger worden is geen enkel punt!
Ga nu fijn ff bankhangen!

donderdag 1 oktober 2009 om 21:00
moom, ik had het daar vanavond nog met een vriendin over (die is nu bijna 30 weken en had met 20 weken al een megatoeter....) zij heeft dat dus wel, hier (nog) niet, gelukkig, zou er niet echt gediend van zijn. Maar goed, ik heb tot nu toe nog niet echt een buik die uitnodigt tot aanraken zullen we maar zeggen.
donderdag 1 oktober 2009 om 21:01
Ha ha, heb vandaag wel aan de buik van vriendinnetje gezeten! Doe dat sowieso wel bij vriendinnen, maar niet bij kennissen of vreemden, echt heel apart als mensen dat doen..
Trouwens GW, stond niet in de folder, maar het shirtje was er ook nog in fuchsia.. Weet nog niet of ik op de meeting kom (heb al een afspraak staan, maar gaat misschien niet door), maar ik stuur m anders maar gewoon op, dan heb je m in ieder geval!
Trouwens GW, stond niet in de folder, maar het shirtje was er ook nog in fuchsia.. Weet nog niet of ik op de meeting kom (heb al een afspraak staan, maar gaat misschien niet door), maar ik stuur m anders maar gewoon op, dan heb je m in ieder geval!