Jompels en Foppies - op naar een vol schema!
maandag 21 september 2009 om 22:11
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!
Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto
Ik30Dec.0813/09/09Z
Duvel26Nov.0814/09/09D
Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08
17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.
Charlotte24Nov.08
3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!
Murron31Aug.08
4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...
Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m
Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m
party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!
Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho
zusje voor lois!
Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken
Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho
well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!
GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!
Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo
2:j - 7:m
Annika30Jan.09
15/06/10 4/11 VK
Momo32Sept.08
22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.
Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo
Erine25Dec.0828 okt
Mariss27Nov.08
24/11 gyn
Kath32Jan.093 nov
Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08
Poll31Nov.08
Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.
Stukje geschiedenis:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto
Ik30Dec.0813/09/09Z
Duvel26Nov.0814/09/09D
Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08
17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.
Charlotte24Nov.08
3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!
Murron31Aug.08
4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...
Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m
Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m
party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!
Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho
zusje voor lois!
Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken
Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho
well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!
GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!
Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo
2:j - 7:m
Annika30Jan.09
15/06/10 4/11 VK
Momo32Sept.08
22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.
Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo
Erine25Dec.0828 okt
Mariss27Nov.08
24/11 gyn
Kath32Jan.093 nov
Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08
Poll31Nov.08
Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.
Stukje geschiedenis:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
vrijdag 2 oktober 2009 om 21:36
Het mag wel hoor, een blauwe jompel, maar die kan dus nog veranderen als zijn piemel eraf valt of zo.
Ik krijg nog 7 en 14 oktober een echo in het ziekenhuis, dan 19 oktober de nekplooi en 12 november voor de cyste en dan ergens in december de 20 weken echo.
De meisjes van de echo's waren trouwens wel verbaasd over mijn platte buik, je ziet namelijk nog helemaal niets. En over mijn nuchterheid, op een gegevens moment vroegen ze hoe het ging, ik zei "goed hoor, ben zwanger, niet ziek " en die dames lagen helemaal dubbel. Maar ja ik heb dan ook het geluk dat ik nergens last van heb, zelfs niet van mijn tieten.
Ik krijg nog 7 en 14 oktober een echo in het ziekenhuis, dan 19 oktober de nekplooi en 12 november voor de cyste en dan ergens in december de 20 weken echo.
De meisjes van de echo's waren trouwens wel verbaasd over mijn platte buik, je ziet namelijk nog helemaal niets. En over mijn nuchterheid, op een gegevens moment vroegen ze hoe het ging, ik zei "goed hoor, ben zwanger, niet ziek " en die dames lagen helemaal dubbel. Maar ja ik heb dan ook het geluk dat ik nergens last van heb, zelfs niet van mijn tieten.
vrijdag 2 oktober 2009 om 22:03
Bizar he fanatic hoe snel dat dat gaat.
We hebben het tijdens de echo ook nog over de cyste gehad, die gelukkig niet was gegroeid maar ook niet kleiner is geworden, en ze vroegen ook nog of ik er nooit last van had, jawel maar ja, ik zit niet voor ieder pijntje bij de huisarts en ik heb het idee dat ze daar toch vrouwen tegen komen die er anders over denken.
We hebben het tijdens de echo ook nog over de cyste gehad, die gelukkig niet was gegroeid maar ook niet kleiner is geworden, en ze vroegen ook nog of ik er nooit last van had, jawel maar ja, ik zit niet voor ieder pijntje bij de huisarts en ik heb het idee dat ze daar toch vrouwen tegen komen die er anders over denken.
vrijdag 2 oktober 2009 om 22:11

zaterdag 3 oktober 2009 om 10:59
leuk becky, een jongen (weet ook niet of ik het goed had in de lotto).
Ga zo even de foto's op de hyves bekijken! Hoe lang ben je nu zwanger, toch iets van 10 weken? Wel bijzonder dat ze het nu al kunnen zien! Bij mij kon de gyn met 14 weken nog niet zien wat het werd (maar toen ook nog geen 3d echo gehad).
En ach, bij mij verbazen ze zich er nog steeds over dat ik nauwelijks buik heb, dus bereid je er maar op voor dat dat nog even aanhoudt. (Ach, ik zie er nu wel het voordeel van in, doe nog steeds alles en met roeien heb ik ook nog steeds geen lasst van buik die in de weg zit.
Wij gaan vanmiddag naar verjaardag van nichtje, wordt alweer 2! Wel zin in, hoop alleen dat ik in Arnhem niet in de file kom, feestdag hier dus iedereen gaat natuurlijk weer shoppen in NL.
Ga zo even de foto's op de hyves bekijken! Hoe lang ben je nu zwanger, toch iets van 10 weken? Wel bijzonder dat ze het nu al kunnen zien! Bij mij kon de gyn met 14 weken nog niet zien wat het werd (maar toen ook nog geen 3d echo gehad).
En ach, bij mij verbazen ze zich er nog steeds over dat ik nauwelijks buik heb, dus bereid je er maar op voor dat dat nog even aanhoudt. (Ach, ik zie er nu wel het voordeel van in, doe nog steeds alles en met roeien heb ik ook nog steeds geen lasst van buik die in de weg zit.
Wij gaan vanmiddag naar verjaardag van nichtje, wordt alweer 2! Wel zin in, hoop alleen dat ik in Arnhem niet in de file kom, feestdag hier dus iedereen gaat natuurlijk weer shoppen in NL.

zaterdag 3 oktober 2009 om 11:23
Hé Becks, een mannetje, leuk!!
Speec, ik hoop dat t allemaal droog blijft bij jou (bah, klinkt vies!)
Ik heb eigenlijk sinds ik gestopt ben met de pil dat ik echt wel vaak krampen heb en dat er vervolgens niets gebeurt. Maar daardoor denk ik wel de hele tijd: het zal toch niet....? En dan niet dus.. Hebben jullie dat ook?
Zit nog een beetje in een dipje. Vriendinnetje gaat vandaag aan alle andere vriendinnetjes vertellen dat ze zwanger is.. Vind t echt heel fijn voor haar, maar vind t ook wel een beetje moeilijk om daarbij te zijn..
Speec, ik hoop dat t allemaal droog blijft bij jou (bah, klinkt vies!)
Ik heb eigenlijk sinds ik gestopt ben met de pil dat ik echt wel vaak krampen heb en dat er vervolgens niets gebeurt. Maar daardoor denk ik wel de hele tijd: het zal toch niet....? En dan niet dus.. Hebben jullie dat ook?
Zit nog een beetje in een dipje. Vriendinnetje gaat vandaag aan alle andere vriendinnetjes vertellen dat ze zwanger is.. Vind t echt heel fijn voor haar, maar vind t ook wel een beetje moeilijk om daarbij te zijn..

zaterdag 3 oktober 2009 om 11:35
Ach kath, kan het me wel voorstellen, jij had natuurlijk heel graag ook willen vertellen dat je zwanger was! Is dan ook niet leuk als je er naast staat, een tikje verdrietig en dan maar enthousiast moet doen.
(Laat je me je rekeningnummer en het bedrag nog even weten, dan maak ik het geld naar je over voor het shirtje en versturen).
(Laat je me je rekeningnummer en het bedrag nog even weten, dan maak ik het geld naar je over voor het shirtje en versturen).
zaterdag 3 oktober 2009 om 11:54
Hoi hoi...
Specu.......wat fijn geen buikpijntjes meer.Je gaat niet tot heeel laat wachten om te testen he..ik zet de wekker hier ook.
Kath een hug voor jouw.Tuurlijk heb je daar een dubbel gevoel over met je vriendinnetje.Dat zal zij zelf ook wel snappen...
Niet veel te melden verder..ben grieperig dus ga zo de bank maar eens opzoeken met een blanket en een grote beker warme melk!!
Moom,voor het schema 16/10 mag ik weer naar de VK
Specu.......wat fijn geen buikpijntjes meer.Je gaat niet tot heeel laat wachten om te testen he..ik zet de wekker hier ook.
Kath een hug voor jouw.Tuurlijk heb je daar een dubbel gevoel over met je vriendinnetje.Dat zal zij zelf ook wel snappen...
Niet veel te melden verder..ben grieperig dus ga zo de bank maar eens opzoeken met een blanket en een grote beker warme melk!!
Moom,voor het schema 16/10 mag ik weer naar de VK
anoniem_74436 wijzigde dit bericht op 03-10-2009 11:55
Reden: toevoeging voor het schema
Reden: toevoeging voor het schema
% gewijzigd

zaterdag 3 oktober 2009 om 12:22
Heel begrijpelijk Kath... vind het trouwens al harstikke knap dat je oprecht zo blij voor haar bent, en niet jaloers... *of je kan goed toneelspelen, hahah
Party, griep is blijkbaar digitaal besmettelijk... het gaat hier gelukkig de goede kant op. Beterschap!
Dames, zal ik Charlotte een sms sturen namens alle vieverts?? Dat we razen benieuwd zijn naar de stand van zaken en hopen dat alles goed gaat?? Op haar hyves staat nu al 2 dagen dat ze in het ZH is...
Party, griep is blijkbaar digitaal besmettelijk... het gaat hier gelukkig de goede kant op. Beterschap!
Dames, zal ik Charlotte een sms sturen namens alle vieverts?? Dat we razen benieuwd zijn naar de stand van zaken en hopen dat alles goed gaat?? Op haar hyves staat nu al 2 dagen dat ze in het ZH is...

zaterdag 3 oktober 2009 om 12:55
quote:Marriss schreef op 03 oktober 2009 @ 12:22:
Dames, zal ik Charlotte een sms sturen namens alle vieverts?? Dat we razen benieuwd zijn naar de stand van zaken en hopen dat alles goed gaat?? Op haar hyves staat nu al 2 dagen dat ze in het ZH is...Verstuurd:
Lieve Charlot, we lezen wat verontrustende berichten op je hyves... we hopen dat alles goed gaat met jou en de baby! We zijn natuurlijk errug benieuwd naar de stand van zaken
en hopen gauw goed nieuws van je te horen/lezen. Liefs, alle Vievertz
Dames, zal ik Charlotte een sms sturen namens alle vieverts?? Dat we razen benieuwd zijn naar de stand van zaken en hopen dat alles goed gaat?? Op haar hyves staat nu al 2 dagen dat ze in het ZH is...Verstuurd:
Lieve Charlot, we lezen wat verontrustende berichten op je hyves... we hopen dat alles goed gaat met jou en de baby! We zijn natuurlijk errug benieuwd naar de stand van zaken

zaterdag 3 oktober 2009 om 13:59
Wat is der weer veel geschreven zeg.
Ik zag geen nieuwe jompels in het schema staan,
Pol, fijn dat er iig geen chromosomale afwijkingen gevonden zijn!
Moom, goed dat je de 1e stap gezet hebt!
Husky, lekker met verlof!
Becky, een jongetje wat leuk!
Riz, Een dikke knuf voor jou!
Ze zijn vandaag voor mij het huis aan het schoonmaken! En dan morgen verhuizen, moeten even zien of we er morgen al kunnen slapen of dat dat maandag wordt. Heb der wel zin in, maar zie der ook wel een beetje tegen op.
Ga nu nog even bij mn kleine man liggen, die ligt op ons bed lekker te slapen. Hij zal zo wel wakker worden voor de voeding, maar tot die tijd kan ik ook nog even lekker rusten.
Ik zag geen nieuwe jompels in het schema staan,
Pol, fijn dat er iig geen chromosomale afwijkingen gevonden zijn!
Moom, goed dat je de 1e stap gezet hebt!
Husky, lekker met verlof!
Becky, een jongetje wat leuk!
Riz, Een dikke knuf voor jou!
Ze zijn vandaag voor mij het huis aan het schoonmaken! En dan morgen verhuizen, moeten even zien of we er morgen al kunnen slapen of dat dat maandag wordt. Heb der wel zin in, maar zie der ook wel een beetje tegen op.
Ga nu nog even bij mn kleine man liggen, die ligt op ons bed lekker te slapen. Hij zal zo wel wakker worden voor de voeding, maar tot die tijd kan ik ook nog even lekker rusten.
zaterdag 3 oktober 2009 om 15:45
Hey meiden!!
Waarom doen computers het niet als je ze nodig hebt! Ben vanochtend de hele ochtend bezig geweest om de echo foto's in te scannen.
Het is me niet gelukt. Nu moet ik hem weer opnieuw instaleren en je snapt het al, ik kan de originele cd niet vinden. GRRRR.
Wel heb ik foto's gemaakt van de nieuwe meubels. Die zal ik er morgen ff opzetten.
Ook ik hoop dat het allemaal goed gaat met Charlotte! Wel spannend zo.
Ik heb nu 2 avonddiensten dus ben hier niet veel te vinden. Ja morgenochtend misschien en wie weet tussen door ff >ies.
Dikke voor jullie
Waarom doen computers het niet als je ze nodig hebt! Ben vanochtend de hele ochtend bezig geweest om de echo foto's in te scannen.
Het is me niet gelukt. Nu moet ik hem weer opnieuw instaleren en je snapt het al, ik kan de originele cd niet vinden. GRRRR.
Wel heb ik foto's gemaakt van de nieuwe meubels. Die zal ik er morgen ff opzetten.
Ook ik hoop dat het allemaal goed gaat met Charlotte! Wel spannend zo.
Ik heb nu 2 avonddiensten dus ben hier niet veel te vinden. Ja morgenochtend misschien en wie weet tussen door ff >ies.
Dikke voor jullie