Jompels en Foppies - op naar een vol schema!

21-09-2009 22:11 2920 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Ik30Dec.0813/09/09Z

Duvel26Nov.0814/09/09D

Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.08

3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!

Murron31Aug.08

4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...

Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m

Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho

zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo

2:j - 7:m

Annika30Jan.09

15/06/10 4/11 VK

Momo32Sept.08

22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.

Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo

Erine25Dec.0828 okt

Mariss27Nov.08

24/11 gyn

Kath32Jan.093 nov

Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08

Poll31Nov.08

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3

Deel 4
Zal hier niet zo hyper doen over Charlotte's dochter, aangezien ze toch niet op het forum kan, maar jeeeeeeeeeeeh!!!

Och arme Deb, dat klinkt niet lekker, dat gesnotter..

Nou, meeting was wel erg gezellig, maar ging wel de hele tijd over babies natuurlijk (enige single vriendin was er niet bij..). Andere vriendin waarvan ik vermoed dat ze ook al een tijd bezig is, hield zich ook wat op de achtergrond..

Vond t wel wat lastig, zeker omdat niemand het had verwacht en er eerder van mij of die andere vriendin zou denken dat wij bezig waren. Dat wordt dan zo'n beetje niet uitgesproken, maar wel tussen de regels door zeg maar.. Nou ja, ik zit natuurlijk ook nog midden in mijn ongesteldheid, dus wat dat betreft ook wel een beetje labiel.. Komt wel weer goed, met hernieuwd enthousiasme de volgende ronde in dan maar! Thanx voor jullie hugs, merk dat het voor mij nu wel heel dichtbij komt, omdat het mijn beste vriendinnetje is..
*voert snel roze foppie in. feli charlotte!!!

heb heerlijk geshopt. redelijk beschaafd gehouden. ging voor bruine laarzen (niet gevonden), heb zwarte lak pumps, sokken en lingerie gekocht. voor vriend 2 lange mouwen tshirts.

van 9 tot 5 weggeweest. wow, ben wel moe nu.
heb net erine gesmst, weet niet of iemand dat al gedaan had? ze is er dit weekend niet, toch??

voor de rest sms ik niemand hoor.. *sms boom mss toch goed idee hahahaha.
Sms van Charlot:

Hey hoi, hier even een bericht vanuit het ziekenhuis. Ik ben vanmorgen bevallen van onze dochter S*****. Alles gaat goed en we mogen morgen naar huis toe. Als ik op internet kan zal ik foto's plaatsen en vertellen hoe het allemaal gegaan is. Trotse moeder Charlot
Charlotte!!!!!!!! Gefeliciteerd meid! en je mannetje natuurlijk.

Geniet van jullie meisje en we horen snel hoe het met jullie gaat.

heeej, wat leuk, een sms terug van charlotte. ik hoop dat het allemaal mee is gevallen bij d'r, ze had al genoeg te verstouwen in d'r zwangerschap. maar goed, het gaat goed, dus dat zal wel
Heb braadzak in de oven liggen met kippebouten en champs en zo'n braadzak-mix-zakje van maggi. Ben benieuwd! Tot de oven pling doet, even Friends Marathon
klinkt lekker, marriss! laat even weten hoe dat smaakt.

ik ga met benen omhoog. moeie poten. is er nog wat leuks op tv?
Charlotte, van harte!!!!! Hoop dat de ellende die je bij je zwangerschap hebt gehad je bij de bevalling bespaard is gebleven!

Becks, wat leuk, een jochie! Ik zal zo op hyves kijken.

Kath, bij mij kwam het ook behoorlijk hard aan toen mijn beste vriendin vertelde dat ze zwanger was. Ik was echt heel blij voor haar, echt waar, maar ik voelde me ook echt jaloers (en daar baalde ik weer van).

Vanmorgen 37.0 (nog steeds hoog!!), nog geen puisten, wel zere tieten, maar helaas sinds vanmiddag ook weer buikpijn. Best spannend, pffff... Vandaag dag 29. Het ene moment weet ik zeker dat het deze keer anders voelt dan anders en dat het vast raak is, maar als die buikpijn dan ineens weer feller wordt zakt me de moed weer in de schoenen. Nou ja, ik probeer me psychisch voor te bereiden op een teleurstelling en ik zal jullie morgen zo snel mogelijk op de hoogte stellen!

Vriendinnen zijn net de deur uit. Moeten namelijk nog ver rijden, da's het nadeel van in the middle of nowhere wonen.... Erg gezellig gehad, heerlijk bijgekletst en het zwanger-worden-gebeuren enigszins naar de achtergrond van mijn gedachten kunnen drukken.
woepie, morgen tribune voor speec!!!! hoe laat ben je ongeveer wakker? superspannend voor je meis!!!hoef niet te zeggen dat ik het ENORM hoop voor je!
*duim duim duim voor Speec *
Charlotte, gefeliciteerd. Ga meteen even op hyves kijken zo!

Specu, pffff...wat spannend ik duim ook hoor!

Ben helemaal bekaf dus hou het kort. Ga lekker op de bankhangen en morgen weer vroeg op voor Specu!

Fijne avond allemaal.
Wat ik nog niet had verteld....

Gisterenavond stiekem nog een ovu-test gedaan en die was net niet positief, maar lijn was bijna net zo donker als controlelijn. Normaal zie ik niet eens een streep na de ovulatie, dus dit biedt wel hoop..... (hormoon HCG lijkt op LH, en ovulatietest reageert ook op HCG).

Nou ja, nog even geduld hebben. Weet nog niet hoe laat ik morgen opsta hoor. Voor het middaguur in ieder geval.
ooooooooooh speecje!!!! zou het dan!?!?!?!?!!?! waaaaaah ik ga alvast slapen hoor!!! hahahaha.

oh, voor ik plat ga, even een positieve postieve test dans!

speecje, speecje, piesen maar,

even wachten, en de 2e streep is daar!!!

goooooooooooowwwwww, SPEEC!

dikke knuf van erinetje voor iedereen (heb weer een sms lijntje met haar )
quote:speculaas78 schreef op 03 oktober 2009 @ 20:06:

Gisterenavond stiekem nog een ovu-test gedaan en die was net niet positief, maar lijn was bijna net zo donker als controlelijn. Normaal zie ik niet eens een streep na de ovulatie, dus dit biedt wel hoop..... (hormoon HCG lijkt op LH, en ovulatietest reageert ook op HCG).

Oh dit vind ik ook hoopvol klinken hoor! In de maand dat ik zwanger raakte, had ik ook een aantal keer een positieve ovulatietest na eisprong. Ik dacht dat ei nog niet geweest was, dus ik teste nog een paar keer...

Spannend!!! Ik duim echt heel hard voor je!
(wat is zaterdagavondtv triest zeg. zit nu een of ander dans programma op rtl te kijken, judith osborne die doet of ze kan dansen ..... )
Kus terug voor Erine!

Moom, ik vind het zo spannend! Hopelijk helpt je dans! Voel me ook een beetje weeiig in m'n maag, maar dat zal vast liggen aan de merci-chocolaatjes die ik aan het wegwerken ben...

Ik heb best wel veel hoop nu op een goed resultaat morgen, maar ben ook zoooooo bang voor de teleurstelling....
Lalie, lief dat je zo meeleeft en -denkt!
Daar ben je mee(l/z)ert voor
de laatste keer hielp mijn dansje vet goed (toch beck?).

dus ik ben alvast positief, nu die test nog!!!! tegen de spanning!
Oooooh specu, ik ben zo nerveus!
Speecieee !! Klinkt goed !!!

Mooms, zaterdag avond tv is zeker zielig... Heb hem snel weer overgeschakeld. 1e aflevering van Let's dance was leuk, maar het is alleen maar zieliger geworden
ja, fan, dat was het programma. sjeemig zeg. wat ze al niet op de buis gooien tegenwoordig. ben heerlijk mijn bedje ingekropen met een dvd op mijn laptoppie.....

paar grappige zinnen uit mijn horoscoop van vandaag:

- Tijdens het shoppen heb je de neiging om te overdrijven.

- Het kan natuurlijk zo zijn dat je overal te veel van verwacht. Dan ben je natuurlijk ook eerder teleurgesteld, wanneer dingen niet precies zoals gepland verlopen.

- Het belooft een heftige en zware dag te worden. Als je thuiskomt, plof je uitgeput op de bank.
Hahahha, wat een hilarisch horoscoop als je denkt aan je shop sessie van vandaag...

Erg he, ze moeten zich schamen met wat ze op de buis gooien

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven