Jompels en Foppies - op naar een vol schema!
maandag 21 september 2009 om 22:11
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!
Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto
Ik30Dec.0813/09/09Z
Duvel26Nov.0814/09/09D
Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08
17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.
Charlotte24Nov.08
3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!
Murron31Aug.08
4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...
Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m
Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m
party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!
Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho
zusje voor lois!
Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken
Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho
well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!
GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!
Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo
2:j - 7:m
Annika30Jan.09
15/06/10 4/11 VK
Momo32Sept.08
22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.
Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo
Erine25Dec.0828 okt
Mariss27Nov.08
24/11 gyn
Kath32Jan.093 nov
Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08
Poll31Nov.08
Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.
Stukje geschiedenis:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto
Ik30Dec.0813/09/09Z
Duvel26Nov.0814/09/09D
Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08
17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.
Charlotte24Nov.08
3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!
Murron31Aug.08
4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...
Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m
Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m
party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!
Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho
zusje voor lois!
Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken
Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho
well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!
GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!
Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo
2:j - 7:m
Annika30Jan.09
15/06/10 4/11 VK
Momo32Sept.08
22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.
Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo
Erine25Dec.0828 okt
Mariss27Nov.08
24/11 gyn
Kath32Jan.093 nov
Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08
Poll31Nov.08
Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.
Stukje geschiedenis:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4

zondag 4 oktober 2009 om 17:55
Thnx Moom! Wat een scheet zeg...
Speec, hoe issie meid? Beetje afleiding gehad vandaag of depressief op de bank gehangen? Hoe is manlief eronder?
Gw, ook voor jou geldt: juist wél vertellen hoe je alles ervaart, en hoe de babykamer eruit ziet, en hoe verliefd je bent op je nieuwe gordijntjes... Ook dat hoort erbij! Wat Duvel ook zegt, iedereen zit in een andere stadium, en bij elk stadium horen andere dingen... en we leven allemaal met elkaar mee, of je nou moeder, zwanger of niet zwanger bent! Ik vind écht niet dat mensen zich schuldig moeten voelen, of aan moeten passen omdat er hier toevallig een paar zijn die het nog niet gegund is... alsof dat jouw schuld is?!?
Nou, genoeg gepreekt vandaag. Wij gaan bij vrienden eten, tot later...
Speec, hoe issie meid? Beetje afleiding gehad vandaag of depressief op de bank gehangen? Hoe is manlief eronder?
Gw, ook voor jou geldt: juist wél vertellen hoe je alles ervaart, en hoe de babykamer eruit ziet, en hoe verliefd je bent op je nieuwe gordijntjes... Ook dat hoort erbij! Wat Duvel ook zegt, iedereen zit in een andere stadium, en bij elk stadium horen andere dingen... en we leven allemaal met elkaar mee, of je nou moeder, zwanger of niet zwanger bent! Ik vind écht niet dat mensen zich schuldig moeten voelen, of aan moeten passen omdat er hier toevallig een paar zijn die het nog niet gegund is... alsof dat jouw schuld is?!?
Nou, genoeg gepreekt vandaag. Wij gaan bij vrienden eten, tot later...
zondag 4 oktober 2009 om 18:20
Geen sms gehad van je moom
Ik zal zo op hyves kijken.
Zwangeren: ik vind het echt leuk om jullie (blije) verhalen te horen hoor!! Gewoon doorgaan. En vandaag zit ik het forum flink te spammen met mijn depressieve gedoe (en reageer ik niet op iedereen, sorry....), maar dat trekt wel weer bij komende week. Voel je vooral niet schuldig als je leuke dingen te melden hebt.
Nou, vandaag gewoon een hele stomme dag gehad. Hele dag binnengezeten, weinig nuttigs gedaan en om de haverklap in huilen uitgebarsten. Man is er niet. Had een weekendje Vlieland. Hij komt zo thuis. Ben nog niet ongesteld, dus heb hem ook nog maar niet ge-smst. Maargoed, zodra ik hem zo zie ga ik toch weer huilen, dus dan snapt ie wel wat er aan de hand is. Ik heb elke maand opnieuw weer hoop dat ik zwanger ben, hij heeft de hoop eigenlijk al opgegeven. Hij staat in ieder geval wel open voor medisch onderzoek.
Ik zal zo op hyves kijken.
Zwangeren: ik vind het echt leuk om jullie (blije) verhalen te horen hoor!! Gewoon doorgaan. En vandaag zit ik het forum flink te spammen met mijn depressieve gedoe (en reageer ik niet op iedereen, sorry....), maar dat trekt wel weer bij komende week. Voel je vooral niet schuldig als je leuke dingen te melden hebt.
Nou, vandaag gewoon een hele stomme dag gehad. Hele dag binnengezeten, weinig nuttigs gedaan en om de haverklap in huilen uitgebarsten. Man is er niet. Had een weekendje Vlieland. Hij komt zo thuis. Ben nog niet ongesteld, dus heb hem ook nog maar niet ge-smst. Maargoed, zodra ik hem zo zie ga ik toch weer huilen, dus dan snapt ie wel wat er aan de hand is. Ik heb elke maand opnieuw weer hoop dat ik zwanger ben, hij heeft de hoop eigenlijk al opgegeven. Hij staat in ieder geval wel open voor medisch onderzoek.
zondag 4 oktober 2009 om 18:36
Ook ik vind het zo'n dubbel gevoel om aan de ene kant zo blij te zijn voor mij en de andere mama's en mama's to be... en aan de andere kant ben ik zo droevig en verdrietig omdat het sommigen van jullie zoveel moeite kost...
Ik gun jullie allemaal een zwangerschap en een lief klein kindje. Ik vind jullie allemaal zo lief, jullie zijn zo eerlijk en gewoon een stel leuke meiden bij elkaar !!
(ik hoop niet dat ik nu te emo overkom...)
Even een feitje van mezelf : Ik ging net spontaan de badkamer schoonmaken. Had er ineens zo'n zin in / behoefte aan.. zou de lang gekoesterde wens van fanatic man dan toch nog in vervulling gaan??? nesteldrang....????
Ik gun jullie allemaal een zwangerschap en een lief klein kindje. Ik vind jullie allemaal zo lief, jullie zijn zo eerlijk en gewoon een stel leuke meiden bij elkaar !!
(ik hoop niet dat ik nu te emo overkom...)
Even een feitje van mezelf : Ik ging net spontaan de badkamer schoonmaken. Had er ineens zo'n zin in / behoefte aan.. zou de lang gekoesterde wens van fanatic man dan toch nog in vervulling gaan??? nesteldrang....????
zondag 4 oktober 2009 om 18:39
ook in dat kader zou het goed zijn als ik zsm zwanger zou zijn! nesteldrang ontbreekt me een beetje boel de laatste tijd. overal kattenharen vlokken, stapels schoenen overal (of nee, inmiddels op een grote berg vóór de kast, ipv netjes in de kast, waar ze horen...). badkamer kan wel een super beurt gebruiken. *zucht(
zondag 4 oktober 2009 om 18:42
Haha fanatic, ging je ook echt met een oude tandenborstel alle voegen poetsen? Of is het nog niet zo erg met je gesteld?
Ik ben ook superblij met deze club hier hoor! Inderdaad, iedereen is zo openhartig en zo aardig voor elkaar. *en daar komen de tranen weer, ik ben echt labiel op het moment, pfff.....*
Ik heb alle sms-en binnen moom, er was ergens wat constipatie op de lijn ofzo, maar t werkt weer!
Ik ben ook superblij met deze club hier hoor! Inderdaad, iedereen is zo openhartig en zo aardig voor elkaar. *en daar komen de tranen weer, ik ben echt labiel op het moment, pfff.....*
Ik heb alle sms-en binnen moom, er was ergens wat constipatie op de lijn ofzo, maar t werkt weer!
zondag 4 oktober 2009 om 18:54

zondag 4 oktober 2009 om 19:38
Meisjes, wat een emo-dag hier zeg. Ook ik loop al de hele dag te janken (eigenlijk al een hele week) en ook ik heb de hele dag beetje schoongemaakt. Zelfs de hele kledingkast opgeruimd en 3 vuilniszakken vol oude zooi weggegooid. Als ik niet ongesteld was geweest zou ik bijna gaan denken dat ik zwanger ben....
Heb net ook bijna een uur met mijn moeder aan de telefoon gezeten en toen heb ik maar verteld dat ik de stap naar de huisarts heb gezet. Is toch ook wel weer fijn dat ze het weet aan de ene kant. Ik bedoel ze weet natuurlijk ook dat we bezig zijn dus zal zich ook heus wel eens afvragen waarom ze nog geen goed nieuws heeft gehoord.
Oh en Momo, bedankt voor je sms!! Ga nu meteen even checken op hyves.
Nog een keer een hele dikke knuffel voor Specu!
Heb net ook bijna een uur met mijn moeder aan de telefoon gezeten en toen heb ik maar verteld dat ik de stap naar de huisarts heb gezet. Is toch ook wel weer fijn dat ze het weet aan de ene kant. Ik bedoel ze weet natuurlijk ook dat we bezig zijn dus zal zich ook heus wel eens afvragen waarom ze nog geen goed nieuws heeft gehoord.
Oh en Momo, bedankt voor je sms!! Ga nu meteen even checken op hyves.
Nog een keer een hele dikke knuffel voor Specu!

zondag 4 oktober 2009 om 19:40
Fanatic, ik denk dat manlief zich hier al wenst dat mijn nesteldrang minder word..... ik jaag hem nl. ook op. Qua schoonmaken valt het wel mee, maar ik wil vooral dat het opgeruimd is en ik wil de babykamer zsm afhebben. Manlief heeft hier dus onder lichte drang de hele middag al spullen op marktplaats gezet (kostte wel wat overredingsdrang omdat hij altijd moeillijk dingen weg kan doen, maar als het al 2 jaar in een doos zit mis je het volgens mij niet meer).
Verder was het hier stralend weer en heb ik dus maar alvast de katoenen en flanellen luiers uitgewassen zodat die lekker buiten konden drogen.
En speec, je depressieve bui mag je er hier gewoon lekker uitgooien dus speciaal voor jou en de rest die het maar nodig heeft;
Verder was het hier stralend weer en heb ik dus maar alvast de katoenen en flanellen luiers uitgewassen zodat die lekker buiten konden drogen.
En speec, je depressieve bui mag je er hier gewoon lekker uitgooien dus speciaal voor jou en de rest die het maar nodig heeft;

zondag 4 oktober 2009 om 19:59
Ohw Rain toch aan je moeder verteld! Wat zei ze? Reageerde ze verrast op het nieuws dat jullie 'bezig zijn'? Ik heb al een paar keer op het punt gestaan het ook te vertellen, maar nog niet gedaan... Ze weet wel dat ik naar de huisarts ben geweest, omdat ik in eerste instantie heenging voor mn rare cyclus... ze weet ook dat ik een uistrijkje heb gehad ... ook ivm lange menstruaties - en dat is in feite ook zo, voor mijn huisarts is dát namelijk de hoofdreden voor het uitstrijkje. Huisarts heeft er wel bij gezet: zwangerschapswens sinds okt.08 (heb er een weekje bijverzonnen bij de HA ... gestopt op 8 nov.)
Trouwens... hier weer zo'n rare menstruatie... woensdag 3 druppen, donderdag 2, vrijdag en gister niets meer... maar goed, bij mij breken de sluizen pas door na een week licht bloedverlies
Zo grappig om te lezen, die nesteldrang van jullie! Ken mezelf wel aardig. en weet nu al dat ik er ook enórm veel last van zou hebben... ben nu al wel een mutsch soms: af en toe van die buien waarin ik als een dolle stier aan het poetsen sla.
Trouwens... hier weer zo'n rare menstruatie... woensdag 3 druppen, donderdag 2, vrijdag en gister niets meer... maar goed, bij mij breken de sluizen pas door na een week licht bloedverlies
Zo grappig om te lezen, die nesteldrang van jullie! Ken mezelf wel aardig. en weet nu al dat ik er ook enórm veel last van zou hebben... ben nu al wel een mutsch soms: af en toe van die buien waarin ik als een dolle stier aan het poetsen sla.
zondag 4 oktober 2009 om 20:39
Oohhh Speec wat een teleurstelling, we hadden allemaal zulke goede hoop! Ik hoop dat je man gauw thuiskomt om je te troosten. En dan kunnen jullie samen bespreken wat jullie willen gaan doen, MM of (nog) niet... bah, daar wil je toch helemaal niet over nadenken he.... een hele dikke knuffel, ook voor Rain, Marriss, Moom, Kath, Annika, Mulan, Pol en Erine, denk aan jullie.
zondag 4 oktober 2009 om 21:16
marriss, als ik het zo lees, had rain al wel aan haar moeder verteld dat ze bezig waren, en nu dus nog daarbovenop dat ze naar HA is gegaan. ik vertel dat liever nog niet aan mijn moeder, ten eerste niet omdat ik geen zin heb in elke keer "en en en?". heb nu al een ex-collega die het half geraden had, die had ik 3 weken niet gezien, en vroeg gelijk of ik nog nieuws had. gelijk maar even gezegd dat ik niet elke keer als ik haar weer zou zien die vraag hoopte te krijgen..
ten tweede omdat mijn moeder al genoeg zorgen aan haar hoofd heeft qua eigen gezondheid, daar wil ik niet nog een schepje zorgen om mij bij doen.
ten tweede omdat mijn moeder al genoeg zorgen aan haar hoofd heeft qua eigen gezondheid, daar wil ik niet nog een schepje zorgen om mij bij doen.

zondag 4 oktober 2009 om 21:51
Inderdaad, mijn moeder wist al wel dat ik met de pil gestopt was. Kon ik ook niet echt verborgen houden want was ook tegelijkertijd gestopt met roken, dus begon een beetje op te vallen. En ik heb ook altijd heb gezegd dat als ik gestopt ben met roken, ik ook ga proberen zwanger te worden. Tja, als je er nog niet mee bezig bent zeg je soms rare dingen.
En nu dus inderdaad ook maar gezegd dat ik naar de gyn ga. Ze vind dat wel heel goed van me en vroeg of ze soms mee moet enzo. Maar ze is gelukkig niet iemand die elke keer vraagt en, en en. De reden dat ik het niet eerder heb gezegd is dat ik vind dat het eigenlijk iets is van mij en mijn vriend. En tja, moeders weten het ook altijd allemaal " zo goed". Heel erg lief natuurlijk maar ik zit niet te wachten op opmerkingen als dat je er niet teveel mee bezig moet zijn.
Nou ja, al met al vind ik het toch wel fijn dat ze het nu weet. Verklaart ook wel mijn "gedrag" van de laatste paar weken zeg maar.
Goed genoeg ego gelul...
Ik ga eens lekker slapen denk ik. Ben erg moe de laatste dagen. Of zou ik al in mijn herfstdepressie zitten ofzo?
Weltrusten allemaal.
En nu dus inderdaad ook maar gezegd dat ik naar de gyn ga. Ze vind dat wel heel goed van me en vroeg of ze soms mee moet enzo. Maar ze is gelukkig niet iemand die elke keer vraagt en, en en. De reden dat ik het niet eerder heb gezegd is dat ik vind dat het eigenlijk iets is van mij en mijn vriend. En tja, moeders weten het ook altijd allemaal " zo goed". Heel erg lief natuurlijk maar ik zit niet te wachten op opmerkingen als dat je er niet teveel mee bezig moet zijn.
Nou ja, al met al vind ik het toch wel fijn dat ze het nu weet. Verklaart ook wel mijn "gedrag" van de laatste paar weken zeg maar.
Goed genoeg ego gelul...
Ik ga eens lekker slapen denk ik. Ben erg moe de laatste dagen. Of zou ik al in mijn herfstdepressie zitten ofzo?
Weltrusten allemaal.