Jompels en Foppies - op naar een vol schema!
maandag 21 september 2009 om 22:11
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!
Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto
Ik30Dec.0813/09/09Z
Duvel26Nov.0814/09/09D
Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08
17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.
Charlotte24Nov.08
3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!
Murron31Aug.08
4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...
Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m
Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m
party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!
Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho
zusje voor lois!
Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken
Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho
well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!
GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!
Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo
2:j - 7:m
Annika30Jan.09
15/06/10 4/11 VK
Momo32Sept.08
22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.
Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo
Erine25Dec.0828 okt
Mariss27Nov.08
24/11 gyn
Kath32Jan.093 nov
Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08
Poll31Nov.08
Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.
Stukje geschiedenis:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto
Ik30Dec.0813/09/09Z
Duvel26Nov.0814/09/09D
Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08
17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.
Charlotte24Nov.08
3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!
Murron31Aug.08
4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...
Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m
Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m
party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!
Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho
zusje voor lois!
Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken
Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho
well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!
GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!
Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo
2:j - 7:m
Annika30Jan.09
15/06/10 4/11 VK
Momo32Sept.08
22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.
Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo
Erine25Dec.0828 okt
Mariss27Nov.08
24/11 gyn
Kath32Jan.093 nov
Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08
Poll31Nov.08
Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.
Stukje geschiedenis:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
zondag 4 oktober 2009 om 21:55

maandag 5 oktober 2009 om 08:44
Gefelciteerd Momo met je early bird punten. En beterschap inderdaad.
Ik zit net tegen mijn collega te vertellen dat ik denk een beetje ziekjes te worden. Voel me ook al een paar dagen niet echt optimaal. Maar niet ziek genoeg om thuis te blijven, gewoon ellendig zeg maar.
Specu, hoe is het nu met je?
Justdeb en GW, succes bij de VK vandaag!!
Ik zit net tegen mijn collega te vertellen dat ik denk een beetje ziekjes te worden. Voel me ook al een paar dagen niet echt optimaal. Maar niet ziek genoeg om thuis te blijven, gewoon ellendig zeg maar.
Specu, hoe is het nu met je?
Justdeb en GW, succes bij de VK vandaag!!
maandag 5 oktober 2009 om 08:45
Ik, hoest met jullie kleine meissie?
Duvel, had ik gisteren ook nog op de sms hangen. lekker geslapen? hoe vaak komt duuv-mini nu per nacht?
Maya, hoest met jouw kleine aapje?
Leonor, kan je al weer een beetje beter ritme vinden, en gewend aan dat 3e persoontje wat opeens bij jullie woont? is je moeder nog steeds bij je of al weer naar NL terug?
Charlotte, echt een snoetje, die kleine van jullie
Justdeb, jij bent de volgende op de rol, hoe vind je dat!!!
Murron, hoe gaat het met jou, lekker van verlof genieten?
Husky, gek gevoel, vandaag niet naar werk hoeven te gaan?
Fanatic, vanavond weer BNTM
party, hoe was het bij de VK vrijdag? of heb ik dat gemist?
Riz, gaat het met je? de zware week is voorbij. heb veel aan je gedacht. nog even, dan mag je lekker het ZH in.
Thee, alles goed? babykamer al af?
Yaya, lekker weekend gehad?
GW, vanmiddag weer echo, leuk! is dat 3d?
Becky, zal zo even de uitslag van de zwarte lotto bekijken. tsjk, de meesten dachten een meissie!
Specu, nog lekker met vent geknufd???
Annika, en hoe is het bij jou? al 'tekenen'?
Mulan, nog steeds chill in babymakingproject? vind het maar knap hoor. kan dat totaal niet meer, zeker nu de MMM opgestart is.
Poll, voor jou. hoofdje nog koel?
Rainbow, vrijdag mag jij! spannend hoor...
Erine, kusje voor rientje. leuk weekend gehad?
Mariss, jij weer helemaal beter?
Kath, lekker puh, early bird punten voor mij, kijk heel vaak als 1e s ochtends hier, maar zeg nooi zoveel.
Duvel, had ik gisteren ook nog op de sms hangen. lekker geslapen? hoe vaak komt duuv-mini nu per nacht?
Maya, hoest met jouw kleine aapje?
Leonor, kan je al weer een beetje beter ritme vinden, en gewend aan dat 3e persoontje wat opeens bij jullie woont? is je moeder nog steeds bij je of al weer naar NL terug?
Charlotte, echt een snoetje, die kleine van jullie
Justdeb, jij bent de volgende op de rol, hoe vind je dat!!!
Murron, hoe gaat het met jou, lekker van verlof genieten?
Husky, gek gevoel, vandaag niet naar werk hoeven te gaan?
Fanatic, vanavond weer BNTM

party, hoe was het bij de VK vrijdag? of heb ik dat gemist?
Riz, gaat het met je? de zware week is voorbij. heb veel aan je gedacht. nog even, dan mag je lekker het ZH in.
Thee, alles goed? babykamer al af?
Yaya, lekker weekend gehad?
GW, vanmiddag weer echo, leuk! is dat 3d?
Becky, zal zo even de uitslag van de zwarte lotto bekijken. tsjk, de meesten dachten een meissie!
Specu, nog lekker met vent geknufd???
Annika, en hoe is het bij jou? al 'tekenen'?
Mulan, nog steeds chill in babymakingproject? vind het maar knap hoor. kan dat totaal niet meer, zeker nu de MMM opgestart is.
Poll, voor jou. hoofdje nog koel?
Rainbow, vrijdag mag jij! spannend hoor...
Erine, kusje voor rientje. leuk weekend gehad?
Mariss, jij weer helemaal beter?
Kath, lekker puh, early bird punten voor mij, kijk heel vaak als 1e s ochtends hier, maar zeg nooi zoveel.
maandag 5 oktober 2009 om 08:50
Wow, snotterige early-bird, je hebt weer even flink je best gedaan met je post hierboven.
Ik heb even geen tijd nu om uitgebreid te typen, maar het gaat op zich wel aardig geloof ik. Vanmorgen weer 36.7. Nog geen bloed. Man was boos gisteren. Niet op mij, maar op de situatie. Wel begrijpelijk. Zo gauw het bloed verschijnt, bel ik de huisarts. Man wil zo niet blijven aanklooien (zijn woorden) en daar geef ik hem eigenlijk wel gelijk in.
fijne dag!
Ik heb even geen tijd nu om uitgebreid te typen, maar het gaat op zich wel aardig geloof ik. Vanmorgen weer 36.7. Nog geen bloed. Man was boos gisteren. Niet op mij, maar op de situatie. Wel begrijpelijk. Zo gauw het bloed verschijnt, bel ik de huisarts. Man wil zo niet blijven aanklooien (zijn woorden) en daar geef ik hem eigenlijk wel gelijk in.
fijne dag!
maandag 5 oktober 2009 om 10:17
Gevonden!! Vanmorgen 36.6!
Beetje rustig aan doen hé Moom, wel goed voor jezelf zorgen...
Heel goed je best gedaan zeg, weekend was leuk, wel vermoeiend.. Heb auto gesloopt, dus wordt misschien nog een erg duur weekend
....
Veel plezier vanmiddag gw, wat gaat dat snel zeg!
En deb ook vandaag? Succes...
Jij ook al niet lekker Rain, hup allemaal aan de vitamientjes en vroeg het nest in...
Speec, kan de reactie van manlief wel voorstellen...
Kan iemand me vertellen waarom mijn motto het niet doet? Ga even douchen...
Beetje rustig aan doen hé Moom, wel goed voor jezelf zorgen...
Heel goed je best gedaan zeg, weekend was leuk, wel vermoeiend.. Heb auto gesloopt, dus wordt misschien nog een erg duur weekend

Veel plezier vanmiddag gw, wat gaat dat snel zeg!
En deb ook vandaag? Succes...
Jij ook al niet lekker Rain, hup allemaal aan de vitamientjes en vroeg het nest in...
Speec, kan de reactie van manlief wel voorstellen...
Kan iemand me vertellen waarom mijn motto het niet doet? Ga even douchen...
maandag 5 oktober 2009 om 10:22
Speec, ik was gister bijna niet online, maar heb wel veel aan je gedacht, en wat ik vooral dacht was als ze maar niet ook nog alleen thuis is, en nu lees ik dat je man een weekendje weg was... Op zich wel fijn dat hij ook iets wil "doen" nu, als jij graag naar de huisarts zou willen en hij nog niet, krijg je dat er nog weer een keer bij... voor jou meid.
Nog bedankt voor de sms Momo! Las je bericht over de sms-boom, had er inderdaad nog niet aan gedacht dat degene waarover het nieuws gaat, dan ook ergens in de boom staat, da's inderdaad wel een puntje ja....
En beterschap voor jou! Goed dat je die collega gezegd hebt dat je niet elke keer op die vraag zit te wachten trouwens.
Rain jij ook beterschap! Fijn dat je het er nu ook met je moeder over kunt hebben.
Erine ik zie je nieuwe avatar, gevonden dus!
GW succes bij de gynaecoloog vandaag, spannend de 20 weken echo!
Nog bedankt voor de sms Momo! Las je bericht over de sms-boom, had er inderdaad nog niet aan gedacht dat degene waarover het nieuws gaat, dan ook ergens in de boom staat, da's inderdaad wel een puntje ja....
En beterschap voor jou! Goed dat je die collega gezegd hebt dat je niet elke keer op die vraag zit te wachten trouwens.
Rain jij ook beterschap! Fijn dat je het er nu ook met je moeder over kunt hebben.
Erine ik zie je nieuwe avatar, gevonden dus!
GW succes bij de gynaecoloog vandaag, spannend de 20 weken echo!

maandag 5 oktober 2009 om 11:52
Ik heb een heel goed idee voor de tel.boom! Zet ik wel even op hyves. Maar niet nu, geen tijd.
Ben weer aan het werk. Nog niet helemaal topfit, maar ja. Zondag de 4mijl van Groningen lopen, hoop dat ik dat uit mn benen ga krijgen!
Mijn temp. schommelt trouwens enorm: 36.6 - 36.4 - 36.6 - 36.3 Who knows???
Wel bijgelezen, niet bij-gereageerd...
Beterschap voor alle zieken, zwakken en misselijken!!
Ben weer aan het werk. Nog niet helemaal topfit, maar ja. Zondag de 4mijl van Groningen lopen, hoop dat ik dat uit mn benen ga krijgen!
Mijn temp. schommelt trouwens enorm: 36.6 - 36.4 - 36.6 - 36.3 Who knows???
Wel bijgelezen, niet bij-gereageerd...
Beterschap voor alle zieken, zwakken en misselijken!!
maandag 5 oktober 2009 om 14:20
Ben ik ook weer even.. Nog lange niet fit, ook mega-snotterig, warm-koud-warm-koud enz..
Heb wel bijgelezen, maar de helft is niet blijven hangen volgens mij...
Momo: Nog bedankt voor je sms gisteren!
Ik ben idd de volgende op de rij ja, vind het allemaal wel spannend nu hoor.. Van mij mag het zover zijn in elk geval..
Erine: oei oei oei, auto kapot, jij wou dus ff de turbo testen en nu issie stuk?? Hoop voor je dat de kosten gaan meevallen!!
Enne... werk ze!
GW: vandaag de 20 weken echo! Spannend! Succes!
Vandaag weer naar de vk geweest... Alles was nog prima in orde, zowel met de baby als met mij. Baby ligt goed ingedaald en is "klaar voor de start" Volgens de vk zou ik de 40 weken niet halen... Nou we zullen zien...
Voor in het schema: 13-10 weer naar de VK
Voor alle zieken: BETERSCHAP!
Heb wel bijgelezen, maar de helft is niet blijven hangen volgens mij...
Momo: Nog bedankt voor je sms gisteren!
Ik ben idd de volgende op de rij ja, vind het allemaal wel spannend nu hoor.. Van mij mag het zover zijn in elk geval..
Erine: oei oei oei, auto kapot, jij wou dus ff de turbo testen en nu issie stuk?? Hoop voor je dat de kosten gaan meevallen!!
Enne... werk ze!
GW: vandaag de 20 weken echo! Spannend! Succes!
Vandaag weer naar de vk geweest... Alles was nog prima in orde, zowel met de baby als met mij. Baby ligt goed ingedaald en is "klaar voor de start" Volgens de vk zou ik de 40 weken niet halen... Nou we zullen zien...
Voor in het schema: 13-10 weer naar de VK
Voor alle zieken: BETERSCHAP!

maandag 5 oktober 2009 om 18:14
Daar ben ik dan, echo was idd om 2 uur, maar waren pas tegen 3-en aan de beurt en omdat we bij de ikea langskwamen op de terugweg hebben we nog even zweedse balletjes gegeten....
Maar voor zover ze het konden bekijken was alles goed! (en weer bevestigd dat het een meisje is!).
Zo en nu eerst even bijlezen!
Maar voor zover ze het konden bekijken was alles goed! (en weer bevestigd dat het een meisje is!).
Zo en nu eerst even bijlezen!