Jompels en Foppies - op naar een vol schema!

21-09-2009 22:11 2920 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Ik30Dec.0813/09/09Z

Duvel26Nov.0814/09/09D

Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.08

3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!

Murron31Aug.08

4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...

Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m

Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho

zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo

2:j - 7:m

Annika30Jan.09

15/06/10 4/11 VK

Momo32Sept.08

22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.

Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo

Erine25Dec.0828 okt

Mariss27Nov.08

24/11 gyn

Kath32Jan.093 nov

Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08

Poll31Nov.08

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3

Deel 4
ik heb 2 plaatjes meegekregen (een van het profiel, een van de schaamlippen....), deze keer helaas geen 3d, was echt een medische echo. En vind de plaatjes zelf dus ook niet zo super, maar zal eens kijken of ik ze straks nog op de hyves kan zetten. We willen eigenlijk nog even naar de bios zo (als er iets leuks draait).

Maar veel zieken hier lees ik, op mijn werk ook al veel mensen verkouden, ik hoop dat het mij bespaart blijft. Heb de laatste tijd wel extra veel fruit gegeten ivm mijn darmen, dus mss dat dat me nu ook redt?
was net even beneden, en zag dat de vragenlijst van de poli binnen was. 1 a4je met inkoppertjes als "heeft u kinderen/bent u zwanger geweest/buikoperaties/medicijnen/allergieen/menstruatie etc etc). wat stond allemaal op die van jou, marriss?
best vlot dat je die vragenlijst al hebt momo, je had toch pas vrijdag gebeld voor een afspraak?
jep, vrijdagochtend. moet de vragenlijst ingevuld meenemen naar mijn afspraak.
GW fijn dat de echo goed was!

Da's inderdaad snel die vragenlijst Momo!

Tuurlijk is dat makkelijker gezegd dan gedaan... maar misschien als genoeg mensen het zeggen dat het een beetje helpt
Wat stond er allemaal op die van mij... even denken. We kregen 2 exemplaren, één voor hem, één voor mij. Eerst wat algemene gegevens over medicijnen, allergien etc. -->

Daarna over de geboorte van mijzelf (na hoeveel weken, geb.gewicht, geboren na IVF oid) Nou het meeste wist ik wel, maar na hoeveel weken ik precies ben geboren heb ik gegokt. Heb mn moeder er nooit over gehoord dat ik heel vroeg/laat was... en om er nou naar te vragen... Oh ja, of er afwijkingen waren bij de geboorte, nou ja, ik had als kind heupdysplasie, dus dat heb ik vermeld.

Volgende kopje ging over mijn gewicht/lengte, of ik dieten volg, etc. Daarna over mijn partner (sinds wanneer, alsof dat wat uitmaakt) en sinds wanneer er een zw.wens is. Of ik eerder zwanger ben geweest, met heleboel subvragen, maar die hoefde ik dus niet in te vullen.

Uuhmm... over mn anticonceptie (welke + periode), cyclus, duur menstruatie, of ik er veel last van heb, of ik het aan voel komen, etc.

Volgende kopje, hoe vaak doen we het hebben we samenleving per week, zijn er problemen en zo ja welke. Of ik het zaad voel weglopen na de samenleving

Of ik rook, heb ik gerookt, hoeveel alcohol drink ik, hoeveel koffie, drugs, werken met giftige stoffen, ziektes in de familie, hoeveel broers/zussen, miskramen in de familie, eehh.... volgens mij was dat het zo'n beetje (zal vast wel het één en ander vergeten...)

Op die van vriend zo'n beetje hetzelfde, nog een paar vragen of z'n ballen in de balzak zaten bij geboorte Reactie vriend: nou ik kan me niet herinneren dat het niet zo was. Duhh. Maar vriend is op z'n 2e jaar geopereerd aan liesbreuk (beide kanten) vroegen ze ook naar, dus ook vermeld. Maar zelfde vragen over zijn geboorte, allergieen, familie, etc.

Ennuh: beterschap!!
Wij moesten ze terugsturen en worden nav de vragenlijsten uitgenodigd. Ben benieuwd... weet nog steeds niet wat ik op mn werk moet zeggen. Hoef in ieder geval niets tegen mn leidinggevende te zeggen, maar mn directe collega's, met wie ik de hele dag op kantoor zit, zullen toch zeker vragen waarom ik naar het ZH moet... al is het alleen maar uit interesse....

Fijn dat alles goed was GW!! En nog steeds een madchen dus hoop dat het lukt de foto's te plaatsen!
klinkt beetje zelfde marriss. al zag ik zo gauw niets staan over mijn eigen terwereldkoming.

enne, hoe lang relatie, och, kan toch relevant zijn. als je hiervoor een enorme losbol bent geweest, kan je wellicht een SOA hebben, chlamydia zorgt toch voor onvuchtbaarheid?

dank
op veler verzoek, de foto's van vandaag staan op de hyves!
Ja maar ja maar ja maar... hoe lang ik met vriend samen ben, zegt niets over mijn al dan niet slettegedrag vóór die tijd. Ik ben sinds 2003 samen met huidige vriend. Ze vragen niet naar hoe seksueel actief ik voor die tijd was. Je kan in zes jaar tijd seks met één persoon hebben, en/of in 3 maanden tijd met 10 personen naar bed gaan.

pfff wat onsamenhangend verhaal zeg
quote:Marriss schreef op 05 oktober 2009 @ 19:13:

Ja maar ja maar ja maar... hoe lang ik met vriend samen ben, zegt niets over mijn al dan niet slettegedrag vóór die tijd. Ik ben sinds 2003 samen met huidige vriend. Ze vragen niet naar hoe seksueel actief ik voor die tijd was. Je kan in zes jaar tijd seks met één persoon hebben, en/of in 3 maanden tijd met 10 personen naar bed gaan.

is ook weer zo, marriss. ok. is gewoon een stomme vraag
haaai girlies,

Heb nog steeds niet heeel veel puf om op alles te reageren maar lees dat er veel zieken zijn. Het heerst natuurlijk wel maar toch is het balen als je niet 100% fit bent.

@ marriss, ik heb verteld, voor die 3d iedere week, dat ik naar de fysio moet, misschien is zoiets een idee?

Leuk gw, nieuwe foto's, dus ook van de hamburger

Ben er niet helemaal bij, heb echt een fikse blaasontsteking, mijn plas is helemaal rood.....vind het een beetje eng want nu veeg ik rood af bij het plassen en dat lijkt net of er iets verkeerd gaat. En ik moet er al helemaaaaal niet op googlen

Ga nog maar een pot thee zetten, see you laterzzz kom ik beter bijbeppen.
becky, je bent toch al wel aan de antibiotica? Anders nu even de huisartsen post bellen!
moet morgenochtend plasje inleveren, belde te laat vanochtend en kon tot half twaalf plasje inleveren, later kon niet. Dat vind ik nou altijd stom van huisartsen, die van mij is altijd om half 1 al verdwenen voor visites en dus alleen in de ochtend te bereiken, eerst vanochtend in gesprek, anderhalf uur lang, en toen ik ze te pakken had was het al te laat. Echt stom! En het doet zeeeeeeer.
becky, ik zou als ik jou was echt even de huisartsenpost bellen, hier moet je niet te lang mee rondlopen, voor je het weet heb je een nierenbekkenonsteking en dat wil je niet en zeker niet in de zwangerschap! (je mag best hier langs komen om een plasje af te geven, maar is mss iets te ver weg).
heb toch maar even gebeld en moet zo mijn plasje inleveren bij het ziekenhuis, had net bij het afwegen gewoon helder bloed op mijn papiertje....
Hmmm Beck, ik wil je niet onnodig bang maken, maar ik zou er ook zeker even mee heen gaan. Klinkt toch een beetje beangstigend... Heb meerdere malen fikse blaasontsteking gehad, maar niet zo dat mn hele plas rood was! Enne, vind dat je naar GW moet luisteren, die heeft er verstand van, ik zeg maar wat

Trouwerns, die fysio... ik ga al elke week op maandag rond 16u weg omdat ik dan om 16.30u bij fysio moet zijn. Nog voor m'n rug. Das nu voorbij, dus kan voor die afspraken ook wel fysio zeggen, maar komt niet zo geloofwaardig over als ik 3 maanden lang op maandag om 16,30u ga en dan ineens op donderdagochtend om 11u (noem maar wat)
Sjesus Beck... je laat me schrikken!! Hou ons op de hoogte ajb!!!
*vies verhaal*

Heb het natuurlijk wel gecheckt uit wel gaatje dat bloed komt en dit komt gewoon uit de urinebuis naar mijn weten. En omdat ik natuurlijk opvang voor mvm heb ik ook kunnen zien dat ik er iets uitgeplast heb, een bloederig sliertje in de opvangkan... klinkt heel ranzig zeg.

* einde vies verhaal*
quote:Becky26 schreef op 05 oktober 2009 @ 19:52:

heb toch maar even gebeld en moet zo mijn plasje inleveren bij het ziekenhuis, had net bij het afwegen gewoon helder bloed op mijn papiertje.... pff schrikken beck. maar goed dat je toch even nu al na laat kijken. hoe snel heb je een uitslag???
quote:Becky26 schreef op 05 oktober 2009 @ 19:59:

*vies verhaal*

Heb het natuurlijk wel gecheckt uit wel gaatje dat bloed komt en dit komt gewoon uit de urinebuis naar mijn weten. En omdat ik natuurlijk opvang voor mvm heb ik ook kunnen zien dat ik er iets uitgeplast heb, een bloederig sliertje in de opvangkan... klinkt heel ranzig zeg.

* einde vies verhaal*logisch toch beck... knuf voor jou
Dat 'vieze' verhaal vind ik trouwens wel een beetje geruststellend.
Die vrouw van de huisartsenpost was helemaal verbaasd dat de assistent van mijn huisarts zo luchtig deed over blaasontsteking en zwangerschap. Nou ben ik sowieso niet zo tevreden over mijn huisarts maar goed dat is een andere zaak.
Enne, gw, nog bedankt voor je 'vermanende uitspraak'
fijn dat je je plasje nog even mocht langs brengen beck, en bloed kan echt wel "gewoon" van een blaasontsteking komen, maar dan is het wel noodzaak dat je zsm aan de AB gaat!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven