Jompels en Foppies - op naar een vol schema!

21-09-2009 22:11 2920 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Ik30Dec.0813/09/09Z

Duvel26Nov.0814/09/09D

Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.08

3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!

Murron31Aug.08

4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...

Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m

Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho

zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo

2:j - 7:m

Annika30Jan.09

15/06/10 4/11 VK

Momo32Sept.08

22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.

Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo

Erine25Dec.0828 okt

Mariss27Nov.08

24/11 gyn

Kath32Jan.093 nov

Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08

Poll31Nov.08

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3

Deel 4
ehm marriss, iets met jullie huis, ziekenhuis, huisarts, kuren met de auto, lekkage, nieuwe badkamer, offerte laten maken, lunchen met een oud collega/ vriendin. Sollicitatiegesprek
quote:Becky26 schreef op 07 oktober 2009 @ 11:23:

ehm marriss, iets met jullie huis, ziekenhuis, huisarts, kuren met de auto, lekkage, nieuwe badkamer, offerte laten maken, lunchen met een oud collega/ vriendin. Sollicitatiegesprek beck is echt de ultieme jokkebrok
kan je er geen thuiswerk dag in pleuren?
erg he, loop hier al weken te verkondigen dat ik zo'n last heb van mijn rug (niet dus ) en naar de fysio moet, dan weer naar het ziekenhuis voor rug, dan weer tandarts, blegh, morgen ga ik het hier vertellen in ons managersoverleg en dan is het gelieg ook over. Maandag pas tegen de rest van het team.
Weet je wat, ik zeg het gewoon. Alleen gooi ik het op mn onregelmatige cyclus en idioot lange ongesteldheid, dat ik daarvoor onderzoeken krijg bij de gyn. En dat is nog niet eens een leugen, want dat is voor mijn ha de eerste reden geweest om mij door te sturen.

Thnx voor de heldere ingeving Rain
OOOOOOOO

Annika.....en vriend proficiat!!!!!!!!!!

eindelijk meid,en ik snap volkomen dat je er beduusd van bent.Was ik ook toen ik hier *live* had getest.Straks als het allemaal is ingewerkt ga je zeker genieten!!!!

Yaya,die mandjes hadden ze hier in het wit bij de praxis,in allerlei maten!!!

Marris,rontgenfoto is geweldig idee!

Moom,thanx voor je sms

Becks,hoe is het met jouw???
Zo, direct maar gedaan! De drie dames even bij elkaar geroepen, en vertelt dat ik naar de gyn moet, gestopt met de pil omdat ik zat was van al die hormonen (mijn collega ook trouwens, heeft al kids maar wil nooooit meer hormonen slikken, dus dat argument werd goed begrepen) en vertelt dat er een mega onregelmatige cyclus en menstruaties van 14-19 dagen achter wegkwam, en dat dat onderzocht gaat worden.

Kreeg alle begrip
Heel goed Marriss,luchtte het ook een beetje op??

Moom,moet 16/10 naar de VK!!!
Annikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!

Gefeliciteerd meid !!!!

Ik ben heel blij voor je !!!

Marriss, goed van je dat je het verteld hebt. Viel er een last van je schouders???
marriss, zo kan het ook. scheelt een hoop gedraaikont. en niet eens helemaal gelogen. stoertje
ben nog steeds helemaal woepie voor annika. hahahaha. :-)
Me too!
Aan de ene kant nog wel voorzichtig, want je weet nooit of het allemaal goed gaat natuurlijk. Aan de andere kant helemaal woepie. Ben druk aan het rekenen wanneer ben ik hoeveel weken etc. We hebben besloten half november met verjaardag vriend het de familie te gaan vertellen. Dan zit ik rond de 10 weken. Vinden we een mooie gelegenheid.

Vriend had tranen in zijn ogen vanmorgen en wilde taartjes halen bij de bakker om het te vieren (en dat terwijl ik altijd degene ben die bij alle gelegenheden taartjes wil eten!!!).

Vind het wel lastig om nu mijn mond te houden tegenover familie en vrienden. Ga binnenkort met mijn zussen naar mijn zwangere schoonzusje... Heb ook met vriendinnen afgesproken, die weten dat ik heel graag kindjes wil (weten nog niet dat we bezig waren) en waarmee ik het ook vaak daarover heb. En natuurlijk mijn verjaardag straks. Pff, wordt nog lastig. Nou ja, als het er wel uitflapt dan maar hoor.
Wat lief van je vriend Annika!! Leuk dat jullie zo "woepie" zijn! Oeh en dat is ook moeilijk je mond houden!

Goed gedaan Marriss! Want als je nu rontgenfoto had gezegd of zo zit je misschien de volgende keer weer. Als nu blijkt dat je na de intake standaard al 3 afspraken hebt of zo, hoef je tenminste niet elke keer iets nieuws te verzinnen.
Hihihihi, ik vond het mond dicht houden juist het leukste van allemaal. Vooral hier op de zaak, ik kwam niet meer bij. die gezichten toen ik het ze ging vertellen en dat ze gelijk zeiden van oooh wat kan jij goed liegen !!!
Hahah, dat gereken doe ik ook elke maand. Wanneer vertellen, wanneer verlof... het enige detail wat steeds ontbreekt is een positieve test

Annika, kan me voorstellen dat je het wel al eerder aan de mensen vertelt die echt heel dichtbij staan... Ik weet sowieso al dat het mij nooit gaat lukken om bij bepaalde mensen te wachten tot 10 -12 weken.
quote:annika79 schreef op 07 oktober 2009 @ 12:50:

Me too! ik hoop alleen niet dat we daar weer 2 maanden op moeten teren....
Ben ik ook eindelijk:

Annika GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat gaaf! En gewoon lekker weer een nieuwe zwangere erbij! Hopelijk volgen er snel meer!

Rest nog niet gelezen, was een beetje druk op mijn werk.

Verkoudheid heeft doorgezet, neus zit helemaal dicht. Zou vanavond voor het eerst naar zwangeren zwemmen gaan, moet nog even even kijken hoe ik me dan voel, had er op zich wel zin in, en zo fysiek inspannend is het nu vast ook weer niet toch?
mariss, dus toch een beetje openheid van zaken gegeven op je werk, wel fijn denk ik, ik zou nl. ook niet weten hoe ik dat zou moeten doen (ik heb tot nu toe ook bijna al mijn afspraken buiten werktijd gepland, alleen de 20w echo lukte dan niet omdat dat niet bij mijn eigen gyn was).

Annika, ik heb het op mijn werk al verteld met nog geen 6 weken, voelde voor mij anders gewoon niet goed qua rontgenstraling etc. Maar daardoor wisten mijn ouders het dus wel later dan mijn baas.... ook een beetje krom. Ouders heb ik geloof ik met 8 weken gezegd (na 2x goede echo, dat dan weer wel), toen heb ik het ook al goede vriendinnen gezegd (die zag ik toen toevallig en zo vaak zien we elkaar niet, vond het wel leuk om het 'live' te vertellen).

En een voor rain, kan me voorstellen dat het mss toch even steekt, niet dat je het een ander niet gunt, maar je wilt gewoon zelf ook zo graag!

Specu, HA vandaag al kunnen bereiken? Of had je weer allemaal meeluisteraars?

Momo, hier trouwens geen sms-ontvangen....
quote:germanwings schreef op 07 oktober 2009 @ 13:24:

Momo, hier trouwens geen sms-ontvangen....had alle tribune zitters er tussenuit gehaald. had niet door dat jij de tribune effe verlaten had. zollie.
ok.... ik had het natuurlijk ook niet verkondigt dat ik de tribune verlaten had. En is ook niet erg, ik heb mijn mobiel ook niet bij me tijdens spreekuur, dus had het dan ook niet eerder geweten, maar ik vroeg het me gewoon af.
ik heb trouwens wel weer de tribune smaak te pakken, dus zie dat mulan dinsdag aan de beurt is....
quote:germanwings schreef op 07 oktober 2009 @ 13:27:

ok.... ik had het natuurlijk ook niet verkondigt dat ik de tribune verlaten had. En is ook niet erg, ik heb mijn mobiel ook niet bij me tijdens spreekuur, dus had het dan ook niet eerder geweten, maar ik vroeg het me gewoon af.doe ik om toch een béétje de rekening binnen de perken te houden. elke keer 14 smsen tikt toch wel aan.
quote:germanwings schreef op 07 oktober 2009 @ 13:28:

ik heb trouwens wel weer de tribune smaak te pakken, dus zie dat mulan dinsdag aan de beurt is....hehehe, laten staan of bouwen we hem gewoon opnieuw op?
Annikaaaaaaaaaaaaaaaaaa Yihaa!!! Dikke feli meis!!!! Eindelijk weer een jompel erbij!

NOu de rest nog....ik duim me weer gek voor komende maand :-)

Even een vraagje....misschien hebben jullie inspiratie. Ik wil iets lekkers koken voor mn vent....maar ik weet niet wat! We hebben maandag pasta op en gister boerenkool en ik ben even helemaal inspiratieloos

Ideeen???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven