Jompels en Foppies - op naar een vol schema!

21-09-2009 22:11 2920 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Ik30Dec.0813/09/09Z

Duvel26Nov.0814/09/09D

Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.08

3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!

Murron31Aug.08

4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...

Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m

Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho

zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo

2:j - 7:m

Annika30Jan.09

15/06/10 4/11 VK

Momo32Sept.08

22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.

Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo

Erine25Dec.0828 okt

Mariss27Nov.08

24/11 gyn

Kath32Jan.093 nov

Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08

Poll31Nov.08

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3

Deel 4
JOEHOOEEE!!! Annika, van harte! Echt superblij voor je! En eerlijk gezegd geeft het ook wel weer moed Echt leuk dat je het zo aan voelde zeg, goeie intuitie! (Beter dan die van mij, ik was ook overtuigd van een tentje-in-frankrijk-kindje...)

JEUJ! EINDELIJK WEER EEN JOMPEL !!!!!!!
quote:annika79 schreef op 07 oktober 2009 @ 10:00:

En zomerverlof

Had trouwens gisteravond wel kramp, alsof ik ongesteld zou worden, zegt dus niks!

En verder wat weeïg gevoel in mijn buik en ietsje gevoelige borsten nu, maar dat kan ook inbeelding zijn, omdat ik het nu weet...Zomerverlof is fijn, heb ik ook, als het goed is van 1 april tot en met 21 juli en dan neem ik nog vakantie op en begin iets van 16 augustus of misschien nog wel een week later. Superrelaxed!
Nog even ego. Tis weer allemaal zó onduidelijk bij mij...

30 sept. ongesteld geworden, nou ja.. .die dag 4 drupjes ofzo, die dag erna 3. Daarna niets meer

En dan mn temp: 36,4 - 36,5 - 36,6 - 36,4 - 36,3 - 36,5 - 36,5

Ook alweer zo lekker stabiel

Moet ik daar nou toch mee....

Oh ja, Moom: moet 24/11 naar ZH voor gesprek + onderzoek...
quote:Marriss schreef op 07 oktober 2009 @ 10:21:

Nog even ego. Tis weer allemaal zó onduidelijk bij mij...

30 sept. ongesteld geworden, nou ja.. .die dag 4 drupjes ofzo, die dag erna 3. Daarna niets meer

En dan mn temp: 36,4 - 36,5 - 36,6 - 36,4 - 36,3 - 36,5 - 36,5

Ook alweer zo lekker stabiel

Moet ik daar nou toch mee....

Oh ja, Moom: moet 24/11 naar ZH voor gesprek + onderzoek...ik vind dat behoorlijk stabiel hoor, marriss! vaag dat het daarna niet is doorgebroken... enne, die afsrpaak staat ALLANG in het schema (na je sms al gedaan)
quote:annika79 schreef op 07 oktober 2009 @ 09:52:

We zijn er allebei heeel blij mee, maar ook een beetje beduusd van. Op de een of andere manier hadden we het niet meer verwacht ofzo.

dat zou ik nu ook hebben denk ik! de eerste ronde kan ik me dat voorstellen, omdat je net aan het zwanger word idee moet wennen, en nu zou ik geschrokken zijn, omdat je het idd amper meer verwacht.
Heb je al een ovutestje gedaan of zo? Of een zw test? Wil je geen valse hoop geven, maat het is toch raar eigenlijk, volgens mij ben je niet echt ongesteld geworden.

Is er nog iemand die een stapel ovutestjes wil? Als vandaag met de echo alles goed is mag iemand ze hebben.
Nee inderdaad, ik verwacht ook helemaal niets meer. Qua zwanger worden dan. Hoop gewoon dat ze vrijdag meteen iets vinden ofzo maar da's hopen tegen beter weten in.

Mariss, dat is wel vreemd inderdaad. Inderdaad een testje er tegen aan gooien? Zit je ook nog aan die pillen eigenlijk?
Ik heb de 28e of 29e een test gedaan, die was negatief. Paar dagen later had ik bloed.

Rain, die pillen was een eenmalige kuur van 10 dagen. Het zou mn cyclus regelmatiger moeten maken...

Het kan ook nog dat het over een paar dagen alsnog losbarst... heb ik ook wel vaker gehad. Vind het dan weer zo lastig om te bepalen welke dag ik aan moet houden als start nieuwe cyclus, de dag dat het eerste bloed gespot is, of de dag dat het echt doorbreekt.

Als ik dat laatste doe, dan zou ik nu dus nog géén nieuwe cyclus hebben, en nu dus op dag 40 zitten...

Misschien morgenvroeg even een ovutestje er tegenaan gooien ofzo... *word hier he-le-maal gestoord van*
Jaaahoeeeee.... Annika: GEFELICITEERD!!!!!

Kan me best voorstellen dat jullie er nog helemaal beduusd van zijn!

Dit zijn nog eens de berichten bij het opstaan 's morgens (thanx moom!! )

Lieve Rain: natuurlijk is dat niet gek, je wilt het zelf ook zo graag.. Dikke voor jou!

Voor het schema: 12 oktober weer naar de vk Er was wat onduidelijkheid over de datum die ze mij had opgeschreven, dus had voor de zekerheid ff gebeld. Moet dus maandag ipv dinsdag...
Vind je dat echt stabiel moom?? *vroeg ze oprecht verbaasd*
TIPS GEVRAAGD!

24/11 moet ik naar het zh, samen met vriend. Hij is die dag gelukkig vrij (onregelmatige diensten) ik moet een smoes verzinnen op het werk... Tegen werkgever hoef ik dan wel niets te zeggen, mn directe collega's zullen toch vragen waarom ik er een paar uur tussenuit moet (en terecht)

Wie o wie heeft een goed idee... ik ga al een paar maandenlang elke maandag om 16.30u naar de fysio voor mn rug (is heus) dus het komt niet echt geloofwaardig over als ik nu ineens op dinsdag om 12.15u moet...
quote:Marriss schreef op 07 oktober 2009 @ 11:00:

Vind je dat echt stabiel moom?? *vroeg ze oprecht verbaasd*ja, best wel. kijk maar naar die lottouitslagen van mij. goed, niet elke dag hetzelfde, maar wel ongeveer rond hetzelfde punt...
quote:Marriss schreef op 07 oktober 2009 @ 11:04:

TIPS GEVRAAGD!

24/11 moet ik naar het zh, samen met vriend. Hij is die dag gelukkig vrij (onregelmatige diensten) ik moet een smoes verzinnen op het werk... Tegen werkgever hoef ik dan wel niets te zeggen, mn directe collega's zullen toch vragen waarom ik er een paar uur tussenuit moet (en terecht)

Wie o wie heeft een goed idee... ik ga al een paar maandenlang elke maandag om 16.30u naar de fysio voor mn rug (is heus) dus het komt niet echt geloofwaardig over als ik nu ineens op dinsdag om 12.15u moet...tandarts
Euhm Mariss, is toch ook stabiel. Het fluctueert met 0.3 graden? Ok, 10 dagen dus maar. Maar als het dan niet werkt die pillen waarom heb je dan niet nog een kuur of iets anders gekregen?

Oh kan me zo goed voorstellen dat je hier zwaar gestoord van wordt hoor.

Dikke knuffel voor jou:

Ik dacht ook meteen aan de tandarts. Maar als je daar toevallig ook pas geweest bent dan is dat geen optie natuurlijk.

Misschien een verlofdagje opnemen? Dan hoef je helemaal niets te zeggen.
Tandarts is ook geen optie, daar ben ik vanmorgen net geweest, en omdat er vanalles moet gebeuren al 3 nieuwe afspraken staan... net een uur geleden in geuren en kleuren verteld aan mn collega's!

*stom dat ik daar niet even een afspraak bij heb verzonnen trouwens....*

Bovendien weten mn collega's ook dat ik savonds bij mn tandarts terechtkan, komende drie afspraken ook zo geregeld...
quote:Rainbow30 schreef op 07 oktober 2009 @ 10:31:

Nee inderdaad, ik verwacht ook helemaal niets meer. Qua zwanger worden dan. Hoop gewoon dat ze vrijdag meteen iets vinden ofzo maar da's hopen tegen beter weten in.

tegen een van de weinigen mensen die van mijn HA afspraak wisten, zei ik al "nou, ze hebben me helaas niet zwanger getoverd". als het eens zo makkelijk was....
quote:Marriss schreef op 07 oktober 2009 @ 11:11:

Tandarts is ook geen optie, daar ben ik vanmorgen net geweest, en omdat er vanalles moet gebeuren al 3 nieuwe afspraken staan... net een uur geleden in geuren en kleuren verteld aan mn collega's!

*stom dat ik daar niet even een afspraak bij heb verzonnen trouwens....*

Bovendien weten mn collega's ook dat ik savonds bij mn tandarts terechtkan, komende drie afspraken ook zo geregeld...whahahah. das echt dom ja.
Oke, als jullie het stabiel vinden... ik vond het juist niet stabiel, omdat ik dacht dat je temp. na je eisprong met een paar tienden stijgt, dan lijkt het me logischer dat je vóór je eisprong niet varieert tussen de 36,3 en 36,6 ... want hoe weet je dan maar misschien moet ik gewoon niet zo moeilijk doen!!

Rain, die kuur heeft niet echt geholpen inderdaad, kon er nog wel een kuur tegen aan gooien, maar de vraag was of dat effect zou hebben... vandaar doorverwijzing naar gyn.
Thnx Moom

andere suggesties dan tandarts dan?
*idee* fysio wil rontgenfoto van rug maken, omdat pijn nog niet over is.

SORRY ZOLLIE ben beetje ego bezig...
quote:Marriss schreef op 07 oktober 2009 @ 11:14:

Oke, als jullie het stabiel vinden... ik vond het juist niet stabiel, omdat ik dacht dat je temp. na je eisprong met een paar tienden stijgt, dan lijkt het me logischer dat je vóór je eisprong niet varieert tussen de 36,3 en 36,6 ... want hoe weet je dan maar misschien moet ik gewoon niet zo moeilijk doen!!

Rain, die kuur heeft niet echt geholpen inderdaad, kon er nog wel een kuur tegen aan gooien, maar de vraag was of dat effect zou hebben... vandaar doorverwijzing naar gyn.bij mij schommelt het vóór tussen de 36,2 en 36,4, enkele keer een graad hoger en lager. daarna schommelt het tussen 36,6 en 36,8.. ik zal eens grafiekje posten op de haaif
quote:Marriss schreef op 07 oktober 2009 @ 11:19:

*idee* fysio wil rontgenfoto van rug maken, omdat pijn nog niet over is.

SORRY ZOLLIE ben beetje ego bezig...ja, dat ken natuurlijk. is het al 'tijd' voor een regulier uitstrijkje ikv bevolkingsonderzoek? kan je evt ook nog doen.
Mariss, geweldig idee! Zie je wel dat je het wel weet ;)
Oh ja en dan nog iets. Ik ben bang dat je straks nog wel iets vaker een afspraak hebt met de gyn. Is het misschien toch niet fijn om het tegen je directe collega's te zeggen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven