jonge mamas

26-10-2007 12:43 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
he meiden wat vinden jullie van moeders die hun kind krijgen als ze 21 zijn te jong of wat

ik ben zelf 22 en hebt een zoon van 17 maanden ik wilin totaal ook 4 kindren dus ben vroeg begonnen

jullie mening

prima toch
Ik ben 29 en heb 2 kinderen mijn oudste is nu 6 en de jongste wordt 24 nov 4 jaar.

Ik vind het helemaal niet erg om een jonge moeder te zijn en heb hier ook bewust voor gekozen.
Dat moet je toch lekker zelf weten? Zou mijn keus niet zijn, maar als jij het prima vindt, is het toch prima?!

Of vraag je andermans mening omdat je het eigenlijk, stiekem, toch niet zo prima vindt?
Mijn zus was 18 toen ze zwanger raakte. Nu gelukkig met haar twee dochters van 7 en 5 en haar man, overigens de vader van beide meisjes. Voor mijn ouders was het bij de aankondiging van het hele gebeuren wel even slikken, maar zijn intussen hele trotse grootouders en zouden hun kleinkinderen niet meer willen missen. Het leven loopt, zoals het loopt nietwaar?
Ik ben zelf een jonge moeder, maar ik heb het toch echt nooit boeiend gevonden wat een ander daarvan vond. Of van andere persoonlijke keuzes. Je kan het toch nooit iedereen naar de zin maken.
Jonge moeders zijn prima...zolang het ze het zelf maar leuk vinden!!!

(Ik ben trotse moeder van twee zonen van 6 en 3 en nummer 3 is op komst en ik ben net 31 geworden...niet superjong, maar wel heel erg leuk).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven