Jongensnamen topic
maandag 28 april 2014 om 21:15
quote:MissShopping schreef op 27 april 2014 @ 13:22:
Ha Rammel, Micha nog nooit gehoord en vind ik ook wel leuk klinken!
En Nouschi, Mingus ook gaaf! Ik woon alleen in Dtl en hier wordt t dan als Minkoes uitgesproken en vind ik dan wat minder.
Merk dat ik in m'n rijtje de meeste namen met een F heb die ik leuk vind bij L.ennox:
Fender
Ferre
Ferran
Ferron
Ferren
Ferris
Fedde
Welke associatie hebben jullie bij deze namen (zijn sommige tè apart of aso in NL) en welke vinden jullie t leukst bij L?!
Zie nu dit bericht oas, maar vind je namen Supergaaf! (Ik hou ook van namen met de F, voor een jongen)
Met L gecombineerd vind ik Fender het leukst, de optie van noushi; Flynn ook leuk met L.
Ferris vind ik super, maar kan misschien klinken als dat het Ver is.
Eentje van mijn persoonlijke als-ik-ooit-nog-een-zoontje-krijg-lijstje; Floyd. Past misschien ook wel in jouw rijtje met opties.
Ha Rammel, Micha nog nooit gehoord en vind ik ook wel leuk klinken!
En Nouschi, Mingus ook gaaf! Ik woon alleen in Dtl en hier wordt t dan als Minkoes uitgesproken en vind ik dan wat minder.
Merk dat ik in m'n rijtje de meeste namen met een F heb die ik leuk vind bij L.ennox:
Fender
Ferre
Ferran
Ferron
Ferren
Ferris
Fedde
Welke associatie hebben jullie bij deze namen (zijn sommige tè apart of aso in NL) en welke vinden jullie t leukst bij L?!
Zie nu dit bericht oas, maar vind je namen Supergaaf! (Ik hou ook van namen met de F, voor een jongen)
Met L gecombineerd vind ik Fender het leukst, de optie van noushi; Flynn ook leuk met L.
Ferris vind ik super, maar kan misschien klinken als dat het Ver is.
Eentje van mijn persoonlijke als-ik-ooit-nog-een-zoontje-krijg-lijstje; Floyd. Past misschien ook wel in jouw rijtje met opties.
dinsdag 29 april 2014 om 14:43
Joosje, luuk prima naam. Kan voor verschillende type jongens en later bij allerlei beroepen ook prima.
Heb je de afgelopen twee pagina's hier terug gelezen? Misschien dat er ook wat voor je bij staat in de lijstjes voor marcha. Hier nog wat ideetjes:
Tom
Thomas
Lex
Mats
Max
Siem
Thijmen
Sim
Senn
Alex
Aron
Rik
Pim
Quint
Boas
Leon
Stijn
Tim
Heb je de afgelopen twee pagina's hier terug gelezen? Misschien dat er ook wat voor je bij staat in de lijstjes voor marcha. Hier nog wat ideetjes:
Tom
Thomas
Lex
Mats
Max
Siem
Thijmen
Sim
Senn
Alex
Aron
Rik
Pim
Quint
Boas
Leon
Stijn
Tim
dinsdag 29 april 2014 om 18:18
dinsdag 29 april 2014 om 18:21
woensdag 30 april 2014 om 10:24
quote:joosje1 schreef op 29 april 2014 @ 11:51:
Ik had ookal een berichtje bij de meisjes gezet, maar qua jongensnamen vallen we op namen als:
Bram
Lars
Finn
Sam
Bas
Maar deze kunnen helaas allemaal niet. Iemand suggesties? Wat vinden jullie van Luuk?
Sander
Sem
Leon
Stan
Stijn
Sven
Mark
Bart
Jasper
Casper
Rolf
Ik had ookal een berichtje bij de meisjes gezet, maar qua jongensnamen vallen we op namen als:
Bram
Lars
Finn
Sam
Bas
Maar deze kunnen helaas allemaal niet. Iemand suggesties? Wat vinden jullie van Luuk?
Sander
Sem
Leon
Stan
Stijn
Sven
Mark
Bart
Jasper
Casper
Rolf
woensdag 30 april 2014 om 19:45
woensdag 30 april 2014 om 19:59
donderdag 1 mei 2014 om 21:32
Hihi ja...betrapt. Ik hou zelf van namen die minder vaak viorkomen. Een naam waarbij je (bijna) zeker weet dat er geen twee van in een klas zullen zitten. Luuk had ik er vroeger twee van in de klas zitten en is nu nog veel voorkomend. Coen wat minder dus daarom vind ik die leuker dan luuk. Je had het ook iver jurre of fedde en dat is al veel meer mijn stijl. Maar van de andere kant zijn er ook héél veel namen waar ik neteen associaties bij krijg; van een beoaald type persoon dat bij een naam past, een makkelijk rijmwoord waardoor de naam makkelijk wordt om mee te pesten of bijv de associatie met een dier, omdat ik 1 keer in mijn leven heb gehoord dat iemands huisdier zo heet. Dat heb ik allemaal niet met luuk en coen, dus wat dat betreft zijn het dus al geen 'slechte namen'. Bovendien is het natuurlijk altijd zo dat je een naam moet geven die bij jullie past en diebjij je kindje mee wilt geven voor de rest van diens leven