Jongensnamen topic
vrijdag 27 november 2015 om 21:10
Ik vind Olaf prachtig! Maar mijn zoon heet dan ook zo
. Geboren toen de film Frozen net uit was (en nog niet zo razend populair als nu). Kinderen beginnen idd regelmatig over de sneeuwpop als ze horen hoe mijn zoon heet. Dat vind ik wel eens jammer, want ik vind Olaf een mooie, klassieke naam en nu wordt die toch geassocieerd met een Disney-personage. Ik heb de film zelf trouwens nooit gezien, maar Olaf schijnt grappig en lief te zijn. Is mijn Olaf ook . Dus ik zeg: doen!
zaterdag 28 november 2015 om 09:48
quote:ourea schreef op 27 november 2015 @ 17:11:
Helpt t als ik zeg dat we aan olaf denken als tweede naam? die associatie had ik ook met frozen, maar vond t daarvoor ook al n leuke naam.
@nyc: en Tijmen zonder H?
Ik vind het met een h mooier. Maar niet leuk genoeg voor in mijn top 15/10.
En ook niet mee neem ik.......... James.
Helpt t als ik zeg dat we aan olaf denken als tweede naam? die associatie had ik ook met frozen, maar vond t daarvoor ook al n leuke naam.
@nyc: en Tijmen zonder H?
Ik vind het met een h mooier. Maar niet leuk genoeg voor in mijn top 15/10.
En ook niet mee neem ik.......... James.
zondag 29 november 2015 om 18:30
woensdag 2 december 2015 om 15:16
Misschien moeten we er een topic over openen, wie raadt de naam van de tweede zoon van NYC en wint eeuwige roem.
Ik denk dat je top 15 bestaat uit de volgende namen:
Arthur
Brian
Daan
Finn
Floris
Hugo
Jack
Lucas
Max
Nick
Oscar
Olivier (en/of Oliver)
Pepijn
Tijn
Quinn
Al twijfel ik voornamelijk over Brian, maar ik moest er nog een naam bij zetten aangezien ik denk dat je niet Olivier en Oliver in je top 15 hebt.
Ik denk dat je top 15 bestaat uit de volgende namen:
Arthur
Brian
Daan
Finn
Floris
Hugo
Jack
Lucas
Max
Nick
Oscar
Olivier (en/of Oliver)
Pepijn
Tijn
Quinn
Al twijfel ik voornamelijk over Brian, maar ik moest er nog een naam bij zetten aangezien ik denk dat je niet Olivier en Oliver in je top 15 hebt.