Jongensnamen topic
zaterdag 23 januari 2016 om 11:38
zaterdag 23 januari 2016 om 22:31
Op schrift vind ik Blake heel leuk, maar als ik dan lees wat Teemo zegt, dat het in het Nederlands niet zo lekker bekt, omdat het klinkt als bleek, ben ik het daar wel mee eens. Scott vind ik wel leuk.
Andere ideeën:
Floyd
Rory
Liam
Evan
Ethan
Seth
Jake
Jim
Ronan
Dave
Zack
Mick
Mitch
Jace
Roan
Ian
Glenn
Andere ideeën:
Floyd
Rory
Liam
Evan
Ethan
Seth
Jake
Jim
Ronan
Dave
Zack
Mick
Mitch
Jace
Roan
Ian
Glenn
zondag 24 januari 2016 om 00:17
Ik heb een beetje hetzelfde bij Blake, ik vind de klank niet zo mooi. Als ik me voorstel dat ik een kindje roep dat "Blake" heet, klinkt dat niet zo fijn voor mij. Maar dat is persoonlijk. (voor mij werkt die test goed om te "horen" of ik naam echt mooi vind). Het roept bij mij ook een associatie op een figuur in een videogame.
Scott vind ik wel heel leuk!
Andere suggesties:
Lester
Lennox
Jamie
Jed
Zep
Tex
Scott vind ik wel heel leuk!
Andere suggesties:
Lester
Lennox
Jamie
Jed
Zep
Tex
zondag 24 januari 2016 om 19:26
zondag 24 januari 2016 om 22:50
maandag 25 januari 2016 om 13:02
maandag 25 januari 2016 om 13:22
Ons zoontje is er! En voor degenen die benieuwd zijn naar de naam, hij heet *poef!*
Mijn overige 5 favorieten waren trouwens:
Quinn, Jack, Lewis, Max en Finn
En de overige favorieten van mijn vrouw waren Raf (en Sem.) en dus 1 gemeenschappelijke deler waar we eigenlijk al best snel het gevoel bij hadden: dat moet hem zijn!
Mijn overige 5 favorieten waren trouwens:
Quinn, Jack, Lewis, Max en Finn
En de overige favorieten van mijn vrouw waren Raf (en Sem.) en dus 1 gemeenschappelijke deler waar we eigenlijk al best snel het gevoel bij hadden: dat moet hem zijn!
maandag 25 januari 2016 om 13:49
quote:ivy25 schreef op 23 januari 2016 @ 21:57:
Mag ik jullie mening vragen over de namen Blake en Scott? We hebben al een zoontje die ook een korte krachtige Engelse naam heeft, dus we zoeken een naam in dezelfde stijl. Suggesties zijn uiteraard welkom.
Scott erg leuk, Blake niet zo heel geschikt voor in Nederlandstalig gebied om al genoemde redenen maar vind het verder wel een mooie naam.
Andere suggesties:
Cliff
Vince
Zack (hoewel misschien ook niet 100% voor nl talig gebied
Clint
Lloyd
Finn
Jay
Luke
Jack
Neil
Dex
Quinn
Cody
Ian
Mike
Lewis
James
Mag ik jullie mening vragen over de namen Blake en Scott? We hebben al een zoontje die ook een korte krachtige Engelse naam heeft, dus we zoeken een naam in dezelfde stijl. Suggesties zijn uiteraard welkom.
Scott erg leuk, Blake niet zo heel geschikt voor in Nederlandstalig gebied om al genoemde redenen maar vind het verder wel een mooie naam.
Andere suggesties:
Cliff
Vince
Zack (hoewel misschien ook niet 100% voor nl talig gebied
Clint
Lloyd
Finn
Jay
Luke
Jack
Neil
Dex