Jongensnamentopic!
dinsdag 8 december 2009 om 11:29
Dit is de link waar je gedetailleerd kunt zoeken:
http://www.meertens.knaw. ... ndex.php?act=detailscherm
http://www.meertens.knaw. ... ndex.php?act=detailscherm
dinsdag 8 december 2009 om 11:34
dinsdag 8 december 2009 om 12:03
dinsdag 8 december 2009 om 12:09
Samuel is er al uit, na wat heen- en weer ge-mail...
Vind je nieuwe lijstje weer leuk, Catooo (al beginnen er nu een hoop dubbele namen te circuleren, haha)
Thijmen (en Chiel uiteraard) vind ik daarvan de leukste, en mooi zijn ook Thijn, David en Ruben...
Helianthus: Geen Dolfijn?? Nou ja zeg, vond hem nou net zo leuk!
Hardewijn, Godewijn en Walewijn dan??
Vind je nieuwe lijstje weer leuk, Catooo (al beginnen er nu een hoop dubbele namen te circuleren, haha)
Thijmen (en Chiel uiteraard) vind ik daarvan de leukste, en mooi zijn ook Thijn, David en Ruben...
Helianthus: Geen Dolfijn?? Nou ja zeg, vond hem nou net zo leuk!
Hardewijn, Godewijn en Walewijn dan??
dinsdag 8 december 2009 om 14:05
Ja over Sebastien daar wordt nog wel even over gesproken: Sebastian of Sebastiaan lijkt me makkelijker uitspreekbaar.
Quenten vind ik dan weer mooier dan Quentin, maar het past wel heel goed bij de eerste naam. Ik zou Quenten als roepnaam ook niet willen, Sebastiaan ook niet trouwens.
Ik vind de suggesties van mijn vriend wel oké, maar ook net niet helemaal, zoals je ziet.
Quenten vind ik dan weer mooier dan Quentin, maar het past wel heel goed bij de eerste naam. Ik zou Quenten als roepnaam ook niet willen, Sebastiaan ook niet trouwens.
Ik vind de suggesties van mijn vriend wel oké, maar ook net niet helemaal, zoals je ziet.
vrijdag 11 december 2009 om 12:03
Als ze echt niet kan kiezen, dan moet ze gewoon drie jongetjes werpen
Even serieus: Ik hou zelf niet zo van die hele korte namen, maar praktisch gezien zou ik niet kiezen voor Ties (Ties-pies-kattenpies) en ook niet voor Cas (wel voor Carsten, bijvoorbeeld).
Sam is een naam die veel voorkomt en erg populair is. Niks mis mee volgens mij.
Even serieus: Ik hou zelf niet zo van die hele korte namen, maar praktisch gezien zou ik niet kiezen voor Ties (Ties-pies-kattenpies) en ook niet voor Cas (wel voor Carsten, bijvoorbeeld).
Sam is een naam die veel voorkomt en erg populair is. Niks mis mee volgens mij.